Bak zelf is sterk genoeg, dat is geen probleem!
Helaas is het een M32 (GM troep!) waarvan wel eens baklagers stuk lopen. Zeker bij eerste type's zonder aangepast bakhuis voor smering buitenste lagers.
0.25/Half litertje meer olie erin doet helpen
Aiii dan is er wss al een van de buitenste lagers stuk.TurboPatrick schreef: ↑07 mar 2022, 11:59Ja klopt het giert een beetje in de 3e en 4e versnelling. Misschien een keertje laten reviseren ?
Ja daarom is de VL38 turbo met remap meer dan genoeg. Goed voor 160/170pk en richting de 290nm koppel. Ik wil juist dat ie fullboost bovenin pakt ipv onderin wat ik nu heb. Want na 3500rpm is de vut eruit.
De auto is klaar ik ben gebeld vandaag door de specialist. Autobedrijf Van Loon in Nederhemert is een specialist met M32 bakken. Ze hebben sterkere lagers gebruikt tov de oem lagers, synchromeshring van de 2e versnelling is vervangen, koppeling, vliegwiel, keerringen van de prisas en aandrijfassen hebben ze meegenomen. Morgen als ik uit mijn werk kom haal ik de auto op.Niels 155 schreef: ↑30 mar 2022, 20:51Aiii dan is er wss al een van de buitenste lagers stuk.TurboPatrick schreef: ↑07 mar 2022, 11:59Ja klopt het giert een beetje in de 3e en 4e versnelling. Misschien een keertje laten reviseren ?
Gaat je pook ook wat overmatig heen en weer, als je gas los laat/gas geeft en net weg rijdt?
Zou daar niet te lang mee door rijden iig, dan beperkt je het wss tot een paar lagers. Wij doen ze heel regelmatig, vandaar
Nihil Maar de echte peekaa upgrades die komen er wel aan. Garrett GT1446 turbokit met grotere injectoren, downpipe met 200 cell kat. bmc intake kit en stage 3 mapping.
Ja een auto die start en loopt en 0.0 problemen geeft. En ook nog is mooi eruit ziet.
En voor degenen die wat minder thuis zijn in die specs is dit een 200pk kitje?TurboPatrick schreef: ↑05 mei 2022, 21:18 Garrett GT1446 turbokit met grotere injectoren, downpipe met 200 cell kat. bmc intake kit en stage 3 mapping.
Klopt! is de Turbo uit de Punto/500 Abarth SSsmiley schreef: ↑05 mei 2022, 21:26En voor degenen die wat minder thuis zijn in die specs is dit een 200pk kitje?TurboPatrick schreef: ↑05 mei 2022, 21:18 Garrett GT1446 turbokit met grotere injectoren, downpipe met 200 cell kat. bmc intake kit en stage 3 mapping.
Ja Jos als je onderzoek doet naar die Tjet motoren dan kan je er hoop leuke dingen mee doen voor niet al teveel geld (vind ik dan)
Haha exact, mooi dit.
Gebruikers op dit forum: BMeinders, frank de jonge, frankie, krentenbol, matthyssie, Sideways en 116 gasten