Pagina 1 van 2
Geen geld voor een FXX, pak de AutoStyle-gids
Geplaatst: 22 nov 2007, 14:10
door Mark Nauta
Geen geld voor een FXX, pak de AutoStyle-gids, dat is wat deze man moet hebben gedacht.
Dit kan toch gewoon niet heren!!
[img:800:600]
http://log.autogespot.com/11-2007/wannabe/3.jpg[/img]
[img:800:600]
http://log.autogespot.com/11-2007/wannabe/2.jpg[/img]
[img:800:600]
http://log.autogespot.com/11-2007/wannabe/1.jpg[/img]
Geplaatst: 22 nov 2007, 14:14
door Marc R
Alsof een Enzo te geef is.....maar hier zouden ze 200 zweepslagen voor moeten geven,direct ter plaatse uitvoeren.
Geplaatst: 22 nov 2007, 14:15
door Sander S.
Njah, zijn probleem is idd dat de FFX daadwerkelijk bestaat, want opzich vind ik het nog niet zo slecht staan.
Maar het is nu wel erg wannabe
Geplaatst: 22 nov 2007, 16:14
door Cupra R
Oeps dit is wel heel erg voor zo'n ikoon

Geplaatst: 22 nov 2007, 16:24
door RudolfNW
Tenzij het echt functioneel is, maar dat betwijvel ik.
Als je 2x in de week het maximum uit je auto wilt halen op een cirquit en je kunt wat modificatie's halen bij ferrari zelf. Waarom niet.
Je ziet ook M3's rondrijden met een CSL kofferklep erop...
Het blijft een auto waar je alles uit moet halen wat erin zit he

Geplaatst: 22 nov 2007, 16:27
door Sander S.
RudolfNW schreef:
Je ziet ook M3's rondrijden met een CSL kofferklep erop...
haha lol
Wie kopt em in ??
Geplaatst: 23 nov 2007, 19:20
door MartijnGizmo
RudolfNW schreef:Je ziet ook M3's rondrijden met een CSL kofferklep erop...
Ach, die moet je alleen serieus nemen als ze ook CSL-bumpers en een carbon-airbox hebben.

Geplaatst: 23 nov 2007, 21:33
door Jan Visser
Wat maakt het uit dat het er niet uit ziet? Julie en ik hoeven er niet in te rijden op de openbare weg. Iets wat deze Enzo wel mag overigens, en de FXX niet!! Immers geen type goedkeuring.
Geplaatst: 23 nov 2007, 21:41
door Sander S.
Je kunt tegenwoordig wel type goedkeuring krijgen voor de FFX, kost alleen een paar duiten. In Zwitserland zijn er laatst 2 op kenteken gezet, maar we doen gewoon alsof we dat niet weten

Geplaatst: 23 nov 2007, 21:46
door René130i
Mooie spoiler 8)
Geplaatst: 23 nov 2007, 21:56
door Niels
Persoonlijk zou ik de spiegels zilvergrijs spuiten a la Audi RS stijl 8)

Geplaatst: 24 nov 2007, 08:41
door Aernoudt
Geplaatst: 24 nov 2007, 12:09
door MartijnGizmo
En debadgen natuurlijk, anders ziet iedereen gelijk wat het is.
Geplaatst: 24 nov 2007, 12:27
door RVV
Ben ik weer het lijdende voorwerp

Ik kan niet beoordelen of het functioneel is, maar ik vermoed van wel. Zo'n auto koop je sowieso niet met gevoel voor smaak. Zo'n Enzo deriviaat is volledig gericht op zo hard mogelijk te rijden op of openbare weg of het circuit, bij extreem hoge snelheden kan ik me voorstellen dat je graag wat extra downforce wil hebben.
Overigens voelde de M3 met de CSL kofferklep heel vertrouwd aan op hele hoge snelheid, 290 km/h plus, ik had echt het gevoel dat de achterkant extra op de weg werd gedrukt.
Geplaatst: 24 nov 2007, 12:31
door MartijnGizmo
Maar 300 zat er helaas niet in.

Geplaatst: 24 nov 2007, 12:33
door RVV
Klopt Martijn, maar weet je nog dat filmpje van die EVO die met die snelheid van de strip afvloog omdat ie zijn spoiler had verwiijderd
Dan is downforce wel heel erg belangrijk op die snelheid.
Geplaatst: 24 nov 2007, 20:21
door Hendrik Kinderman
ik vind et nix
enzo is af... moet je niet aankomen, als 't een fabriekslevering is, ok, maar dit????????????
Geplaatst: 24 nov 2007, 20:45
door Niels
Op zich heb je gelijk Rico maar ik kan me niet voorstellen dat de Enzo "wat dingen heeft laten liggen"

Schumi "der meister" heeft nog in dat ding gereden tijdens de ontwikkeling. Als er een andere of meer spoiler nodig zou zijn dan zat het er wel op. Toch blijft het ook iets persoonlijks en vind de eigenaar dit beter voelen bij 300+

Maar het blijft niet om aan te zien...
Geplaatst: 24 nov 2007, 22:14
door MartijnGizmo
Rico v Velzen schreef:Klopt Martijn, maar weet je nog dat filmpje van die EVO die met die snelheid van de strip afvloog omdat ie zijn spoiler had verwiijderd
Dan is downforce wel heel erg belangrijk op die snelheid.
Nog los daarvan vind ik dat CSL-deksel gewoon stukken mooier!
Geplaatst: 25 nov 2007, 01:41
door Gijzer
Niels schreef:Op zich heb je gelijk Rico maar ik kan me niet voorstellen dat de Enzo "wat dingen heeft laten liggen"

Schumi "der meister" heeft nog in dat ding gereden tijdens de ontwikkeling. Als er een andere of meer spoiler nodig zou zijn dan zat het er wel op. Toch blijft het ook iets persoonlijks en vind de eigenaar dit beter voelen bij 300+

Maar het blijft niet om aan te zien...
We zijn alweer een aantal jaartjes verder sinds de komst van de Enzo.
Waarschijnlijk zou Ferrari als men nu een Enzo zou moeten bouwen deze weer anders maken.
Geplaatst: 25 nov 2007, 01:49
door Tom V
Het feit dat er een stickertje opzit van FXX doet me vermoeden dat de spoilers er niet op zijn gezet voor het effect van meer downforce...
Zelfde idee van de 4dubbele uitlaat onder de golf 1.6 met GTI badges.
Geplaatst: 25 nov 2007, 08:08
door M@rcel
Misschien is het wel zo'n op kenteken gezette FXX?
Geplaatst: 25 nov 2007, 12:25
door Mike R32
Ferrari moet deze meneer/mevrouw nooit meer een auto verkopen

Geplaatst: 30 dec 2007, 22:21
door Style
Restwaarde keldert meteen een ton op deze manier

Geplaatst: 31 dec 2007, 19:47
door InjectTheVenom
... ik vraag me werkelijk af wat voor soort knurft zoiets nou doet met een Enzo

Ok een FXX mag dan wel grotendeels uit de Enzo voort komen, maar wie gaat er nou bij zijn of haar volle verstand dit soort neppe dingen uithalen...... het lijkt me dat als je een Enzo kan veroorloven dat een FXX ook binnen je geldbereik ligt?