Wie heeft ervaring met dating sites?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Darudevampire
Berichten: 47
Lid geworden op: 03 jan 2023, 11:41

Re: Wie heeft ervaring met dating sites?

Bericht door Darudevampire » 13 feb 2024, 15:59

Reageerde ze toch wel?

Elise
Berichten: 7337
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Wie heeft ervaring met dating sites?

Bericht door Elise » 26 feb 2024, 08:23


Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15877
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Wie heeft ervaring met dating sites?

Bericht door Bram » 26 feb 2024, 08:34

Ik ben tegen de doodstraf, maar zou in dit geval een uitzondering van harte aanbevelen. Wat een kansloze idioot is die gast toch...

Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 4535
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: Wie heeft ervaring met dating sites?

Bericht door Eeuwe » 26 feb 2024, 08:55

Omdat hij seks met drie vrouwen in Peruaanse gevangenis heeft gehad? Raar

Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15877
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Wie heeft ervaring met dating sites?

Bericht door Bram » 26 feb 2024, 09:02

Hij had toch nog wel wat meer gedaan?

Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 4535
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: Wie heeft ervaring met dating sites?

Bericht door Eeuwe » 26 feb 2024, 09:10

Oh!

Ja het is inderdaad een kansloos figuur, mag om mij ook zo lang als mogelijk zitten. Maar wij zijn niet op aarde gekomen om te oordelen over leven of dood natuurlijk.

Elise
Berichten: 7337
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Wie heeft ervaring met dating sites?

Bericht door Elise » 26 feb 2024, 09:23

Als iemand het niet zo nauw neemt met het leven van een ander, dan heb ik er geen enkele moeite mee als we afscheid van die persoon nemen. Ik ben er namelijk geen voorstander van dat de werkende belasting betaler zich extra moet inspannen om dit soort kansloze figuren te onderhouden/bewaken, wat klauwen met geld kost. Gewoon permanent opruimen en klaar is kees.

Zo lees ik altijd met grotte verbazing hoe sommige mensen weer vrij komen, ik noem een Fritzl :stom:

Om maar even on topic te blijven, voor dat soort mensen moeten we een date organiseren met Magere Hein.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31262
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Wie heeft ervaring met dating sites?

Bericht door JP » 26 feb 2024, 09:44

Elise schreef: 26 feb 2024, 08:23 Welke dating site zou Joran zitten?

Joran van der Sloot heeft seks met drie vrouwen in Peruaanse gevangenis
Ipv Lexa eerder Axa :coffee:

Richardt.
Berichten: 6494
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Wie heeft ervaring met dating sites?

Bericht door Richardt. » 26 feb 2024, 10:01

Zo lees ik altijd met grotte verbazing hoe sommige mensen weer vrij komen, ik noem een Fritzl :stom:
Eens, maar ook hij heeft de straf gekregen en uitgezeten waarvan de rechters het obv de wetgeving passend vonden.

Wat mij bij Joran vooral verbaasd is dat er vaak geschreven wordt dat hij onder erbarmelijke omstandigheden in een van de meest zware en onprettige gevangenis ter wereld zit en dat ze het in die contreien van de wereld ook iets minder nauw nemen met de rechten van de mens. Vervolgens zagen we hem laatst volgevreten bijna lachend een parade liep met een vlag en blijkbaar van bil kan en mag gaan met drie verschillende vrouwen.

Mijn beeld bij de meest vreselijk gevangenis ter wereld was iets anders eerlijk gezegd :coffee:

Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 4535
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: Wie heeft ervaring met dating sites?

Bericht door Eeuwe » 26 feb 2024, 10:03

Richardt. schreef: 26 feb 2024, 10:01 en blijkbaar van bil kan en mag gaan met drie verschillende vrouwen.

Mijn beeld bij de meest vreselijk gevangenis ter wereld was iets anders eerlijk gezegd :coffee:
Misschien wil je JP wel even vertellen waar hij deze gevangenis vinden kan? :tooth:

Richardt.
Berichten: 6494
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Wie heeft ervaring met dating sites?

Bericht door Richardt. » 26 feb 2024, 10:10

Eeuwe schreef: 26 feb 2024, 10:03
Richardt. schreef: 26 feb 2024, 10:01 en blijkbaar van bil kan en mag gaan met drie verschillende vrouwen.

Mijn beeld bij de meest vreselijk gevangenis ter wereld was iets anders eerlijk gezegd :coffee:
Misschien wil je JP wel even vertellen waar hij deze gevangenis vinden kan? :tooth:
De route planner in Google vanuit Zuid Limburg werkt niet. Komt denk ik omdat Zuid Limburg net te afgelegen is hiervoor.

https://www.google.com/maps/dir//Q682%2 ... ?entry=ttu

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39755
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Wie heeft ervaring met dating sites?

Bericht door Arthur » 26 feb 2024, 10:23

Bram schreef: 26 feb 2024, 08:34 Ik ben tegen de doodstraf, maar zou in dit geval een uitzondering van harte aanbevelen. Wat een kansloze idioot is die gast toch...
Mee eens, maar gezien het feit dat hij in Peru z’n straf uitzit vind ik laten leven in dit geval een beter plan. Alhoewel, als ik dan Richardt z’n post lees, dan vraag ik me ook wel af hoe erg het daar is. En ik had eigenlijk wel een beetje verwacht dat er vanuit een familie uit Amerika wel een soort van opdracht die kant uitgegaan zou zijn… ook een soort doodstraf :coffee:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31262
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Wie heeft ervaring met dating sites?

Bericht door JP » 26 feb 2024, 10:26

Eeuwe schreef: 26 feb 2024, 10:03
Richardt. schreef: 26 feb 2024, 10:01 en blijkbaar van bil kan en mag gaan met drie verschillende vrouwen.

Mijn beeld bij de meest vreselijk gevangenis ter wereld was iets anders eerlijk gezegd :coffee:
Misschien wil je JP wel even vertellen waar hij deze gevangenis vinden kan? :tooth:
Ik voel eerst nog spontaan een vakantie naar Tytsjerk opkomen...... "moeders houd uw dochters binnen" :coffee:

Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15877
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Wie heeft ervaring met dating sites?

Bericht door Bram » 26 feb 2024, 10:51

Eeuwe schreef: 26 feb 2024, 09:10 Oh!

Ja het is inderdaad een kansloos figuur, mag om mij ook zo lang als mogelijk zitten. Maar wij zijn niet op aarde gekomen om te oordelen over leven of dood natuurlijk.
Ben ik met je eens, maar dit onmens heeft al zoveel families gesloopt en een kind op de wereld gebracht dat nooit normaal op zal groeien. Dan heb ik zoiets van, ach, als ze hem eens twee weken vergeten eten en drinken te geven in de isoleer zal ik er niet echt een traan om laten...

Elise
Berichten: 7337
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Wie heeft ervaring met dating sites?

Bericht door Elise » 26 feb 2024, 11:01

Richardt. schreef: 26 feb 2024, 10:01
Zo lees ik altijd met grotte verbazing hoe sommige mensen weer vrij komen, ik noem een Fritzl :stom:
Eens, maar ook hij heeft de straf gekregen en uitgezeten waarvan de rechters het obv de wetgeving passend vonden.
Hij had levenslang gekregen, wat in Oostenrijk neer komt op:
Wie in Oostenrijk tot levenslang is veroordeeld en in een gewone gevangenis zit, kan volgens de wet na 15 jaar voorwaardelijke vrijlating aanvragen. Zijn advocaat liet eerder weten dat Fritzls gezondheid achteruitgaat en hij recht heeft op 'menselijke waardigheid'.
Dat soort mensen heeft, maar mijn mening, geen enkel recht meer op 'menselijke waardigheid'. Dat soort mensen verdienen de doodstraf, niet meer, niet minder.

En feitelijk is dat precies zoals het hier in Nederland gaat, ach die zit al zo lang vast, die zal vast wel spijt hebben. Weet je wat, we laten hem vrij :coffee:

Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15877
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Wie heeft ervaring met dating sites?

Bericht door Bram » 26 feb 2024, 11:03

Nou dat valt ook wel mee. We hebben er tientallen hier die levenslang in de bak zitten en die komen gelukkig maar zeer weinig toch nog vrij.

Kadett
Berichten: 4648
Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43

Re: Wie heeft ervaring met dating sites?

Bericht door Kadett » 26 feb 2024, 13:38

JP schreef: 26 feb 2024, 10:26
Eeuwe schreef: 26 feb 2024, 10:03
Richardt. schreef: 26 feb 2024, 10:01 en blijkbaar van bil kan en mag gaan met drie verschillende vrouwen.

Mijn beeld bij de meest vreselijk gevangenis ter wereld was iets anders eerlijk gezegd :coffee:
Misschien wil je JP wel even vertellen waar hij deze gevangenis vinden kan? :tooth:
Ik voel eerst nog spontaan een vakantie naar Tytsjerk opkomen...... "moeders houd uw dochters binnen" :coffee:
Over 2 jaar komt Dutroux vrij toch. Die zal niet lang leven gok ik. Volkert mag ook wel een kogel krijgen :coffee:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Barend, breugeltje, Brutus the Legend, CRZ, Jaws, Semrush [Bot], SlowCo, vester86 en 38 gasten