erwin20vt schreef: 18 mei 2018, 20:29
Ik heb zelf ook een Snap-on kist, ook een extra brede en compleet gevuld. Ratels en doppen zijn top. De tangen zijn ook prima, waterpomptang iets minder. Schroevendraaiers zijn slecht punten moet je echt niet voorzichtig met wrikken dan breken ze af en kruiskop draait makkelijk rond. Torx schroevendraaiers lopen taps toe, wie dat ooit bedacht heeft? Garantie is wel prima voor elkaar. Als ik nu weer een kist koop dan liever een sonickist voor de helft van het geld, en dan ratels erin van snapon die fijne vertanden en hoe sterk ze zijn is echt top. Ik heb laatst een koffertje met ratelset van Deltach kado gekregen en dat zit wel tussen hbm/sonic kwaliteit in volgens mij echt meer dan prima voor wekelijks gebruik
Wat betreft de kruiskop gebruik je dan waarschijnlijk de verkeerde maat schroevendraaier. Een te kleine kop of een pozidrive schroefkop met een Phillips bit of andersom.Voor wrikken gebruik je geen schroevendraaier.
Voordeel van Snap-on is dat je de stift kan vervangen en je dus geen hele nieuwe schroevendraaier hoeft te kopen.
Ik heb weinig problemen gehad met schroevendraaiers de afgelopen 30 jaar dat ik met Snap on werk.
Waterpomp tang is dikke prima en kan je bouten mee afbreken als je de kop in een bankschroef zet.
Heb je het wel over een echte snap-on tang, zo ja dan zou er 91 cp op moeten staan.
Grtz, Hans