De banden zijn toch (ruim) 1.5% groter qua omtrek ?
Dan scheelt het dus minder dan 5%
De banden zijn toch (ruim) 1.5% groter qua omtrek ?
Bij de Lotus heb ik de naald losgetrokken, ben toen 100 gaan rijden op de gps, en heb de naald precies op de 100 teruggedrukt. ‘Gemiddeld’ kom ik nu heel goed uit qua tellerafwijking.Martijn_bmw schreef: ↑20 dec 2020, 13:20 ^ denk het niet, zou mooie methode zijn voor teller fraude odo 10% laten weergeven van werkelijk afgelegde afstand
Tot dat je onderdelen moet kopen….dan is het zo leuk niet meer. Gelukkig heb je dat niet vaak bij deze merken.Martijn_bmw schreef: ↑08 jul 2021, 11:05 Toch wel top he dat Toyota/Lexus. Normale prijzen én hoge kwaliteit.
Dat is waar die zijn flink aan de prijs.Martin van der Zwaard schreef: ↑08 jul 2021, 22:01Tot dat je onderdelen moet kopen….dan is het zo leuk niet meer. Gelukkig heb je dat niet vaak bij deze merken.Martijn_bmw schreef: ↑08 jul 2021, 11:05 Toch wel top he dat Toyota/Lexus. Normale prijzen én hoge kwaliteit.
Klopt hoor, het is meer áls er een keer wat stuk gaat aan bijv. airco, onderstel, uitlaat enz dan zijn de delen duur.Knot schreef: ↑09 jul 2021, 09:29 Tsja, welke onderdelen ga je aan zo een auris/ct200 vervangen?
Accu was bij de dealer 200 euro, die heb ik daar gehaald en zelf erin geschroefd. Had ook eentje van 60 kunnen halen maar wil geen risico lopen, gaat weer 8 tot 10 jaar mee.
Beurtje bij de Toyota viel me ook mee, olie, remvloeistof, interieurfilter voor 300 euro, heb je het wel netjes dealer geregeld.
Ook Honda en Mazda kunnen hier wat van, heb nu een Accoord staan met een versleten aandrijfas origineel ruim € 1000,-excl.btw gelukkig in aftermarket stuk vriendelijker geprijsd.Martijn_bmw schreef: ↑09 jul 2021, 10:20Klopt hoor, het is meer áls er een keer wat stuk gaat aan bijv. airco, onderstel, uitlaat enz dan zijn de delen duur.Knot schreef: ↑09 jul 2021, 09:29 Tsja, welke onderdelen ga je aan zo een auris/ct200 vervangen?
Accu was bij de dealer 200 euro, die heb ik daar gehaald en zelf erin geschroefd. Had ook eentje van 60 kunnen halen maar wil geen risico lopen, gaat weer 8 tot 10 jaar mee.
Beurtje bij de Toyota viel me ook mee, olie, remvloeistof, interieurfilter voor 300 euro, heb je het wel netjes dealer geregeld.
Maar goed het komt weinig voor dus gemiddeld ben je gewoon goedkoop en betrouwbaar onderweg in een Toyota/Lexus.
Klopt idd, ander nadeel is als je ze wat ouder rijdt de verkrijgbaarheid van delen. Stop een stuk sneller nieuw dan bij europesche merken.Rogerb schreef: ↑09 jul 2021, 12:41Ook Honda en Mazda kunnen hier wat van, heb nu een Accoord staan met een versleten aandrijfas origineel ruim € 1000,-excl.btw gelukkig in aftermarket stuk vriendelijker geprijsd.Martijn_bmw schreef: ↑09 jul 2021, 10:20Klopt hoor, het is meer áls er een keer wat stuk gaat aan bijv. airco, onderstel, uitlaat enz dan zijn de delen duur.Knot schreef: ↑09 jul 2021, 09:29 Tsja, welke onderdelen ga je aan zo een auris/ct200 vervangen?
Accu was bij de dealer 200 euro, die heb ik daar gehaald en zelf erin geschroefd. Had ook eentje van 60 kunnen halen maar wil geen risico lopen, gaat weer 8 tot 10 jaar mee.
Beurtje bij de Toyota viel me ook mee, olie, remvloeistof, interieurfilter voor 300 euro, heb je het wel netjes dealer geregeld.
Maar goed het komt weinig voor dus gemiddeld ben je gewoon goedkoop en betrouwbaar onderweg in een Toyota/Lexus.
Welke was het, een CRZ?Spijkerhard schreef: ↑09 jul 2021, 17:01 Als je een circuit nog op mag met een hybride.... ik zag al een Honda retour gestuurd worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 148 gasten