Mijn project is een twee jaar geleden begonnen met zoeken naar mogelijkheden die binnen mijn budget liggen, kijken waar ik expertise vandaan kon halen, met de ogen afkijken en daarmee snel informatie vergaren (Pfff en ik heb dingen gezien). Je begint dan ook met een grootse droom die je telkens gaat bijstellen tot het punt dat je weet dat het haalbaar is geworden en je door kunt zetten met een realistisch beeld vanwaar jezelf achter kunt staan; Ik ben nu op het punt dat ik het waar kan maken.
Ik ben gaan investeren in gereedschap (momentsleutels, meetapparatuur en etc. Dit zit dan ook goed opgeborgen zodat het niet off set raakt) zodat ik kon klussen aan de auto, en ook wetende dat ik een garage zou gaan maken:

Ik was een auto nodig die kon voldoen aan een paar eisen: Goedkoop (dus veel problemen), onderdelen in overvloed zodat het goedkoop is, maximale ruimte voor een mini camper, weinig elektronica, minimale roest en etc. Ik heb de auto gevonden die ik nodig was:

Ik wist wat ik wou doen en ben gaan wachten tot het punt dat ik een garage kon krijgen (wachtte op de dood van de buurman die je zag aankomen), maakte het voorstel om hem weg te halen in ruil dat ik de achtertuin kaal zou opleveren. Zo gedacht en gedaan:

Ik heb veel plezier gehad in een jaar tijd aan het klussen van de auto. Diverse dingen gedaan van elektronica, gasklephuis reinigen, injectoren reinigen en etc. Maar je bent op een punt wel klaar dat er weinig meer valt te doen zonder garage en daar is waar ik nu sta. Ik ben dus nu begonnen met mijn werkplaats en de eerste hoek staat om verder aan te werken:

Ik weet niet hoe mijn avontuur verloopt, maar met de best mogelijke techniek voorhanden zal ik er komen.