iracing van David kaemmer !!!

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Robertdj
Berichten: 3135
Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:11
Locatie: NJC

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Robertdj » 15 nov 2010, 23:08

Macboy schreef:Kost duur Roy ?
Nee, da is duur en kost goedkoop.

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Roy » 15 nov 2010, 23:10

Zeikerds

Gebruikersavatar
Robertdj
Berichten: 3135
Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:11
Locatie: NJC

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Robertdj » 15 nov 2010, 23:12

Laat de advocaat maar fucken op vormfouten :mrgreen:

Sebastian Keijmel

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Sebastian Keijmel » 15 nov 2010, 23:13

net de dure lotus 79 wagen gekocht en beetje mee lopen spelen 4 tracks + 2 wagens gekocht


Sebastian Keijmel

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Sebastian Keijmel » 28 nov 2010, 00:11

Zo ik had net nog een mooie race in de F1 wagen @ brandshatch
2e geworden in de race http://members.iracing.com/membersite/m ... stid=54685" onclick="window.open(this.href);return false;



en hier mijn snelste lap @ brandshatch 1:02.538


Iracing bevalt me wel heb het met een jaar verlengt :D wanneer zie ik nou eens een paar DF-ers online ???

Sebastian Keijmel

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Sebastian Keijmel » 22 dec 2010, 19:50

Spa is uit !
Erg mooie baan

Radical SR8

F1 Williams Toyota

Twee Corvette's c6r achter elkaar aan.

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Robin » 23 dec 2010, 19:02

Spa koop/download ik lekker gezelli Eerste Kerstdag met nog 'n kater van morgenavond LOL.

Mooi cadeau voor mezelf terwijl mdv aan d'r gekregen parfums snuift, dochterlief met GuitarHero Motörhead op de Wii tot 'n hels verhaal maakt....en junior woedend op haar is want hij wil Donkey Kong Country op diezelfde Wii doen. Natuurlijk.

Wie heeft er nu al 'n aspirientje voor mij?

Afbeelding

Andre
Berichten: 11225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Andre » 23 dec 2010, 19:17

Je kan er het beste nog 2 kids bij nemen.:)

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Robin » 23 dec 2010, 19:49

2? 3!
Afbeelding

:lol:

Gebruikersavatar
Raimond
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 jun 2006, 20:24

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Raimond » 02 jun 2011, 16:59

Zijn hier nog actieve oval rijders?

Ik doe zelf mee aan ESCORS, een op europa gerichte oval league die al jaren bestaat en nu met iracing nieuw leven in is geblazen. Ze hebben 2 kampioenschappen, een met de Chevy Silverado en een met de Late Model. Elke 2 weken is er een race.
Er kunnen zeker nog nieuwe rijders bij, de velden zijn op het moment niet erg groot maar wel sterk.

PS momenteel worden de races verreden op zaterdagmiddag, maar de kans is aanwezig dat dit binnenkort verplaatst wordt naar zaterdagavond. Tevens gaat waarschijnlijk het inschrijfgeld flink omlaag.

Kijk eens op http://www.escorsracing.com" onclick="window.open(this.href);return false; als je interesse hebt.

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door VLA » 05 jun 2011, 22:04

moet zeggen dat ik die ovals echt geen flikker aan vind. Ieder zijn ding natuurlijk.

Ben momenteel bezig met een of andere touring cup, met MX-5 jes en Jetta TDI's door elkaar. Wel lachen.

Ik vraag me eigenlijk af waar Zolder blijft, die zou toch na Spa komen ?

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Mari Oh Oh! » 06 jun 2011, 10:41

VLA schreef:moet zeggen dat ik die ovals echt geen flikker aan vind. Ieder zijn ding natuurlijk.
Het is moeilijker en spannender dan je zou denken. Om te kijken vind ik er ook weinig aan(snap eigenlijk ook niet dat het zo populair is daar), maar ik vind een oval race over het algemeen inspannender dan een road race.

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door WJ » 08 feb 2012, 12:02

Kwam een leuk filmpje tegen;

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ged9I-MQ ... r_embedded[/youtube]

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Macboy » 09 feb 2012, 21:38

Bizar gaaf !!!

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door WJ » 20 mar 2012, 15:12

Vd week beetje zitten klooien met die F1 Williams, het geluid is wel erg goed van dat ding.


Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door VLA » 01 apr 2012, 13:51

Ze komt een RUF !! :

Afbeelding
Bedford, MA (March 29, 2012) – iRacing.com, the world’s foremost online motorsports simulation service, today announced plans to add the Ruf RT12R to its lineup of virtual race cars and high performance automobiles. Manufactured by Ruf Automobile GmbH, the RT12R is among the world’s very fastest production automobiles.

“We’re excited to offer the Ruf RT12R to iRacers around the world,” said Steve Myers, Executive Vice President and Producer, iRacing.com Motorsport Simulation, LLC. “We’re proud of the assortment of virtual race cars we have available, but iRacers have made it clear they also want high-performance, exotic automobiles in our service. The Ruf RT12R certainly fits the bill. It’s a superb piece of automotive sculpture, with performance that is nothing short of breathtaking.”

At the heart of the Ruf’s performance is a 3.8 liter, twin-turbo, flat six engine producing 730 horsepower and nearly 700 lb/ft of torque. Coupled with a six speed transmission, the RT12R has a top speed of 230 mph.

“Ruf is pleased to partner with iRacing.com in building a digital version of the RT12R,” said Estonia Ruf, Director of Marketing, Ruf Automobile GmbH. “For more than 70 years Ruf has been recognized for the craftsmanship and cutting-edge engineering that goes into all of our automobiles. Although it is a young company, comparatively speaking, iRacing clearly shares those core values of craftsmanship and engineering excellence.”

iRacing vehicle dynamic engineers will begin the process of creating a digital prototype of the RT12R later this spring. When completed, the prototype will undergo a rigorous testing and development process in order to insure the virtual Ruf drives just like the real one. iRacing expects to make its Ruf RT12R available to iRacing members in the fall of 2012.

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Robin » 03 apr 2012, 10:26

Ah. Logde een week ofzo geleden weer eens in na weken niet gespeeld te hebben( RBR en LFS plus GT5 doe ik dus wel), maar dit lijkt me wel weer wat. En meteen 'n RT12. Top. :df:

Gebruikersavatar
Fedmas
Berichten: 1319
Lid geworden op: 30 aug 2011, 21:31
Auto: A3 45 TFSIe

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Fedmas » 12 aug 2012, 01:00

BUMP! Doet iemand dit nog? Overweg het te kopen.

Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 383
Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:51
Auto: Bmw 1-serie
Locatie: Ede

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Thomas » 12 aug 2012, 22:41

Als je je hier registreert kun je 3 maanden gratis spelen.

https://cadillaccupracing.com/

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Roy » 25 nov 2012, 20:52

Nog actieve mensen hier? Ik heb me zojuist weer eens aangemeld na misschien wel 2 jaar tijd... Ik ben benieuwd...

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Robin » 27 aug 2013, 17:23

Ik heb iRacing weer voor 3mnd aangeschaft na 1 jaar er mee klaar te zijn geweest.


Want de Lotus 49 is er. MACHTIG!!!!
Glije en dweile. Heerlijk!

Even 'n vaag shotje, scheef door de Hugenholz. Oh wat lekker.
Afbeelding

http://www.iracing.com/1967-the-summer-of-lo-tus-49/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Robin op 27 aug 2013, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Hielke » 27 aug 2013, 19:25

Juist door de vaagheid van de foto zou je zo geloven dat het een echte auto op het echte circuit is.

Reproduktie van Zandvoort in iRacing is fenomenaal. Alles tot in detail perfect.

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Robin » 28 aug 2013, 08:00

Het ding is dus wel weer iets waar je NIET als 'n lomperik mee om moet gaan. Want dan ben je aan de beurt.

Een beetje vlot over Zandvoort of Watkins Glen en Spa had ik zo (weer) te pakken. :df: Maar echt snel is weer 'n ander verhaal.

Dit itt die andere moderne racers in de sim. Ik heb de McLaren MP4 GT3 ook maar aangeschaft. Wat 'n stoere kar. Maar echt niet zo snel in accelleratie als de Lotus. Bij lange na niet. En 10x strakker op de weg.

Maar dat maakt 'm ook bijna saai:)

Een beetje uitbreekwerk is so easy met die Macca ook(for showboating) maar om er ECHT snelle(re) strakke rondes consitent mee te rijden is ook weer 'n uitdaging.


Ik haalde met de L49 bij start finish Spa langs de Grandstand 210 kmh. :tooth:

---->Nu wilde ik dat proberen met de Williams F1 Toyota, maar die geeft 'n failed tech, want in de setup zitten 2 delen die bij de één too low en de ander too high zijn(chassis) . Dat proberen te veranderen zodat ze niet meer rood doorslaan , maar nog steeds failed tech.

Wie weet dat? Ik heb >1 jaar iRacing niet meer gespeeld en moet weer erin komen hoe die setups werken(als ik dat toen al wast lol) en waar ik die andere setups kan vinden weer. Het is toch wel 'n groot verhaal die sim.

Ik blijf lekker sticken bij de L49 op Zandvoort denk ik. Al die overkil van de rest...

L49. 530kg schoon. 3 liter V8 400pk bij 9000rpm. Straatbanden uit 1967 dus. Geen downforce etc.
Remmerij te erg.
Door de bochten gaat ie toch sneller dan je denkt.

En bij 'n milde(geen wielspin) staande start zat ik in 'n sec of 12 van 0 op 250kmh.

Echt 'n heel gaaf ding weer(we kennen 'm uit GPL natuurlijk, maar nu ziet 't er allemaal zeer fris en gedetailleerd uit, autootje en de scenery/circuit en alles)

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Robin » 28 aug 2013, 08:23

Terug naar the real world. Kort filmpje met 'n 2013 ZR! met 650pk tegen dat 46 jaar ouwe dingetje Lotus 49 op een track in Texas.

Zo snel is de L49 dus nog. 3 sec sneller dan de ZR1!



En hier onboard.


edit laat maar , hij heeft treaded 'street' tyres zoals 't origineel Ik dacht slicks. Moeilijk zichtbaar....

Robin
Berichten: 51207
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: Juinen

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Robin » 28 aug 2013, 21:26

Ik ben al tevreden dat ik 15 laps op Zandvoort consistent en met de baseline setup kon rijden zonder eraf te vliegen. Heb de ffb wat lager gezet en de damping(terugstuurkracht) ook. Heb zitten kloten met de front rollbar, maar dacht: Ik begin net , laat ik eerst maar eens de base setup 'leren'. Snelste was 'n 1:45, 6

Dat is misschien dramatisch ware het niet dat de auto dat ook is:) En iets teveel gas en of remmen en je ligt eraf:)

Maar ben tevreden dat ik 'm wat begin te begrijpen. Trailbraking is iets wat ie standaard doet en daardoor zonder te sturen 'instuurt'. Dat geeft vaak 'n seat of the pants moment, maar ik heb 'm nu door. Throttle blip heb ik wel aan trouwens. Verder kom ik erachter dat in 'n instuur /uitstuur situatie het altijd beter is 10/20% gas erop te houden dan helemaal nul in 'n overstuur moment. Het redt je.

Verder gas EN rem tegelijkertijd is typisch David Kaemmer.

Ik vond m'n 1:18 Exoto modelletje weer terug:

Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten