nvt

Alles over de Nürburgring, van Touristenfahrten en ideale lijnen tot de grootste schnitzels van de omgeving.
Gesloten
Thomas_V_
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jul 2019, 20:08
Auto: Vw golf 5 GTI, Saker Sprint

nvt

Bericht door Thomas_V_ » 26 mei 2021, 14:12

goedemiddag allen,

mijn naam is Thomas Verhoek. mijn droom om iets te doen op de Nurburgring is begin dit jaar werkelijkheid geworden:

Ik heb namelijk samen met mijn zakenpartner het verhuur bedrijf [spam] overgenomen!

wat doen wij?

Raceauto verhuur voor zowel touristenfahrten als trackdays
Auto en Motorfiets opslagmogelijkheden
Instructie en coaching
Kleine werkzaamheden en preparatie aan auto's en motoren

Als klein jongetje was ik al gefascineerd over de ring, en na 1 keer eraan geproefd te hebben ben je natuurlijk gelijk verslaafd. Na jaren twijfelen of ik verder in de NL autosport verder ging of het ergens anders zou gaan zoeken kwam de mogelijkheid om het een pand hier over te nemen voorbij. Tsja, dan begint het de jeuken en kun je dat maar op 1 manier oplossen natuurlijk. In gesprekken met de vorige eigenaar (een italiaan die terug wou naar zijn geboorteland) kwam voorbij dat de vloot auto's die hij had eigenlijk ook weg moesten, en of wij daar geïnteresseerd in waren? Na lang twijfelen hebben we de knoop doorgehakt, en zijn we tot overname van het hele zooitje overgegaan.

Nu kan ik me voorstellen dat jullie je afvragen: is dit wel een goed jaar om dit te doen?

Voor ons is dit een jaar waarin we alles kunnen uitvogelen en niet alles in 1 keer en snel achter elkaar komt, dus kun je minder snel fouten maken omdat je "de tijd hebt". nu na ongeveer 4 maanden in bedrijf zijn mogen we eigenlijk niet klagen. Mensen, vooral nederlanders weten ons te vinden en het netwerk blijft uitbreiden met de week.

Wij hebben erg veel zin in de rest van dit avontuur, en hopen velen van jullie ook eens een keer te mogen ontvangen om wellicht een auto te huren, advies of coaching of natuurlijk een lekker bakje Hollandse koffie!

computer wonder dat ik ben kan ik nog niet uitvogelen hoe ik afbeeldingen moet toevoegen, deze houden jullie me nog tegoed :blink:

Tom
Berichten: 21690
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: nvt

Bericht door Tom » 26 mei 2021, 14:27

Welkom.
Ik begrijp je enthousiasme en leuk dat je het wilt delen met anderen, maar dit riekt eerder naar spam, zeker omdat het je eerste post is.
Voor het openen van een commercieel topic kun je altijd contact opnemen met Peter van Driving-Fun:
https://www.driving-fun.com/contact/

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten