Yep. FJ1200 ingeruild en de Burgman 650 van m'n vrouw ook. Die wil nl. stoppen met motorrijden.Peric schreef:Gaaf ding Mark! Gefeliciteerd!
De FJ ingeruild?
FJ brengt natuurlijk geen fuck op en begon wat werk aan te komen. Kettingset, uitlaat, carb's synchen, kleppen stellen. Normaal onderhoud maar toch. En de Burgman moest ook weg en echt sinds de proefrit bleef die Duke maar door m'n hoofd spelen. Zoooo gaaf. Heb er nachten wakker van gelegen.
Vind het wel wat zonde van de FJ. Is toch 20+ jaar "mijn motorfiets" geweest. Heb altijd moeite met afscheid nemen. Maar als ik van de week de gloednieuwe Duke ophaal en start zonder db-killers in de Akra zal dat gevoel vast snel plaatsmaken voor wat anders schat ik zo
Gisteren onine nog wat "Powerparts" besteld. Oranje aluminum dopjes (ipv standaard zwart plastic) voor reservoirs van remvloeistof voor/achter en koppelingsvloeistof. Spielerij maar toch...
Afsluitende anekdote: Shiftlight staat tijdens inrijperiode op 6500rpm. Hell ik kom met de FJ1200 vaak niet eens boven de 5000rpm uit. Zelfs niet als ik wat sportiever rij. En hier zit nog een vracht extra koppel/vermogen in onderin Ik ga echt maar max. 5% van het potentieel van de fiets ooit aanspreken...
Mark.