ASA compressor
-
ASA compressor
ik zoek een dealer in nederland die direct onderdelen kan leveren voor een ASA compressor type TM12.
moet namelijk de koppeling wisselen van de compressor en G-power laat niks horen van de 5 emails en na 4 telefoontjes krijg ik niemand eraan
auto is in deze staat niet te rijden dus graag met spoed
moet namelijk de koppeling wisselen van de compressor en G-power laat niks horen van de 5 emails en na 4 telefoontjes krijg ik niemand eraan
auto is in deze staat niet te rijden dus graag met spoed
- Bert ///M3
-
infinitas had ik ook al gevonden en een mail gestuurd maar zoek er liever een in nederland,praat wat makkelijkerBert ///M3 schreef:http://www.infinitas-gmbh.de/start.htm
http://www.kelleners-sport.com/
Deze zitten dan wel in DLD.

-
eindelijk de onderdelen kunnen bestellen bij een firma in duitsland genaamd ASA ingenieursburo,Turbomex
dit bedrijf levert onder andere de tubo's en compressors voor de Alpina's en de 335i/d
na 2 dagen intensief bellen en mailen kreeg ik al een paket met de benodigde onderdelen,helaas zat alleen de luchtfilter er niet bij terwijl ik die wel betaald had maar dat komt wel goed
aanstaande zaterdag gaat hij naar de gargae voor 3 weken waarna hij weer hopelijk als nieuw eruit komt en dan gaat hij nog eens de rollenban op om het precies vermogen te testen
uitslag van de vermogens testbank houdt ik jullie nog even schuldig maar het wordt zeker meer dan de laatse test die uitkwam op 327 pk op de wielen met een slechte afstelling en slecht lopende motor
dit bedrijf levert onder andere de tubo's en compressors voor de Alpina's en de 335i/d
na 2 dagen intensief bellen en mailen kreeg ik al een paket met de benodigde onderdelen,helaas zat alleen de luchtfilter er niet bij terwijl ik die wel betaald had maar dat komt wel goed
aanstaande zaterdag gaat hij naar de gargae voor 3 weken waarna hij weer hopelijk als nieuw eruit komt en dan gaat hij nog eens de rollenban op om het precies vermogen te testen
uitslag van de vermogens testbank houdt ik jullie nog even schuldig maar het wordt zeker meer dan de laatse test die uitkwam op 327 pk op de wielen met een slechte afstelling en slecht lopende motor
- frank de jonge
-
alleen gaat dat altijd zo lastig(ik houd liever 2 handen aan het stuur)frank de jonge schreef:Maak ff een keer wat filmpies tom

en een vriend van me heeft een keer een poging gadaan om te filmen maar ik was te snel weg gereden en hij kon me niet bijhouden.

moeten we maar eens doen als we weer eens naar een duitse bmw meeting gaan,en dan misschien met een hele bende wagens van nederland uit
- frank de jonge
-