Lancia Delta Integrale/Stradale (uit NL)
Geplaatst: 16 apr 2023, 20:57
En ze worden gewoon verkocht....helemaal gestoord...
allemaal naar China en Midden Oosten verwacht ik?EricYellow schreef: ↑17 apr 2023, 20:18En ze worden gewoon verkocht....helemaal gestoord...
Hetzelfde geldt voor de SportQuattro's die ze in Duitsland nieuw bouwen, instapmodelletje begint bij anderhalve ton (en kan met gemak een tonnetje bij) en ze staan gewoon in de rij om zo'n ding te laten bouwen.
tsja , hier beginnen "gewone e30m3 resto racers/rallycars" bij vink en mats ook gewoon vanaf 180K ex , er is blijkbaar gewoon markt voor (weliswaar kleine markt ) waar gewoon wachtlijsten van meerdere jaren voor zijn .
Alleen daarom hoef ik al geen Lancia meer.......SlowCo schreef: ↑16 apr 2023, 22:48Die meneer Geeratz heeft blijkbaar niet alleen een goede smaak in auto's: https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... -podnataal
Je hebt helemaal gelijk! Spot on. We praten hier over specialisten die in hele kleine aantallen en met veel liefde en commitment een fantastisch handgebouwd ambachtelijk product maken. Tussen alle gekte om weer de nieuwste Ferrari te moeten/kunnen bemachtigen die overigens in duizendtallen gebouwd wordt, is het heerlijk!!! om op hele persoonlijke basis een auto helemaal naar eigen idee samen te kunnen stellen, het process te volgen tijdens oriëntatie, samenstellen en bouw, en dan met iets unieks en heel gaafs te kunnen rijden en daarvan genieten. De hele hoge ontwikkelkosten moeten dan ook nog over een kleine serie autos uitgespreid worden, en voila je bent zo een hele hoop 'schelpen' verder. Het zijn uiteindelijk maar 'schelpen' die je tijdens je leven kan ruilen voor iets wat een ander met veel liefde heeft gemaakt. Voor de romantici, die van het leven een avontuur maken en zelf de slingers ophangen....en zeker niet voor de personen die altijd proberen voor een duppie op de eerste rij te zitten, die alles duur vinden, en vooral veel te klagen hebben over wat een ander ze aandoet (baas, politiek, de buurt, etc).Leen schreef: ↑18 apr 2023, 12:31tsja , hier beginnen "gewone e30m3 resto racers/rallycars" bij vink en mats ook gewoon vanaf 180K ex , er is blijkbaar gewoon markt voor (weliswaar kleine markt ) waar gewoon wachtlijsten van meerdere jaren voor zijn .
er zijn nou eenmaal puristen die 1000/1100 kg genoeg vinden , en nieuwe sporters beginnen tegenwoordig bij 1700/1800 kg.......
En voor de arme zielen met te weinig schelpen, volg RetroPowerCars:hagen111 schreef: ↑20 apr 2023, 14:05 Je hebt helemaal gelijk! Spot on. We praten hier over specialisten die in hele kleine aantallen en met veel liefde en commitment een fantastisch handgebouwd ambachtelijk product maken. Tussen alle gekte om weer de nieuwste Ferrari te moeten/kunnen bemachtigen die overigens in duizendtallen gebouwd wordt, is het heerlijk!!! om op hele persoonlijke basis een auto helemaal naar eigen idee samen te kunnen stellen, het process te volgen tijdens oriëntatie, samenstellen en bouw, en dan met iets unieks en heel gaafs te kunnen rijden en daarvan genieten. De hele hoge ontwikkelkosten moeten dan ook nog over een kleine serie autos uitgespreid worden, en voila je bent zo een hele hoop 'schelpen' verder. Het zijn uiteindelijk maar 'schelpen' die je tijdens je leven kan ruilen voor iets wat een ander met veel liefde heeft gemaakt. Voor de romantici, die van het leven een avontuur maken en zelf de slingers ophangen....en zeker niet voor de personen die altijd proberen voor een duppie op de eerste rij te zitten, die alles duur vinden, en vooral veel te klagen hebben over wat een ander ze aandoet (baas, politiek, de buurt, etc).
Vier het leven! Koop zon ding
Complimenteus artikelTom schreef: ↑01 mei 2023, 11:58 Artikel van Evo:
https://www.evo.co.uk/lancia/205181/mat ... reimagined