schade hersteller BMW

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31030
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: schade hersteller BMW

Bericht door JP » 30 aug 2022, 08:40

Als je hun kanaal bekijkt op youtube dan krijg je toch af en toe de kriebels…..:nah:

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10383
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: schade hersteller BMW

Bericht door tomgtr » 30 aug 2022, 09:58

Kasteel schreef: 29 aug 2022, 10:47
theo300pk+ schreef: 28 aug 2022, 14:33
tomgtr schreef: 27 aug 2022, 19:33 Je snapt niet dat er op AMG of Brabus een premie betaald wordt maar voor een bmw die door eenlokaal tjoenertje niet? Echt???? Dat jij de beste tuners uitzoekt volgens jezelf is hartstikke leuk maar kan me nog wel een paar draadjes van je herinneren dat dat ook niet altijd even soepel loopt? En al had je nu de jezus christus onder de tuners, het is een auto met onderdelen erop geschroefd naar jouw smaak en zonder garantie. Garantie die je wel krijgt op een M2/3/4 AMG, Brabus etc. Daar zit met alle respect voor je google kwaliteiten toch wellicht iets meer research in. Oh en op een auto geschroefd waar het bij past en die het aankan.!
Als je een beetje ingevoerd zou zijn in deze materie zou je kunnen weten dat Mosselman geen lokaal tjoenertje is. Deze is bij de kenners een een bedrijf van naam en faam die tientallen jaren maatwerk en veiligheid levert.
Ja, die naam is wel een bekende van de jaren 90, maar dat zijn niet de jongens die het nu zijn, deze hebben de naam enkele jaren terug overgenomen als ik niet vergis :)
Heerlijke misplaatste arrogantie ook. Als je een beetje ingevoerd was…. Maar het ging over de waarde van het wrak. Hoe goed of slecht mosselman is of bekend staat boeit niet in dat geval. Zij doen de map. Wat er verder aan spul op zit qua remmen, onderstel, turbo’s, koeling, injectoren is de keuze van eigenaar. Wellicht dat al die spulletjes nog wat geld opbrengen als je ze ervan af schroeft maar verder doet het meer slecht dan goed aan restwaarde. Dat mosselman de map heeft gedaan voegt daar niets aan toe. Zeker niet voor een opkoper die gewoon een courante auto wil.

Overigens stond mijn GTR in Harskamp op de rollenbank toen jij nog de 1000jes door de snipperaar haalde om een auto te bouwen die sneller is dan een GTR als ik me goed herinner? Ik vind veel projecten supertof, maar altijd vergelijken met GTR, AMG, Porsche, Lamborghini. Als dat het doel is om die “poep te rijden” kan je eeuwig geld blijven smijten. Een auto maken die naar je zin is is top, maar dan kan je de vergelijkingen beter weg laten. Het is jouw project, fijn dat je blij mee bent of was. Of je daar mee door wil of niet zou een emotionele keuze moeten zijn. Niet een zakelijke. Want je kijkt er (logischerwijs) totaal niet rationeel naar.

theo300pk+
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 aug 2010, 14:45

Re: schade hersteller BMW

Bericht door theo300pk+ » 30 aug 2022, 12:11

tomgtr schreef: 30 aug 2022, 09:58
Kasteel schreef: 29 aug 2022, 10:47
theo300pk+ schreef: 28 aug 2022, 14:33

Als je een beetje ingevoerd zou zijn in deze materie zou je kunnen weten dat Mosselman geen lokaal tjoenertje is. Deze is bij de kenners een een bedrijf van naam en faam die tientallen jaren maatwerk en veiligheid levert.
Ja, die naam is wel een bekende van de jaren 90, maar dat zijn niet de jongens die het nu zijn, deze hebben de naam enkele jaren terug overgenomen als ik niet vergis :)
Heerlijke misplaatste arrogantie ook. Als je een beetje ingevoerd was…. Maar het ging over de waarde van het wrak. Hoe goed of slecht mosselman is of bekend staat boeit niet in dat geval. Zij doen de map. Wat er verder aan spul op zit qua remmen, onderstel, turbo’s, koeling, injectoren is de keuze van eigenaar. Wellicht dat al die spulletjes nog wat geld opbrengen als je ze ervan af schroeft maar verder doet het meer slecht dan goed aan restwaarde. Dat mosselman de map heeft gedaan voegt daar niets aan toe. Zeker niet voor een opkoper die gewoon een courante auto wil.

Overigens stond mijn GTR in Harskamp op de rollenbank toen jij nog de 1000jes door de snipperaar haalde om een auto te bouwen die sneller is dan een GTR als ik me goed herinner? Ik vind veel projecten supertof, maar altijd vergelijken met GTR, AMG, Porsche, Lamborghini. Als dat het doel is om die “poep te rijden” kan je eeuwig geld blijven smijten. Een auto maken die naar je zin is is top, maar dan kan je de vergelijkingen beter weg laten. Het is jouw project, fijn dat je blij mee bent of was. Of je daar mee door wil of niet zou een emotionele keuze moeten zijn. Niet een zakelijke. Want je kijkt er (logischerwijs) totaal niet rationeel naar.
Voor mensen die een courante auto willen geeft iedere modificatie idd niets extra's en werkt bovendien negatief op verkoop en prijs.
Blijft evenwel vreemd dat voor een in eigen beheer opgebouwde auto een hogere drempel wordt opgeworpen dan eenzelfde auto en idem modificaties die op social media met veel tamtam in de schijnwerpers de hemel wordt ingeprezen.
Dat was alleen mijn punt.
Dus ik snap je ophef niet helemaal.

Vergelijkingen die ik maak zijn op basis van persoonlijke - en logischerwijs irrationele - voorkeuren.
Neemt niet weg dat ik uiteraard graag me een super sportauto zou kunnen veroorloven. Zoals een Mclaren 720 of Ferrari Pista ea.
Dat zit er bij mij niet in en daarom wil ik met een budget auto en DIY budget dat toch enigszins beleven. Daar ben ik niet ontevreden over.
In dit verband zijn mijn investeringen rationeel ingegeven en tot zover voor mij zelf te rechtvaardigen.

Dat ik in door een klapper in een onverwachte en ongunstige situatie terecht ben gekomen doet imo niets af aan het prijs prestatie plaatje van auto.
Denk dat een - uiteraard onverhoopte - bijna fatale klapper met je 1000 pk GTR ook financieel bijzonder ongunstig uit zou pakken.

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10383
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: schade hersteller BMW

Bericht door tomgtr » 30 aug 2022, 12:21

Maar stel je verkoopt hem en start van 0. Zou je dan liever een getunede versie kopen of standaard en zelf aan de slag? Het blijft moeilijk geval een getunede auto kopen, deels omdat je gewoon niet weet hoe goed de componenten zijn, hoe ze passen bij jouw smaak en hoe erg de auto op z’n donder heeft gehad. Maar het is ook het process van tunen wat deel van charme is voor veel mensen? Jezelf inc. Heb ik het idee?

Online
Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 6181
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: schade hersteller BMW

Bericht door Opa » 30 aug 2022, 12:36

Ik kreeg voor m'n 'redelijk' getunede Impreza wel een flink hoger bedrag, maar dat was een liefhebber die mij benaderde terwijl de auto helemaal niet te koop stond, maar hij wist dat de auto heel degelijk was opgebouwd en dat bedrag dan ook waard was.....in onze ogen dan, want een ander zou er waarschijnlijk weer heel anders naar kijken.
Je zou dus moeten proberen om zo'n liefhebber te strikken Theo, al zal dat waarschijnlijk niet meevallen.

Ik zou zelf proberen buiten de dure opties(dealer en zo) om de auto op te laten knappen, desnoods door een GOEIE beun, of een gewoon een klein schadebedrijfje die niet gelijk hun zakken willen vullen......die dealer is bijvoorbeeld alleen maar een tussenstation, maar die knappen de auto zelf niet op, maar willen er wel 'wat' aan overhouden.

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10383
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: schade hersteller BMW

Bericht door tomgtr » 30 aug 2022, 12:43

Ja idd een bedrijfje die wel de lol ervan inziet en het al een dode momenten klusje ziet. In Wateringen zit een goede die dat soort projectjes doet maar echt in buurt is dat niet. Harteveld. Daar heb ik zelfs een keer een kortgereden Cayenne gezien. Zijn ze maanden mee bezig geweest dus denk klusje tussendoor maar zag er weer geweldig uit. Hele goede tent van absolute liefhebbers. Ook veel prachtige US old timers die ze rustig aan weer helemaal opbouwen.

Online
Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 6181
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: schade hersteller BMW

Bericht door Opa » 30 aug 2022, 12:55

Zitten die toevallig bij Hornbach op dat industrieterrein Tom, ook vlakbij de Nissan dealer?

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31030
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: schade hersteller BMW

Bericht door JP » 30 aug 2022, 12:57

Heel veel input van iedereen.....is er al wat mee gedaan ? :coffee:

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10383
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: schade hersteller BMW

Bericht door tomgtr » 30 aug 2022, 13:42

Opa schreef: 30 aug 2022, 12:55 Zitten die toevallig bij Hornbach op dat industrieterrein Tom, ook vlakbij de Nissan dealer?
Yep, Nissan is om de hoek

Online
Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 6181
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: schade hersteller BMW

Bericht door Opa » 30 aug 2022, 14:08

Daar heeft m'n broer de 'kuip' van z'n trike weleens laten spuiten, was toentertijd netjes gedaan, ik heb 'm toen opgehaald met de vrachtwaggel, was best wel een flink ding. :D

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10383
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: schade hersteller BMW

Bericht door tomgtr » 30 aug 2022, 16:07

Weet niet of ze nog doen maar ze deden in elk geval ook plaat/spuit werk voor Brute (Wrangler)

theo300pk+
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 aug 2010, 14:45

Re: schade hersteller BMW

Bericht door theo300pk+ » 30 aug 2022, 20:14

tomgtr schreef: 30 aug 2022, 12:21 Maar stel je verkoopt hem en start van 0. Zou je dan liever een getunede versie kopen of standaard en zelf aan de slag? Het blijft moeilijk geval een getunede auto kopen, deels omdat je gewoon niet weet hoe goed de componenten zijn, hoe ze passen bij jouw smaak en hoe erg de auto op z’n donder heeft gehad. Maar het is ook het process van tunen wat deel van charme is voor veel mensen? Jezelf inc. Heb ik het idee?
Als jij je GTR zou verkopen zou ik veel interesse hebben omdat jij al het werk hebt gedaan. Natuurlijk verdienen al die werkzaamheden wel een kritisch onderzoek.
Dat zegt wel genoeg denk ik.
Helaas zal dat ook wel buiten mijn financiele reikwijdte liggen.

theo300pk+
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 aug 2010, 14:45

Re: schade hersteller BMW

Bericht door theo300pk+ » 30 aug 2022, 20:31

JP schreef: 30 aug 2022, 12:57 Heel veel input van iedereen.....is er al wat mee gedaan ? :coffee:
Heb auto aangeboden in beschadigde toestand en in onbeschadigde toestand.
In beschadigde toestand max. 20k.
In onbeschadigde toestand bij "wij kopen auto's" 24.750 euro. Maar dat is zonder alle extra's.
Heb ook geinformeerd naar prijs inclusief extra's en dat is max. tussen de 30 en 35K.

In beide gevallen voor mij een no-go.
De auto is voor mij veel meer waard.
Alles onder de 40k vind ik al weggeven.

Had twee gegadigden maar die kon ik niet het koopje bieden waarvoor ze de auto misschien wel wilden kopen.
Blijf natuurlijk open staan voor serieuze interesse.

Maar moet verder en orienteer me nu op schade herstel.
Enkele delen worden gelukkig gebruikt en voordellig aangeboden.
Zijn wel delen van het LCI model die na mijn model is gekomen. Dus moet nog wel uitvogelen of deze ook op mijn auto passen.
Voor degenen die meer weten van de wijzigingen.
Het gaat om de voorbumper die van de LCI generatie wordt aangeboden.
Ik weet dat de LCI generatie andere LED lampen heeft en die van mij Xenon. Het gaat me er om dat het huis van de lamp identiek is gebleven dat niet de bumper daarop is aangepast.
Heb gegoogled en niets wijst er op dat de bumper ooit is aangepast. En als er sprake is van retrofitten van de oude generatie Xenon naar LED dan denk ik dat idd de maten van de LCI koplampen niet zijn aangepast en de bumper dus hetzelfde is gebleven.

Kan dat nergens zwart op wit vinden. Dus als iemand mij de verlossende informatie kan geven dan kan ik meteen spijkers met koppen slaan en weer binnenkort verder met :df: .

theo300pk+
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 aug 2010, 14:45

Re: schade hersteller BMW

Bericht door theo300pk+ » 30 aug 2022, 20:39

tomgtr schreef: 30 aug 2022, 12:43 Ja idd een bedrijfje die wel de lol ervan inziet en het al een dode momenten klusje ziet. In Wateringen zit een goede die dat soort projectjes doet maar echt in buurt is dat niet. Harteveld. Daar heb ik zelfs een keer een kortgereden Cayenne gezien. Zijn ze maanden mee bezig geweest dus denk klusje tussendoor maar zag er weer geweldig uit. Hele goede tent van absolute liefhebbers. Ook veel prachtige US old timers die ze rustig aan weer helemaal opbouwen.
Heb website van Harteveld gezien en bedrijf lijkt me uitstekend.
Echter niet dichtbij en daarom ieg voor Harteveld moeilijk om schade onderzoek en kosten te doen.
Voor mij ook een operatie om auto alleen al daar te krijgen voor eerste orientatie en onderzoek.
Maar denk dat Harteveld zonder meer mijn auto perfect kan herstellen.

Heb offerte van mijn dealer op hemelsbreed 600 meter en krijg offerte van schade herstelbedrijf op 500 m van waar ik woon.
Misschien is kwaliteit en prijs van Harteveld nog (iets) beter dan hier, maar ga niet voor een paar honderd euro zo veel moeite doen.
Ultimo vist Harteveld in dezelfde vijver dan gebruikte onderdelen als het schadebedrijf hier. En de eigenaar van dit schadebedrijf was in het verleden schade manager bij een grote BMW dealer ...

Online
Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26608
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: schade hersteller BMW

Bericht door Martijn_bmw » 30 aug 2022, 20:42

Ik lees een verschil van 10k tussen handelsbod met en zonder schade.
Eerder had je het over 17k schade dus die biedingen met schade zijn juist serieus goed, economisch totallos is dit.

Dat de auto voor jou meer waard is dat kan je vinden maar dat is dan subjectief en daar ga je nooit aan / uit komen.
Dan heeft biedingen opvragen idd totaal geen zin

Online
Eric Z
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Re: schade hersteller BMW

Bericht door Eric Z » 30 aug 2022, 20:43

Kan je op real-oem niet even kijken op welke jaren de onderdeelnummers toepasbaar zijn?

Edit, er zijn zo’n 6verschillende bumpers als ik zo maar een jaar/maand van een 240i pak.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=51_8671 als je doorklikt op een onderdeelnummer kan je zien of ze ook op de LCI zitten.
Laatst gewijzigd door Eric Z op 30 aug 2022, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
tomgtr
Berichten: 10383
Lid geworden op: 09 jan 2010, 11:22
Locatie: Zuid Holland

Re: schade hersteller BMW

Bericht door tomgtr » 30 aug 2022, 20:48

theo300pk+ schreef: 30 aug 2022, 20:14
tomgtr schreef: 30 aug 2022, 12:21 Maar stel je verkoopt hem en start van 0. Zou je dan liever een getunede versie kopen of standaard en zelf aan de slag? Het blijft moeilijk geval een getunede auto kopen, deels omdat je gewoon niet weet hoe goed de componenten zijn, hoe ze passen bij jouw smaak en hoe erg de auto op z’n donder heeft gehad. Maar het is ook het process van tunen wat deel van charme is voor veel mensen? Jezelf inc. Heb ik het idee?
Als jij je GTR zou verkopen zou ik veel interesse hebben omdat jij al het werk hebt gedaan. Natuurlijk verdienen al die werkzaamheden wel een kritisch onderzoek.
Dat zegt wel genoeg denk ik.
Helaas zal dat ook wel buiten mijn financiele reikwijdte liggen.
Mijn GTR was maar 600 pk ruim en is al een jaar of 7-8 weg denk ik.

theo300pk+
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 aug 2010, 14:45

Re: schade hersteller BMW

Bericht door theo300pk+ » 30 aug 2022, 20:49

Riceaux schreef: 29 aug 2022, 22:23
Eric Z schreef: 28 aug 2022, 21:10 Ben nu wel benieuwd wat volgens Riceaux tot de top (in NL) behoort als het om bmw gaat. Dacht dat Mosselman best een respectabele naam was. Maar software gaat ook in auto’s steeds harder dus misschien ingehaald door de tijd?
Carly Motors, ATM/Beek en Tuning Service Huizen.
Wat Mosselman is voor BMW is JD Engineering voor VAG.
Denk dat Beek inmiddels ook betrouwbare tuning levert.

Heb in NL geen tuners gezien voor het zwaardere werk voor BMW.
Voor de VAG modellen heb je in BE DVX. Die maakt indrukwekkende produkten.

Voor BMW moet je over de grens.
Sowieso natuurlijk US met bigboost turbo's tot 1000 pk plus. En die auto's rijden echt. :wink:
Maar ook net over de grens Kotte Performance in DE en Pureboost en HC performance in Denmark.
Kotte heeft onlangs diverse 140's en 240's voorzien van een Garrett Gt35 en die doen allemaal 700pk of meer.
Snelste doet 100-200 in 3,8 seconden maar die heeft meer dan 900 pk.

Had ik voor de klapper al mijn oog op laten vallen.
Maar nu met het schade herstel gaat dat voorlopig weer op de lange baan.
Met het budget van schade herstel had ik anders lekker kunnen genieten van deze 700 pk plus. :?

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31030
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: schade hersteller BMW

Bericht door JP » 30 aug 2022, 21:14

Martijn_bmw schreef: 30 aug 2022, 20:42 Ik lees een verschil van 10k tussen handelsbod met en zonder schade.
Eerder had je het over 17k schade dus die biedingen met schade zijn juist serieus goed, economisch totallos is dit.

Dat de auto voor jou meer waard is dat kan je vinden maar dat is dan subjectief en daar ga je nooit aan / uit komen.
Dan heeft biedingen opvragen idd totaal geen zin
Krijg er “ik vraag €65k voor een Z3 1andonly Hartge V8”-herinnering van…..en maar afvragen waarom die niet verkocht, of in dit geval gerepareerd wordt.

Online
SlowCo
Berichten: 3508
Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36

Re: schade hersteller BMW

Bericht door SlowCo » 30 aug 2022, 21:40

JP schreef: 30 aug 2022, 21:14 Krijg er “ik vraag €65k voor een Z3 1andonly Hartge V8”-herinnering van…
Z'n laatste Z3 met V8 staat ook al jaren te koop. Al verschillende keren gezakt in prijs maar raakt hem ook niet kwijt:
https://www.autotrack.nl/a/bmw-z3-benzi ... 1649108026

Gebruikersavatar
Kasteel
Berichten: 5272
Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: schade hersteller BMW

Bericht door Kasteel » 30 aug 2022, 21:45

theo300pk+ schreef: 30 aug 2022, 20:49
Heb in NL geen tuners gezien voor het zwaardere werk voor BMW.
Dat maakt Mosselman niet opeens de beste…..
Ik ben het verder met Riceaux eens.

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9081
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: schade hersteller BMW

Bericht door smiley » 30 aug 2022, 22:45

JP schreef: 30 aug 2022, 21:14 Krijg er “ik vraag €65k voor een Z3 1andonly Hartge V8”-herinnering van…..
Ik daarmee naar dat filmpje van die Arabische prins met interesse.
Potdomme, dat was goud.

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: schade hersteller BMW

Bericht door Riceaux » 30 aug 2022, 22:52

theo300pk+ schreef: 30 aug 2022, 20:49
Riceaux schreef: 29 aug 2022, 22:23
Eric Z schreef: 28 aug 2022, 21:10 Ben nu wel benieuwd wat volgens Riceaux tot de top (in NL) behoort als het om bmw gaat. Dacht dat Mosselman best een respectabele naam was. Maar software gaat ook in auto’s steeds harder dus misschien ingehaald door de tijd?
Carly Motors, ATM/Beek en Tuning Service Huizen.
Wat Mosselman is voor BMW is JD Engineering voor VAG.
Denk dat Beek inmiddels ook betrouwbare tuning levert.

Heb in NL geen tuners gezien voor het zwaardere werk voor BMW.
Voor de VAG modellen heb je in BE DVX. Die maakt indrukwekkende produkten.

Voor BMW moet je over de grens.
Sowieso natuurlijk US met bigboost turbo's tot 1000 pk plus. En die auto's rijden echt. :wink:
Maar ook net over de grens Kotte Performance in DE en Pureboost en HC performance in Denmark.
Kotte heeft onlangs diverse 140's en 240's voorzien van een Garrett Gt35 en die doen allemaal 700pk of meer.
Snelste doet 100-200 in 3,8 seconden maar die heeft meer dan 900 pk.

Had ik voor de klapper al mijn oog op laten vallen.
Maar nu met het schade herstel gaat dat voorlopig weer op de lange baan.
Met het budget van schade herstel had ik anders lekker kunnen genieten van deze 700 pk plus. :?
Rijden in NL ook meerdere 700+ pk B58’s rond. En die zijn niet door Mosselman getuned. ;) En vermogen is ook niet alles. Ding van mij draait op 470 pk en dat is al teveel voor ‘t chassis. Ik vind het leuk, omdat veel vermogen in een chassis wat er niet voor gemaakt is ontzettend vermakelijk is, maar het komt niet in de buurt van een auto die echt voor het vermogen gemaakt is.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39593
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: schade hersteller BMW

Bericht door Arthur » 31 aug 2022, 02:52

JP schreef: 30 aug 2022, 21:14
Martijn_bmw schreef: 30 aug 2022, 20:42 Ik lees een verschil van 10k tussen handelsbod met en zonder schade.
Eerder had je het over 17k schade dus die biedingen met schade zijn juist serieus goed, economisch totallos is dit.

Dat de auto voor jou meer waard is dat kan je vinden maar dat is dan subjectief en daar ga je nooit aan / uit komen.
Dan heeft biedingen opvragen idd totaal geen zin
Krijg er “ik vraag €65k voor een Z3 1andonly Hartge V8”-herinnering van…..en maar afvragen waarom die niet verkocht, of in dit geval gerepareerd wordt.
:mrgreen:

Online
Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26608
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: schade hersteller BMW

Bericht door Martijn_bmw » 31 aug 2022, 03:05

smiley schreef: 30 aug 2022, 22:45
JP schreef: 30 aug 2022, 21:14 Krijg er “ik vraag €65k voor een Z3 1andonly Hartge V8”-herinnering van…..
Ik daarmee naar dat filmpje van die Arabische prins met interesse.
Potdomme, dat was goud.
:mrgreen: :mrgreen:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dave van marion en 45 gasten