Nurburgring Verzekering.

Alles over de Nürburgring, van Touristenfahrten en ideale lijnen tot de grootste schnitzels van de omgeving.
Online
Eric Z
Berichten: 3966
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door Eric Z » 08 jan 2021, 09:00

Roy RS schreef: 08 jan 2021, 08:20
Eric Z schreef: 08 jan 2021, 01:05 Bron? Kan je als de Nordschleife druk is overwegen om wat rondjes GP te doen. Minder leuk maar ook minder kans op ellende dan.
Minder kans, omdat je dan geen schade van anderen hoeft te vergoeden bedoel je?
Zolang het ieder voor zich is wel speelt dat wel mee ja, maar GP is ruimer van opzet. De kans dat het daar fout gaat acht ik kleiner. Je zal daar niet direct door een vangrail terug de baan op stuiteren simpelweg omdat ze er verder vanaf staan en minder blinde bochten. Lek je vloeistof staat de grindbak vol ipv een paar autos die wat korter zijn geworden.
Ongeacht welke circuit hoop ik er niet betrokken bij te raken. Botsautjes zijn voor op de kermis.

Richardt.
Berichten: 6473
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door Richardt. » 08 jan 2021, 09:07

10k klinkt nog als een "koopje". Voor hetzelfde geld waren er meerdere motoren en/of auto's eraf geschoten en zat er wat lichamelijk letsel bij. Dat is het risico van het rijden op de Ring.

@ TS, was je vooraf bekend met de verzekeringsperikelen op de Ring?
Met wat voor BMWreed je? Hoe was de technische staat van de auto?

Niets ten nadelen van jou, maar altijd als ik er ben verbaas ik mij er soms over wat er allemaal op de Ring rondrijdt. Heb heel vaak het idee dat mensen al hun geld in aanschaf en enkele aanpassingen stoppen, maar simpel preventief onderhoud maar skippen want dat levert geen tijdswinst op.

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4918
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door Roy RS » 08 jan 2021, 09:23

Ja precies, dat is waar

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4918
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door Roy RS » 08 jan 2021, 09:25

Ik wist dat “je” niet verzekerd was doorgaans op de ring en dat je moet betalen voor vangrail en sleepdienst, wegafZettingen etc, maar voor schade van anderen...dat niet en dat verandert het risico enorm!

Dat kan toch niet zo zijn eigenlijk?

Online
Gebruikersavatar
frankie
Berichten: 2062
Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
Locatie: BMW city

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door frankie » 08 jan 2021, 09:29

De WA verzekering zal de schade aan/van de tegenpartij wel vergoeden want dat zijn ze wettelijk verplicht, maar komt dat vervolgens verhalen bij je omdat het volgens hun buiten de voorwaarden valt.

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4918
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door Roy RS » 08 jan 2021, 09:35

frankie schreef: 08 jan 2021, 09:29 De WA verzekering zal de schade aan/van de tegenpartij wel vergoeden want dat zijn ze wettelijk verplicht, maar komt dat vervolgens verhalen bij je omdat het volgens hun buiten de voorwaarden valt.
Ja dat snap ik niet, ze verhalen het dan omdat het niet verzekerd is, waarom zouden ze dan vergoeden? Het is toch niet verzekerd?

Of zijn duitsers wel verzekerd? Kan ik me niet voorstellen namelijk

Gebruikersavatar
veejay
Berichten: 1797
Lid geworden op: 08 mei 2006, 20:12
Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door veejay » 08 jan 2021, 09:49

Wat Frankie zegt is zoals ik het ook begrepen heb hoe het er aan toe gaat.

Gebruikersavatar
Paskal
Berichten: 3665
Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
Auto: Kjen S, 118i, MX-5, C2 VTR, Z4
Locatie: ZO-Brabant

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door Paskal » 08 jan 2021, 09:50

StefanW schreef: 07 jan 2021, 22:09 Ja mee eens.
Wat gebeurde er na de crash van 25k? Kreeg je een vinkje achter je naam? Mocht je verzekerd blijven of ben je overgestapt?
Dat ongeluk was in de oudheid.... in de tijd dat Fabian de Ring nog bestormde met zijn motor :df: :headbang:. In die tijd (>10 jr geleden) was de Ring nog minder bekend bij de verzekeringsmaatschappijen en ik mocht dus ook gewoon verzekerd blijven. Geen vinkje, geen opmerking, helemaal niks.
Martijn M schreef: 08 jan 2021, 08:24 Dit is eigenlijk wel een goede. Als het een circuit is dan is t free for all. Als het openbare weg is dan is het verzekeringswerk.
Was het maar zo eenvoudig, voorgaande posts geven wel aan dat het zo simpel helaas niet ligt.
Richardt. schreef: 08 jan 2021, 09:07 @ TS, was je vooraf bekend met de verzekeringsperikelen op de Ring?
Met wat voor BMWreed je? Hoe was de technische staat van de auto?

Niets ten nadelen van jou, maar altijd als ik er ben verbaas ik mij er soms over wat er allemaal op de Ring rondrijdt. Heb heel vaak het idee dat mensen al hun geld in aanschaf en enkele aanpassingen stoppen, maar simpel preventief onderhoud maar skippen want dat levert geen tijdswinst op.
Ik heb dat idee helemaal niet aangaande de technische staat van de auto's die op de Ring rijden. Hoe goed of nieuw je auto ook is, technisch malheur kan je altijd overkomen en daar zijn legio voorbeelden van relatief niewe auto's van. Denk bv aan de Lambo die onderin de Frohre een vloeistofspoor achterliet met alle gevolgen van dien.

@Roy: in Dld zin nog wel diverse verzekeringsmaatschappijen die Ring-gebruik wel verzekeren.

En inderdaad zoals Frankie zegt gaat het. Even simpel gezegd: als ik door een bezopen, drugsgebruikende figuur van de weg wordt gereden zal zijn verzekeringsmaatschappij mijn schade wel vergoeden. Die maatschappij zal hoogstwaarschijnlijk die kosten wel verhalen op de veroorzaker van het ongeval. Zo werkt het am Ring dus ook.
Laatst gewijzigd door Paskal op 08 jan 2021, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Online
Gebruikersavatar
frankie
Berichten: 2062
Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
Locatie: BMW city

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door frankie » 08 jan 2021, 09:54

Roy RS schreef: 08 jan 2021, 09:35
frankie schreef: 08 jan 2021, 09:29 De WA verzekering zal de schade aan/van de tegenpartij wel vergoeden want dat zijn ze wettelijk verplicht, maar komt dat vervolgens verhalen bij je omdat het volgens hun buiten de voorwaarden valt.
Ja dat snap ik niet, ze verhalen het dan omdat het niet verzekerd is, waarom zouden ze dan vergoeden? Het is toch niet verzekerd?

Of zijn duitsers wel verzekerd? Kan ik me niet voorstellen namelijk
De Wettelijke Aansprakelijkheid is niet bedoeld als bescherming van de verzekerde, maar als bescherming van een eventuele tegenpartij zodat die zeker weet dat die schadeloos gesteld wordt. Daarom is een WA verzekering verplicht voor een motorvoertuig.

Het is toch niet heel ingewikkeld?

Richardt.
Berichten: 6473
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door Richardt. » 08 jan 2021, 10:00

Die ogenschijnlijke insinuautie richting TS aangaande technische staat van zijn auto is niet heel sjiek. Ik heb dat idee helemaal niet aangaan de technische staat van de auto's die op de Ring rijden. Hoe goed of nieuw je auto ook is, technisch malheur kan je altijd overkomen en daar zijn legio voorbeelden van relatief niewe auto's van.. Denk bv aan de Lambo die onderin de Frohre een vloeistofspoor achterliet met alle gevolgen van dien.
De insinuatie heb ik oprecht niet willen maken richting TS, ik had mijn post wellicht wat anders op moeten bouwen.

Technisch mankement kan altijd, ook bij nieuwe en/of goed geprepareerde auto's. Toch zie ik ook vaak genoeg oudere auto's rijden waarbij, eerlijk is eerlijk, op het oog al het geld in aanpassingen t.b.v. de rondetijd is gaan zitten. Dat er dan na al die jaren bijv. wat rubbers verstaft zijn en onder de druk kunnen bezwijken wordt dan voor het gemak even vergeten.

Is wellicht ook een vooroordeel, maar dat gevoel bekruipt mij wel altijd een beetje als ik de zoveelste rammelende E30/E36 of Golf voorbij zie komen. Wat dan ook weer niet wegneemt dat ik daar absoluut van kan genieten als ze harder rond gaan dan veel nieuwer en sneller spul :df:

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 822
Lid geworden op: 10 dec 2007, 23:09
Auto: BMW M135i

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door Jesper » 08 jan 2021, 10:21

Roy RS schreef: 07 jan 2021, 19:04 Ik ben benieuwd, maar het is of een circuit en dan hoef je geen schade te vergoeden aan de motor, of het is een openbare weg en dan dekt de verzekering...nu alleen nog je gelijk halen
Het feit dat je op een circuit rijd en verzekeringen geen dekking geven, betekend nog niet dat niemand je aansprakelijk kan stellen voor de schade die door jou toedoen is ontstaan. Tenminste dat is wat mijn schoonpa ooit gezegd heeft, maar wellicht dat er hier op het forum nog andere advocaten zijn die hier iets nuttigs over kunnen zeggen?

Wat betreft de Nordschleife. De drukte en het feit dat iedere idioot (en dat zijn er genoeg) er kan gaan rijden + de Russische roulette qua verzekeringen (zelfs al is de ring niet uitgesloten), heeft mij een paar jaar geleden doen besluiten om geen touristenfahrten meer te doen. Circuit rijden an sich is al een risico, maar touristenfahrten is nog een aantal factoren erger helaas... Jammer want ik heb er de nodige ronden gereden in het verleden en het is natuurlijk een geweldige baan.
Wellicht nog eens als er een circuitdag is, ook dan zijn er risico's maar in mijn ogen minder dan op de idiote touristenfahrten dagen.

Kadett
Berichten: 4588
Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door Kadett » 08 jan 2021, 10:23

Sorry hoor, ik zal waarschijnlijk bot overkomen. Maar als je anno 2020 (wanneer het gebeurd is) niet eens weet over het hoe en wat qua schades, en het ook technisch in orde hebben van je auto, op de Ring dan heb je echt onder een niet digitale steen gelegen.

Bijna alle NL verzekerings maatschappen hebben het al in hun clausule opgenomen. Als je goede advocaat en geduld hebt zou je het kunnen aanvechten.

Maar alsnog vindt ik het naïef.

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4918
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door Roy RS » 08 jan 2021, 10:37

frankie schreef: 08 jan 2021, 09:54
Roy RS schreef: 08 jan 2021, 09:35
frankie schreef: 08 jan 2021, 09:29 De WA verzekering zal de schade aan/van de tegenpartij wel vergoeden want dat zijn ze wettelijk verplicht, maar komt dat vervolgens verhalen bij je omdat het volgens hun buiten de voorwaarden valt.
Ja dat snap ik niet, ze verhalen het dan omdat het niet verzekerd is, waarom zouden ze dan vergoeden? Het is toch niet verzekerd?

Of zijn duitsers wel verzekerd? Kan ik me niet voorstellen namelijk
De Wettelijke Aansprakelijkheid is niet bedoeld als bescherming van de verzekerde, maar als bescherming van een eventuele tegenpartij zodat die zeker weet dat die schadeloos gesteld wordt. Daarom is een WA verzekering verplicht voor een motorvoertuig.

Het is toch niet heel ingewikkeld?
Dat deel snap ik, maar vind het bijzonder dat je niet verzekerd bent, maar de tegenpartij wel moet betalen.
Zou nog niet in me opgekomen zijn als ik door een oliespoor op de ring de vangrail inga, dat ik dan de verantwoordelijk zijn verzekering kan laten dekken voor alle kosten.

Want dat is wat dus het geval is.

Ik was juist daar altijd bang voor, als ik door een vloeistoflek van een ander schade krijg. Maar blijkbaar is dat gedekt.

Ik dacht altijd het is niet verzekerd, dus altijd weg=pech bij schade. Ik had altijd gewoon trackday gedachten

Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 4454
Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
Auto: BMW M135i xDrive
Locatie: http://www.driveaholic.nl
Contacteer:

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door sitechris » 08 jan 2021, 10:41

Verzekeringsgedoe is voor mij idd ook de reden om niet meer de RIng op te gaan. Gewoon teveel kans op ellende. Plus dat de wegen in de omgeving daar ook al voldoende stuurplezier geven. ZIe de noodzaak niet meer om perse de ring op te moeten gaan.

Gebruikersavatar
Paskal
Berichten: 3665
Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
Auto: Kjen S, 118i, MX-5, C2 VTR, Z4
Locatie: ZO-Brabant

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door Paskal » 08 jan 2021, 10:42

Kadett schreef: 08 jan 2021, 10:23 Sorry hoor, ik zal waarschijnlijk bot overkomen. Maar als je anno 2020 (wanneer het gebeurd is) niet eens weet over het hoe en wat qua schades, en het ook technisch in orde hebben van je auto, op de Ring dan heb je echt onder een niet digitale steen gelegen.

Bijna alle NL verzekerings maatschappen hebben het al in hun clausule opgenomen. Als je goede advocaat en geduld hebt zou je het kunnen aanvechten.

Maar alsnog vindt ik het naïef.
Haha bot of niet, maar het feit dat dergelijke vragen tig keer per jaar voorbij komt op allerlei TF-FB-groepen, fora etc zegt wel genoeg. Er blijft constant aanwas van nieuwe Ringrijders. Als je ziet wat voor eenvoudige Ring-gerelateerde vragen ik soms per mail krijg nav mijn website :hmmm:.
Jij bent je er dus wel van bewust, maar heeeeeel veel mensen niet.

PeterB
Berichten: 3251
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:55

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door PeterB » 08 jan 2021, 11:32

sitechris schreef: 08 jan 2021, 10:41 Verzekeringsgedoe is voor mij idd ook de reden om niet meer de RIng op te gaan. Gewoon teveel kans op ellende. Plus dat de wegen in de omgeving daar ook al voldoende stuurplezier geven. ZIe de noodzaak niet meer om perse de ring op te moeten gaan.
Yep, dit dus.
Met herhalingscursus rijden we ook niet meer op de Ring. Niet alleen de verzekering maar ook de stijging in "Vollidioten" de afgelopen jaren ;)

Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7014
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Contacteer:

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door Fabian » 08 jan 2021, 12:21

Martijn M schreef: 08 jan 2021, 08:24
Roy RS schreef: 07 jan 2021, 19:04 Ik ben benieuwd, maar het is of een circuit en dan hoef je geen schade te vergoeden aan de motor, of het is een openbare weg en dan dekt de verzekering...nu alleen nog je gelijk halen
Dit is eigenlijk wel een goede. Als het een circuit is dan is t free for all. Als het openbare weg is dan is het verzekeringswerk.
Nee.

Er is iets anders aan de hand. Omdat het "openbare weg is" volgens de wet moeten ze WA schade vergoeden.

Echter de algemene voorwaarden waarmee jij als verzekeringsnemer instemt sluiten het uit. Dus ja, ze moeten vergoeden en nee jij bent niet gedekt op je polis.

Zoals is al lang predik (en ik heb lang het tegenovergestelde gepredikt in het verleden, toen het nog wel ging) is het Russische roulette als je nu nog aan TF deelneemt. Het kan je de rest van je leven afbetalen opleveren..............

Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7014
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Contacteer:

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door Fabian » 08 jan 2021, 12:22

frankie schreef: 08 jan 2021, 09:29 De WA verzekering zal de schade aan/van de tegenpartij wel vergoeden want dat zijn ze wettelijk verplicht, maar komt dat vervolgens verhalen bij je omdat het volgens hun buiten de voorwaarden valt.
precies

Kadett
Berichten: 4588
Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door Kadett » 08 jan 2021, 12:34

Eerste hit als je het woord "Nurburgring rondje rijfen" intyped bij Google bekijkt.

"Zo duur was deze Nederlandse crash op Nurburging"

5 juni 2020. En bij enkel het woord Nurburgring zie je bij videos van zelfde artikel bewegend beeld.

Auto Addiction maakt al 4 jaar crash compilaties op Youtube.

Zoals ik zei... je bent naïef of misschien wel laks als je geen informatie opzoekt over iets waar je zonder snelheids limiet mag rijden zonder naar eventuele gevolgen te kijken.

En ja het is een tolweg. Maar ken geen andere tolweg met bandenstapels, curbstones en een rijbaan van dik 6-10 meter breed.

Gebruikersavatar
veejay
Berichten: 1797
Lid geworden op: 08 mei 2006, 20:12
Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door veejay » 08 jan 2021, 13:27

Als je er niet uitkomt met ZLM kan je gratis bij Kifid terecht https://www.kifid.nl/klacht-indienen/ . Dan weet je op die manier in ieder geval wat de formele argumenten zijn van ZLM; mocht je het tot een rechtszaak willen laten komen.

Gijzert
Berichten: 4977
Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door Gijzert » 08 jan 2021, 13:58

Roy RS schreef: 08 jan 2021, 10:37
frankie schreef: 08 jan 2021, 09:54
Roy RS schreef: 08 jan 2021, 09:35

Ja dat snap ik niet, ze verhalen het dan omdat het niet verzekerd is, waarom zouden ze dan vergoeden? Het is toch niet verzekerd?

Of zijn duitsers wel verzekerd? Kan ik me niet voorstellen namelijk
De Wettelijke Aansprakelijkheid is niet bedoeld als bescherming van de verzekerde, maar als bescherming van een eventuele tegenpartij zodat die zeker weet dat die schadeloos gesteld wordt. Daarom is een WA verzekering verplicht voor een motorvoertuig.

Het is toch niet heel ingewikkeld?
Dat deel snap ik, maar vind het bijzonder dat je niet verzekerd bent, maar de tegenpartij wel moet betalen.
Zou nog niet in me opgekomen zijn als ik door een oliespoor op de ring de vangrail inga, dat ik dan de verantwoordelijk zijn verzekering kan laten dekken voor alle kosten.

Want dat is wat dus het geval is.

Ik was juist daar altijd bang voor, als ik door een vloeistoflek van een ander schade krijg. Maar blijkbaar is dat gedekt.

Ik dacht altijd het is niet verzekerd, dus altijd weg=pech bij schade. Ik had altijd gewoon trackday gedachten
Moet je wel even de veroorzaker vinden natuurlijk. Weet niet of dat altijd duidelijk is.

Richardt.
Berichten: 6473
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door Richardt. » 08 jan 2021, 14:11

Gijzert schreef: 08 jan 2021, 13:58
Roy RS schreef: 08 jan 2021, 10:37
frankie schreef: 08 jan 2021, 09:54

De Wettelijke Aansprakelijkheid is niet bedoeld als bescherming van de verzekerde, maar als bescherming van een eventuele tegenpartij zodat die zeker weet dat die schadeloos gesteld wordt. Daarom is een WA verzekering verplicht voor een motorvoertuig.

Het is toch niet heel ingewikkeld?
Dat deel snap ik, maar vind het bijzonder dat je niet verzekerd bent, maar de tegenpartij wel moet betalen.
Zou nog niet in me opgekomen zijn als ik door een oliespoor op de ring de vangrail inga, dat ik dan de verantwoordelijk zijn verzekering kan laten dekken voor alle kosten.

Want dat is wat dus het geval is.

Ik was juist daar altijd bang voor, als ik door een vloeistoflek van een ander schade krijg. Maar blijkbaar is dat gedekt.

Ik dacht altijd het is niet verzekerd, dus altijd weg=pech bij schade. Ik had altijd gewoon trackday gedachten
Moet je wel even de veroorzaker vinden natuurlijk. Weet niet of dat altijd duidelijk is.
De marshals zijn dacht ik redelijk goed met het doorgeven van auto's die schade hebben gereden en niet stoppen of vloeistoffen lekken, deze auto's worden dan bij het verlaten van de baan alsnog staande gehouden.

Gebruikersavatar
Paskal
Berichten: 3665
Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
Auto: Kjen S, 118i, MX-5, C2 VTR, Z4
Locatie: ZO-Brabant

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door Paskal » 08 jan 2021, 15:38

Gijzert schreef: 08 jan 2021, 13:58Moet je wel even de veroorzaker vinden natuurlijk. Weet niet of dat altijd duidelijk is.
Da's nog wel eens uitdaging maar de kans dat die gevonden wordt is natuurlijk wel veel groter worden sinds op er zoveel plaatsen marshalls langs de baan staan. Indien veroorzaker al dan niet bewust door rijdt wordt hij er aan het einde van de baan wel vanaf geplukt :thumbup:

Online
Gebruikersavatar
JdBn
Berichten: 1327
Lid geworden op: 05 aug 2014, 10:15
Auto: E91 335d & A112 Abarth

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door JdBn » 08 jan 2021, 16:31

Roy RS schreef: 08 jan 2021, 10:37 Dat deel snap ik, maar vind het bijzonder dat je niet verzekerd bent, maar de tegenpartij wel moet betalen.
Zou nog niet in me opgekomen zijn als ik door een oliespoor op de ring de vangrail inga, dat ik dan de verantwoordelijk zijn verzekering kan laten dekken voor alle kosten.

Want dat is wat dus het geval is.

Ik was juist daar altijd bang voor, als ik door een vloeistoflek van een ander schade krijg. Maar blijkbaar is dat gedekt.

Ik dacht altijd het is niet verzekerd, dus altijd weg=pech bij schade. Ik had altijd gewoon trackday gedachten
Ik dacht hetzelfde, hoezo wordt de verzekering hierbij gesleept? En is diegene werkelijk over de koelvloeistof heen gereden, of heeft ie gewoon zijn kunsten te hoog ingeschat? En hoe weten ze zeker dat het jou kvs was?

Met dit soort grappen zou je het idd wel uit je hoofd moeten laten om nog TF te doen idd..

Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7014
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Contacteer:

Re: Nurburgring Verzekering.

Bericht door Fabian » 08 jan 2021, 16:47

Ik snap werkelijk waar niet dat iedereen hier nu verbaast reageert over het feit dat je aansprakelijk gesteld kan worden op de Ring tijdens TF. Helemaal niet van mensen die er zelfs wel eens gereden hebben.....dan ben je dus blind in een Russische roulette gestapt die de rest van je leven financieel kan uitkleden....

Er komt gewoon Polizei om een ongevalsonderzoek te doen bij aansprakelijkheid, zeker (maar niet uitsluitend) bij letsel.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten