Nice!!
En zo adverteert BMW met Tartufo:
Daar zou ik de auto niet om laten staan. Heb nu (voor de 2e x in een BMW) adaptieve cc, maar ik kan prima zonder. Mijn ex 330i had het ook niet, nooit gemist. En ik rijd de huidige altijd op standje normaal. Dat afstands gebeuren vind ik eigenlijk niets. Afremmen, optrekken en altijd in zo’n tempo wat ik zelf niet zou kiezen. Ik rijd zoveel mogelijk op de cc maar eigenlijk dus altijd op normaal. Behalve uit de nachtdienst, dan alle hulpjes aan Dan stuurt ‘ie ook zelf en kun je eens een oogje dicht doenOof schreef: ↑15 nov 2023, 10:08Tartufo en extended met het dashboard en bovenkant deuren ook in leer.
Zonder extended vind ik het net niet.
Stond op het punt een 330D net over de grens te kopen maar die had weer geen adaptieve cruise.
De 330E heeft weer bijtellingsvoordelen en gek genoeg nooit geleverd met een sper.
Bizar hè! Maar snap je overweging wel ik wil hierna ook weer van het formaat E-segment af het is gewoon irritant te lang en breed in veel situaties in stedelijk gebied.
Evt Tansanit overwegen? En de 791 wielen zijn mijn keuze omdat daarbij de randen dicht zijn, maar uiteraard persoonlijk.Wimo schreef: ↑15 nov 2023, 16:16 Ik denk dat ik zo alles wel heb https://configure.bmw.nl/nl_NL/configid/wi35d1m4
Deze kleur blauw is heel bewust. De 992 is al donker en deze is echt licht/fel. Zwarte onderdelen komen ook lekker uit.Knot schreef: ↑15 nov 2023, 19:22Evt Tansanit overwegen? En de 791 wielen zijn mijn keuze omdat daarbij de randen dicht zijn, maar uiteraard persoonlijk.Wimo schreef: ↑15 nov 2023, 16:16 Ik denk dat ik zo alles wel heb https://configure.bmw.nl/nl_NL/configid/wi35d1m4
Is een zwarte of alu lijst niet deftiger gezien je interieurkleur?
Evt de drive recorder (dashcam) toevoegen voor die 200 euro?
Remklauwen wil je rood en niet blauw zoals de lakkleur?
Service inclusief overwogen om kosten inzichtelijk te hebben vooraf?
Geven spacers, maar heb hem wel laten zakken met H&R veren. https://forum.driving-fun.com/viewtopi ... e#p1621173