BMW i4 (M50)

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
CRZ
Berichten: 615
Lid geworden op: 09 okt 2006, 18:20

Re: BMW i4 (M50)

Bericht door CRZ » 30 apr 2023, 09:34

Rnd schreef: 28 apr 2023, 20:23 Mooie spec hoor. Ik zie dat je ook een verwarmd stuurwiel hebt. Dat vond ik altijd zo'n onzin, maar nu ik zelf een BMW met verwarmd stuurwiel heb, kan ik het heel erg waarderen. Onder de 10 graden staat ie altijd bij mij aan. Nooit gedacht dat ik dat zo fijn zou vinden.
Tx! Sinds wij privé een Volvo XC-90 rijden (familie-auto) met een verwarmd stuurwiel, ben ik eigenlijk om gegaan. Waar ik in de Audi vaak de voorverwarming gebruik merk ik dat ik die in de Volvo niet gebruik omdat het stuur zo snel warm is. Was een klein bedrag, met een groot genoegen.
ErikS schreef: 29 apr 2023, 09:12 Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een echte rampenbak vind.
Hopen dat er nog nieuwe pareltjes komen voor 'gewoon' woon werkverkeer.


Het is heel duaal. Het ene moment vind ik de wagen helemaal top. Cruisend met 140 over de snelweg, de stilte, de luxe van luchtvering, de fijne stoelen. Het andere moment frustreert die me mateloos. De privay-melding bij het opstarten die ik al 2 jaar heb, de app die nog trager is dan lada met volle bepakking, lekkage waar blijbaar een terugroepactie voor bestond, na 3 jaar verloopt je audi connect (verlengbaar voor 215 euro per jaar ), 9 weken wachten voor onderhoud bij de dealer (A-Point)...
sitechris schreef: 29 apr 2023, 19:12 Mooi gespechte i4M50. Jammer genoeg nog niet in gereden. Ik zou hem wel eens willen matchen met de M340i. mocht je toevallig in het zuiden/oosten van het land wonen.
Helaas... Midden in de Randstad.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bleu_dust, Jeroen89 en 431 gasten