Wat vonden jullie eigenlijk minder geslaagd aan de LTR?

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Plaats reactie
Peter Tunissen

Wat vonden jullie eigenlijk minder geslaagd aan de LTR?

Bericht door Peter Tunissen » 21 feb 2007, 23:31

Jaja, ik weet het, iedereen is in jubelstemming over de tunnel run en er worden alweer nieuwe runs gepland, maar daarom juist.
Als we dit vaker gaan doen is het wel goed om te weten of er iets is dat nog beter geregeld kan worden.
En ondanks dat ik alles top vond gaan (je kon duidelijk merken dat ze dit op PH echt niet voor de eerste keer deden), is er toch altijd wel iets waarvan je denkt, ja, dat had misschien anders gekund.

Ik zal beginnen: ik had de route van de run zelf op A4 uitgeprint, maar dat was dus veel te klein. Kreeg later wel nog van iemand (helemaal vergeten van wie, sorry, maar toch bedankt!) een groter vel papier in mijn handen geduwd, maar daar waren de straatnamen nog niet echt op te ontcijferen.
Als je dus onverhoopt eens de hele groep kwijt zou raken wordt het zonder satnav lastig om weer bij te komen.
Dat zou je dus op kunnen lossen door de route vooraf op een grote A3 te laten drukken (desnoods mik je die in de kofferbak als je bang bent voor problemen bij een politiecontrole en gebruik je hem pas mocht het eens nodig zijn) of ook via bolletje-pijltje beschikbaar te stellen.

Nu jullie op- en aanmerkingen graag! :)

Tomaz

Bericht door Tomaz » 22 feb 2007, 09:21

Zo´n beetje dezelfde opmerking als Peter. Ik was stom genoeg om niet ergens een navigatiesysteem te lenen waardoor we vaak en veel achter andere mensen hebben aangereden. Is niet zo verkeerd, totdat je die mensen kwijtraakt in het zgn London-traffic.

Walkietalkies zouden ook nuttig kunnen zijn, vooral als je in kleine groepjes gaat rijden. Binnenkort maar even zien of ze ergens in de aanbieding zijn.

Verder was het goed om op zaterdagavond nog even met Andrew gesproken te hebben, die gaf wat (nuttige) tips en uitleg over tunnelrunning.

Al met al een topweekend!

Sander S.

Bericht door Sander S. » 22 feb 2007, 09:27

Walkietalkies is trouwens zowieso een super idee, ook bij de cannonball bijv.

Tomaz

Bericht door Tomaz » 22 feb 2007, 09:29

Jep, liefst zelfde merk en frequentie kopen. Dan kan je allemaal met elkaar praten, bijv kanaal 1 voor de mensen op de autobahn en kanaal 2 voor de verbinding tussen autobahn en BBQ.

Tom

Bericht door Tom » 22 feb 2007, 09:42

Merk maakt niet uit, ze kunnen allemaal met elkaar praten. Ik heb vorig jaar ook een setje van 4 gekocht(familieset oid).

René130i

Bericht door René130i » 22 feb 2007, 10:06

Ik heb er twee gekocht voor de LTR. Niet gebruikt helaas.

Verder weinig negatiefs. Zag een andere LTR die werd echt 's nachts gedaan. Dan is het rustiger.

david

Bericht door david » 22 feb 2007, 11:07

Ik vond het prima gaan. Komt omdat er natuurlijk ook weinig "zie mij eens gaan" weggedrag werd vertoond door onervaren bestuurders :wink: ---jullie weten wel, de hier in NL overbekende opel+spoilerset sjonnies.
Er werd wel stevig doorgereden in London(en er buiten), maar wel met oog op camera's en elkaar. elkaar gaatjes gunnen, ritsen etc... prima---werkelijk onnederlands, meer wel optimaal drivingfun. Daarvoor dikke duim naar iedereen.
Prima, dat foto's etc naar buiten komen voor iedereen op dit forum. Maar ik zou berichten over een komende tunnelrun op andere plekken wel een beetje "intern" houden. Zeker als er iets gaat gebeuren in NL
Ik ben geen heilig boontje, maar iedereen weet dat zoals we afgelopen weekend hebben gereden in London, in amsterdam onmogelijk is.. Je bent dan geheid aan de beurt. Zijn de Engelsen zich daar wel van bewust?

verder....... Jongens ik vond het super, ben nog steeds stoked! :lol:

Michel P

Bericht door Michel P » 22 feb 2007, 11:34

Een ding wil ik graag geregeld hebben. Een verbod op diesels die mee doen aan de tunnelrun 8)

Kijk benzine ruikt lekker, diesel stinkt, en die gechipte meuk rookt als de hel.

Michel

René130i

Bericht door René130i » 22 feb 2007, 11:59

Haha heb geen diesel gezien... (begin nou niet weer over mijn VWCaddy 1.6D blok in de Audi) :P

Michel P

Bericht door Michel P » 22 feb 2007, 12:00

Hazze schreef:Haha heb geen diesel gezien... (begin nou niet weer over mijn VWCaddy 1.6D blok in de Audi) :P
Vandaar die rook ;-)

Michel

Christoph

Bericht door Christoph » 22 feb 2007, 12:04

Dat ik er niet bij was. Dat was wel minder.

Tom

Bericht door Tom » 22 feb 2007, 12:30

Christoph schreef:Dat ik er niet bij was. Dat was wel minder.
*met stom

:lol:

Shakes

Bericht door Shakes » 22 feb 2007, 14:18

-Dat linksrijden vind ik niks.
-De euro in GB zou ook wel handig zijn.

Als dat even geregeld kan worden, super!

Aram
Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ

Bericht door Aram » 22 feb 2007, 15:08

Ik vind dat er meer bacon&eggs geserveerd zou moeten worden, dit is al de 2e keer dat ik in de UK ben geweest en geen oer engels ontbijt heb gehad, balen :? 8)

Voor de rest was het super, maar als er volgende keer geen meeting achter zit mag de rit zelf wel wat langer duren eigenlijk 8)

groetjes

René130i

Bericht door René130i » 22 feb 2007, 17:06

Haha ben het met jullie beide eens! :D

Ruud Hulsegge

Bericht door Ruud Hulsegge » 22 feb 2007, 17:29

Uit mijn engelse vreetbehoefte zegt ik eauk:
Ontbijt:
Bacon & Eggs
Koffie
Engelse broodjes

Koffietijd:
Kleine zoetigheid en bakkie pleur

Lunch:
Pubfood of Fish & Chips

High tea:
Cake, Pie, thee of koffie, jus d'orange enz.

Diner:
Rib Eye steak, maakt niet uit waar als hij maar net zo goed is als afgelopen weekend + English beer.

Word het dan de London Tunnelrun of de London Chubbyrun?
Kan ik meteen 50pk meer erin schroeven voor het extra gewicht te verplaatsen.
Scheelt natuurlijk wel weer een koelbox. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar het zou goed zijn als we de vreterij centraal regelen. Ies gezellieg en krijgen we minder gezeur om wie wat waar en wanneer. Af en toe leek het wel ouderwets polderen. :roll:

Ruud.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 22 feb 2007, 21:31

david schreef:Ik vond het prima gaan. Komt omdat er natuurlijk ook weinig "zie mij eens gaan" weggedrag werd vertoond door onervaren bestuurders :wink: ---jullie weten wel, de hier in NL overbekende opel+spoilerset sjonnies.
Er werd wel stevig doorgereden in London(en er buiten), maar wel met oog op camera's en elkaar. elkaar gaatjes gunnen, ritsen etc... prima---werkelijk onnederlands, meer wel optimaal drivingfun. Daarvoor dikke duim naar iedereen.
Prima, dat foto's etc naar buiten komen voor iedereen op dit forum. Maar ik zou berichten over een komende tunnelrun op andere plekken wel een beetje "intern" houden. Zeker als er iets gaat gebeuren in NL
Ik ben geen heilig boontje, maar iedereen weet dat zoals we afgelopen weekend hebben gereden in London, in amsterdam onmogelijk is.. Je bent dan geheid aan de beurt. Zijn de Engelsen zich daar wel van bewust?

verder....... Jongens ik vond het super, ben nog steeds stoked! :lol:
Een aantal Britten wel, die heb ik verteld wat ik verwacht wat er met ons gebeurd als we zulke geintjes uithalen in Nederland, dat heb ik nu ook gepost op het PH forum.

Corvette

Bericht door Corvette » 22 feb 2007, 23:05

En dan volgt hier mijn commentaar !
Kan de organisatie niet effe van te voren alle gaten in het wegdek vullen met een beetje koud asfalt of zo ? :lol: :lol: :lol:
Ja... het is effe werk, die paar gaatjes, maar ja ..........................dan heb je wel een strak baantje, toch ?

Verder alle complimenten >>> alles was goed voorbereid >>> super !!! 8) 8) 8)

Cor

Fasteddie

Bericht door Fasteddie » 22 feb 2007, 23:28

Had ook niks te klagen !...vooral die malloot in die M3 cabrio die af en toe de weg aangaf downtown London was top !

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 06 mar 2007, 10:27

Michel Pol schreef:Een ding wil ik graag geregeld hebben. Een verbod op diesels die mee doen aan de tunnelrun 8)

Kijk benzine ruikt lekker, diesel stinkt, en die gechipte meuk rookt als de hel.

Michel

Plaats reactie