Zou zeker de Sagrada Familia gaan bezichtigen en andere gebouwen van Gaudi. Ook het park van Gaudi: Parc Güell. Daar heb je ook een schitterend uitzicht over de stad.
Vanochtend ook een weekje geboekt daarheen. Wij vertekken 28 juli voor 7 dagen. Doel: op stap, op stap, van de zon genieten en wat winkelen. En op stap gaan, ook nog
We zitten in een hotel vlakbij dat las ramblas gebeuren.
Ben er 5x geweest.
Een metropool aan zee.
Diverse keren puur als stedentrip. Waarschijnlijk gaan we dit najaar nog 5 dagen.
Wat jij me over NYC stuurde kan ik je over Barca vertellen. Waaronder ook de niet voor de hand liggende toeristen kiekjes maar ook de hotels en eetegelegenheden die de moeite waard zijn.
Ik kan eventueel deze topic wel vervuilen met wat foto's.
Na NYC de mooiste stad in mijn lijstje....
De Danzatoria is die tent op de berg, best prima. De Carpe Diem (CDLC) schijnt dus dicht te zijn. La Paloma is niets voor jou denk ik aangezien de meeste daar 30+ ipv 16- zijn
Moeite waard zijn de Sagrada Familia & Parc Guell met het Gaudi Museum. Ramblas is geinig. Pak een van de toeristenbussen om een rondje door de stad te doen. Kom je overal en kun je in - uitstappen wanneer je wilt. 1 dag = 19 euro, 2 = 23. Als je er meerdere dagen bent, gelijk zo´n kaart kopen, scheelt je een hoop op taxi´s en je kunt verschillende bezoeken maken. Uitgaansdistrict is Port Olympic, voormalig olympisch dorp.
Als je nog uitgaans gelegenheden wil weten, die voornamelijk bezocht worden door donkere latina's, moet je het maar laten weten. Mijn broer weet die daar wel te zitten.