Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
Online
Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 6181
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door Opa » 31 jan 2021, 15:18

Het is nog winter, ik weet het, maar ik denk dat dit jaar bij ons de winterbanden lekker in de schuur blijven liggen en de zomerbanden waar we nu op rijden kunnen wat voorbanden betreft nog wel een stukje mee(wielen switch gedaan van voor naar achter en vice versa :wink: ), maar ik denk dat ze aan het eind van de zomer wel aan vervanging toe zijn en ik wil niet op het laatste moment gaan uitzoeken wat er een goede band is en wat er nog verkrijgbaar is dan.

Ik heb zelf niet zoveel ervaring met Michelin, ik heb vaak de Bridgestone Potenza RE050A onder onze verschillende auto's gehad, zoals onder de Impreza, de Clio 3 RS Cup en ook nu onder de Fiesta ST liggen er op 1 as de RE050A en op de andere as de Bridgestone Potenza RE002....2e hands set wielen erbij gekocht waar deze banden al omheen lagen.

Bandenmaat onder de auto is 205/40/17 en de S001 is in die maat niet verkrijgbaar, maar wel in 215/40/17 en dat is volgens mij geen probleem, scheelt ook maar heel weinig qua omtrek en dus zal de teller ook niet veel gaan afwijken.
Ik denk dat ie juist wat meer het goede aantal km/h aan zal geven, want geeft nu een heel klein beetje teveel aan, wat de meeste tellers af-fabriek volgens mij wel doen.
De Michelin is wel in 205/40/17 verkrijgbaar, maar zoals gezegd vind ik dat niet iets wat de doorslag zou geven.
De RE050A is hoegenaamd niet meer verkrijgbaar en men zegt dat de S001 de vervanger is van die band.

Ik zou ook wel willen kijken naar de Michelin PS4S, maar die band is niet eens in 17 inch verkrijgbaar. :?
Zit er dus een heel groot verschil tussen de PS4 en de PS4S?
Want als de PS4 echt een veel mindere band is dan de PS4S, dan ga ik in ieder geval voor de Bridgestone, want dan heeft de PS4 gewoon een hoop nadelen en ik denk dat de Bridgestone best wel een goede band is, hoewel ik met de S001 nog nooit heb gereden, maar wordt vergeleken met de RE050A.

Ik hou van een wat stuggere band met stuurprecisie en natuurlijk ook veel grip in zowel nat als droog.

Dan heb ik ook nog een set velgen met winterbanden(Imperial Snowdragon 3) hier liggen, die zaten onder de auto toen ik 'm kocht.
Die banden doen het best redelijk met droog weer en met sneeuw, maar met een gewoon nat wegdek vind ik het een drama, dus er moeten ook andere winterbanden komen, want de winters hier geven meest regen.
De wielen waar nu die winterbanden om liggen ga ik dan gebruiken voor m'n zomerbanden, die wielen zijn wat donkerder en dat vind ik zelf wat mooier onder een witte auto, dus dan kan ik eind van de zomer of in de herfst mooi alle 8 de banden tegelijk vervangen en dus van de zomervelgen gelijk de wintervelgen maken. :D
Qua winterbanden zat ik te denken aan Continental WinterContact TS 860 in de maat 215/40/17, we hebben onder de Clio RS ook Continental WinterContact gehad en die bevielen voor een winterband erg goed, ik weet alleen niet meer welk getal erachter stond toen, misschien wel TS 830, maar ik denk dat de TS 860 ook goed is, want de TS 830 is niet meer verkrijgbaar.

Als ik die banden dan vervangen heb dan heb ik nog een setje Imperial Snowdragon 3 over in de maat 205/40/17.
Misschien dat ik daar iemand van hier een plezier mee kan doen, er zit best nog wel redelijk wat profiel op en zijn dan gratis af te halen hier, zoniet dan laat ik ze bij de garage liggen, ben ik er ook vanaf. :tooth:

Gebruikersavatar
Flamman
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 nov 2011, 19:27
Locatie: Carrera T, e36 M3 sedan, e90 330d, e36 323ti

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door Flamman » 31 jan 2021, 16:32

Ik ben een Michelin fan, in mijn ogen de beste band.

Wil je stuur precisie en de meest sportieve band neem dan de cup 2 echter deze is in de regen niet best dus je moet hier een 2e wielset bij gebruiken.
De PS4 is een allround topper, doet het overal goed, iets minder precies dan de cup 2, iets minder grip met droge warme omstandigheden.
PS4S is een band met iets stijvere wangen, verschil is niet groot maar als je de mogelijkheid hebt zou ik de ‘S’ kiezen, nadeel alleen maar leverbaar voor 18” en groter.

Kortom, je gaat geen spijt krijgen van een PS4 is echt een top allrounder.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31029
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door JP » 31 jan 2021, 16:36

Ford monteert op de nieuwe Fiesta’s massaal de PS4. Absoluut een topper !

Gebruikersavatar
De fiscalist
Berichten: 372
Lid geworden op: 25 okt 2018, 21:00
Auto: Polestar 2, Ex Alpina B5, B3
Locatie: Den Haag

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door De fiscalist » 31 jan 2021, 18:54

Michelin ga je blij van worden.

Gebruikersavatar
Martin van der Zwaard
Berichten: 8693
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door Martin van der Zwaard » 31 jan 2021, 19:02

Ik had de S001 onder mijn E46 toen ik hem kocht. Vond het geen fijne band. Ze worden snel oud en hard waardoor ze geen fijn weggedrag meer hadden.

Heb ook de PS4 gemonteerd en ik heb er blij mee. Veel grip op zowel droog als nat. Alleen bij lagere temperaturen merk je dat ze wat grip verliezen.

Qua winterband is Conti een prima band. Heb zelf Hankook en bevallen me prima. Zitten wel onder de 5-serie dus wordt niet sportief mee gereden.

Gebruikersavatar
Martijn 327i
Berichten: 379
Lid geworden op: 10 dec 2008, 07:49
Auto: X3 M40i // M Performance
Locatie: viewtopic.php?t=42978

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door Martijn 327i » 31 jan 2021, 20:55

PS4 ga je sowieso geen spijt van krijgen, 4S is wat mij betreft de top

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 8885
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door Joop » 01 feb 2021, 01:11

Voor mij een no brainer: altijd de Michelins. PS4 of beter PS4S als die maat beschikbaar is.

Zelf alleen ervaring icm RWD met beide banden, maar ik werd niet bepaald enthousiast van de S001’s of eigenlijk niet van iedere Potenza.

viewtopic.php?p=1431042#p1431042

Als de PSS’en onder de Zed aan de beurt zijn komen er ook PS4S banden voor terug.

HSR
Berichten: 5259
Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door HSR » 01 feb 2021, 08:03

Ik heb zelf de S001 onder de M5 en de PS4 onder de Megane RS. over de PS4 is men het wel eens. Buitengewoongoede band zowel op droog als nat. Vooral onder relatief lichte auto's. PS4 heeft een vrij zachte wang. Moet wel zeggen dat de PS4 enorm hard slijt dus houd daar rekening mee.

De S001 voor weinagh kunnen kopen en ben eigenlijk helemaal niet zo ontevreden over deze band. Ik snap die kritiek dan ook niet. Gezien bijna niemand sportbanden onder dezelfde auto back-to-back rijdt/test schrijf ik de kritieken over de S001's dan ook vooral af als internet gepapagaai. Als je de kritieken analyseert lijkt het vooral over een gebrek aan tractie te gaan. En inderdaad, voor een sportband vind ik de tractie niet geweldig en als het grootste genot tijdens autorijden launch control gebruiken is gaat je dat ongetwijfeld irriteren. Mij stoort het niet zo. Grip in de bochten en stuurgevoel vind ik gewoon goed bij de S001. Ik blijf me in ieder geval verbazen over de grip op rotondes en klaverbladen. Op een natte baan presteert de S001 ook goed.

Tot dusver vind ik de S001 duidelijk het grensbereik aangeven. Wat ik daar mee bedoel is dat de PS4 een grensbereik heeft waar je best lang in kan klooien, een soort bandbreedte voordat de grip echt weg is. Bij de S001 geeft de band wat beter aan dat de grip op raakt en dan is deze ook op. Heeft vast ook met het type auto te maken en dit soort gevoelskwesties laat zich niet makkelijk onder woorden brengen. Dus, voor wat het waard is. Misschien is het meest tastbare vergelijk dat de S001 kwa karakter lijkt op de RE050a's van vroeger. Alleen minder zwaar.

Lang verhaal kort. De PS4 is een betere band die ook veel harder slijt maar een S001 is helemaal geen dramaband zoals het internet je wil doen geloven.

Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 4495
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door Eeuwe » 01 feb 2021, 08:10

Geen ervaring met de Bridgestone, wel met de Michelin. De Michelin is top. In mijn ogen de beste straatband die je krijgen kunt.
Maar ik ben ook wel bevooroordeeld, ik zou altijd voor Michelin gaan.

Gebruikersavatar
Vlokmans
Berichten: 1363
Lid geworden op: 25 sep 2008, 22:14
Locatie: Rotterdam

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door Vlokmans » 01 feb 2021, 09:18

Wellicht een beetje een "leftfield" keuze, maar sinds ongeveer een jaartje heb ik Hankook Ventus S1 Evo2 onder de e36 M3, ook in 17 inch. Was een probeerseltje, maar ik vind ze niet tegenvallen. Sterker nog, ben er positief over. Ik rij er weliswaar maar een paar duizend kilometer per jaar mee, maar doe er ook bevlogen midnight runs en rondjes Ring mee. Naar mijn idee zijn ze wat zachter, relatief, maar ik vind ze communicatief en progressief genoeg. Leukste rondjes Ring sinds tijden de afgelopen zomer op deze banden gedaan. Kan ook met de auto te maken hebben natuurlijk. Heb ze laten monteren na opgestookte PS3's en een brak onderstel, samen met verse Bilsteins en wat andere rubbers hier en daar.

Bridgestone wisselende ervaringen mee: RE050 onder de WRX grip ohne Ende, maar weinig communicatief vond ik (niet eigenlijk). Onder de 996 weer helemaal goed, met fijn gevoel en heel prettig bewegen naar grensbereik, daarop en er overheen. Kan ook met de auto's te maken hebben natuurlijk. Nu de S001 onder de e92, maar te weinig kilometers om er wat meer over te zeggen.

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22254
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door Niels » 01 feb 2021, 11:49

Ik ben ook zeer te spreken over Hankook. Het liefste heb ik Michelin maar Hankook vind ik wel een erg goed alternatief. Voor heb ik nu toevallig Bridgestone zitten (geen idee welk type) maar die vallen absoluut niet tegen op zich. Als prijzen vergelijkbaar zijn dan kies ik altijd voor Michelin.

Gebruikersavatar
Alfata
Berichten: 580
Lid geworden op: 06 dec 2017, 14:25
Auto: Alfa Romeo 4C & Stelvio QV

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door Alfata » 01 feb 2021, 12:08

Niels schreef: 01 feb 2021, 11:49 Ik ben ook zeer te spreken over Hankook. Het liefste heb ik Michelin maar Hankook vind ik wel een erg goed alternatief. Voor heb ik nu toevallig Bridgestone zitten (geen idee welk type) maar die vallen absoluut niet tegen op zich. Als prijzen vergelijkbaar zijn dan kies ik altijd voor Michelin.
Ik zit in een niet nader te noemen DF appgroepje en daar wordt blind vertrouwt op Achilles bandjes. Ik wil de topicstarter het maar gezegd hebben...

Str8Six
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 okt 2015, 12:37
Auto: BMW 130i
Locatie: Amsterdam

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door Str8Six » 01 feb 2021, 12:12

HSR schreef: 01 feb 2021, 08:03
Lang verhaal kort. De PS4 is een betere band die ook veel harder slijt maar een S001 is helemaal geen dramaband zoals het internet je wil doen geloven.
Heb deze ervaring totaal niet. Heb de PS4 onder een E91 325i (die toch wel bekend staat om slijten, vooral aan binnenzijde achterkant) van mijn ouders gehad , maar die hebben er 65k mee gedaan (bijna alleen maar snelweg).

Heb zelf een setje in 2018 gekocht onder de E46 in 18 inch, daar 20k mee gereden. Zitten nu op mijn 130i, ook minimaal 20k mee gereden (waaronder 2 ringtripjes). Dacht dat ze nu wel op zouden zijn, maar voor zit nogsteeds op 4.5mm bij laatste wissel :gek:
Achter wordt wel iets minder, maar ook met beetje doorrijden ga ik gewoon 60k halen op de PS4, lijkt me heel netjes voor een sportieve band met zoveel grip.

Nu kun je discussiëren over de rijstijl, maar met een gelijke rijstijll waren mijn Vredesteins Ultrac Vorti en Dunlop Sportmaxx echt veel en veel sneller op.

Bridgestone potenza's vond ik eerlijk gezegd niet heel indrukwekkend, maar waren inderdaad ook slijtvast. Wel keihard, ook veel herrie toen ze versleten waren (zaten eerst onder de E91)

Nevolution6RSII
Berichten: 208
Lid geworden op: 07 dec 2020, 16:32
Auto: ex-Evo VI RS2 eigenaar :)
Locatie: Rhoon

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door Nevolution6RSII » 01 feb 2021, 15:56

Ik kijk altijd rond op https://www.tyrereviews.co.uk/ wat nu blijkbaar https://www.tyrereviews.com/ heet :D

In het verleden kwam het altijd op drie merken neer : Goodyear/Continental/Michelin
En soms ook nog : Dunlop/Hankook/Uniroyal

Al het andere zou ik negeren eerlijk gezegd :mrgreen:

Als zomerbanden heb ik veel met de Goodyear Asymmetric 2/3/5 gereden.
Als winterbanden alleen de Continental WinterContact TS 830 P en als je eenmaal het gas wat dieper intrapte voldeden die wel prima, maar tijdens het normaal rondrijden had ik het idee dat er een stel ballonnen onder mijn auto zaten!
Eigenlijk net als met elke andere winterband dus... :lol:

Gebruikersavatar
Andry
Berichten: 829
Lid geworden op: 05 jul 2007, 17:02
Auto: Evo 7 RS2/ E90 LCI / Kadett C

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door Andry » 01 feb 2021, 18:54

Ron hamert op stuurprecisie en als je jaren op Potenza's hebt gereden valt een PS4 gewoon tegen wat dat betreft. Mij irriteert het nog steeds onder de E90.

De S001 heb ik onder een FWD auto gehad van +/- 1200 kg (160 pk en 290 Nm koppel) en op droog als nat een prima band. Prettiger dan de RE050A. Minder afrolgeluiden, meer grip op nat en bij de RE050A had ik altijd het idee dat de band niet helemaal rond was als je er in de ochtend mee ging rijden. Alleen als het richting het vriespunt ging werd het een stuk minder, en dan voornamelijk qua afrolgeluiden en comfort. Dan is de PS4 weer iets beter.

Als je echt een band wil die heel direct reageert op inputs, neem een de S001. Er is ook nieuwe variant: de Potenza Sport. Alleen ken ik die niet.

HSR
Berichten: 5259
Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door HSR » 01 feb 2021, 19:15

Andry schreef: 01 feb 2021, 18:54 Ron hamert op stuurprecisie en als je jaren op Potenza's hebt gereden valt een PS4 gewoon tegen wat dat betreft. Mij irriteert het nog steeds onder de E90.

De S001 heb ik onder een FWD auto gehad van +/- 1200 kg (160 pk en 290 Nm koppel) en op droog als nat een prima band. Prettiger dan de RE050A. Minder afrolgeluiden, meer grip op nat en bij de RE050A had ik altijd het idee dat de band niet helemaal rond was als je er in de ochtend mee ging rijden. Alleen als het richting het vriespunt ging werd het een stuk minder, en dan voornamelijk qua afrolgeluiden en comfort. Dan is de PS4 weer iets beter.

Als je echt een band wil die heel direct reageert op inputs, neem een de S001. Er is ook nieuwe variant: de Potenza Sport. Alleen ken ik die niet.
Precies zoals ik beide banden ook ervaar. Interessant. Ik zou de PS4 ook nooit de M5 doen omdat die auto echt een band nodig heeft die scherp reageert op de input. Dit om nog enigszins wat te maken van die pitmanarm stuurconstructie. S001 eiert overigens ook behoorlijk na enkele weken stilstand. Maar dat is vooralsnog na 1km rijden geheel verdwenen. M5 zit van voor tot achter in de uniballs/spherical bearings dus je voelt ook wel alles.

De Megane R26 heeft draagarmen met Vibratech ophangbussen. Geniaal product maar daarop zou een S001 vooral op landwegen te nerveus worden. Heb nu al dat deze auto met de ps4 erg gevoelig is voor de kroon van de weg.
Laatst gewijzigd door HSR op 01 feb 2021, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.

HSR
Berichten: 5259
Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door HSR » 01 feb 2021, 19:16

dubbel. Forumrookie.

TLRS
Berichten: 2902
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door TLRS » 01 feb 2021, 20:29

Heb al heel lang geen potenza's meer gereden. Was destijds oem runflat onder de 118i.. daarna non rft potenza.. daarna michelin ps. Potenza's waren nauwkeuriger. Rij sinds een tijdje met 8,5 voor ipv 7, en iets 'getrokken' banden. Doet ook iets afbreuk aan directheid.

Verschil is voor mij echter acceptabel gezien andere factoren zoals comfort en grip.

Hoe staat de uitlijning? Misschien valt daar wat precisie te winnen.. danwel te compenseren voor een iets minder nauwkeurige, maar betere allround band..

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7165
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door Erik K. » 02 feb 2021, 16:02

Onder mijn beide auto's Michelin PS4 banden, prima met droog en nat wegdek. Voor de winter Dunlop WinterSport 5.

Gebruikersavatar
yorick
Berichten: 962
Lid geworden op: 13 feb 2007, 19:36
Locatie: piershil

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door yorick » 02 feb 2021, 19:58

De ps 4 bevalt zo goed onder de E46, dat de E34 ze nu ook krijgt. De Hankook set met hoogte slag valt tegen.

De re050a is de beste straatband die ik heb gehad, op gelijke hoogte met PS2.

Online
Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 6181
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door Opa » 02 feb 2021, 21:25

Iedereen bedankt voor de reacties, feedback en tips. :D
Er zitten hier een hoop Michelin fans, dat blijkt maar weer. :tooth:

Zoals ik het nu lees denk ik dat Andry mij het best begrijpt, ik zoek inderdaad een band met een stugge wang en dus wat meer feedback en stuurprecisie, dat daar ook enkele nadelen aan kleven ben ik me van bewust.
De RE050A is inderdaad, vooral als het koud is, wat minder rond bij de koude start, maar dit is meest na een paar kilometer alweer weg, als je motor nog koud is moet je toch rustig aan doen, dus dit vinden wij geen probleem....ik denk dat dit bij de S001 ook zo zal zijn.
Hetzelfde wat de afrolgeluiden betreft, zoals Andry het heeft ervaren zijn die geluiden bij de nieuwere S001 minder dan bij de oude RE050A, dus dat is al een verbetering.

Dat de Michelins qua grip erg goed zijn dat geloof ik direct, maar zelf denk ik dat de S001's niet veel zullen onderdoen qua grip en dat ie daarnaast ook wat sportiever/stugger is.
Ik heb de ST niet gekocht voor comfort, ik hou er van als een auto wat stugger is en goed aan de bestuurder doorgeeft wat er onder hem gebeurt.
Als je er dan dus een band met een wat slappere wang onder gaat leggen dan help je dat sportieve gedrag eigenlijk een beetje om zeep en dat is nu net niet de bedoeling.
Banden zijn ook het eerste contact met die weg, dus of ze een paar tientjes meer kosten maakt me niet zoveel uit, je doet er weer jaren mee als het goed is en het moet dus gewoon goed zijn.

Als ik een beetje 'tussen de regels door lees' hier dan vinden de meesten de Bridgestone Potenza's te stug, of in ieder geval stug, dus ik denk dat ik het toch maar bij die Bridgestone Potenza S001 ga houden en als winterband de Continental Wintercontact TS860, maar ik heb nog even bedenktijd. :D

Is er dan nog iemand die tegen die tijd een gratis setje Imperial Snowdragon in de maat 205/40/17 wilt hebben?
Duurt nog wel even, maar ze lopen niet weg als het goed is. :zwijntje:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31029
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door JP » 02 feb 2021, 21:30

Als ik tussen de regels door lees is Ron ook stug en kiest die wat anders dan de Michelin-fanboys :tooth:

Gebruikersavatar
MarkS
Berichten: 2903
Lid geworden op: 24 mar 2014, 22:41

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door MarkS » 02 feb 2021, 22:42

LOL. Dat is de kracht van een autoforum bij uitstek. Advies vragen, advies krijgen, tegenovergestelde doen.

Online
Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 6181
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door Opa » 02 feb 2021, 22:49

Hoe ouwer hoe eigenwijzer zeggen ze toch. :tooth:

Nee, ik vroeg advies en dat heb ik gekregen en geanalyseerd....de meesten hier gaan voor grip en voor luxe, maar ik wil grip en sportiviteit.
De Michelins hebben een zachtere wang en dat is niet wat ik zoek.

MJW
Berichten: 95
Lid geworden op: 25 apr 2020, 00:09
Auto: F31 340iX MSprt OhlnsRT OSGkn
Locatie: ZH

Re: Bridgestone Potenza S001 of Michelin PS4?

Bericht door MJW » 03 feb 2021, 09:03

Ik ben ook wel benieuwd naar de meningen over de Conti Premiumcontact 6 en de GY F1 Asymmetric 5 ten opzichte van de PS4. Ook deze worden door de genoemde tyrereviews.com lovend beschreven en -wegens het gebrek aan de PS4S in kleinere maten- werden ihb de Conti PC aangeprezen als meest sportieve band met meer feedback en een wat stijvere wang.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BMWDennis, jerico_NL en 51 gasten