Ivo: 3x R53 Cooper S (JCW) + 06 AM V8 Vantage + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
ivo-b
Berichten: 210
Lid geworden op: 20 aug 2009, 22:08
Locatie: Amsterdam

Re: Ivo: Nieuwe aanwinst! + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door ivo-b » 28 aug 2022, 17:51

Eeuwe schreef: 27 aug 2022, 09:09 Super gaaf! Echt een prachtige auto, veel plezier er van!

Van wie komt de techniek, Aston Martin zelf?
Ik geloof dat de motor losjes gebaseerd is op de Jaguar 4.2 maar door Aston Martin volledig is aangepast met oa een dry sump systeem. Verder is hij voornamelijk van aluminium, transaxle en motor achter de vooras. Dit is wel een goed artikel erover: https://www.hagerty.com/media/car-profi ... 8-vantage/
Rogerb schreef: 27 aug 2022, 23:04 Juiste keuze! Misschien lees ik erover heen maar automaat of handbak?
Handbak! Die semi-automaat lijkt me niks eigenlijk, lees er ook niet zulke positieve dingen over en ik verwacht dat een handbak V8 Vantage meer in waarde gaat stijgen in de toekomst. Jij hebt er ook 1 toch? Heb je topic al even bekeken. Bevalt goed tot nu toe?

Zal absoluut een verhaaltje typen van het ophalen. Woensdag vertrekken met de ICE naar Zurich. Zondag terug. Vriendin ook mee dus we maken er een mini vakantie van. Inderdaad weer heel wat anders dan de rest van de auto's dus het blijft lekker divers. Wel een stuk duurder dan de anderen dus ben benieuwd of ik er ook meer plezier uithaal voor die extra centen.

Gebruikersavatar
Rogerb
Berichten: 1558
Lid geworden op: 25 okt 2011, 20:16
Auto: AudiTT/E91 330i

Re: Ivo: Nieuwe aanwinst! + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door Rogerb » 28 aug 2022, 18:15

Ja als kado voor m’n vader gekocht, bevalt goed!(pik m welleens ff :mrgreen: ) heb ooit met een raceplanet dag in een sportshift gereden en dat is gewoon geen lekker bak als je er ontspannen mee wilt cruisen. Koppeling was bij die van ons een jaar voor aankoop gedaan maar als DIY op YouTube kijkt zie je dat die goed te doen is alleen onderdeel prijzen zijn duur maar soms ook moeite waard om beetje uitzoekwerk te doen. Hadden laatst kapotte PDC sensor, gebruikte inclusief verzenden uit meestal Engeland etc zat toen tegen de 100 euro maar na wat nummers filteren bleek in een Jaguar (XE?) dezelfde zitten en die was gebruikt 2 tientjes.

ivo-b
Berichten: 210
Lid geworden op: 20 aug 2009, 22:08
Locatie: Amsterdam

Re: Ivo: Nieuwe aanwinst! + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door ivo-b » 28 aug 2022, 20:52

Ah goed om te weten! Is echt veel info over deze auto's te vinden tot mn verbazing. Veel YT filmpjes, aantal fora met owner threads (pistonheads en 6speedonline) en deze website + shop en YT kanaal is echt mega handig. https://www.redpants.lol/

Gebruikersavatar
Martijn M
Berichten: 3282
Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55

Re: Ivo: Nieuwe aanwinst! + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door Martijn M » 29 aug 2022, 08:58

Hele gave aankoop zeg! Prachtig, ook een droomauto uit m'n jeugd. Woonde vlakbij Cito dus kwam ze geregeld tegen.
Ga volgende week ook naar Zwitserland, zal zwaaien naar elke AMV8 die ik tegenkom :roflol:

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Ivo: Nieuwe aanwinst! + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door Knot » 29 aug 2022, 10:06

Gaaf ding die V8 Vantage zeg!

Premium audio is nooit verkeerd maar komt ook al wat "premium" uit de uitlaat toch?

Gebruikersavatar
StefanW
Berichten: 1767
Lid geworden op: 28 dec 2007, 21:43
Auto: 130i, 106 Rallye S2, 206 GTi
Locatie: Nurnbergring
Contacteer:

Re: Ivo: Nieuwe aanwinst! + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door StefanW » 29 aug 2022, 22:31

Gefeliciteerd! Heel gaaf!

Online
Gebruikersavatar
RJK
Berichten: 3539
Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:51

Re: Ivo: Nieuwe aanwinst! + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door RJK » 29 aug 2022, 23:59

Sluit ik mij ook bij aan, heel gaaf, gefeliciteerd!

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Ivo: Nieuwe aanwinst! + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door Roy RS » 30 aug 2022, 07:53

Heel cool, goed dat je voor een nette auto in speciale zeer zeldzame kleur gegaan bent, die zijn het best verkoopbaar ook weer.
De 4.7 is lekkerder, maar dat lijkt nu steeds minder uit te maken, beide is het sportief maar niet veel meer dan dat. Dit koop je voor de kunst, niet om te racen.
De handbak is lekker. De laatste versie sportshift 2 in de v12 is wel erg goed overigens, maar in deze versie niet natuurlijk.
Met deze uitlaat ga je echt genieten hoor van de sound!

Heb er in de tijd veel mee mogen ervaren en rijden en ik vond het altijd fantastisch! Ik moet ook maar eens gaan kijken wat ze nu kosten…zou tof zijn naast de Atom eigenlijk…ohnee de Yaris bleef ook🤣

Heel veel plezier en post pics! Die kleur echt 😍

Martin*
Berichten: 1000
Lid geworden op: 17 dec 2020, 15:38
Locatie: Twente

Re: Ivo: 06 AM V8 Vantage + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door Martin* » 30 aug 2022, 22:08

Geweldige aankoop zo’n Aston Martin. :clap:
Echt een plaatje om te zien en een mooie sjieke kleur. Ik moest even inzoomen om de groene kleur goed te ontdekken.
Veel plezier er mee. :df:

Gebruikersavatar
Thomasss
Berichten: 490
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:57
Auto: Bakfiets!
Locatie: Naast Amersfoort

Re: Ivo: 06 AM V8 Vantage + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door Thomasss » 30 aug 2022, 23:21

Die radio gaat toch nooit aan? :) van harte met de aankoop. 16 jaar oud alweer, dat zie je aan het ontwerp echt niet..

Online
Berrie
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 jan 2022, 14:19
Auto: Volkswagen Golf

Re: Ivo: 06 AM V8 Vantage + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door Berrie » 31 aug 2022, 12:59

Mooie aankoop, deze Vantage. Eerste beurt al ingepland (na de lange stilstand)?

Online
Gebruikersavatar
bartb
Berichten: 1079
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:30
Auto: E87 130i - Mini Countryman SE
Locatie: Friesland

Re: Ivo: 06 AM V8 Vantage + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door bartb » 31 aug 2022, 14:31

Wat een gave aankoop! Gefeliciteerd!

ivo-b
Berichten: 210
Lid geworden op: 20 aug 2009, 22:08
Locatie: Amsterdam

Re: Ivo: 06 AM V8 Vantage + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door ivo-b » 31 aug 2022, 16:23

Leuk die enthousiaste reacties! Inmiddels onderweg met de trein, nu in Frankfurt.

Premium audio wil ik graag erin omdat de sound echt subliem zou moeten zijn. Verschillende ervaringen gelezen van eigenaren die het beter vinden klinken als de toplevel audiosystemen in hun Mercedes of Audi. Kabels liggen er al dus je moet 2 speakers extra monteren, een versterker, subwoofer en dan bij de dealer software bijwerken. Daarnaast moet een auto qua opties helemaal kloppen voor mij, anders blijft het me storen en ben ik nooit helemaal ok met een auto. Daarom heb ik ook veel opties ge-retrofit in mn Mini zoals zwarte hemel, Recaro interieur en aut. dimbare binnenspiegel. Vind het ook wel leuk om iets te kunnen personaliseren aan een auto. Zal zeker wat foto's posten komende dagen. Morgen ga ik even langs voor papierwerk, vrijdag brengen we hem naar de Aston Martin dealer 15 min. verderop bij de verkoper en dan krijgt ie grote beurt. Laatste onderhoud is al lang geleden dus anders durf ik hem niet terug te rijden met oude vloeistoffen e.d. Vrijdagavond haal ik hem op en dan dit weekend rustig terugsturen met een overnachting in Duitsland.

Voor mij het mooiste ontwerp van de laatste 20 jaar. DB9 is ook gaaf maar de Vantage is subtiel iets gespierder. Kleur maakt hem extra speciaal zoals Roy RS ook zegt. Daarom moest ik weer over de grens kijken. In NL staan er 7 groene op kenteken maar het merendeel daarvan heeft dat oranje interieur wat 'm nogal outdated maakt. 4.7 was leuk geweest maar ik heb m inderdaad niet om te racen. Auto hoeft niet supersnel te zijn dus ik denk dat de 4.3 voor mij voldoende is. Vind het ook leuker als je het potentieel echt kunt benutten en het eruit moet halen, net zoals bij een Rallye.

Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13332
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Re: Ivo: 06 AM V8 Vantage + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door Tristan » 31 aug 2022, 17:35

Gefeliciteerd. Heb mooie herinneringen aan de V8 Vantage. In 2006 ging ik samen met mijn pa zijn nieuwe ophalen bij Kroymans. Het geluid was magisch, alleen wat sommige al zeiden, de auto was niet super snel. Ik reedt destijds in een Seat Leon met 280pk en de AMV8 moet alle zeilen bijzetten om mij bij te houden. Maar het geluid en de looks maken het meer dan goed. Misschien wel 1 van de mooiste coupe's van de afgelopen 20 jaar!

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Ivo: 06 AM V8 Vantage + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door Robin » 31 aug 2022, 18:25

Vormgeving is inderdaad A1. Prachtige kar. Lekker short wheel base tov DB9 herinner ik me. Heel dik.

Feli!

Gijzert
Berichten: 4998
Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48

Re: Ivo: 06 AM V8 Vantage + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door Gijzert » 01 sep 2022, 07:34

Prachtige auto. Gefeliciteerd en veel plezier met de terugreis. Laat je locaal nieuwe olie erop zetten voor je terug rijdt?

Gebruikersavatar
Paskal
Berichten: 3673
Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
Auto: Kjen S, 118i, MX-5, C2 VTR, Z4
Locatie: ZO-Brabant

Re: Ivo: 06 AM V8 Vantage + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door Paskal » 01 sep 2022, 07:41

Geweldige kar en fijne terugreis. Laat dat verslag met foto's en geluidsfilmpjes :wink: maar komen :D

ivo-b
Berichten: 210
Lid geworden op: 20 aug 2009, 22:08
Locatie: Amsterdam

Re: Ivo: 06 AM V8 Vantage + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door ivo-b » 08 sep 2022, 15:15

Dank voor de felicitaties! Ik ben inmiddels weer thuis met de auto :D Woensdagochtend vertrokken met de ICE naar Basel, zondagavond weer thuis. Uiteindelijk 3 nachten in Basel gebleven omdat ik en gf er allebei een soort workation van hebben gemaakt. Chill hotel, the Passage. Absolute aanrader. Vond Basel ook een leuke stad eigenlijk, in contrast met de reacties in het Zwitserland topic. Relaxte sfeer, paar prima restaurants, iedereen heel vriendelijk. Goed toeven daar. Ook prijzen vielen wel mee al was 's avonds een hapje eten toch al snel €150 voor 2 personen, 2 gangen.
Donderdag met een huur XC40 naar de verkoper gegaan voor betaling en koopcontact. Mega kutauto, nooit kopen. Remmen was of 'waarom gebeurt er niks' of vol in de ABS klappen. Harde stoelen, harde armsteun en harde rand in je knie. Er ging constant een piepje waarvan niet te achterhalen was van wat die kutauto nou van je moet. Rijdt je achteruit, kantelen beide spiegels naar de stoep waardoor je niet meer achter je kunt kijken. Heel matig uitgedachte auto, geen echte Volvo.

Anyways, de Aston. Betaald, getekend en de auto was van mij. De vrijdagochtend erna zouden we de auto samen naar de Aston dealer 15 minuten verderop brengen. Afgesproken: alles wat de auto nodig heeft en alle vloeistoffen. Auto had namelijk niet meer echt gereden sinds 2017/2018 toen de eigenaar overleed. Laatste beurt was 2014. Ik kocht de auto van de 2 zonen. Heel vriendelijk maar beetje good cop, bad cop. Bad cop vond de prijs geloof ik iets te laag die ik uiteindelijk met good cop overeen was gekomen. Ik reed achter ze aan met mn XC-shit.
Afbeelding

Bij de dealer werkplaats aangekomen troffen we daar Markus, de werkplaatschef in een beetje muffig ouderwets kantoortje. Heel wat gemompel in Duits later wist ik dat ik alert moest zijn want de broers wilden overduidelijk niet teveel geld kwijt raken. Ik heb vantevoren ook echt aangedrongen om mee te gaan voor de service, ondanks vele opmerkingen dat het echt niet nodig was en dat ik het kon vertrouwen.
Ze probeerden in hun gemompel de versnellingsbakolie weg te laten (+€500). Nu kan ik prima Duits verstaan maar dat wisten ze niet. Dus gezegd dat de Getriebeöl er ook bij moest, we hadden immers 'all fluids' afgesproken. Bad cop probeerde nog voor te stellen dat we het bedrag dan zouden delen maar voet bij stuk gehouden en die droop geïrriteerd af naar z'n auto. Beetje vervelend wel want je geeft toch veel geld uit. Had niet helemaal door dat ze de service hadden uitgekleed tot losse werkzaamheden (olie + filter, kvs wissel, remvloeistof en transmissievloeistof). Luchtfilters, interieurfilter werd dus allemaal niet vervangen. Wederom matig maar kwam er te laat achter. Broers waren al weg en hadden al betaald. Naja, die doe ik zelf wel, doe ik toch sowieso graag zelf zodat ik de luchtfilterbak even goed kan schoonmaken en geen gerommel in het interieur heb door een ander. Het belangrijkste doel was ook vooral dat de auto niet zou gaan rijden met oude vloeistoffen.

Hier staat de baby-Aston te wachten voor de service samen met grote broer DBS. Vind de Vantage qua lijnen iets mooier van profiel. DB9/DBS is heel lang. V12 wel cool natuurlijk. Grote dealer, Emil Frey, met iets van 10 merken bij elkaar. Kwam nog een mega gave '70 Plymouth Duster 340 voorbij.
Afbeelding

Ben nog even blijven hangen bij de dealer, wilde zien hoe de vloeistoffen eruit zagen. Voor mn gemoedsrust want olie zat er dus al 8 jaar in.
Afbeelding

Monteur sprak geen engels maar vond het prima als ik even meekeek. Olie was gelukkig heel mooi goudbruin qua kleur en geen troep erin. Zelfde voor andere vloeistoffen. Bodem zag er ook heel mooi fris uit. Kon geen roestige bout spotten.
Afbeelding
Afbeelding

Vervolgens naar een dorp uurtje verderop gereden voor mijn exportkenteken bij het zulassungsamt van de provincie. Mooi complex in een rustige wijk. Stond bij de balie bij de man die ik de dag ervoor aan de telefoon had dus dat was leuk. Supervriendelijk en behulpzaam allemaal dus heel soepel. Moest 350 euro betalen en kreeg daarvoor een Zwitsers kentekenbewijs op mijn naam, een maand verzekering en Zwitserse platen voor de terugreis. Binnen 20 minuten klaar daar, top.
Afbeelding

Teruggereden naar Basel, gelunched, vriendin meegenomen in de XC en de Aston opgehaald. Kreeg nog wel een gratis kentekenhouder. Verder was t allemaal heel vriendelijk. Wel flinke rekening voor de broers..
Afbeelding

ivo-b
Berichten: 210
Lid geworden op: 20 aug 2009, 22:08
Locatie: Amsterdam

Re: Ivo: 06 AM V8 Vantage + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door ivo-b » 08 sep 2022, 15:19

Nu was de Aston echt van mij en klaar voor zijn eerste rit. Toch wel mijn jongensdroom die uitkomt.
Afbeelding

Terug in de spits naar Basel, hadden vooraf nog maar een nachtje extra bijgeboekt want het was een lange dag. Vrij zware koppeling dus filerijden voel je wel in je knie. Terug in Basel eens door alle papieren gekeken. Superleuk, alles zit erbij. Elk stukje onderhoud, de nieuw-factuur, mailings tussen de eerste eigenaar en de leverende dealer over aanpassingen van de specificatie en zelfs een uitdraai van de overboeking naar de dealer van iets van €120.000, verder 3 sleutels en de acculader. Lekker uit eten gegaan en de Aston in de garage gezet
Afbeelding

Wat een billen he :duh:
Afbeelding

Volgende dag in de middag gaan rijden, naar een hotel in Boppard. Leuk klein historisch plaatsje aan de Rijn. Bij de Zwitserse grens moest ik nog transport/exportpapieren regelen, beetje vergeten om dat goed te regelen van tevoren. Had eigenlijk een expediteur moeten inschakelen daarvoor. Wel contact mee gehad maar ik had het nog niet rondgemaakt. Dus ik kom aan bij een dicht loket omdat ze blijkbaar om 1 uur stoppen op zaterdag. Zweet brak me uit. Zwitsers verwezen me uiteindelijk naar de Duitse douane. Daar zeiden ze dat ik gelijk de BTW en invoerrechten kon betalen aan Duitsland of ik kon hetzelfde bedrag aan borg moest betalen. Dan vervolgens in Nederland BTW betalen en de borg terugvragen van Duitsland. Eerste optie was natuurlijk beter, ook omdat ik dan 19% btw betaal ipv 21. Scheelt toch een flink bedrag. Had deze optie van tevoren niet gevonden maar dat is toch eigenlijk de meest voordelige manier? Dus dat gedaan en al mn papierwerk was rond. Hapje gaan eten in Heidelberg bij een toptent en doorgereden naar Boppard.Afbeelding

Volgende dag stond ie er stralend bij, kleur is gaaf in de zon :blink:

Afbeelding

Afbeelding

Vervolgens doorgereden naar mijn garage, Aston geparkeerd en met auto van m'n vriendin naar huis gereden. Nr. 5 past er nog net bij.
Nu alleen nog naar RDW en wat kleine klusjes en mijn Aston Martin is ready to go! :df:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Djessey
Berichten: 2175
Lid geworden op: 17 okt 2016, 17:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ivo: 06 AM V8 Vantage + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door Djessey » 08 sep 2022, 15:23

Pfff wat een waanzinnige auto, en dan ook nog met zo'n duidelijke en traceerbare achtergrond. Prachtig

Online
SlowCo
Berichten: 3529
Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36

Re: Ivo: 06 AM V8 Vantage + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door SlowCo » 08 sep 2022, 15:40

Schitterende wagen!
En tijd voor een autolift om te gaan stapelen:
Stapelen.jpg
Stapelen.jpg (54.09 KiB) 983 keer bekeken
:tooth:

Gebruikersavatar
Camiel
Berichten: 527
Lid geworden op: 21 sep 2014, 12:32
Auto: BMW 125i E82 Coupé

Re: Ivo: 06 AM V8 Vantage + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door Camiel » 08 sep 2022, 15:41

Prachtige wagen! Gefeliciteerd ermee, echt wel een droom-kar!

Die rekening voor de broers is ook wel stevig ja, 500 CHF voor de oliewissel, maar daar zit zo te zien het bedrag voor de olie + filter zelf nog niet in verwerkt :mrgreen:

Gebruikersavatar
Jan Terwolde
Berichten: 2853
Lid geworden op: 18 jul 2018, 11:15
Auto: Ringtool e90 330i+125D+Slopel
Locatie: Gelderland

Re: Ivo: 06 AM V8 Vantage + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door Jan Terwolde » 08 sep 2022, 16:03

SlowCo schreef: 08 sep 2022, 15:40 Schitterende wagen!
En tijd voor een autolift om te gaan stapelen:

Stapelen.jpg

:tooth:
Goeie bbq dat met die tesla zo onderop :lol:

Online
CRZ
Berichten: 615
Lid geworden op: 09 okt 2006, 18:20

Re: Ivo: 06 AM V8 Vantage + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door CRZ » 08 sep 2022, 16:37

Wow, echt een auto om kippenvel van te krijgen! Enjoy!

ivo-b
Berichten: 210
Lid geworden op: 20 aug 2009, 22:08
Locatie: Amsterdam

Re: Ivo: 06 AM V8 Vantage + 06 Cooper S Works + 06 Cooper S + 95 106 Rallye + 93 Buick Park Avenue + 94 Lincoln Town Car

Bericht door ivo-b » 08 sep 2022, 16:59

Camiel schreef: 08 sep 2022, 15:41
Die rekening voor de broers is ook wel stevig ja, 500 CHF voor de oliewissel, maar daar zit zo te zien het bedrag voor de olie + filter zelf nog niet in verwerkt :mrgreen:
Ja dat was inderdaad grof :shock: Maar was op hun eigen voorstel, in de advertentie werd de auto ook + service aangeboden. Zal zelf iig niet zo snel naar de dealer gaan als een oliewissel al 900 euro kost.. Dry-sump systeem kost misschien extra tijd, er moeten ook wat metalen filters schoongemaakt worden. Dan nog is 900 euro natuurlijk gekkenwerk.

Haha ja, volgende stap is inderdaad een lift zodat er 2 auto's onder elkaar kunnen en voor onderhoud en detailen. Denk een Bendpak 4 post lift.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berrie, ErikS, S-RS, Wors, yorick en 172 gasten