Megane 2 RS - Yannik

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yannik Schmidt
Berichten: 63
Lid geworden op: 26 sep 2023, 13:59
Auto: Megane 2 RS Trophy & Clio 3 RS
Contacteer:

Re: Megane 2 RS - Yannik

Bericht door Yannik Schmidt » 29 sep 2023, 08:11

StefanW schreef: 28 sep 2023, 11:50 Welkom Yannik! Leuk geschreven en serieus aangepakte auto.
Dankjewel Stefan :)
Franswa schreef: 28 sep 2023, 14:57 We zullen de volgende keer wat eerder afspreken, dan kunnen we ook ff rondje samen rijden. Ben nog steeds enorm blij met deze keuze, ik ga morgen weer die kant op. En dan nu écht voor de laatste keer dit jaar. :)

Denk ik :mrgreen:
Haha, niet erg joh. Ik ben er anders 3 Oktober weer, dan is feestdag in Duitsland dus dan heb ik vrij. Mocht je zin / tijd hebben...
R.Wiggel schreef: 28 sep 2023, 15:23 Mooie build en serieuze aanpassingen.
Als je eenmaal gereden hebt met een Renault Sport verbleekt iedere andere hothatch.
Succes met de reïncarnatie van het motorblok :D
Ik heb vroeger een Corsa E OPC gehad, nog een lange tijd voor de Megane RS en toen had ik Renault Sport ook nog helemaal niet op het oog. Toen die OPC eens Opel stond voor service en ik geen vervoer naar huis had (leenauto zat er voor een halve dag niet in...?) kreeg ik het aanbod van een vriend om zijn Megane 2 RS bij zijn werk op te pikken en daarmee naar huis te rijden, tot ik m'n Opel weer op kon halen. Die Megane was gemapt, KTEC uitlaat er onder, auto was helemaal in metallic black gold met zwarte R26R velgen... na die kort maar krachtige rit was ik wel helemaal verkocht. Een tijdje later als fotograaf bij een Renault Sport tourrit door Luxemburg mee geweest (en dus ook gemerkt, hoe goed zo'n ding nou echt stuurt) en toen was het duidelijk; ik MOEST zo'n ding hebben. Van het een kwam het ander en de rest ist geschiedenis.
Mark 320iS schreef: 28 sep 2023, 17:01 Zuid-zuid Limburg nog wel, dan kun je nooit ver van mij vandaan wonen. Anyway, welkom en leuke RS heb je!
Dat zou goed kunnen, ik woon in Simpelveld. :)
PeterM schreef: 28 sep 2023, 20:30 Welkom hier, serieus opgebouwde RS. Hopelijk heb je snel weer een draaiend blok.
Dankjewel Peter, ik denk dat ik me daar in 2024 aan ga begeven zodat ik in 2025 weer kan gaan rijden... maar dat wijst zich wel dan.
Heerlijke M3 en Clio heb je! Je zult echt geen spijt van die Clio krijgen. Hopelijk kun je snel van beide auto's genieten. :)
HSR schreef: 29 sep 2023, 07:20 Leuk dat er hier op het forum nog zoveel 2RS danwel Renault Sport liefhebbers zijn. Misschien anders een apart topic aanmaken om technische aanpassingen etc. te bespreken? De helft van Yannik zijn topic gaat alweer over andere hun auto's :-D
Haha, gelukkig is er inderdaad nog wat liefde voor oude en lelijke Renault Sport modellen. :D
Ik ga denk ik een topic maken in Mijn Auto om de rebuild/ombouw te documenteren en een volledige speclist/ombouwlijst van de Megane te posten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 74 gasten