Beske's BMW projecten -> S50B32 compact

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jessedehaan
Berichten: 285
Lid geworden op: 18 jan 2020, 19:37
Auto: BMW E46 318i M43

Re: Beske's BMW projecten - Nürburgring tripje

Bericht door jessedehaan » 03 jun 2022, 23:22

Ja, wat genieten zeg.
Ook in het meelezen.
Wil je nog iets toelichten op die BC Racing schroefset, gewoon een goede set net als vele anderen, of nog pluspunten die doorwogen?

Online
Gebruikersavatar
beske
Berichten: 316
Lid geworden op: 06 dec 2011, 15:53
Locatie: Eindhoven

Re: Beske's BMW projecten - Nürburgring tripje

Bericht door beske » 04 jun 2022, 18:55

Volgens reviews was het een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ook is hij in hoogte te verstellen zonder de voorspanning te veranderen. Daarbij kwam de set met camberplates en is hij in hardheid verstelbaar, wat ik beide wel pluspunten vond. De range van hardheid gaat van comfortabel maar sportief tot best wel keihard en is in 30 kliks te verstellen dus er zit altijd wel iets bij voor je. Ik ben er dik tevreden over in ieder geval.

Gebruikersavatar
Jlijp
Berichten: 205
Lid geworden op: 21 sep 2019, 22:10
Auto: BMW E36 318TI (2x) + e30
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Beske's BMW projecten - Nürburgring tripje

Bericht door Jlijp » 05 jun 2022, 10:22

Mooi om te zien hoe je compact hebt behouden, er belanden er genoeg in de shredder.

Gebruikersavatar
jessedehaan
Berichten: 285
Lid geworden op: 18 jan 2020, 19:37
Auto: BMW E46 318i M43

Re: Beske's BMW projecten - Nürburgring tripje

Bericht door jessedehaan » 07 jun 2022, 11:19

Interessant Beske, bedankt. Ik ken BC Racing vooral via de video's van DriftWorks. Zelf ben ik er nog niet aan toe, maar ik hou het t.z.t. zeker in gedachte.

Online
Gebruikersavatar
beske
Berichten: 316
Lid geworden op: 06 dec 2011, 15:53
Locatie: Eindhoven

Re: Beske's BMW projecten

Bericht door beske » 22 aug 2022, 15:52

Nog even de poetser uitgehangen en de Lagunengroene E30 maar eens gepolijst.
Deze stond bij de vorige eigenaar op een parkeerplaats waarvan de toerit aan beide kanten overwoekert werd door planten, en dat was te zien aan de lak. Ook denk ik dat hij altijd netjes schoon is gehouden (amper vervuiling in de klei), maar nog nooit een polijstmachine heeft gezien.

Dit was de staat van de lak na het kleien:
IMG20220816130910.jpg
IMG20220816130910.jpg (62.53 KiB) 3879 keer bekeken
En dit na het polijsten en in de was zetten:
IMG20220816130931.jpg
IMG20220816130931.jpg (92.79 KiB) 3879 keer bekeken
Na een hele dag zwoegen staat hij er dan weer zo bij:
IMG20220816165907.jpg
IMG20220816165907.jpg (393.65 KiB) 3879 keer bekeken
IMG20220816163819.jpg
IMG20220816163819.jpg (450.38 KiB) 3879 keer bekeken
IMG20220816164215.jpg
IMG20220816164215.jpg (37.03 KiB) 3879 keer bekeken
Al met al een hele klus, maar hij is er echt enorm van opgeknapt!
Binnenkort nog even een oplossing zoeken voor het niet werkende slot in het bestuurders portier en voor de bestuurdersstoel waarvan niet alle verstellingen meer werken. En daarna mag deze E30 voorzichtig op zoek naar een nieuwe eigenaar.

Met 5 auto's en een motorfiets op naam heb ik simpelweg geen tijd om met alles genoeg te rijden om het bezit ervan te verantwoorden naar mezelf. Ik heb de ruimte om hem binnen te zetten en te laten staan, maar in mijn ervaring (Calypso vierdeurs die wat staat te verstoffen) worden ze daar ook niet beter van, dus ik denk dat het beter is dat iemand anders er plezier aan gaat beleven. De advertentie zal ergens in de komende weken volgen, maar als iemand zich al aangesproken voelt mag ie gerust een PB sturen.

Online
Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26723
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Beske's BMW projecten

Bericht door Martijn_bmw » 22 aug 2022, 15:56

Oeh die is zeker mooi geworden zo! Ziet er nog / weer strak uit zo :D

Gebruikersavatar
Martijn M
Berichten: 3293
Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55

Re: Beske's BMW projecten

Bericht door Martijn M » 22 aug 2022, 16:34

Ziet er erg strak uit zo!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39737
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Beske's BMW projecten

Bericht door Arthur » 22 aug 2022, 18:47

Martijn_bmw schreef: 22 aug 2022, 15:56 Oeh die is zeker mooi geworden zo! Ziet er nog / weer strak uit zo :D
En jij hebt ‘s nachts toch tijd zat ;)

Online
Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26723
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Beske's BMW projecten

Bericht door Martijn_bmw » 22 aug 2022, 19:47

Arthur schreef: 22 aug 2022, 18:47
Martijn_bmw schreef: 22 aug 2022, 15:56 Oeh die is zeker mooi geworden zo! Ziet er nog / weer strak uit zo :D
En jij hebt ‘s nachts toch tijd zat ;)
:tooth: Dat is van (hopelijk) zeer korte duur :P

Crookie
Berichten: 4303
Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
Auto: Dikke Bmw
Locatie: München

Re: Beske's BMW projecten

Bericht door Crookie » 22 aug 2022, 22:36

Echt wat voor Martijn 🤭

Net werk Beske, zeer uniek dat een e30 amper vervuiling in de lak heeft zo met de leeftijd. Een rondje sahara zand en mijn lak is heel ruw.

Online
SlowCo
Berichten: 3541
Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36

Re: Beske's BMW projecten

Bericht door SlowCo » 22 aug 2022, 23:46

beske schreef: 22 aug 2022, 15:52 Nog even de poetser uitgehangen en de Lagunengroene E30 maar eens gepolijst.
Prachtig resultaat :thumbup:
Is ie onderhuids ook zo netjes of meer roestbruine gatenkaas?
En hoeveel/weinig heeft ie gelopen?

Online
Gebruikersavatar
beske
Berichten: 316
Lid geworden op: 06 dec 2011, 15:53
Locatie: Eindhoven

Re: Beske's BMW projecten

Bericht door beske » 23 aug 2022, 08:41

Crookie schreef: 22 aug 2022, 22:36 Echt wat voor Martijn 🤭

Net werk Beske, zeer uniek dat een e30 amper vervuiling in de lak heeft zo met de leeftijd. Een rondje sahara zand en mijn lak is heel ruw.
Ik had hem Martijn al aangeboden destijds, maar was niet de goede kleur, en ook geen zescilinder.
SlowCo schreef: 22 aug 2022, 23:46
Prachtig resultaat :thumbup:
Is ie onderhuids ook zo netjes of meer roestbruine gatenkaas?
En hoeveel/weinig heeft ie gelopen?
Een trailerqueen is het nooit geweest, maar 250.000km in 31 jaar is ook weer niet echt veel te noemen. Het is in ieder geval duidelijk dat er altijd netjes voor gezorgd is, en al het onderhoud is bij de BMW dealer of specialist gebeurd. De bodem was voor het grootste deel hard, maar in de achterste wielkasten en bij de voorste "krikpunten" (eigenlijk transportsteunen voor de koets) was toch wat laswerk nodig. Alle oppervlakkige roest is inmiddels ook kaalgemaakt, in de roestomvormer, primer en steenslag coating gezet. Ook zijn alle holle ruimtes voorzien van een verse laag Tectyl ML. 100% roestvrij durf ik hem niet te noemen, want als je hem helemaal tot op het metaal kaal maakt vind je altijd wel wat, maar 99% durf ik wel aan.
IMG20220816164415.jpg
IMG20220816164415.jpg (263.7 KiB) 3664 keer bekeken
IMG20220815145652.jpg
IMG20220815145652.jpg (106.36 KiB) 3664 keer bekeken
IMG20220815145641.jpg
IMG20220815145641.jpg (115.99 KiB) 3664 keer bekeken

Crookie
Berichten: 4303
Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
Auto: Dikke Bmw
Locatie: München

Re: Beske's BMW projecten

Bericht door Crookie » 23 aug 2022, 11:41

Mag eigenlijk geen naam hebben voor een e30. Er zijn talloze andere plekken die slecht gaan waar deze geen last van heeft.

Online
SlowCo
Berichten: 3541
Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36

Re: Beske's BMW projecten

Bericht door SlowCo » 23 aug 2022, 12:31

Gave klassieker zo en in prima staat inderdaad.

Online
Gebruikersavatar
beske
Berichten: 316
Lid geworden op: 06 dec 2011, 15:53
Locatie: Eindhoven

Re: Beske's BMW projecten

Bericht door beske » 25 aug 2022, 16:33

En de compact heeft tegen alle verwachting in nog een jaartje APK gekregen. Niet eens een (echte) opmerking deze keer :hangloose:

Dat brandend ASC lampje tellen we niet mee, dat was omdat ik de stekker er uit getrokken had. Scheelt me een keer op het knopje drukken iedere keer als ik hem start.

Verder doet ie ondertussen gewoon dienst als daily en wordt ie in de vriendengroep ook wel eens de Alleskunner genoemd aangezien je er werkelijk alles mee kunt.

Een tweepersoonsbed en nog wat rommel van zolder naar de milieustraat brengen, geen probleem:
IMG20220810102646.jpg
IMG20220810102646.jpg (402.25 KiB) 3430 keer bekeken
SUP boardje vervoeren, geen probleem:
IMG20220812170613.jpg
IMG20220812170613.jpg (480.23 KiB) 3430 keer bekeken
Toch handig dat deze "compacte" auto toch alles mee krijgt als de Ford Kuga gezinscontainer het laat afweten qua ruimte.

En aangezien er komende zondag weer mee gedrift gaat worden heb ik nog een paar last minute modificaties gedaan. Allereerst maar eens een paar nieuwe spoorstangen gemonteerd aangezien de oude zo enorm vastgeroest waren dat ze niet meer versteld konden worden. En als we dan toch bezig zijn gelijk maar 4mm rackspacers ertussen voor wat meer stuuruitslag.
IMG20220822192657.jpg
IMG20220822192657.jpg (66.99 KiB) 3430 keer bekeken
Ondanks dat de camberplates voor op maximaal stonden had ie niet extreem veel negatief camber. Waarschijnlijk doordat ie ook niet heel laag is. Daarom maar een paar ringen toegevoegd om er iets meer camber op te gooien. Terugstellen kan altijd nog gemakkelijk via de camberplates of door de ringen weer te verwijderen.
IMG20220822195542.jpg
IMG20220822195542.jpg (91.78 KiB) 3430 keer bekeken
Vervolgens de thermostaat nog vervangen door een 88 graden variant ipv de 92 graden, dan loopt ie hopelijk iets koeler met driften. En gelijk de viscofan ook vervangen voor een nieuwe, dan weten we zeker dat ie goed werkt.

Tenslotte nog een oliebeurtje, deze keer voor Motul 10W60 gegaan aangezien de andere M52 daar ook wel lekker op loopt en deze toch wel wat mishandeling ziet soms.
IMG20220822201134.jpg
IMG20220822201134.jpg (105.96 KiB) 3430 keer bekeken
En uiteraard nog even laten uitlijnen, netjes de sporing op 0 laten zetten voor een iets betere instuur reactie. Camber kwam op -2,95 linksvoor en -1,95 rechtsvoor uit. Beide camperplates staan op maximaal negatief dus die afwijking zit in de draagarmen, het subframe of de koets. Mocht het me gaan storen kan ik altijd nog voor -1,95 rondom gaan door de linker camberplate meer richting positief te zetten, maar voor nu geloof ik het wel. Hij stuurt er wel echt een heel stuk beter van, heerlijke snelle reactie op het stuur en veel gevoel van wat er onder je aan het gebeuren is.

Nog een mooie plaatje in de ouwelullen-look op de 15" winterbandjes met 35 graden buitentemperatuur :whistle:
IMG20220825152600.jpg
IMG20220825152600.jpg (516.72 KiB) 3430 keer bekeken

Online
Gebruikersavatar
beske
Berichten: 316
Lid geworden op: 06 dec 2011, 15:53
Locatie: Eindhoven

Re: Beske's BMW projecten

Bericht door beske » 03 sep 2022, 08:43

Zondag dus weer even los gelaten op het RDW terrein. Aangezien ik er met de nieuwe hoeveelheid stuuruitslag niet helemaal zeker van was dat de voorwielen vrij zouden lopen van het chassis heb ik lastminute een paar lagere banden van de driftbanden stapel gepakt en deze om een paar 15" velgen gedraaid. Verder had ik nog 2 setjes achterbanden die al ver heen waren, dus ook maar een setje extra achterbanden meegenomen en zodoende lag de compact aardig vol. Let vooral even op de Wanli's helemaal achter in de auto op de onderstaande foto. Bouwjaar 2005, inmiddels al 4 driftdagen en wat mishandeling op straat achter de rug en nu <0.5mm profiel en al een hap eruit aan de buitenste rand van de onderste band. Ik dacht deze leg ik er het eerste uurtje onder en dan zal ie wel een keer klappen. De Pirelli's van de vorige driftdag waren 's ochtends nog straatlegaal en lagen er voor de middag immers ook al onderuit.
IMG20220827102649.jpg
IMG20220827102649.jpg (404.81 KiB) 3125 keer bekeken
De baan ging open en gelukkig deed de auto het perfect, de voorbanden liepen nét aan maar niet genoeg om de auto af te remmen, dus geen probleem. Ook duidelijk dat hij met iets meer stuurhoek, iets meer negatief camber en de sporing op 0 gewoon echt een heel stuk lekkerder drift. Eigenlijk super simpel te driften, gelijk bakken met vertrouwen, het extra beetje hoek wat je kunt pakken maakt het ook leuk en verkleind het risico op een spin nog meer (totdat je er aan gewend raakt en de nieuwe grens op gaat zoeken). Zelfs mijn maat op de bijrijdersstoel nog even verrast en hem zonder echte driftervaring even een rondje of 2 laten doen en dat ging nog best aardig.

Zo maakten we ronde na ronde en voor je het weet is het al weer middag en gaat de baan even dicht om het parcours te veranderen. Ondanks dat we toch iedere ronde de droge stukjes op hebben gezocht en bij een spin de rechtervoet standaard naar beneden houden is de canvas plek op de band maar een beetje groter geworden. Er zit nog lucht in en ik kom nog vooruit dus laat maar zitten. Na de middagpauze hoor ik wat vaker wat rubber vliegen en slingert er af en toe iets langs de koets af. Om 14:15 heb ik ze maar onder de auto uit gehaald aangezien de linkerband inmiddels meer canvas dan rubber begint te worden en ik ook lastiger vooruit kom ermee. De rechterband ziet er nog steeds zo uit als in de ochtend :lollerdelol:
IMG20220828141559.jpg
IMG20220828141559.jpg (198.2 KiB) 3125 keer bekeken
IMG20220828154024.jpg
IMG20220828154024.jpg (291.35 KiB) 3125 keer bekeken
De rest van de dag probleemloos verder gereden op een paar afkoel pauzes na. Die nieuwe visco en thermostaat brengen daar vrij weinig verandering in. Binnenkort maar eens op zoek naar een betere oplossing, wellicht een Mishimoto of een Z3M radiateur en een flinke elektrische fan. Ook nog een paar rondes met een maat in z'n E46 330i opgereden. Tandemdrifts kun je het niet noemen, maar wel lachen om wat achter elkaar aan te zitten. Genoeg geluld, hier het beeldmateriaal:

IMG_5089.JPEG
IMG_5089.JPEG (106.48 KiB) 3125 keer bekeken
IMG_5085.JPEG
IMG_5085.JPEG (126.85 KiB) 3125 keer bekeken
IMG_5082.JPEG
IMG_5082.JPEG (328.11 KiB) 3125 keer bekeken





Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 4531
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: Beske's BMW projecten

Bericht door Eeuwe » 03 sep 2022, 09:40

Gaaf man! Leuke update weer.

DFJEF
Berichten: 887
Lid geworden op: 19 dec 2019, 21:52

Re: Beske's BMW projecten

Bericht door DFJEF » 03 sep 2022, 09:57

beske schreef: 03 sep 2022, 08:43 Afbeelding
Die kunnen toch nog wel een sessietje mee........? :tooth: :mrgreen: :wink:

Lekker bezig geweest. Blijft vermakelijk een dagje scheef gaan. :thumbup:

Crookie
Berichten: 4303
Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
Auto: Dikke Bmw
Locatie: München

Re: Beske's BMW projecten

Bericht door Crookie » 03 sep 2022, 10:52

Leuke driving fun :) tijd voor een handmatige geschakelde elektrische fan?

Online
Gebruikersavatar
beske
Berichten: 316
Lid geworden op: 06 dec 2011, 15:53
Locatie: Eindhoven

Re: Beske's BMW projecten

Bericht door beske » 06 sep 2022, 07:17

DFJEF schreef: 03 sep 2022, 09:57
Die kunnen toch nog wel een sessietje mee........? :tooth: :mrgreen: :wink:
Ze zijn (grotendeels) zwart, (enigszins) rond en ze houden nog lucht vast, eigenlijk zonde om weg te gooien he :tooth:
Crookie schreef: 03 sep 2022, 10:52 tijd voor een handmatige geschakelde elektrische fan?
Dat, en een grotere radiateur kan ook geen kwaad lijkt me. Ik denk dat ik de fan automatisch aan laat gaan m.b.v. een temperatuursensor, maar wel met een handmatige knop er naast voor momenten waarop je zeker weet dat ie warm gaat lopen (driftdagen etc.) De bekabeling en het knopje in het interieur van de LED balk op de motorkap liggen er nog, dus het zou snel gefikst moeten zijn.

Online
Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 26723
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Beske's BMW projecten

Bericht door Martijn_bmw » 06 sep 2022, 08:05

mooi verslag weer! en een mooi voorbeeld dat drivingfun niet duur hoeft te zijn :df:

Online
Gebruikersavatar
beske
Berichten: 316
Lid geworden op: 06 dec 2011, 15:53
Locatie: Eindhoven

Re: Beske's BMW projecten -> S50B32 compact

Bericht door beske » 13 jan 2023, 12:36

Ik had eind vorig jaar besloten om opruiming te houden in het wagenpark, 4 hobby auto’s en een motor is bijna een fulltime baan om rijden te krijgen/houden. Het plan was om terug te gaan naar 2 hobby auto’s en een motor. En te zorgen dat die er dan ook altijd tiptop bij staan in plaats van dat er altijd eentje met werk in de hoek staat, eentje half uit elkaar op de brug hangt en de andere van de “tijdelijke” oplossingen in elkaar hangt. Met die gedachten dus ook de groene 316i verkocht in december en besloten om de calypsorode vierdeurs E30 316i ook klaar te gaan maken voor verkoop.

De E30 316 M52 swap zou dan blijven om in de zomer lekker mee rond te toeren in de zomer, en de compact zou dan iets meer richting hardcore drift/circuit speeltje gaan. Met die gedachte ook de nodige upgrades besteld om de compact nog leuker en betrouwbaarder te maken (Mishimoto radiator, 16” spal fan, alle koelslangen nieuw, M50 inlaat + montage set, ECU met chip voor de M50 inlaat en de toerenbegrenzer op 7k, PU motor en baksteunen, voorzichtig al eens kijkend naar die M52B28 in de hoek van de schuur).

MAAR TOEN ging op een ochtend het E36-compact-met-meer-dan-150pk alarm af op marktplaats. En hard ook, want waar normaal alleen 323ti’s en 316ti’s met een M50/M52 swap voorbij komen, stond er nu een 323ti met een S50B32 swap op.

De vraagprijs was voor een E36 compact fors te noemen, maar een snelle rekensom liet al snel zien dat je hem voor het geld niet (meer) zelf bouwt. Dus ik heb maar eens een berichtje gestuurd en afgesproken om gelijk die avond langs te gaan. Eenmaal aangekomen regent het pijpenstelen en waait het flink, altijd fijn om zo een auto te bekijken want dan weet je zeker dat de lak goed is… Nu was dat uiteraard maar bijzaak, want de echte fun zit onder de kap natuurlijk. Even een praatje gemaakt met de eigenaar, aardige en nette gast die hem al met swap gekocht heeft maar zelf ook wel kan sleutelen.

Auto even grondig geïnspecteerd en hier en daar uiteraard een roestplekje, maar lang niet zo erg als mijn andere 323ti. Toen de auto maar eens gestart en we mochten er ook even een rondje mee rijden. Ondanks toch aardig wat ervaring in de snelst door BMW geleverde compact en een aantal driftdagen achter de rug was dit toch heel andere koek, de regen kwam met bakken uit de lucht en de winterbandjes hadden het er maar zwaar mee om de 321pk en 350 Nm op de weg te krijgen. Ook al zijn we de hele proefrit niet boven de half gas geweest volgens mij. Verder niet te lang gemaakt, even richting de 100, keertje hard remmen, paar bochtjes, bij een tankstation gestopt om hem even in het licht en uit de regen te bekijken en snel maar weer terug. Wel was al heel snel duidelijk dat er heel veel potentie in deze auto zit, je voelt aan alles dat hij alleen maar sneller en sneller wil.

De verkoper had al even laten vallen dat hij bijna nonstop berichtjes kreeg op marktplaats en dat hij al meerdere afspraken had om te komen kijken, dus ik wist dat de onderhandelingsruimte nihil was. Met een kop koffie hebben we even snel door de dikke map rekeningen gebladerd en na een gefaalde poging tot afdingen hebben we elkaar de hand geschud, deze gaat lekker mee naar Eindhoven. De verzekering deed nog even moeilijk want meer dan 170kW, maar gelukkig konden ze hem uiteindelijk toch verzekeren voor me. Geld overmaken en auto online overschrijven gaat gelukkig erg snel allemaal, dus we konden ermee naar huis. Maar niet voordat we nog een setje zomerwielen, nieuwe motorsteunen, een K&N luchtfilter, nieuwe EBC remblokken rondom, het originele stuur en de originele bumpersteunen (zonder trekhaak) mee kregen.

Op weg naar huis als een oud wijf gereden, ook i.v.m de stapel onderdelen achterin, en mijn maat die met de Fiësta van mijn vrouw achter me aan reed. Maar toen ik mijn maat naar huis bracht hebben we hem toch nog een paar keer open getrokken en holy shit wat een geweld is die S50. We zaten allebei hardop lachend in de auto toen hij voor het eerst richting de 7000 toeren schoot en vervolgens een versnelling verder weer net zo hard door ging met accelereren. Toen hij opeens wielspin trok in de vierde versnelling ben ik maar wat rustiger aan gaan doen, dat was wel even spannend genoeg voor 1 avond.

En nu staan er dus weer 4 hobby auto’s in de schuur…

Waarschijnlijk gaat de vierdeurs E30 er nog steeds uit en dan kijk ik even of ik de zwarte compact verkocht krijg in de buurt van de onderdelen prijs of dat ik hem beter sloop en in onderdelen weg doe. De rode compact wordt dan weliswaar nog steeds een drift en circuit speeltje, maar dan iets minder hardcore en met de intentie om hem netjes te houden/maken.

IMG20230110222848.jpg
IMG20230110222848.jpg (211.98 KiB) 1402 keer bekeken
IMG_20230111_070455.jpg
IMG_20230111_070455.jpg (160.05 KiB) 1402 keer bekeken

Online
Gebruikersavatar
Mark 320iS
Berichten: 2698
Lid geworden op: 25 okt 2008, 14:23

Re: Beske's BMW projecten -> S50B32 compact

Bericht door Mark 320iS » 13 jan 2023, 12:43

Haha, gaaf joh! Gefeliciteerd. Auto kwam hier van de week nog voorbij in een ander topic. Zag er leuk uit!

Online
Gebruikersavatar
beske
Berichten: 316
Lid geworden op: 06 dec 2011, 15:53
Locatie: Eindhoven

Re: Beske's BMW projecten -> S50B32 compact

Bericht door beske » 13 jan 2023, 12:45

Mark 320iS schreef: 13 jan 2023, 12:43 Haha, gaaf joh! Gefeliciteerd. Auto kwam hier van de week nog voorbij in een ander topic. Zag er leuk uit!
Ooh echt? Waar kan ik dat terug vinden?

Gebruikersavatar
Dimitri
Berichten: 592
Lid geworden op: 23 apr 2021, 15:00
Auto: BMW 130i, BMW 130i, BMW Z3 QP

Re: Beske's BMW projecten -> S50B32 compact

Bericht door Dimitri » 13 jan 2023, 12:49

beske schreef: 13 jan 2023, 12:45
Mark 320iS schreef: 13 jan 2023, 12:43 Haha, gaaf joh! Gefeliciteerd. Auto kwam hier van de week nog voorbij in een ander topic. Zag er leuk uit!
Ooh echt? Waar kan ik dat terug vinden?

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Echt een heel erg gaaf ding. Leuk dat hij hier terecht is gekomen.

Zie: viewtopic.php?t=42267&start=100

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ArjanS, Djessey, Google [Bot], Luco, mark1974, Thomasss, Wimo, zuidnl en 116 gasten