Fotootje van de nieuwe:
Als dat zo is, dan wordt het inderdaad een stuk makkelijker. Ik dacht met name aan het feit dat het coupe deuren zijn, en dat de lengte van het mechanisme in de deur wellicht afwijkt.Milka schreef: 23 dec 2020, 08:48 Ik heb niet het idee dat het sluitwerk M3 specifiek is, dus any e46 deur will do en is het aanbod dus ook groter
Deze? geen probleem, ik leg ze wel even apart zodra ze er uit gaan. Zal met een weekje of wat zijn. Lastig klussen na het werk in de avonduren met die avondklok. Duurt allemaal wat langer!Milka schreef: 29 jan 2021, 15:01 ah mooi
valt me trouwens met mijn oog nog op iets. Mocht je de dopjes van de vergrendelknop niet nodig hebben, dan houd ik me aanbevolen. Zaten bij mij verchroomde op, die heb ik weggehaald maar nooit de moeite genomen zwarte te fixen.
Ik heb er nog niet naar gekeken, bij het tillen voelde het in ieder geval niet krokant. Zodra ik weer in de garage ben om te klussen zal ik voor je kijken.Eric Z schreef: 29 jan 2021, 16:17 Hoe zit het met de roest aan de onderkant van de deuren?
Zo te zien topas blauw, dus als jij er alleen maar dingen afschroeft heb ik misschien nog wel intresse in de deuren zelf tzt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten