Dit is idd wel een andere orde bij 130i vs Up! en consorten.
Afschrijving zal idd wel geweest zijn bij een 130i als je hem netjes houdt dat is dan weer het voordeel.
(HSB+verz waarschijnlijk wel x2 tov de A segmenters)
Dit is idd wel een andere orde bij 130i vs Up! en consorten.
Nee, maar de McLaren F1 ook niet, want die zou ook nog kunnen, is immers een driezitter.
130i gaat echt veel te mal, weet jij ook wel!matthyssie schreef: ↑10 nov 2021, 11:49 Zou altijd 130i boven 118/120 doen ivm betrouwbaarheid met kettingen, olieverbruik etc etc
Ja ik ben meer een man van de x16i's.Robin schreef: ↑10 nov 2021, 11:52130i gaat echt veel te mal, weet jij ook wel!matthyssie schreef: ↑10 nov 2021, 11:49 Zou altijd 130i boven 118/120 doen ivm betrouwbaarheid met kettingen, olieverbruik etc etc
Heb er eentje staan met onderhoud gedaan, modificaties en diff....Mark 320iS schreef: ↑09 nov 2021, 15:07 En, toch.... zoiets lijkt me eigenlijk het leukste
BMW 130i
Hier ga je ook geen stuiver op afschrijven toch? In die zin is dit ook rationeel wel te verantwoorden of niet?
Slotje, dit kan niet meer fout gaan.
Gebruikers op dit forum: Paul76 en 132 gasten