De auto of automerk wat je graag zou willen kopen maar je niet mag van de vrouw of vriend omdat zij er geen zak aan vind

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39712
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: De auto of automerk wat je graag zou willen kopen maar je niet mag van de vrouw of vriend omdat zij er geen zak aan

Bericht door Arthur » 28 okt 2022, 15:28

Jan Terwolde schreef: 28 okt 2022, 14:48 Hier gewoon alles op 1 bult, al bijna 15 jaar samen en ooit begonnen met niets dus ja. Als zij zonodig een vakantiehuis bij de Nurburgring moet hebben vooruit dan maar. Elkaar wat gunnen is het devies.
:lol:

Gebruikersavatar
ADV
Berichten: 3246
Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
Locatie: Noorden

Re: De auto of automerk wat je graag zou willen kopen maar je niet mag van de vrouw of vriend omdat zij er geen zak aan

Bericht door ADV » 28 okt 2022, 16:51

Haha..

Hier ook alles samen sinds we een kind hebben. Zij is minder gaan werken (inmiddels gestopt) omdat we een kind kregen en we moeten toch alles rond maken. Sindsdien komt ons salaris binnen op de gezamelijke rekening en reserveren we "zakgeld" dat naar onze prive rekeningen gaat. Alles wat eind van de maand overblijft zetten we op de spaarrekening, dat werkt het beste voor ons. Het zakgeld is dan weer niet gelijk, ik heb duurdere hobbies dan zij en daarnaast verdien ik meer (of inmiddels alles dus..)

Auto's interesseren haar niet, zolang zij iets heeft om fatsoenlijk van A -> B te gaan is dat prima en sommige auto's wil ze liever zelf niet in rijden (te groot, te duur, whatever). Ze vind alles best wat ik uit geef aan auto's, zolang de buffer er maar is om shit op te vangen als dat moet.

Omdat ik zelfstandig ondernemer ben is het allemaal toch net weer even anders, wat ik uit het bedrijf haal, dividend uitkeer etc.. ja heeft ze daar recht op of niet? Moeilijke vragen met moeilijke antwoorden :-) Ze profiteert er ook van mee dat het goed gaat zeg maar..

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31210
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: De auto of automerk wat je graag zou willen kopen maar je niet mag van de vrouw of vriend omdat zij er geen zak aan

Bericht door JP » 28 okt 2022, 19:11

Als je alles samen op een hoop gooit, dan moet je toch een vrouw hebben zonder gat in de hand en zelf maar hopen dat je elke week wat zondagsgeld krijgt. Ik merk toch om me heen dat er genoeg mannen zijn zonder pinpas maar ook geen cash. Als we op het werk een schoteltje kapotgeslagen geit bestellen, dan hebben we een collega die dan met de €15 in een koffiefiltertje van thuis komt.

Gebruikersavatar
turbo 4x4
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 sep 2007, 20:58

Re: De auto of automerk wat je graag zou willen kopen maar je niet mag van de vrouw of vriend omdat zij er geen zak aan

Bericht door turbo 4x4 » 28 okt 2022, 22:44

Zo kansloos, ik overleg niks. Bij mij staat er meestal ineens een andere auto voor de deur😎

Arstey
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 dec 2018, 15:52
Locatie: Vlaanderen

Re: De auto of automerk wat je graag zou willen kopen maar je niet mag van de vrouw of vriend omdat zij er geen zak aan

Bericht door Arstey » 03 nov 2022, 16:26

Ik kies ook de auto van mijn vriendin, de dingen overlaten aan degene met de meeste kennis...

Ik kies het strijkijzer of de wasmachine ook niet...

Gebruikersavatar
Ferdi
Berichten: 3042
Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:00
Auto: Pajero 3.2 Di-D
Locatie: Drenthe

Re: De auto of automerk wat je graag zou willen kopen maar je niet mag van de vrouw of vriend omdat zij er geen zak aan

Bericht door Ferdi » 03 nov 2022, 17:59

Zo ging het hier de afgelopen keer ook, wat verschillende modellen laten zien waarop niet direct een keuze kwam.
Toen maar bij een van die auto's gaan kijken en die moest het worden.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31210
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: De auto of automerk wat je graag zou willen kopen maar je niet mag van de vrouw of vriend omdat zij er geen zak aan

Bericht door JP » 03 nov 2022, 18:06

Arstey schreef: 03 nov 2022, 16:26 Ik kies ook de auto van mijn vriendin, de dingen overlaten aan degene met de meeste kennis...

Ik kies het strijkijzer of de wasmachine ook niet...
Jij hebt ook in de woonkamer het bankstel uitgezocht op slaapmogelijkheden ? :coffee:

Gebruikersavatar
Baboulah
Berichten: 1500
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21

Re: De auto of automerk wat je graag zou willen kopen maar je niet mag van de vrouw of vriend omdat zij er geen zak aan

Bericht door Baboulah » 04 nov 2022, 12:12

Heerlijk man op de bank slapen, ik doe dat elke avond wel, om dan toch even later naar bed te gaan....

Gebruikersavatar
Will F.
Berichten: 2252
Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09

Re: De auto of automerk wat je graag zou willen kopen maar je niet mag van de vrouw of vriend omdat zij er geen zak aan

Bericht door Will F. » 06 nov 2022, 18:42

JP schreef: 03 nov 2022, 18:06
Arstey schreef: 03 nov 2022, 16:26 Ik kies ook de auto van mijn vriendin, de dingen overlaten aan degene met de meeste kennis...

Ik kies het strijkijzer of de wasmachine ook niet...
Jij hebt ook in de woonkamer het bankstel uitgezocht op slaapmogelijkheden ? :coffee:
:lollerdelol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 362 gasten