viewtopic.php?t=41719
Knot past zich aan aan de leeftijd en gaat voor hoge instap?
Wil zo een X3 graag afvinken, deze zag er goed uit alleen dan met zwart of mokka leder aub, en 2012 toch ook alweer 10 jaar oud, wil dat eigenlijk niet meer.
Moet achter nog verven, heb het in de grondverf staan maar nu niet echt top weertje om het af te lakken. Met die brakke foto's druk je wel lekker de WOZ waarde in je bezwaar.
Het is ook wel een uitzonderlijke tijd.Knot schreef: ↑04 apr 2022, 21:14 Puur afschrijving op de auto en onderhoud zou op € 88 per maand uitkomen, valt me reuze mee gezien ik er nog 4 nieuwe banden en nieuwe 12V AGM accu in gezet heb buiten 2x onderhoud bij de toyota.
Met MRB en WA+ verzekering zou het een leasebedrag van € 188 per maand zijn, hoef je alleen nog te tanken. Denk dat je in een CT200 lekkerder zit dan de allergoedkoopste Mii/108 als je zoiets al red voor onder de 200 euro.
Mag toch aannemen dat je wel geld hebt ontvangen vanwege de bumper?Knot schreef: ↑04 apr 2022, 22:24 Mwah, niet helemaal mee eens. Als bij mij de lak niet van de velgen was gegaan en er geen onverlaat langs de achterbumper was gegaan had ik nagenoeg hetzelfde gehad als de aanschafprijs, misschien 500 afschrijving.
Had rekening gehouden vooraf aan al deze gekheid/covid dat ik idd 2500 zou afschrijven in 2 jaar, dat is gehalveerd incl wat werk aan de auto.
Ik ook; ja, dat kan uit voor knot. Is paar keer warm ipv koud douchen, of een X-aantal waxinelichtjes voor warmte in huis of, 2-3 flessen goedkope wijn.Martijn_bmw schreef: ↑05 apr 2022, 11:50 hoeveel reed je per maand er mee? 1.000km> verschil is dan (1.000/20,7 * 2EUR) - (1.000/18,7 * 2EUR) = 10EUR verschil.
Ik weet het antwoord wel
Als je zover gaat dat je zelfs middelvingers krijgt... En toch ook veel lekkerder beetje doorrijden.Knot schreef: ↑05 apr 2022, 11:35 LOL.... die plakken niet zo goed op bumpers.
Merk trouwens wel nu hij toch zo goed als verkocht is dat bij normaal rijden het eigenlijk een veel fijnere auto is dan die bespaar modus. Niet overal volgas maar gewoon vlot rijden, dan doet de combinatie electro/verbrandingsmotor het ook beter, minder middelvingers in de binnenspiegel omdat je niet vlot genoeg wegkomt etc. En verbruik is nu 1 op 18,7 op de BC ipv de 1 op 20,7 in de schrale modus.
Was al die ellende die 2 km per liter wel waard vraag ik me nu af.
Dat wel maar zat mensen die dan overdreven vlot accelereren en dan hard remmen voor een stoplicht wat daarvoor al op rood stond, da's gewoon zonde.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 9 gasten