'Beste' beginnersdriftboot(je)
- G Kolkman
- Berichten: 2636
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- Locatie: Eindhoven
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
Ik heb een keer een handige zwitser in duitsland aan een 320is van 2 engelsen in 3 kwartier die rubbers zien vervangen.
Echt iedereen, inclusief de monteurs van Ring racing stonden zo:
Ging met koevoet, 2 stempels en een hoop creatieve wilskracht. Fabian heet die jongen, eigenaar van de bekende ///M4. Rijdt ook nog eens net zo snel als dat 'ie sleutelt. Ongelooflijk!
Maar het is dus een rotklus normaal gesproken. Bij de 535 ga ik ze ook laten vervangen na de zomer.
Voor een circuitbak heeft Paul Vlasblom een goede oplossing: Vastlassen dat subframe. Die zou ik in dit geval even bellen.
Echt iedereen, inclusief de monteurs van Ring racing stonden zo:
Ging met koevoet, 2 stempels en een hoop creatieve wilskracht. Fabian heet die jongen, eigenaar van de bekende ///M4. Rijdt ook nog eens net zo snel als dat 'ie sleutelt. Ongelooflijk!
Maar het is dus een rotklus normaal gesproken. Bij de 535 ga ik ze ook laten vervangen na de zomer.
Voor een circuitbak heeft Paul Vlasblom een goede oplossing: Vastlassen dat subframe. Die zou ik in dit geval even bellen.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
- Fabian
- Berichten: 7027
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
- Contacteer:
Klote karwei die achteras
Moet bij mn Coupe binnenkort allemaal vervangen worden door zwarte Powerflex.
ben je wel een dagje mee bezig hoor. Alles moet echt los (remmen, leidingen, assen,, de hele as moet eronderuit. En dan de oude rubbers er proberen uit te krijgen Dan de nieuwe rubbers erin persen (til die as maar eens naar een pers toe ).
Geen leuk karwei, wel top resultaat!
Moet bij mn Coupe binnenkort allemaal vervangen worden door zwarte Powerflex.
ben je wel een dagje mee bezig hoor. Alles moet echt los (remmen, leidingen, assen,, de hele as moet eronderuit. En dan de oude rubbers er proberen uit te krijgen Dan de nieuwe rubbers erin persen (til die as maar eens naar een pers toe ).
Geen leuk karwei, wel top resultaat!
- G Kolkman
- Berichten: 2636
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- Locatie: Eindhoven
Klinkt als 'n uitdaging :twisted: .
Auto staat ook op MP en vind het wel zorgelijk dat de foto bij een bmw specialist (in dat dorp) genomen is (ik kwam de auto in een weiland tegen met een papiertje erop en na 2 zwarte strepen op het asfalt gezet te hebben heb ik 'm even bekeken). Zou zeggen dat die lui zelf ook wel weten dat zo'n 320i makkelijker verkoopt als je even wat rubbertjes vervangt en 'm apk-klaar maakt (auto was bij aankoop al apk-onklaar zeg maar).
Peins nog even verder, het ding vind ik verder wel wat hebben namelijk , en ik was ook niet van plan daadwerkelijk 750 piek te betalen ofcourse.
Auto staat ook op MP en vind het wel zorgelijk dat de foto bij een bmw specialist (in dat dorp) genomen is (ik kwam de auto in een weiland tegen met een papiertje erop en na 2 zwarte strepen op het asfalt gezet te hebben heb ik 'm even bekeken). Zou zeggen dat die lui zelf ook wel weten dat zo'n 320i makkelijker verkoopt als je even wat rubbertjes vervangt en 'm apk-klaar maakt (auto was bij aankoop al apk-onklaar zeg maar).
Peins nog even verder, het ding vind ik verder wel wat hebben namelijk , en ik was ook niet van plan daadwerkelijk 750 piek te betalen ofcourse.
-
- Berichten: 5285
- Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31
Dennis Cavallino schreef:Ik heb een keer een handige zwitser in duitsland aan een 320is van 2 engelsen in 3 kwartier die rubbers zien vervangen.
Echt iedereen, inclusief de monteurs van Ring racing stonden zo:
Ging met koevoet, 2 stempels en een hoop creatieve wilskracht. Fabian heet die jongen, eigenaar van de bekende ///M4. Rijdt ook nog eens net zo snel als dat 'ie sleutelt. Ongelooflijk!
Maar het is dus een rotklus normaal gesproken. Bij de 535 ga ik ze ook laten vervangen na de zomer.
Voor een circuitbak heeft Paul Vlasblom een goede oplossing: Vastlassen dat subframe. Die zou ik in dit geval even bellen.
///M4?
- Fabian
- Berichten: 7027
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
- Contacteer:
- G Kolkman
- Berichten: 2636
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- Locatie: Eindhoven
- G Kolkman
- Berichten: 2636
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- Locatie: Eindhoven
Ik heb begin dit jaar een nagenoeg roestvrije E30 320i voor 1000 piek gekocht van een turk die ik aan het ombouwen ben naar 325i (motor en bak zijn bijna gereed om terug gelegd te worden). Heb op wat kleinigheden na alles thuis liggen cq. gepland om te bestellen behalve sperdifferentieel ( ). Dus stabi's, grotere bak, groter diff, 2.5L blok, compu en ben bezig onderstel aan te schaffen ( ). Oja, en net precies weer een bod gedaan op een stel velgen. En dit en dat en zus en zo. Kortom het kost weer handen vol geld (maar zoals notabene ma het zegt 'je kunt hooguit voor een paar duizend euro het schip in gaan). Zal als de hele handel rijdt wel een keer een topic in elkaar flansen. Momenteel is er op de foto's nog niet meer te zien dan een auto zonder motor.
De basis:
[IMG:1024:768]http://i148.photobucket.com/albums/s1/k ... 1346zk.jpg[/img]
Paar weken terug:
[IMG:1024:768]http://i148.photobucket.com/albums/s1/k ... CT1491.jpg[/img]
Bedoeling was in feite niet om dit jaar al 2.5L te gaan maar e.e.a. kwam geschikt voor bij en ik was de 2.0L zat (er zit/zat ergens een bug in de regeling waar ik geen zin in had om tijd en geld in te steken omdat ik dit ook al had liggen). Hoop donderdag de nieuwe combinatie er in te kunnen leggen.
De basis:
[IMG:1024:768]http://i148.photobucket.com/albums/s1/k ... 1346zk.jpg[/img]
Paar weken terug:
[IMG:1024:768]http://i148.photobucket.com/albums/s1/k ... CT1491.jpg[/img]
Bedoeling was in feite niet om dit jaar al 2.5L te gaan maar e.e.a. kwam geschikt voor bij en ik was de 2.0L zat (er zit/zat ergens een bug in de regeling waar ik geen zin in had om tijd en geld in te steken omdat ik dit ook al had liggen). Hoop donderdag de nieuwe combinatie er in te kunnen leggen.
- G Kolkman
- Berichten: 2636
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- Locatie: Eindhoven
Overigens lees ik nu pas dat verhaal van die achterasrubbers terug . Die moet er eigenlijk ook nog onderuit want heb draagarmen met schijfremmen klaarliggen en daar kom je AANZIENLIJK makkelijker bij als alles er af ligt, en heb ook teflon bussen liggen voor het onderstel om die achterkant wat vaster te krijgen 8) .
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten