Ben er helemaal superblij mee.Die prachtige roffel in de uitlaat,de heerlijk zittende schaalstoelen,het snaarstrakke weggedrag,Gewoon helemaal goed!!
Nadat ik de auto had gekocht is het brein opgestuurd naar ABT waar onder garantie de snelheidsbegrenzing is verlegt naar 280KM.Vanmiddag maar gelijk uitgeprobeerd en op de GPS haalde ik 281Km (op de teller 285) waarbij de auto voelbaar in de begrenzer liep.300 echte KM is gevoelsmatig wel haalbaar maar om 1 of andere reden kan dat niet

De auto is echt veel sportiever dan de M5 ben dus wel gelukkig met m'n keus.Het enigste wat ik nog zou willen veranderen is de wagenhoogte.Voor zit er nl. 1,5 cm meer ruimte in het spatbord dan achter.Ook is de vering in met name het begin van de veerweg wel errug hard,dus heb maar gebeld met intrax en daar ga ik volgende week maar eens langs.
Wat ook een leuke gadget is is de S knop op het stuur waarbij de stoelen wat strakker komen te zitten en er een klep in de uitlaat open gaat en dan komt er echt zo'n modder vette roffel uit.(heb deze week al veel tunnels gehad

Als extra opties zit er o.a een alcantara stuur in en dat pakt heel goed vast.eerst had ik zoiets van,dat is niks zo'n vet stuur,maar zou het nu al niet meer willen missen .
Voor de cijfer freaks de accerelatie cijfers (tellersnelheden)
0-100 4,7 sec.
100-160 6,0 sec
0-200 16,7 sec
80-120 3,0 sec.
Kortom : Dik tevreden dus voorlopig even niks anders.(E90 M3