Lekdijk – Vechtstreek Zondag 7 Oktober 2007
Geplaatst: 09 okt 2007, 22:31
Na een tijd van bittere stilte maar weer eens een update:
De 320 heeft onlangs weer wat veranderingen ondergaan:
Waaronder, erg belangrijk, de montage van de ex-Allen Supersprint ‘Race’ einddemper, waar ik, op zijn zachtst gezegd, erg mee in de nopjes ben.
Daarnaast zijn er wat ouderdomplekjes dmv professioneel spuitwerk weggewerkt:
- Steenslag front (rondom nieren)
- Vale Sideskirts, nu weer lekker strak antraciet (als origineel)
- Roestplekje achter handgreep passagierskant
- Roestplekje in de naad linksachter tussen achterbumper en plaatwerk
Roderick, een graag geziene gast van het heilige asfalt op de Nürburgring, Opel-youngtimer-kenner bij uitstek, bood met zijn Corsa A met C20XE motor en immer gezellige bijrijder; Robin (tevens onze privé-monteur )prima gezelschap.
Ook ik had een passagier aan boord, Bastiaan, tevens autoliefhebber in hart en nieren, bij voorkeur Engelse automobielen. Heb hem laatst mogen navigeren in de Morgan tijdens een zeer geslaagde JCI Rally door de Hoeksche Waard. Waaraan Robin en Roderick eveneens hebben deelgenomen met de 1750 GTV Bertone.
Een goed lopende Corsa, verschrikkelijk smerige maar erg lekker klinkende 320 en het uitstekende weer waren voor ons voldoende aanleiding om erop uit te trekken.
Als eerste via de Kil-tunnel de, met fietsers, nordic-ers en andere loze weggebruikers overladen, Hoeksche Waard achter ons gelaten om via Bergambacht de (helaas eveneens zwaar bezette) Lekdijk op te pikken (zuidzijde).
Vervolgens bij Schoonhoven de pont gepakt, langs het water verder gereden in oostelijke richting.
Bij Nieuwegein de snelweg gepakt richting Maarssen. In Maarssen gestopt, rondgelopen, vervolgens langs de Vecht doorgereden naar Brooklyn.
Vecht overgestoken, terug langs het water in de richting van Maarssen, vlak voor Maarssen gestopt bij een uitspanning voor een borrel en een goed gesprek.
Daarna doorgereden naar Oudewater, op een hele leuke manier aan komen rijden via een super onoverzichtelijke rallyproef waar het leek alsof de tijd 100 jaar stil had gestaan.
Om ons daarna te laven aan 2x Hertenbiefstuk, Spare-ribs en een Royale Kipsaté, Olé.
Ow ja, feautau’s:
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/1-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/2-1.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/3-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/4-1.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/5-1.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/6-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... otos/7.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/8-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... otos/9.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/10.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/11-1.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/12-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/13.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/14-1.jpg[/img]
[IMG:800:666]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/15-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/16-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/17-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/18-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/19.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/20.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/21.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/22.jpg[/img]
De 320 heeft onlangs weer wat veranderingen ondergaan:
Waaronder, erg belangrijk, de montage van de ex-Allen Supersprint ‘Race’ einddemper, waar ik, op zijn zachtst gezegd, erg mee in de nopjes ben.
Daarnaast zijn er wat ouderdomplekjes dmv professioneel spuitwerk weggewerkt:
- Steenslag front (rondom nieren)
- Vale Sideskirts, nu weer lekker strak antraciet (als origineel)
- Roestplekje achter handgreep passagierskant
- Roestplekje in de naad linksachter tussen achterbumper en plaatwerk
Roderick, een graag geziene gast van het heilige asfalt op de Nürburgring, Opel-youngtimer-kenner bij uitstek, bood met zijn Corsa A met C20XE motor en immer gezellige bijrijder; Robin (tevens onze privé-monteur )prima gezelschap.
Ook ik had een passagier aan boord, Bastiaan, tevens autoliefhebber in hart en nieren, bij voorkeur Engelse automobielen. Heb hem laatst mogen navigeren in de Morgan tijdens een zeer geslaagde JCI Rally door de Hoeksche Waard. Waaraan Robin en Roderick eveneens hebben deelgenomen met de 1750 GTV Bertone.
Een goed lopende Corsa, verschrikkelijk smerige maar erg lekker klinkende 320 en het uitstekende weer waren voor ons voldoende aanleiding om erop uit te trekken.
Als eerste via de Kil-tunnel de, met fietsers, nordic-ers en andere loze weggebruikers overladen, Hoeksche Waard achter ons gelaten om via Bergambacht de (helaas eveneens zwaar bezette) Lekdijk op te pikken (zuidzijde).
Vervolgens bij Schoonhoven de pont gepakt, langs het water verder gereden in oostelijke richting.
Bij Nieuwegein de snelweg gepakt richting Maarssen. In Maarssen gestopt, rondgelopen, vervolgens langs de Vecht doorgereden naar Brooklyn.
Vecht overgestoken, terug langs het water in de richting van Maarssen, vlak voor Maarssen gestopt bij een uitspanning voor een borrel en een goed gesprek.
Daarna doorgereden naar Oudewater, op een hele leuke manier aan komen rijden via een super onoverzichtelijke rallyproef waar het leek alsof de tijd 100 jaar stil had gestaan.
Om ons daarna te laven aan 2x Hertenbiefstuk, Spare-ribs en een Royale Kipsaté, Olé.
Ow ja, feautau’s:
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/1-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/2-1.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/3-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/4-1.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/5-1.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/6-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... otos/7.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... os/8-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... otos/9.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/10.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/11-1.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/12-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/13.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/14-1.jpg[/img]
[IMG:800:666]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/15-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/16-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/17-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... s/18-1.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/19.jpg[/img]
[IMG:601:800]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/20.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/21.jpg[/img]
[IMG:800:601]http://i66.photobucket.com/albums/h268/ ... tos/22.jpg[/img]