ff voorstellen evo 7 2.3 hks
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 16 apr 2007, 20:19
ff voorstellen evo 7 2.3 hks
Hallo
Ik ben laurens en heb hier al een tijdje mee zitten kijken naar al dat mooie speelgoed .Dus bij deze stel ik mij even voor.
Het heeft even geduurd maar de grijze VI is vervangen voor een zwarte VII:
[img:800:600]http://www.coolwebdesign.nl/evo/P10008632.JPG[/img]
[img:800:600]http://www.coolwebdesign.nl/evo/P10008602.JPG[/img]
[img:800:600]http://www.coolwebdesign.nl/evo/P10008612.JPG[/img]
[img:800:600]http://www.coolwebdesign.nl/evo/P10008622.JPG[/img]
[img:800:600]http://www.coolwebdesign.nl/evo/P10008652.JPG[/img]
[img:800:600]http://www.coolwebdesign.nl/evo/P10008662.JPG[/img]
Auto is voorzien van:
Proflex onderstel (hardheid en hoogte verstelbaar)
HKS 2,3 L stroker kit
Mongoose 3"uitlaatsysteem
18" Enkei Tarmac EVO velgen met Pirelli Zero Rosso's
Sparco stuur
Airco verwijderd
Walbro ECU
Openluchtfilter met carbon airbox
Grtz Laurens
Ik ben laurens en heb hier al een tijdje mee zitten kijken naar al dat mooie speelgoed .Dus bij deze stel ik mij even voor.
Het heeft even geduurd maar de grijze VI is vervangen voor een zwarte VII:
[img:800:600]http://www.coolwebdesign.nl/evo/P10008632.JPG[/img]
[img:800:600]http://www.coolwebdesign.nl/evo/P10008602.JPG[/img]
[img:800:600]http://www.coolwebdesign.nl/evo/P10008612.JPG[/img]
[img:800:600]http://www.coolwebdesign.nl/evo/P10008622.JPG[/img]
[img:800:600]http://www.coolwebdesign.nl/evo/P10008652.JPG[/img]
[img:800:600]http://www.coolwebdesign.nl/evo/P10008662.JPG[/img]
Auto is voorzien van:
Proflex onderstel (hardheid en hoogte verstelbaar)
HKS 2,3 L stroker kit
Mongoose 3"uitlaatsysteem
18" Enkei Tarmac EVO velgen met Pirelli Zero Rosso's
Sparco stuur
Airco verwijderd
Walbro ECU
Openluchtfilter met carbon airbox
Grtz Laurens
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 16 apr 2007, 20:19
Bedankt voor jullie reactie's.Het heeft een tijdje geduurd voordat hij helemaal klaar was.Dit komt omdat de vorige eigenaar er een kompleet wrc rally auto van gemaakt had.
Wordt een leuk klusje voor je Ed(g-tech meting) De wagen is (gelukkig) een beetje straatklaar gemaakt en is in ieder geval verlost van de herrie van het achterdiff wat te strak stond, de aan en uit koppeling en het erg negatieve camber. Gelukkig is het proflex onderstel gebleven en de rest van het leuke spul, nl de 2,3 L stroker kit met internals van HKS.
Hoe de cijfers eruit gaan zien weet ik niet maar je voelt - natuurlijk - flink verschil in trekkracht en explosiviteit t.o.v. mijn VI. Hoe ze zich tot elkaar verhouden gaan we zaterdag ff bekijken maar het is echt een beest van een auto. Hij rijdt nu nog maar op 1,50 bar maar dat zelfs dan gaat het enorm van quite. En hopelijk over anderhalve week komt de ECU programmeur over en worden de puntjes op de I gezet met een druk van 1,90 a 2,0 bar. Gelijk ff informeren of een AVC-R nog zin heeft... EN .... het is - voorzover ik weet - de enige zwarte VII in Nederland
Nog even 2 DEFI meters in de A-style en gaan met dat hok
Wordt een leuk klusje voor je Ed(g-tech meting) De wagen is (gelukkig) een beetje straatklaar gemaakt en is in ieder geval verlost van de herrie van het achterdiff wat te strak stond, de aan en uit koppeling en het erg negatieve camber. Gelukkig is het proflex onderstel gebleven en de rest van het leuke spul, nl de 2,3 L stroker kit met internals van HKS.
Hoe de cijfers eruit gaan zien weet ik niet maar je voelt - natuurlijk - flink verschil in trekkracht en explosiviteit t.o.v. mijn VI. Hoe ze zich tot elkaar verhouden gaan we zaterdag ff bekijken maar het is echt een beest van een auto. Hij rijdt nu nog maar op 1,50 bar maar dat zelfs dan gaat het enorm van quite. En hopelijk over anderhalve week komt de ECU programmeur over en worden de puntjes op de I gezet met een druk van 1,90 a 2,0 bar. Gelijk ff informeren of een AVC-R nog zin heeft... EN .... het is - voorzover ik weet - de enige zwarte VII in Nederland
Nog even 2 DEFI meters in de A-style en gaan met dat hok
- Roger
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 30 aug 2006, 00:18
- Contacteer:
-
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 09 aug 2006, 18:55
- Locatie: omg. sittard
- Contacteer:
-
- Berichten: 1908
- Lid geworden op: 13 aug 2006, 16:08
-
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 10 mar 2007, 10:35
- Locatie: Rhoon
- Contacteer:
Hey Looytje ook hier. Echt een super mooie bak hoor.
Veel plezier ermee en ben benieuwd wat voor cijfers er uit komen rollen...
Het verschil tussen de VI en de VII kunnen de experts beter vertellen.
Maar het grootste verschil is dat de VI puurder zonder hulp middelen en dergelijke en de VII en die dingen er wel op heeft zitten
Grtz Sander
Veel plezier ermee en ben benieuwd wat voor cijfers er uit komen rollen...
Het verschil tussen de VI en de VII kunnen de experts beter vertellen.
Maar het grootste verschil is dat de VI puurder zonder hulp middelen en dergelijke en de VII en die dingen er wel op heeft zitten
Grtz Sander
- MartijnGizmo
- Berichten: 12751
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
- Contacteer:
- Bert ///M3
- Berichten: 9352
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
- Nutkees
- Berichten: 4293
- Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
- Auto: Dodge Viper
- Locatie: Middenmeer
- Contacteer:
- Ed vd Werken
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 01 apr 2007, 15:06
- Auto: Subaru wrx
- Locatie: Barendrecht
- Contacteer:
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 gasten