Roy's garage, beetje ingericht

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P5 RING foto’s

Bericht door Roy RS » 04 nov 2021, 08:16

Martijn_bmw schreef: 04 nov 2021, 08:12 Ik bedoelde idd de BPM betaling maar goed punt bij eventuele verkoop naar buitenland is de rest BPM weer van belang en kan je beter zo laat mogelijk betalen :)

En idd de autofactuur voor 1-1 betalen :)
Nou eigenlijk verandert de rest bpm niet, op de dag dat ik exporteer (hypothetisch want deze doe ik nooit meer weg) dan blijft er rest bpm over zoals de afschrijvingstabel voorschrijft op basis van leeftijd vanaf nieuw.
Maar voor mij zakt momenteel het af te rekenen bedrag gewoon nog 600 euro per maand (om maar vast te verheugen op de afschrijving die 2-3 jaar eigendom kost 🤣) leuk dat in nl wonen

Online
Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26744
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P5 RING foto’s

Bericht door Martijn_bmw » 04 nov 2021, 08:20

Roy RS schreef: 04 nov 2021, 08:16
Martijn_bmw schreef: 04 nov 2021, 08:12 Ik bedoelde idd de BPM betaling maar goed punt bij eventuele verkoop naar buitenland is de rest BPM weer van belang en kan je beter zo laat mogelijk betalen :)

En idd de autofactuur voor 1-1 betalen :)
Nou eigenlijk verandert de rest bpm niet, op de dag dat ik exporteer (hypothetisch want deze doe ik nooit meer weg) dan blijft er rest bpm over zoals de afschrijvingstabel voorschrijft op basis van leeftijd vanaf nieuw.
Maar voor mij zakt momenteel het af te rekenen bedrag gewoon nog 600 euro per maand (om maar vast te verheugen op de afschrijving die 2-3 jaar eigendom kost 🤣) leuk dat in nl wonen
Ik ben nog niet helemaal wakker merk ik 😂😂
Idd bpm gaat vanaf datum nieuw en dan met vast afschrijving tabel.

En dus zit langer wachten met aangifte het voordeel aan de voorkant en niet bij eventuele verkoop. Zolang mogelijk wachten dus :lol:

Gijzert
Berichten: 5004
Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P5 RING foto’s

Bericht door Gijzert » 04 nov 2021, 08:20

Roy RS schreef: 04 nov 2021, 08:16 want deze doe ik nooit meer weg
Haha. Die horen we hier vaker. :tong:

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P5 RING foto’s

Bericht door Roy RS » 04 nov 2021, 08:37

Gijzert schreef: 04 nov 2021, 08:20
Roy RS schreef: 04 nov 2021, 08:16 want deze doe ik nooit meer weg
Haha. Die horen we hier vaker. :tong:
Met dat verschil dat ik het na de Mono zelf ook niet meer geloof🤣

Gebruikersavatar
NIVEX
Berichten: 272
Lid geworden op: 08 apr 2018, 20:59
Auto: Focus ST3 MK3.5 & 899 Panigale

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P5 RING foto’s

Bericht door NIVEX » 04 nov 2021, 10:43

Maar de belangrijkere vraag is: hoe is het met de Dacia?

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P5 RING foto’s

Bericht door Roy RS » 04 nov 2021, 10:52

NIVEX schreef: 04 nov 2021, 10:43 Maar de belangrijkere vraag is: hoe is het met de Dacia?

Die is top! Maar die heeft uiteraard een eigen topic, zo’n mooi exemplaar stop ik niet zomaar in een verzameltopic

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12550
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P5 RING foto’s

Bericht door Downforce Hans » 04 nov 2021, 20:00

Roy RS schreef: 04 nov 2021, 10:52
NIVEX schreef: 04 nov 2021, 10:43 Maar de belangrijkere vraag is: hoe is het met de Dacia?

Die is top! Maar die heeft uiteraard een eigen topic, zo’n mooi exemplaar stop ik niet zomaar in een verzameltopic
En doe je ook niet zomaar weg..... :tooth:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31264
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P5 RING foto’s

Bericht door JP » 04 nov 2021, 20:07

De Dacia van Roy is zijn enige auto die afschrijft.....:lol:

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P5 RING foto’s

Bericht door Roy RS » 04 nov 2021, 20:14

JP schreef: 04 nov 2021, 20:07 De Dacia van Roy is zijn enige auto die afschrijft.....:lol:
Maar niet veel👌🏻
Vorige deed 3k in ruim 3 jaar

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P5 RING foto’s

Bericht door Roy RS » 08 nov 2021, 14:24

kleine update omtrent de Lotus.
Het Duitse kenteken is gelukt, dus toen had ik de auto betaald (echt fucking veel geld betaald...ben ik echt niet gewend zo'n bedragen overmaken), om daarna te zien dat de CO2 niet vermeld staat op de papieren...dikke vette paniekaanval, want juist daarvoor deed ik eerst Duits kenteken via Komotec, zodat hij hier zo door de RDW rolt en ik geen zorgen hoef te maken daarover omdat hij al geregistreerd is in DL.
Gelukkig is mijn paniek alweer over, ze hadden simpelweg een foutje gemaakt en dat getal niet vermeld op de papieren, dat corrigeren ze, we vragen nieuwe papieren aan en het komt goed.

Donderdag wordt hij opgehaald bij Komotec door van der Kooi en die gaan het Nederlandse kenteken verzorgen. Dan zal ik wel horen wat de doorlooptijd is daarvan en dan weet ik wanneer hij in mijn garage komt.


Over garages gesproken, ik heb een nieuwe loods gekocht, via een DF'er kwam ik erbij uit en die heeft me de juiste richting op gewezen en de 15de is het zover, dan ben ik eigenaar van een nieuw stekje waar ik 2 auto's meer kwijt kan dan thuis. Als het moet kan ik er dan nog bruggen in zetten en nog 2 auto's stallen, maar voorlopig heb ik maar 1 auto daar staan. Kan ook zijn dat ik juist een verdiepingsvloer erin maak om losse spullen, wielen etc te stallen. De loods/ garage is 9,5 bij 3,15 bij 3,75 hoog en heeft water, licht, stroom, elektrische roldeur en een gezamenlijk toilet.

Al met al ben ik vooralsnog een zeer gelukkig man en vind ik het echt onwerkelijk dat ik dit allemaal bezit en kan doen zoals ik het nu doe, 2 jaar geleden zou ik dat nooit hebben durven dromen...raar ook om dat hier te delen zo, maar mijn eigen omgeving daar deel ik het niet of nauwelijks mee, die mensen begrijpen niet wat ik met auto's heb, ik ben daar best wel eenzaam in, op dit forum en eventueel insta of youtube na, maar dat is geen interactie zoals hier.
Ik besef steeds meer dat ik een soort zeldzame diersoort ben en totaal onbegrepen wordt door iedereen om me heen, van buren, tot ouders, tot vrienden en bekenden of collega's. Dus ik ben maar gewoon gestopt met vertellen dat ik weer andere auto's heb en alle andere ontwikkelingen. Zo raar dat ik iets zo normaal en vanzelfsprekend vind wat anderen totaal krankjorum vinden of alleen bedoelt voor de rijken der aarde. Want begrijp me niet verkeerd, ik ben van alles, maar zeker niet rijk...(niet rijk als in mensen die ferrari's/Porsches etc kopen en kunnen blijven rijden)

Gebruikersavatar
Fedmas
Berichten: 1326
Lid geworden op: 30 aug 2011, 21:31
Auto: A3 45 TFSIe

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P6 Lotus heeft Duits kenteken en nieuwe garage gekocht

Bericht door Fedmas » 08 nov 2021, 14:28

Inzake je laatste alinea, keertje een DF borrel in je nieuwe loods dus?

Enne, enjoy! Ben benieuwd naar de foto's

Gebruikersavatar
Djessey
Berichten: 2181
Lid geworden op: 17 okt 2016, 17:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P5 RING foto’s

Bericht door Djessey » 08 nov 2021, 14:41

Roy RS schreef: 08 nov 2021, 14:24 kleine update omtrent de Lotus.
Het Duitse kenteken is gelukt, dus toen had ik de auto betaald (echt fucking veel geld betaald...ben ik echt niet gewend zo'n bedragen overmaken), om daarna te zien dat de CO2 niet vermeld staat op de papieren...dikke vette paniekaanval, want juist daarvoor deed ik eerst Duits kenteken via Komotec, zodat hij hier zo door de RDW rolt en ik geen zorgen hoef te maken daarover omdat hij al geregistreerd is in DL.
Gelukkig is mijn paniek alweer over, ze hadden simpelweg een foutje gemaakt en dat getal niet vermeld op de papieren, dat corrigeren ze, we vragen nieuwe papieren aan en het komt goed.

Donderdag wordt hij opgehaald bij Komotec door van der Kooi en die gaan het Nederlandse kenteken verzorgen. Dan zal ik wel horen wat de doorlooptijd is daarvan en dan weet ik wanneer hij in mijn garage komt.


Over garages gesproken, ik heb een nieuwe loods gekocht, via een DF'er kwam ik erbij uit en die heeft me de juiste richting op gewezen en de 15de is het zover, dan ben ik eigenaar van een nieuw stekje waar ik 2 auto's meer kwijt kan dan thuis. Als het moet kan ik er dan nog bruggen in zetten en nog 2 auto's stallen, maar voorlopig heb ik maar 1 auto daar staan. Kan ook zijn dat ik juist een verdiepingsvloer erin maak om losse spullen, wielen etc te stallen. De loods/ garage is 9,5 bij 3,15 bij 3,75 hoog en heeft water, licht, stroom, elektrische roldeur en een gezamenlijk toilet.

Al met al ben ik vooralsnog een zeer gelukkig man en vind ik het echt onwerkelijk dat ik dit allemaal bezit en kan doen zoals ik het nu doe, 2 jaar geleden zou ik dat nooit hebben durven dromen...raar ook om dat hier te delen zo, maar mijn eigen omgeving daar deel ik het niet of nauwelijks mee, die mensen begrijpen niet wat ik met auto's heb, ik ben daar best wel eenzaam in, op dit forum en eventueel insta of youtube na, maar dat is geen interactie zoals hier.
Ik besef steeds meer dat ik een soort zeldzame diersoort ben en totaal onbegrepen wordt door iedereen om me heen, van buren, tot ouders, tot vrienden en bekenden of collega's. Dus ik ben maar gewoon gestopt met vertellen dat ik weer andere auto's heb en alle andere ontwikkelingen. Zo raar dat ik iets zo normaal en vanzelfsprekend vind wat anderen totaal krankjorum vinden of alleen bedoelt voor de rijken der aarde. Want begrijp me niet verkeerd, ik ben van alles, maar zeker niet rijk...(niet rijk als in mensen die ferrari's/Porsches etc kopen en kunnen blijven rijden)
Gefeliciteerd! Ik ben zelf niet super actief op het forum maar lees je topic wel altijd :blink:

Heel herkenbaar dat laatste, maar daar komt vanzelf verandering in. Ik was tot aan 6 a 7 jaar geleden gewoon een doorsnee student, en toen met auto's in aanraking gekomen door het meerijden op een trackday. En dan kom je in een stroomversnelling kwa interesses en hobby.

Maar je vriendengroep/kennissenkring vormt zich toch wel naar je interesses, gewoon een praatje maken op wat trackdays of inderdaad een BBQ organiseren in je nieuwe stekkie. De juiste mensen vind je vanzelf wel een klik mee. Een van mijn allerbeste maten momenteel heb ik leren kennen via marktplaats doordat we beide een E36 met M54 motor aan het opbouwen waren. Ik zit in een groepsapp (WhatsApp) met allemaal circuit rijders (voornamelijk BMW) en daar wordt ook van alles gedeeld, mocht je interesse hebben in zulke onzin kan ik je wel toevoegen.

Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 4472
Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
Auto: BMW M135i xDrive
Locatie: http://www.driveaholic.nl
Contacteer:

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P6 Lotus heeft Duits kenteken en nieuwe garage gekocht

Bericht door sitechris » 08 nov 2021, 15:01

Wel herkenbaar dat veel mensen onze autohobby niet snappen. Fijn dat we nog een paar digitale plekjes hebben waar wij 'dino's' een plekje hebben.

Online
Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26744
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P6 Lotus heeft Duits kenteken en nieuwe garage gekocht

Bericht door Martijn_bmw » 08 nov 2021, 16:08

Gefeliciteerd dat het gelukt is!
En ik herken je laatste alinea ook heel erg :tooth: bij familie en vrienden is auto's niet meer dan een vervoermiddel van A naar B.
Zeker naarmate ik ouder wordt en de mensen om mij heen dus ook, begin 20 waren er ook nog zat vrienden met auto interesse maar nu richting de 40 kruipend voornamelijk andere interesses geworden mede door het auto onvriendelijke klimaat in NL.

Dus mijn auto hobby deel ik voornamelijk alleen nog op DF en verder weinig...

Gebruikersavatar
Joël D.
Berichten: 3443
Lid geworden op: 07 mar 2011, 22:25
Auto: Alfa 155 / Z4 2.5
Locatie: Waddinxveen

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P6 Lotus heeft Duits kenteken en nieuwe garage gekocht

Bericht door Joël D. » 08 nov 2021, 16:11

Ik snap je laatste alinea helemaal. Ik kan gelukkig binnen mijn familie en vriendengroep vrijuit praten over auto's, maar vroeger wel veel 'last' gehad dat ik de enige was met deze afwijking.

Maar daarom hier lekker delen! Ik vind het echt gaaf om te zien wat je allemaal opgebouwd hebt!

Gebruikersavatar
HarCor
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 okt 2021, 08:56
Auto: Lotus Elise S1
Locatie: Bollenstreek

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P6 Lotus heeft Duits kenteken en nieuwe garage gekocht

Bericht door HarCor » 08 nov 2021, 16:13

Gefeliciteerd Roy, gewelllllldig zo'n 3-eleven in Nederland en binnekort op kenteken :headbang:

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27903
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P6 Lotus heeft Duits kenteken en nieuwe garage gekocht

Bericht door Luco » 08 nov 2021, 16:15

Kan die geweldige Dacia tenminste binnen staan, zonde dat zon auto buiten staat, doe je goed.

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P5 RING foto’s

Bericht door Riceaux » 08 nov 2021, 16:45

Roy RS schreef: 08 nov 2021, 14:24 kleine update omtrent de Lotus.
Het Duitse kenteken is gelukt, dus toen had ik de auto betaald (echt fucking veel geld betaald...ben ik echt niet gewend zo'n bedragen overmaken), om daarna te zien dat de CO2 niet vermeld staat op de papieren...dikke vette paniekaanval, want juist daarvoor deed ik eerst Duits kenteken via Komotec, zodat hij hier zo door de RDW rolt en ik geen zorgen hoef te maken daarover omdat hij al geregistreerd is in DL.
Gelukkig is mijn paniek alweer over, ze hadden simpelweg een foutje gemaakt en dat getal niet vermeld op de papieren, dat corrigeren ze, we vragen nieuwe papieren aan en het komt goed.

Donderdag wordt hij opgehaald bij Komotec door van der Kooi en die gaan het Nederlandse kenteken verzorgen. Dan zal ik wel horen wat de doorlooptijd is daarvan en dan weet ik wanneer hij in mijn garage komt.


Over garages gesproken, ik heb een nieuwe loods gekocht, via een DF'er kwam ik erbij uit en die heeft me de juiste richting op gewezen en de 15de is het zover, dan ben ik eigenaar van een nieuw stekje waar ik 2 auto's meer kwijt kan dan thuis. Als het moet kan ik er dan nog bruggen in zetten en nog 2 auto's stallen, maar voorlopig heb ik maar 1 auto daar staan. Kan ook zijn dat ik juist een verdiepingsvloer erin maak om losse spullen, wielen etc te stallen. De loods/ garage is 9,5 bij 3,15 bij 3,75 hoog en heeft water, licht, stroom, elektrische roldeur en een gezamenlijk toilet.

Al met al ben ik vooralsnog een zeer gelukkig man en vind ik het echt onwerkelijk dat ik dit allemaal bezit en kan doen zoals ik het nu doe, 2 jaar geleden zou ik dat nooit hebben durven dromen...raar ook om dat hier te delen zo, maar mijn eigen omgeving daar deel ik het niet of nauwelijks mee, die mensen begrijpen niet wat ik met auto's heb, ik ben daar best wel eenzaam in, op dit forum en eventueel insta of youtube na, maar dat is geen interactie zoals hier.
Ik besef steeds meer dat ik een soort zeldzame diersoort ben en totaal onbegrepen wordt door iedereen om me heen, van buren, tot ouders, tot vrienden en bekenden of collega's. Dus ik ben maar gewoon gestopt met vertellen dat ik weer andere auto's heb en alle andere ontwikkelingen. Zo raar dat ik iets zo normaal en vanzelfsprekend vind wat anderen totaal krankjorum vinden of alleen bedoelt voor de rijken der aarde. Want begrijp me niet verkeerd, ik ben van alles, maar zeker niet rijk...(niet rijk als in mensen die ferrari's/Porsches etc kopen en kunnen blijven rijden)
Heuj! ‘T schiet al op :thumbup:

Ik herken het helemaal qua non-autoliefhebbers in m’n omgeving. Gelukkig niet in huis en meeste vrienden zijn gelukkig ook net zo gek met auto’s als ik. Maar op werk…

Tom
Berichten: 21737
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P6 Lotus heeft Duits kenteken en nieuwe garage gekocht

Bericht door Tom » 08 nov 2021, 18:51

Lekker Roy!

Stalling misschien wel interessant, als je nog plek over hebt?

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P6 Lotus heeft Duits kenteken en nieuwe garage gekocht

Bericht door Roy RS » 08 nov 2021, 18:57

Tom schreef: 08 nov 2021, 18:51 Lekker Roy!

Stalling misschien wel interessant, als je nog plek over hebt?
Moet je wat kwijt dan?

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P6 Lotus heeft Duits kenteken en nieuwe garage gekocht

Bericht door Roy RS » 08 nov 2021, 18:58

Luco schreef: 08 nov 2021, 16:15 Kan die geweldige Dacia tenminste binnen staan, zonde dat zon auto buiten staat, doe je goed.
Nee joh, 1 van mijn auto’s staat altijd aan huis, dacia onder de carport👌🏻

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P6 Lotus heeft Duits kenteken en nieuwe garage gekocht

Bericht door Roy RS » 08 nov 2021, 19:01

Ik heb verder natuurlijk gewoon “autovrienden” opgebouwd in de jaren, maar ik bedoelde meer dat mijn “echte” vrienden het echt tof vinden en bovengemiddeld autointeresse hebben, maar zich totaal niet kunnen verplaatsen in mijn level van dedication tot auto’s.

Ik ga ermee slapen met auto’s in mn hoofd, droom erover en sta ermee op, dan ga ik werken en zitten auto’s tussendoor in mn hoofd en als mn vrouw bij het eten vraagt of ik hoorde wat ze zei dan ben ik aan het denken of ik de lotus zal tunen of niet, terwijl ik aandachtig kijk alsof ik luister.

Dus ik had een tiid lang de valkuil om maar 1 gespreksonderwerp te hebben, want er boeit me verder echt heel weinig, auto’s voor en na, ik heb het al vaak geprobeerd uit te zetten of af te bouwen en ik eindig altijd in de overtreffende trap…

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31264
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P6 Lotus heeft Duits kenteken en nieuwe garage gekocht

Bericht door JP » 08 nov 2021, 19:11

Zo te lezen komt er ook nog een bed te staan in die loods…. :tooth:

Gebruikersavatar
Godspeed
Berichten: 2027
Lid geworden op: 25 sep 2010, 19:09
Auto: Ford Fiesta ST 2014

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P6 Lotus heeft Duits kenteken en nieuwe garage gekocht

Bericht door Godspeed » 08 nov 2021, 20:15

Roy RS schreef: 08 nov 2021, 19:01 Ik heb verder natuurlijk gewoon “autovrienden” opgebouwd in de jaren, maar ik bedoelde meer dat mijn “echte” vrienden het echt tof vinden en bovengemiddeld autointeresse hebben, maar zich totaal niet kunnen verplaatsen in mijn level van dedication tot auto’s.

Ik ga ermee slapen met auto’s in mn hoofd, droom erover en sta ermee op, dan ga ik werken en zitten auto’s tussendoor in mn hoofd en als mn vrouw bij het eten vraagt of ik hoorde wat ze zei dan ben ik aan het denken of ik de lotus zal tunen of niet, terwijl ik aandachtig kijk alsof ik luister.

Dus ik had een tiid lang de valkuil om maar 1 gespreksonderwerp te hebben, want er boeit me verder echt heel weinig, auto’s voor en na, ik heb het al vaak geprobeerd uit te zetten of af te bouwen en ik eindig altijd in de overtreffende trap…
Je lijkt me een prima gesprekspartner :TV kijken:

mark323ti
Berichten: 1490
Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48

Re: Roy's garage, Lotus 3-eleven, P6 Lotus heeft Duits kenteken en nieuwe garage gekocht

Bericht door mark323ti » 08 nov 2021, 21:15

Gave collectie Roy. Een mooie stalling is de kers op de taart. Wel noodzakelijk voor al dat mooie spul!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kadett, Majestic-12 [Bot], R728i, Thomas H, Vanreijmersdal, WJ en 123 gasten