And now, for something completly different!!
Ik heb hier een Dell Latitude.
Nu is het geval dat er op het scherm zo af en toe een paarse verticale balk komt. Als je even op de juiste plek lichtjes drukte, ging de balk weg.
Nu is daar echter een hardnekkige witte lijn bijgekomen.
Wie is er hier goed met het repareren van dit soort schermen? Of kent iemand die dat kan??
Probleem met laptop.
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Hoe oud is je laptop?
Ik heb sinds kort een nieuwe Inspiron, en heb daar een hoop problemen meegehad. Mijn zus heeft dezelfde laptop, en ze had nog meer problemen.
Inmiddels is via Dell het grootste gedeelte opgelost, dus ik zou er even een belletje aan wagen, al weet ik niet hoe oud je laptop is.
Schermen repareren is meestal een behoorlijk dure aangelegenheid.
Ik heb sinds kort een nieuwe Inspiron, en heb daar een hoop problemen meegehad. Mijn zus heeft dezelfde laptop, en ze had nog meer problemen.
Inmiddels is via Dell het grootste gedeelte opgelost, dus ik zou er even een belletje aan wagen, al weet ik niet hoe oud je laptop is.
Schermen repareren is meestal een behoorlijk dure aangelegenheid.
-
-
Contacten zijn goed. Heb ik al gechecked.ErikKramer schreef:Zit hem vaak in de contacten van scherm naar machine zeg maar.
Wellicht dat daar iets aan te doen is.
Nieuw scherm is geen optie, meestal duurder dan een nieuwe machine of betere 2e hands.
Zit hem in de contacten van het scherm zeg maar.
Kan een splinternieuw scherm kopen via ebay UK voor 225 euro...
Als ik zo kijk naar een andere laptop met dezelfde specs als deze laptop, begin je zelfs 2de hands boven de 450 euro.