Nee, ik beide - zowel de voorste als ook de achterste draagarmrubbers. Met de kleine rubbers is het mogelijk om wat extra camber te stellen en met de achterste is het mogelijk om wat extra caster te stellen. Dat caster zou je dan wel nieuw moeten laten uitlijnen en testen om te kijken wat je fijn vind. Buiten dat zijn die zwarte Powerflex rubbers natuurlijk top voor de flex/response aan de voorkant.HSR schreef: ↑09 nov 2023, 20:03 Bedankt voor de uitleg. Voor de goede orde. Jij hebt alleen die zwarte camber PF in de draagarmen toch? De achterste rubbers zijn gewoon OE?
Dus alleen deze van PF:
https://www.gt2i.com/fstrz/r/s/cdn.gt2i ... pieces.jpg
Haha ja het is mooi dat je een beetje een Frankenstein van verschillende auto's kunt maken! Een vriend van me kwam ooit met het idee aan zetten, we hadden al vaker gezien dat de subframes van een M2RS en C3RS nagenoeg identiek zijn dus we zijn het ooit gaan test-fitten en toen zagen we dat het gewoon past. Het is op wat klein werk na gewoon een simpele swap, eigenlijk. Op al die BMW's zie je inderdaad ook vaker dat er onderling onderdelen geswapt worden, haha.Nivek schreef: ↑09 nov 2023, 22:51 Wat ik stiekem altijd heel tof vind, is het monteren van onderdelen van een ander model of compleet ander merk. Ergens ook heel fascinerend. Ik bedoel, wie bedenkt in godsnaam en/of neemt de tijd om uit te zoeken of het gaat en zinvol is, om clio fusee's op een megane te monteren.
En zo heb ik nog wel meer van die fratsen gezien. E46 draagarmen op een e36 voor extra camber wat vervolgens weer e90 stuurstangen vereist om het werkend te maken. Schijnbaar werkte dit dus ook met golf draagarmen op mijn caddy echter moesten daar ook de fusee's bij aandrijfassen. En zo heb ik nog wel meer van die dingen gezien.
Had je al gezien wat er met de klep is gebeurd of heb ik daar overheen gelezen?
Ik heb al eens GTI geswapte Caddy's en Transporters gezien op een Trackday op Zolder!