Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JagOnTrack
Berichten: 152
Lid geworden op: 27 nov 2020, 21:08
Auto: Jaguar XKR (Performance pack)

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door JagOnTrack » 29 dec 2021, 18:11

Martijn M schreef: 29 dec 2021, 14:09 Alles is haalbaar, ligt er maar net aan hoeveel geld je erin wilt pompen :mrgreen:
In 2022 gewoon zo rijden, met de standaard auto😱.

Geen idee of het kan. Maar als je een hele dag rondjes kunt doen...
Misschien leg ik de lat te hoog🤣..
Laatst gewijzigd door JagOnTrack op 29 dec 2021, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
JagOnTrack
Berichten: 152
Lid geworden op: 27 nov 2020, 21:08
Auto: Jaguar XKR (Performance pack)

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door JagOnTrack » 29 dec 2021, 18:23

E36-italia schreef: 29 dec 2021, 16:19 hoeveel seconden zit je er nu vanaf dan?

Van je rondetijd dan he, niet je reistijd naar zandvoort....
7200 seconden naar Zandvoort, van huis..

Ik heb nog niet echt een snel rondje gedaan want bibberende remmetjes...
2:25 was mijn 4e rondje, daarna met halve remmen verder een paar seconden langzamer zelfs..
Ik heb nog niet echt hard gereden, en grootste gedeelte zelfs automatisch geschakeld (slaat eigenlijk nergens op want lage toeren in de bochten😱) Had het erg druk met vanalles wat er om me heen gebeurde...

Ik moet dus toegeven dat ik die eerste ervaring nogal spannend vond, vooral doordat er ook ervaren, heel snelle rijders in de toerklasse reden (S2000)...(veel snelheidsverschil) .
In sport klasse wel wat beter afgestemd leek mij in de sessie die ik reed.

25 seconden eraf rijden is misschien wat veel gevraagd in de verder standaard pantoffel😂.

Online
Hsp
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 mei 2020, 12:00

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door Hsp » 29 dec 2021, 18:43

JagOnTrack schreef: 29 dec 2021, 18:23
E36-italia schreef: 29 dec 2021, 16:19 hoeveel seconden zit je er nu vanaf dan?

Van je rondetijd dan he, niet je reistijd naar zandvoort....
Ik moet dus toegeven dat ik die eerste ervaring nogal spannend vond, vooral doordat er ook ervaren, heel snelle rijders in de toerklasse reden (S2000)...(veel snelheidsverschil) .
In sport klasse wel wat beter afgestemd leek mij in de sessie die ik reed.

25 seconden eraf rijden is misschien wat veel gevraagd in de verder standaard pantoffel😂.
Ik denk dat een redelijk standaard S2000 als ie een goede bestuurder heeft misschien net die 2:00 ongeveer haalt. 2:00 heb je echt wel een snelle straatauto voor nodig. Megane 3 RS met goede semis e.d. en wat circuitgerichte mods zit ongeveer rond die tijd, en dat is een auto die bekend staat om een goed onderstel en circuitwaardigheid. Denk dat het wat hoog gegrepen is met deze auto, maar beter een te hoog doel stellen en het niet helemaal halen dan het veel te makkelijk maken voor jezelf natuurlijk.

Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 6182
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door Opa » 29 dec 2021, 19:09

JagOnTrack schreef: 29 dec 2021, 18:23 25 seconden eraf rijden is misschien wat veel gevraagd in de verder standaard pantoffel😂.
Ik ben bang dat je hier inderdaad iets te positief bent....probeer eerst maar es ergens rond de 2:10 min uit te komen.

Ik heb een aantal keer een 2:04 min gereden met een Impreza met betere remmen, een ander (AST) onderstel en iets meer dan 300pk.....dat was dan wel op het oude circuit, dus zonder de bankings en dat schijnt een paar seconden trager geweest te zijn dan dat het tegenwoordig met bankings is. :wink:

Gebruikersavatar
JagOnTrack
Berichten: 152
Lid geworden op: 27 nov 2020, 21:08
Auto: Jaguar XKR (Performance pack)

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door JagOnTrack » 29 dec 2021, 19:47

Dank voor deze reality check 🤣.
We gaan het zien..
Veul zin in!!
21ZV10-5249_resized_20211107_093313762.JPG
21ZV10-5249_resized_20211107_093313762.JPG (754.25 KiB) 6048 keer bekeken

Gebruikersavatar
Milka
Berichten: 1002
Lid geworden op: 26 jul 2011, 12:24

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door Milka » 29 dec 2021, 20:06

Ik volg dit draadje met plezier, je enthousiasme en met een Jag on Track geweldig.
en to keep it on track, zou ik de focus niet zo zeer leggen op rondetijden maar op het plezier.

Ik lees dat je dit jaar voor het eerst op een circuit hebt gereden, zorg eerst dat je meer gewend en vertrouwd raakt.
Richten op rondetijden maakt dat je eerder over de grens van je eigen kunnen gaat, omdat je die ene seconde wilt vinden.

Ben benieuwd naar je verhalen van 2022 :thumbup:

Gebruikersavatar
JagOnTrack
Berichten: 152
Lid geworden op: 27 nov 2020, 21:08
Auto: Jaguar XKR (Performance pack)

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door JagOnTrack » 29 dec 2021, 20:21

Dank Milka!
Ik ga proberen het heel te houden natuurlijk....

Maupie916
Berichten: 133
Lid geworden op: 19 dec 2021, 11:17
Auto: Alfa romeo GTV(916) 3.0 v6
Locatie: Neerpelt

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door Maupie916 » 29 dec 2021, 20:53

Gave wagen man,
Ben benieuwd hoe de yellowstuff blokken het houden bij jou.
Op mijn ietswat zware gtv is het na 2 rondes flink remmen wel gedaan met ze
Rondjes van 2:20 - 2:30 blijven ze goed volhouden,
2:10 houden ze er na 1 ronden al mee op

2 volle dagen DF trackday hielden ze ook net niet vol

Gebruikersavatar
JagOnTrack
Berichten: 152
Lid geworden op: 27 nov 2020, 21:08
Auto: Jaguar XKR (Performance pack)

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door JagOnTrack » 29 dec 2021, 21:16

Maupie916 schreef: 29 dec 2021, 20:53 Gave wagen man,
Ben benieuwd hoe de yellowstuff blokken het houden bij jou.
Op mijn ietswat zware gtv is het na 2 rondes flink remmen wel gedaan met ze
Rondjes van 2:20 - 2:30 blijven ze goed volhouden,
2:10 houden ze er na 1 ronden al mee op

2 volle dagen DF trackday hielden ze ook net niet vol
Dank!
Ik ben daar ook benieuwd naar inderdaad.
Als een GTV al te zwaar is..🤔..
Die EBC blokkies moeten toch wel wat kunnen hebben leek mij..

Gebruikersavatar
E36-italia
Berichten: 399
Lid geworden op: 13 aug 2015, 09:58
Auto: Laro Discovery TD5
Contacteer:

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door E36-italia » 29 dec 2021, 21:46

JagOnTrack schreef: 29 dec 2021, 18:23 2:25 was mijn 4e rondje, daarna met halve remmen verder een paar seconden langzamer zelfs..
10sec er af rijden met goed werkende remmen en er vertrouwen in hebben lijkt mij nog wel haalbaar, maar dan moeten ze wel goed blijven...
Daar is koeling (of overcapaciteit) toch echt belangrijk.. ook voor de levensduur van je schijven en blokken.

rondjes van 2minuten rijden wordt duur, heb je wat meer ervaring voor nodig, en toch echt wat track ge-orienteerde modificaties.
Gewichtsbesparing is het goedkoopste, kost je weinig behalve je eigen energie.. dan zorgen dat je het overige gewicht snel de hoek om krijgt. (uitlijning, schokbrekers/vering ... banden) - Engelse autos hebben van oudsher loeizware stoelen voorin, die vervangen voor 2 racekuipjes zal ook een hoop doen, goed blijven zitten betekent dat je meer energie en focus op het rijden kan houden, gaat er niks verloren aan op je plek blijven zitten :tooth:

Ik reed vorige week rondjes van 2:23 in de regen ... maar mijn bmw weegt maar 1050kg ofzo, en ik stond op echte regenbanden.
Maar het motortje doet ook nog maar 150pk... goed chassis doet een hoop.. laatste keer dat ik op Zandvoort had gereden was in oktober 2018 ofzo!
Mijn bmw kan je totaal niet vergelijken met jouw Jaaag he... dus staar je niet blind op de tijden.

Online
Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9081
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door smiley » 29 dec 2021, 21:53

Gewicht omlaag is inderdaad nr 1.
Nog 1 keer terug komen op je remblokken. Mocht de yellowstuf het toch niet lang genoeg vol kunnen houden
zit de RP-X op een frictierate van 0.55, waar de yellowstuff 0.5 doet.
Maar belangrijker is dat de RP-X een harde cold bite heeft.
Dat betekend dat je de remmen niet hoeft op te warmen (En dat is wel lekker voor 20 min vrij rijden sessies).
Van de EBC site:
yellow-rpx.jpg
yellow-rpx.jpg (129.68 KiB) 5991 keer bekeken

Kadett
Berichten: 4591
Lid geworden op: 05 nov 2018, 18:43

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door Kadett » 30 dec 2021, 06:26

Hsp schreef: 29 dec 2021, 18:43
JagOnTrack schreef: 29 dec 2021, 18:23
E36-italia schreef: 29 dec 2021, 16:19 hoeveel seconden zit je er nu vanaf dan?

Van je rondetijd dan he, niet je reistijd naar zandvoort....
Ik moet dus toegeven dat ik die eerste ervaring nogal spannend vond, vooral doordat er ook ervaren, heel snelle rijders in de toerklasse reden (S2000)...(veel snelheidsverschil) .
In sport klasse wel wat beter afgestemd leek mij in de sessie die ik reed.

25 seconden eraf rijden is misschien wat veel gevraagd in de verder standaard pantoffel😂.
Ik denk dat een redelijk standaard S2000 als ie een goede bestuurder heeft misschien net die 2:00 ongeveer haalt. 2:00 heb je echt wel een snelle straatauto voor nodig. Megane 3 RS met goede semis e.d. en wat circuitgerichte mods zit ongeveer rond die tijd, en dat is een auto die bekend staat om een goed onderstel en circuitwaardigheid. Denk dat het wat hoog gegrepen is met deze auto, maar beter een te hoog doel stellen en het niet helemaal halen dan het veel te makkelijk maken voor jezelf natuurlijk.
Lijkt mij juist doelen relatief dichtbij zetten ipv kijken naar extremen, want dan raak je juist teleurgesteld. Alsof je de sportschool inloopt en na 1 maand trainen 120kg wil gaan bankdrukken.

Online
Hsp
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 mei 2020, 12:00

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door Hsp » 30 dec 2021, 09:19

Kadett schreef: 30 dec 2021, 06:26
Lijkt mij juist doelen relatief dichtbij zetten ipv kijken naar extremen, want dan raak je juist teleurgesteld. Alsof je de sportschool inloopt en na 1 maand trainen 120kg wil gaan bankdrukken.
Is ook persoonlijk inderdaad. Bij een te hoog doel haal je het misschien niet helemaal maar waarschijnlijk ben je wel verder gekomen dan wanneer je het jezelf te makkelijk maakt, maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.

Gebruikersavatar
JagOnTrack
Berichten: 152
Lid geworden op: 27 nov 2020, 21:08
Auto: Jaguar XKR (Performance pack)

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door JagOnTrack » 30 dec 2021, 10:35

E36-italia schreef: 29 dec 2021, 21:46
JagOnTrack schreef: 29 dec 2021, 18:23 2:25 was mijn 4e rondje, daarna met halve remmen verder een paar seconden langzamer zelfs..
10sec er af rijden met goed werkende remmen en er vertrouwen in hebben lijkt mij nog wel haalbaar, maar dan moeten ze wel goed blijven...
Daar is koeling (of overcapaciteit) toch echt belangrijk.. ook voor de levensduur van je schijven en blokken.

rondjes van 2minuten rijden wordt duur, heb je wat meer ervaring voor nodig, en toch echt wat track ge-orienteerde modificaties.

Ik reed vorige week rondjes van 2:23 in de regen ... maar mijn bmw weegt maar 1050kg ofzo, en ik stond op echte regenbanden.
Maar het motortje doet ook nog maar 150pk... goed chassis doet een hoop.. laatste keer dat ik op Zandvoort had gereden was in oktober 2018 ofzo!
Mijn bmw kan je totaal niet vergelijken met jouw Jaaag he... dus staar je niet blind op de tijden.
Duidelijk 👍..
Ik kwam na lang wikken en wegen tot de conclusie dat er nog veel te halen valt in standaard setup. Daarna zie je ook pas of mods echt helpen, of dat je dan gewoon beter leert rijden...
Haha sub-2-min zet ik wel even uit mijn hoofd dan🤭.
Toch had ik een beter dan verwacht gevoel bij de balans in de auto (had ik niet verwacht).
Niet 1 keer overstuur gehad op circuit..
Laatst gewijzigd door JagOnTrack op 30 dec 2021, 10:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
JagOnTrack
Berichten: 152
Lid geworden op: 27 nov 2020, 21:08
Auto: Jaguar XKR (Performance pack)

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door JagOnTrack » 30 dec 2021, 10:37

smiley schreef: 29 dec 2021, 21:53 Gewicht omlaag is inderdaad nr 1.
Nog 1 keer terug komen op je remblokken. Mocht de yellowstuf het toch niet lang genoeg vol kunnen houden
zit de RP-X op een frictierate van 0.55, waar de yellowstuff 0.5 doet.
Maar belangrijker is dat de RP-X een harde cold bite heeft.
Dat betekend dat je de remmen niet hoeft op te warmen (En dat is wel lekker voor 20 min vrij rijden sessies).
Van de EBC site:
yellow-rpx.jpg
Weet je zeker dat RPX een hardere cold bite heeft? Zijn toch minder geschikt voor weggebruik doordat ze opgewarmd moeten worden juist?

Gebruikersavatar
JagOnTrack
Berichten: 152
Lid geworden op: 27 nov 2020, 21:08
Auto: Jaguar XKR (Performance pack)

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door JagOnTrack » 30 dec 2021, 10:42

[/quote]

Lijkt mij juist doelen relatief dichtbij zetten ipv kijken naar extremen, want dan raak je juist teleurgesteld. Alsof je de sportschool inloopt en na 1 maand trainen 120kg wil gaan bankdrukken.
[/quote]

Ja das waar, maar ik schreef "in 2022" en natuurlijk is dat een doel wat waarschijnlijk onhaalbaar zal blijken met een standaard auto als de mijne...
Maar eerstvolgende droge sessie op Zandvoort 2:20, dan een DF dag (1/2) 2:10/15... en dan..tja nog 10-15 sec vinden😜

Online
Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9081
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door smiley » 30 dec 2021, 11:13

JagOnTrack schreef: 30 dec 2021, 10:37 Weet je zeker dat RPX een hardere cold bite heeft? Zijn toch minder geschikt voor weggebruik doordat ze opgewarmd moeten worden juist?
Dat is wat de leverancier aangeeft.
De frictierate van een pad is een goede indicatie maar zal niet al het gedrag aangeven.
Ik ben zelfs van pagid rs14 naar CL6 pads gegaan. Identieke frictierate, maar dag en nacht verschil qua remmen.
Met de pagids had ik regelmatig kokende remvloeistof en kon dan halverwege een dure trackdag naar huis.
De CL6 bijten (zonder opwarmen) zo hard dat ik minder hard, en veel later en nog eens veel korter pas hoef te remmen.

Het nadeel van echte trackpads is dat je wielkuip en velgen letterlijk onder de remstof komen zitten.
Sommige rijders doen een dikke waslaag op hun velgen om het schoonmaken na een trackday te vergemakkelijker.
Zonder dat kan dat spul goed vastkoeken aan je velgen.

Met dit soort pads ben je ook letterlijk je remschijf aan het afslijpen, en kun je staal restjes tegenkomen in je wielkuip.
(daarom rijd ik ook met relatief goedkope schijven, om ze eind van het seizoen weg te tieften)
Ma goe, met die dingen kan ik wel de hele dag van 230 naar 80 remmen voor de tarzan zonder problemen.

Maak eerst lekker je yellowstuff op en zorg dat je plezier hebt.
Die RP-X kan altijd nog.

Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 6182
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door Opa » 30 dec 2021, 12:04

JagOnTrack schreef: 30 dec 2021, 10:42 Maar eerstvolgende droge sessie op Zandvoort 2:20, dan een DF dag (1/2) 2:10/15... en dan..tja nog 10-15 sec vinden😜
Het wordt steeds lastiger om er nog wat tijd vanaf te rijden.....in het begin win je misschien nog die 5 seconden als het een keer lekker gaat en mee zit, als je eenmaal rond die 2:10 min. bent aanbeland ben je al blij als je soms een seconde winst boekt.

Gebruikersavatar
Alexsti
Berichten: 1055
Lid geworden op: 18 jan 2007, 19:14
Auto: Een Soebaroe en Lotus

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door Alexsti » 31 dec 2021, 10:37

Wat Opa zegt, de laatste seconden eraf rijden richting een lagere tijd gaat steeds moeilijker, mij wel eigenlijk toen ik nog veel reed...
Wat je ook zou kunnen doen kwa remblokken is voor op straat ( weet niet of je daar de Jaggg voor gebruikt ) normale remblokken en als je naar het circuit gaat de race-blokken van CL bv.
Ook het goed zitten in een goede stoel met 4-punts zodat je goed voelt wat de auto doet en geen kant opschuift in de stoel doet ook heel veel.

Gebruikersavatar
JagOnTrack
Berichten: 152
Lid geworden op: 27 nov 2020, 21:08
Auto: Jaguar XKR (Performance pack)

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door JagOnTrack » 31 dec 2021, 14:48

smiley schreef: 30 dec 2021, 11:13
JagOnTrack schreef: 30 dec 2021, 10:37 Weet je zeker dat RPX een hardere cold bite heeft? Zijn toch minder geschikt voor weggebruik doordat ze opgewarmd moeten worden juist?
Met dit soort pads ben je ook letterlijk je remschijf aan het afslijpen, en kun je staal restjes tegenkomen in je wielkuip.
(daarom rijd ik ook met relatief goedkope schijven, om ze eind van het seizoen weg te tieften)
Ma goe, met die dingen kan ik wel de hele dag van 230 naar 80 remmen voor de tarzan zonder problemen.

Maak eerst lekker je yellowstuff op en zorg dat je plezier hebt.
Die RP-X kan altijd nog.
Nog maar een paar KM gereden met de nieuwe blokken..
Schijven werden er mirror shiny van zag ik...

--Met als gevolg dat ik nu een haarscheur in een achterste remschijf zag😱--

Zo jammer he🤭..Het waren nog dikke remschijven, en goed merk ook ..
Voorremschijven al aan minimale dikte.
Dus net besloten het voorbeeld te volgen en vlakke remschijven te bestellen.
Niet veel keuze in 355mm voor en 330mm achter remschijven voor de X100R..
IMG_20211231_121502_resized_20211231_024838411.jpg
IMG_20211231_121502_resized_20211231_024838411.jpg (545.65 KiB) 5651 keer bekeken

Gebruikersavatar
JagOnTrack
Berichten: 152
Lid geworden op: 27 nov 2020, 21:08
Auto: Jaguar XKR (Performance pack)

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door JagOnTrack » 01 jan 2022, 01:40

Alexsti schreef: 31 dec 2021, 10:37 Wat Opa zegt, de laatste seconden eraf rijden richting een lagere tijd gaat steeds moeilijker, mij wel eigenlijk toen ik nog veel reed...
Wat je ook zou kunnen doen kwa remblokken is voor op straat ( weet niet of je daar de Jaggg voor gebruikt ) normale remblokken en als je naar het circuit gaat de race-blokken van CL bv.
Ook het goed zitten in een goede stoel met 4-punts zodat je goed voelt wat de auto doet en geen kant opschuift in de stoel doet ook heel veel.
Beste wensu!!:-).
Weggebruik is alleen testen en van en naar circuit rijden ,...
Ja stoeltjes staat op de lijst. Maar nadat ik ervan overtuigd ben dat de auto een goede (maar heel afwijkende) basis is 😜.

Gebruikersavatar
Alexsti
Berichten: 1055
Lid geworden op: 18 jan 2007, 19:14
Auto: Een Soebaroe en Lotus

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door Alexsti » 01 jan 2022, 02:17

Ook de beste :df: voor t nieuwe jaar !
En ja dit: (maar heel afwijkende) basis is , dat is wel gelukt :lol: :lol:

Gebruikersavatar
JagOnTrack
Berichten: 152
Lid geworden op: 27 nov 2020, 21:08
Auto: Jaguar XKR (Performance pack)

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door JagOnTrack » 01 jan 2022, 14:27

Toch maar met groeven enzo besteld..In UK want alle NL webshops geven verkeerde onderdelen voor deze auto....
s-l500.jpg
s-l500.jpg (45.6 KiB) 5493 keer bekeken

Gebruikersavatar
Jan Terwolde
Berichten: 2850
Lid geworden op: 18 jul 2018, 11:15
Auto: Ringtool e90 330i+125D+Slopel
Locatie: Gelderland

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door Jan Terwolde » 11 jan 2022, 16:08

Hmm dat is balen. Rij zelf altijd met gladde textar pro plus remschijven.

Op de textar site (brakabook) kun je ook alle maten nalezen per onderdeelnummer (en geven ze meerdere onderdeelnummers per auto zoals bijv m remmen bij bmw's) en dus checken of je het goede besteld.

Gebruikersavatar
JagOnTrack
Berichten: 152
Lid geworden op: 27 nov 2020, 21:08
Auto: Jaguar XKR (Performance pack)

Re: Rob stelt zich voor (Rare Track-wens met een ouwe Jag🤣)

Bericht door JagOnTrack » 12 jan 2022, 14:57

Jan Terwolde schreef: 11 jan 2022, 16:08 Hmm dat is balen. Rij zelf altijd met gladde textar pro plus remschijven.

Op de textar site (brakabook) kun je ook alle maten nalezen per onderdeelnummer (en geven ze meerdere onderdeelnummers per auto zoals bijv m remmen bij bmw's) en dus checken of je het goede besteld.
Dank je Jan!
Ze zijn zojuist op de mat gevallen🤔..
Het zijn de juiste gelukkig.
Was best lastig want deze maat zit op heel weinig van deze auto's ..
Ter vergelijk met de standaard maat van de schroothoop alhier:
IMG_20220112_132603_resized_20220112_014409554.jpg
IMG_20220112_132603_resized_20220112_014409554.jpg (155.65 KiB) 4969 keer bekeken
IMG_20220112_132556_resized_20220112_014356129.jpg
IMG_20220112_132556_resized_20220112_014356129.jpg (214.79 KiB) 4969 keer bekeken

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: TimoW en 40 gasten