Het New Tyre model(NTM) toendertijd bij iRacing was 'n farce in mijn ogen , en geen verbetering.
Ik durf te beweren dat de GPL autoos beter gleden en op de inputs reageerden dan de L49 in iRacing.
Ik had je dat ook al ge apped. Die instabiliteit en gas/rem zo doe ik 't ook maar vóór de Tarzan:)Andre schreef:Ik heb even 2 maand genomen als test. Maar die ga ik zeker niet verlengen. De fouten die er 5 jaar terug in zaten zitten er nog steeds in. Iracing tracks zijn super. Maar dat de auto s zo onstabiel zijn in de remzone is onwerkelijk. Alleen met gas en rem samen kan je er iets meer vertrouwen in krijgen. Je kan auto s niet mooi laten glijden het resulteert in 9 van de 10 gavallen in een spin. Op het moment dat je wil tegensturen gaat ie rond.
Asetto corsa zit er ook aan te komen. Even afwachten als dat wat word?
Het is dus zeker niet flawless en dat heb ik ook nooit beweerd. Ik ben nog steeds enthousiast, en 't ligt aan PATIENCE & PRACTICE. Dat eerste heb ik eigenlijk niet dus ik vind 't al knap dat ik dat dingetje nog redelijk rond krijg:)
Verder inderdaad de fysiek van het overstuur en de sliphoek...Als ik de Vodafone in'rem' wat Sjoerd ook zegt en ik wil 'm in die staat houden dan is NA die sliphoek er 'n 'niemandsland' waar de auto omgaat (spint dus). De auto spint dan zo extreem(tov de redelijk lage snelheid) dat dat gewoon niet kan en dus niet klopt. Je kunt 'm er ook niet uithalen met gas of vol op de rem. Alsof je op dat punt op ijs/snot rijdt.
Dat is dus 'n fout.
Maar nogmaals ik ben enthousiast over de L49, maar de rest van de autos heb ik niet geprobeerd behalve de Macca. Die is saai:)
Kortom ja iRacing heeft in de basis wat physical flaws.
RBR en LFS komen naar MIJN idee veel meer in de buurt hoe een echte auto op/over de grens rijdt en reageert adhv mijn eigen ervaringen.
Er werd ook gesuggereerd op 't iRacing forum dat MOEILIJK niet (altijd) gelijk staat aan REALISTISCH. Ik denk dat dat 'n goede conclusie is.