Grappig. Vriendin is aardig aan het pushen om de Lotus om te ruilen tegen een 1M of M2C.
Toch wel auto’s waar DF enorm warm voor loopt maar die ik nog niet helemaal voel.
Grappig. Vriendin is aardig aan het pushen om de Lotus om te ruilen tegen een 1M of M2C.
Je kan denk ik beter je vriendin inruilen voor een ander dan denk ik... maar ik ben dan ook nooit warm gelopen voor de 1M Coupe (want geen S codering motor), en de M2C heeft mij nooit getrokken, kan niet uitleggen waarom
Ik ken ze meer als, hij moet het altijd doen, onder de motorkap gebeuren enge dingen, interieur een vuilnisbelt, wassen is onnodig en onderhoud waar is dat voor?Martijn_bmw schreef: ↑13 sep 2023, 11:44 Nou een vriendin die een mening heeft over een Lotus of BMW M is volgens mij al heel wat
Mijn vriendin en meeste vrouwen die ik ken interesseert Drivingfun helemaal niks. Een auto moet praktisch en eventueel mooi zijn en dat is het dan in hun ogen
Heel analoog, voelt heel mechanisch, ziet er stoer uit(nog steeds) is echt snel zat, heerlijk weggedrag/driftbaar, ook bij lage snelheden al dat 'Motorsport' achtige gevoel. Zijn er maar +/- 6300 van op de wereld. EN altijd inzetbaar 24/7 rain or shine of sneew(winterbanden)
M2C is heel iets anders imho; toen de 1M uitkwam, had ik de Z4M en vond ik het jammer dat er geen ruige motor in zat en vond alles toen 'licht'. Toen ik de 1M een keer reed toen ik uit de M135i stapte (met wat mods) werd me pas duidelijk hoe leuk de 1M was en dat er eigenlijk niet zoveel boeiends tot die tijd is geweest. Ik ben als 1 van de weinige miss ook nooit weg geweest van het uiterlijk, maar zou hem obv het rijden zo gekocht hebben.
Linkje? Google levert niks opBaboulah schreef: ↑13 sep 2023, 17:48 Waarom kijk je niet naar een GCC import? daar zijn alle landcruisers, patrols, pajeros etc altijd benzine en kosten er geen drol. Diesel worden ze er niet eens geleverd zover ik weet, ben er in al die jaren in ieder geval nooit 1 tegen gekomen, enige diesels die ik er ooit zag waren commercial trucks en bussen, ow en Ford F650's, en ze worden daar per jaar meer verkocht dan VW NL golfjes verkoopt per jaar....
Nou, soms zijn auto's uit het vorige decennium gewoon leuker dan de opvolgersHJ2 schreef: ↑13 sep 2023, 13:18 Neem een Evora Emiel
Gisteren een stuk wezen rijden in Belgie met de missus. Ze was helemaal in haar nopjes en vond 'm heerlijk rijden!
Best of both worlds... En een BMW.... wie wil dat nou nog. dat is echt een merk uit het vorige decennium man!
of prijs ik mezelf nu uit de markt voor de E61?
Compleet mee eens. Lijkt wel een van de laatste analoge BMW Ms. Feestnummer ter afsluiting van een generatie. Juist de reden dat ik afgelopen jaar een 1M heb gekochtRobin schreef: ↑13 sep 2023, 12:52Heel analoog, voelt heel mechanisch, ziet er stoer uit(nog steeds) is echt snel zat, heerlijk weggedrag/driftbaar, ook bij lage snelheden al dat 'Motorsport' achtige gevoel. Zijn er maar +/- 6300 van op de wereld. EN altijd inzetbaar 24/7 rain or shine of sneew(winterbanden)
Zeker geen M5, maar volgend jaar de Mazda fam. Sloep upgraden is een optie en de missus wil weer een 5Marc42 schreef: ↑15 sep 2023, 06:43Nou, soms zijn auto's uit het vorige decennium gewoon leuker dan de opvolgersHJ2 schreef: ↑13 sep 2023, 13:18 Neem een Evora Emiel
Gisteren een stuk wezen rijden in Belgie met de missus. Ze was helemaal in haar nopjes en vond 'm heerlijk rijden!
Best of both worlds... En een BMW.... wie wil dat nou nog. dat is echt een merk uit het vorige decennium man!
of prijs ik mezelf nu uit de markt voor de E61?
Ben je in de markt voor een E61 M5?
Is een FJ Cruiser geen optie? (die zijn er alleen in benzine uitvoering).Stefan R schreef: ↑13 sep 2023, 17:20 Dat is geen lastige vraag....
Echt spijt dat ik de Landcruiser weg heb gedaan, een vergelijkbaar exemplaar in benzine uitvoering is schaarser dan een speld in een hooiberg.
Inmiddels zoekende naar een LC 150 in dieselvariant, wat in benzine is die nóg schaarser dan een LC120. Of echt onbetaalbaar.