Project Cars 2

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Project Cars 2

Bericht door Robin » 27 sep 2017, 15:35

Dan is dat in Ac niet zo, die 70%. No way José!:)

Physics en tyre model zijn twee verschillende dingen.

Een rwd frontmotor reageert irl anders dan 'n fwd frontmotor vs een heckmotor rwd of awd(Elfers, Carrera 4)
Zo ook in PHYSICS irl vs AC/AMS/RFactor etc. Dat weten we.

Dat een 1M met V1 opeens totaal anders reageert met V10, een LaFerrari, een GT3 458, een 962, een L49, een Fiat 500. Neen. De reacties zijn in de basis 'natuurgetrouw' aan de echte autos(dus prachtig of kut of ergens ertussenin)

Dat 'n 1M grippier is of meer tractie heeft in V1 of V5 of V10 doet er niet toe, z'n basisphysics blijven wat 't is. De band (is het tyremodel), doet dan weer dit dan weer dat (V1, 2.3.4.5.6.7.8.9.10) de physics an sich blijven in de basis gelijk net als bij 'n echte auto. Tuurlijk wordt 'n FWD irl overstuurd als je daar klotebanden achter zet en voor topbanden en 'n RWD andersom.Etc.

De fysiek van een :
zwaar bewegend 4 wielig object met 'n bepaalde aandrijving is in AC in de basis 'natuurgetrouw' icm ffb en besturing.

iRacing heeft dat niet voor elkaar. AC en AMS en RF wel.
Dus een V1 voelt ook niet een wereld van verschil tov V10, WANT DE BASIS IS AL PRIMA:)
Mari Oh Oh! schreef: 27 sep 2017, 15:26 De tyre model(zoals men dat noemt) is 70% van de physics ;) En dat is vreselijk moeilijk goed te krijgen. Het gaat voor de duidelijkheid dus om de code(software) achter de banden en de variabelen, niet of het een P Zero of een Turanza is.

Het is ook bijvoorbeeld de reden dat sommige auto's in PCars 2 op het moment lastig te besturen zijn na een paar rondjes. Reden: de achterbanden warmen bij die compounds/auto's niet lekker op waardoor de achterkant in verhouding te weinig grip hebben. Gevolg is lift-off oversteer from hell. Wordt gelukkig aan gewerkt. Andere wagens hebben hier gelukkig weer geen last van.
Dikgedrukt in AC zeer zeker WEL!

En de laatsta alinea laat zien dat PC2 fysiek nog wat issues heeft? Dat heeft AC nooit gehad....(ik heb AC nooi gezien als iets fysieks fouts
Type stuur/FFB zijn dingen die je kunt veranderen natuurlijk daar zat 't 'm wel eens, of ik pas de setup aan, of betere banden, andere bandenspanning, maar dat doet men irl ook.....)

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Project Cars 2

Bericht door Robin » 27 sep 2017, 15:44

iRacing heeft bij vele auto's de onhebbelijkheid dat bij 'n overstuurreactie en de auto staat al bijna scheef op droog asfalt van 25 gr Celsius , de auto doorzet in z'n 'spinmoment' tot wel 180 graden draaien of meer. De dikke 4 lappen rubber hadden 'm al bij 90 graden moeten stoppen, op raceasfalt even voorbeeldje. En dat met lagere snelheid(bijna stilstand)Niet op gras ofzo.

Dat zijn physics voorbeelden die NIET kloppen. Dan kun je er tyremodel 690 tegenaangooien, maar de basis is al 'knudde':)

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Project Cars 2

Bericht door Mari Oh Oh! » 27 sep 2017, 16:24

Het enige wat ik wil zeggen is dat banden net als in de echte wereld het enige contact met de weg zijn. Hoe een FWD of RWD in een spel reageert is dus ook grotendeels afhankelijk van hoe het spel met de load op de band om gaat. Dat (hoe een band zich t.o.v. de weg gedraagt)noemen ze in de sim wereld het tyre model(zo heet de terminologie nou eenmaal) en dat is gewoon onderdeel van het physics model. De gewichtsverplaatsing en veerbewegingen bij remmen zijn redelijk simpele natuurkunde, hoe de banden daarmee omgaan is black(pun intended)magic en waar de sims hun verschillende gevoel uit halen(en wat jou(maar ook mij) aan AC bekoort). Ik wil nog net niet stellen dat de rest bijzaak is, maar ik durf wel te stellen dat de grootste loopgravenoorlogen in simrace wereld uitgevochten worden over het verschil van het gedrag van banden.

Het grootste verschil tussen rF1 en AMS IS het bandenmodel. De basis is hetzelfde(de oude gmotor engine), maar het resultaat totaal anders.
Laatst gewijzigd door Mari Oh Oh! op 27 sep 2017, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Project Cars 2

Bericht door Mari Oh Oh! » 27 sep 2017, 16:28

dubbel

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Project Cars 2

Bericht door Robin » 27 sep 2017, 16:50

Ik geloof dat we beide wel op één lijn zitten al lijkt dat niet zo Mario:)

AC heeft met z'n 10 tyremodels niks verkeerds gedaan en 1 was al 'ok'. Het kan ook zijn dat '5' beter is dan '10'.

AMS heeft n topfeel/ffb en reactierealisme handling van de auto's, óók zelfs tov AC(en RF). Deze 'masters' hebben geen 'verandering van tyremodel' nodig om ANDERS AAN TE VOELEN (zij het 'n beetje elke keer), dit itt iRacing bijvoorbeeld, die aan de hand van mijn voorbeeldje hierboven, vaak de weg kwijt is hoe een 500/1000/1500kg ding (massa) op 4 ronddraaiende dingen genaamd rubber banden op asfalt reageert. Ze snappen dat(vaak) (nog) niet. Van de 20 auto's rijden er 3 zoals het hoort zegmaar.:)

AC is qua tyremodel nog nooit de weg kwijt geweest, AMS bij mijn weten ook niet.

PC2? Issues?

iRacing sowieso:)

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Project Cars 2

Bericht door Mari Oh Oh! » 27 sep 2017, 21:59

Dat denk ik ook. En qua iRacing al helemaal, nooit weer. Alleen jammer dat mijn gekochte auto's achter slot en grendel staan. ;)

AMS is sowieso top al was het maar om de diversiteit. rFactor 2 hoort ook in het rijtje thuis, maar die is al jaren niet af en de interface voelt aan als een hobby product. Maar die is nu in handen van de Nederlandse Studio 397, dus ik heb hoop dat die de steen tot een parel kunnen polijsten. De graphics zijn in elk geval al goed op weg.

PC2 inderdaad wat issues die vooral niet handig zijn in careermode. Iets te kwispelende Ginetta en de skip to end of session in qually die je effectief achteraan de grid gooit(dus moet je je tijd uitzitten). Maar daar wordt allemaal aan gewerkt, dus komt goed. :D In VR is het in elk geval een ongekend spektakel, vooral in de regen.

Gebruikersavatar
Mark W. Scholten
Berichten: 747
Lid geworden op: 07 jul 2016, 16:54

Re: Project Cars 2

Bericht door Mark W. Scholten » 28 sep 2017, 12:03

Ivm de calibratie van het stuur: mijn Fanatec werd gelijk gezien (PC versie) maar moest wel caliberen (stuur en pendalen) en vervolgens reed het een stuk beter :) Helaas nog effe te weinig tijd gehad om veel te spelen :( VR is inderdaad geweldig en een nieuwe ervaring :)

Gebruikersavatar
Mark W. Scholten
Berichten: 747
Lid geworden op: 07 jul 2016, 16:54

Re: Project Cars 2

Bericht door Mark W. Scholten » 05 okt 2017, 17:00


jacobt
Berichten: 1166
Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
Locatie: 997.2 Gt3

Re: Project Cars 2

Bericht door jacobt » 05 okt 2017, 22:04

ik ervaar dat de wagens in projectcars 1 beter te besturen zijn dan in projectcars 2. O.a. de formula A en de bmw m1. Ik rij niet veel verschillende auto's/

Ik heb in projectcars 2 nu alle instellingen geprobeert maar ik begin me eraan te ergeren, waardeloos.

De gt3 rs in projectcars 2 vind ik zo moelijk te rijden dat het onrealistisch en gewoon slecht is.
Ik rij alleen op Spa (in alle spellen) en in Assetto is de gt3 rs prima te besturen, maar in pj cars 2 totaal niet.

Zijn er gebruikers die het rijgedrag in deel 2 beter vinden dan in projectcars deel 1?

Gebruikersavatar
matthyssie
Berichten: 6004
Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Re: Project Cars 2

Bericht door matthyssie » 06 okt 2017, 09:31

Ik heb PC1 nooit gedaan, maar vooral de rwd wagens in PC2 vallen me tegen. Lastig te besturen, als zo'n auto uitbreekt bij het inremmen van een bocht is er praktisch geen houden meer aan. Met opzet driften is ook bijzonder lastig.

Gebruikersavatar
Barend
Berichten: 1838
Lid geworden op: 29 nov 2008, 23:48
Auto: F20 m135i
Locatie: Breda

Re: Project Cars 2

Bericht door Barend » 06 okt 2017, 10:51

matthyssie schreef: 06 okt 2017, 09:31 Ik heb PC1 nooit gedaan, maar vooral de rwd wagens in PC2 vallen me tegen. Lastig te besturen, als zo'n auto uitbreekt bij het inremmen van een bocht is er praktisch geen houden meer aan. Met opzet driften is ook bijzonder lastig.
Het zijn vooral bugs heb ik gelezen, men is ermee aan het werk. Het scheelt ook erg veel per auto. Er zal vast binnenkort wel een patch voor uitkomen die de problemen oplost.

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Project Cars 2

Bericht door Robin » 06 okt 2017, 15:39

Ik heb wel weer in de gaten ivm verhalen jacobt en matthysie dat dit het dus ook net niet is allemaal. Zeer spijtig want ik had m willen aanschaffen na mn pc upgrade volgende maand .

AC en Automobilista hebben die rwd feel het meest natuurgetrouw nagebootst hoe ik de echte auto’s ervaar tijdens trackdays en driftdagen.

Jammer want het ziet er skitterend uit allemaal...

Gebruikersavatar
Mark W. Scholten
Berichten: 747
Lid geworden op: 07 jul 2016, 16:54

Re: Project Cars 2

Bericht door Mark W. Scholten » 06 okt 2017, 16:19

Gisteren eindelijk zelf wat meer tijd gehad om te spelen met met VR is geweldig, maar het kan inderdaad per auto verschillen of het lekker rijdt en werkt. Career voelde prima aan met een achter aangedreven auto, maar ook even rondjes gereden met de Nissan GT-R Nismo en dat reed niet zoals je zou verwachten. Momenteel dus gemengde gevoelens momenteel over het spel.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Project Cars 2

Bericht door Mari Oh Oh! » 06 okt 2017, 18:15

matthyssie schreef: 06 okt 2017, 09:31 Ik heb PC1 nooit gedaan, maar vooral de rwd wagens in PC2 vallen me tegen. Lastig te besturen, als zo'n auto uitbreekt bij het inremmen van een bocht is er praktisch geen houden meer aan. Met opzet driften is ook bijzonder lastig.
De Loose(lekker oversturende en vaak snellere) setup is bij elke wagen standaard. Voor gamepads en mensen die een wat stabielere setup fijner vinden is er de Stable setup. Gisteren met een vriend van mij nog geraced in een 288GTO(die rijd je bijna niet anders dan glijdend) en E30 M3, maar ondanks het feit dat hij niet heel erg van de overstuur is kon hij ze best op de weg houden, op de Loose setup, dus tja...

Voor FFB(heel belangrijk) is dit draadje een goed startpunt: http://forum.projectcarsgame.com/showth ... -FFB-Files

Al vind ik Jack Spade's setup te veel gefocussed op het voelen van G-krachten die je normaal niet door het stuur voelt. Willen veel mensen wel, doen veel sims ook, maar hoort niet in die mate.

Ik heb in elk geval geen enkel probleem om een E30 M3 met h-shifter(dus vaak maar één hand aan het stuur) op de weg te houden.

Als je vooral de problemen wil horen lijkt het vreselijk. Die zijn er genoeg te vinden, want het is er AC gekkies weer eens wat aan gelegen de boel af te kraken. Ik heb daar mijn mening over ;) Ik zelf denk dat ze op sommige punten het realisme eerder iets te ver willen voeren dan andersom, er is nu bijvoorbeeld een stomend draadje over de h-shifters waar mensen nogal verrast blijken door het feit dat non-synchro versnellingsbakken niet zo eenvoudig schakelen als versnellingsbaken mét synchro. Ze gaan het dus versimpelen en dat is best jammer, want het is prima te doen.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Project Cars 2

Bericht door Mari Oh Oh! » 06 okt 2017, 18:22

Robin schreef: 06 okt 2017, 15:39 Ik heb wel weer in de gaten ivm verhalen jacobt en matthysie dat dit het dus ook net niet is allemaal. Zeer spijtig want ik had m willen aanschaffen na mn pc upgrade volgende maand .

AC en Automobilista hebben die rwd feel het meest natuurgetrouw nagebootst hoe ik de echte auto’s ervaar tijdens trackdays en driftdagen.

Jammer want het ziet er skitterend uit allemaal...
En wel Dirt 4 kopen.... ;)

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Project Cars 2

Bericht door Macboy » 06 okt 2017, 21:17

Toch vreemd als het bugs blijken te zijn. Zoiets valt toch meteen op ? Anders probeer je niet even alle auto's uit voordat je het spel op de markt brengt....

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Project Cars 2

Bericht door Mari Oh Oh! » 06 okt 2017, 22:21

Zeg dat tegen iRacing ;)

En sowieso.. Even alle auto's(180+) op alle banen(60, komende op ca. 130 layouts), met alle weersomstandigheden(temperaturen van ca -10 tot 40, regen, mist, sneeuw, alle seizoenen, nacht) en alle overgangen daartussen testen dat is nog al wat. Zeker als je doel is realistisch te zijn. Zelfs de hoogte van de baan speelt een rol(was ook al bij deel 1). Een turbo motor behoudt beter dan een N/A zijn vermogen in ijle lucht, zoals in het echt. Het bouwen en testen van iets als Forza(wat op zich knap zijn best doet, niet denigrerend bedoeld) is van totaal andere categorie.

En tot nu toe heb ik niet echt last gehad van bugs, behalve in de Ginetta instapper waar de banden niet goed op temperatuur te houden waren bij koud weer. Voor de rest heb ik er al een uur of 20 in zitten, waarvan een deel in VR(super gaaf!). Consoles schijnen wel iets meer last te hebben, maar vraag die eens hoe goed AC was bij release op de PS4 en XBOX 1. En toen was het spel al een lange tijd uit op de PC.

Misschien nog wel het belangrijkste, er wordt hard aan gewerkt.

Als we het over bugs hebben dan ben ik eerder pissed op Bioware. Niet eens omdat Mass Effect 4 vanaf het begin echt onspeelbaar was(dat was het ecvht niet), maar dat ze het expres zo uitgebracht hebben, en het gevolg daarvan; Dat er de eerst komende jaren en misschien wel nooit een vervolg komt. Het spel had wmb 3x zo slecht mogen zijn als er maar een goed vervolg kwam. :S Was gewoon een management beslissing en ze waren toch al met dat zaad Anthem bezig. Ze hebben de ME serie gewoon geslachtofferd :(

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Project Cars 2

Bericht door Macboy » 07 okt 2017, 00:19

Schandalig he.... een van de beste spellen ooit zo de galemiezen in geholpen.....

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Project Cars 2

Bericht door Robin » 07 okt 2017, 18:10

Mari Oh Oh! schreef: 06 okt 2017, 18:22
Robin schreef: 06 okt 2017, 15:39 Ik heb wel weer in de gaten ivm verhalen jacobt en matthysie dat dit het dus ook net niet is allemaal. Zeer spijtig want ik had m willen aanschaffen na mn pc upgrade volgende maand .

AC en Automobilista hebben die rwd feel het meest natuurgetrouw nagebootst hoe ik de echte auto’s ervaar tijdens trackdays en driftdagen.

Jammer want het ziet er skitterend uit allemaal...
En wel Dirt 4 kopen.... ;)

Ja maar dat is het ook niet, heb ik al een paar keer gezegd. D4 draait wel op mn oude Pc en PC2 niet, maar dus niet de moeite waard jammergenoeg:)

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Project Cars 2

Bericht door Robin » 07 okt 2017, 18:13

Een van de beste spellen Macboy?
Best qua looks zeer zeker!;)

De rest laat dat gewoon aan AC en Automobilista over en dat is nou juist waarom het één wordt aangeduid als spel en het ander als Sim .

Uiteindelijk wint de gameplay/feel/handling/ physics het bij mij. Altijd...

Een veredelde Forza of GranTurismo is leuk voor eventjes:)

Gebruikersavatar
StefanW
Berichten: 1767
Lid geworden op: 28 dec 2007, 21:43
Auto: 130i, 106 Rallye S2, 206 GTi
Locatie: Nurnbergring
Contacteer:

Re: Project Cars 2

Bericht door StefanW » 07 okt 2017, 20:06

Na het lezen van de reviews hier koop ik PC2 niet. Met PC1 was al heel lastig te driften en dat probleem hebben ze blijkbaar niet eens opgelost. Ik blijf lekker AC spelen :)

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Project Cars 2

Bericht door Mari Oh Oh! » 08 okt 2017, 13:42

Robin schreef: 07 okt 2017, 18:13 Een van de beste spellen Macboy?
Best qua looks zeer zeker!;)

De rest laat dat gewoon aan AC en Automobilista over en dat is nou juist waarom het één wordt aangeduid als spel en het ander als Sim .

Uiteindelijk wint de gameplay/feel/handling/ physics het bij mij. Altijd...

Een veredelde Forza of GranTurismo is leuk voor eventjes:)
https://www.youtube.com/watch?v=wNGTr7tzDWw

Verdict: de 288 GTO's voelen 'very similar', alleen heeft die in Assetto meer onderstuur. Wat hij daarbij vergeet is dat de standaard setup in Project Cars 2 Loose is en dus meer oversturend(maar wel heerlijk controleerbaar en zelfs driftbaar). Beide sims hebben bovendien amper tijd gehad ze van elkaar af te kijken(al is Pcars2 natuurlijk wel als beta beschikbaar geweest) aangezien de Ferrari pack vlak na Pcars 2 uitgekomen is.

Doe ermee wat je wil maar ik vind het zinloos om in de simwereld een kamp te kiezen, daar doe je alleen jezelf mee te kort. Mijn mening is wel dat je Project Cars 2 te kort doet door het bij Forza en GT(blegh!) te scharen.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Project Cars 2

Bericht door Macboy » 08 okt 2017, 21:34

Robin schreef: 07 okt 2017, 18:13 Een van de beste spellen Macboy?
Best qua looks zeer zeker!
Ik had het dus over de Mass Effect serie :lol:

jacobt
Berichten: 1166
Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
Locatie: 997.2 Gt3

Re: Project Cars 2

Bericht door jacobt » 08 okt 2017, 22:43

Mari Oh Oh! schreef: 08 okt 2017, 13:42
Robin schreef: 07 okt 2017, 18:13 Een van de beste spellen Macboy?
Best qua looks zeer zeker!;)

De rest laat dat gewoon aan AC en Automobilista over en dat is nou juist waarom het één wordt aangeduid als spel en het ander als Sim .

Uiteindelijk wint de gameplay/feel/handling/ physics het bij mij. Altijd...

Een veredelde Forza of GranTurismo is leuk voor eventjes:)
https://www.youtube.com/watch?v=wNGTr7tzDWw

Verdict: de 288 GTO's voelen 'very similar', alleen heeft die in Assetto meer onderstuur. Wat hij daarbij vergeet is dat de standaard setup in Project Cars 2 Loose is en dus meer oversturend(maar wel heerlijk controleerbaar en zelfs driftbaar). Beide sims hebben bovendien amper tijd gehad ze van elkaar af te kijken(al is Pcars2 natuurlijk wel als beta beschikbaar geweest) aangezien de Ferrari pack vlak na Pcars 2 uitgekomen is.

Doe ermee wat je wil maar ik vind het zinloos om in de simwereld een kamp te kiezen, daar doe je alleen jezelf mee te kort. Mijn mening is wel dat je Project Cars 2 te kort doet door het bij Forza en GT(blegh!) te scharen.
Is het mogelijk om de loose setup te wijzigen?
Ik kies overigens geen kamp hoor, ik baal dat pc2 heel moeilijk te rijden is met een goed g29 stuur en playseat.
Forza heb ik niet, en ik speel maar een uurtje per week. Hoop dat de problemen snel opgelost zijn, de gt3 rs rijd echt slecht. Spinnende achterwielen in 3e versnelling in laag toeren enzo......... de gt3 R is overigens wel rijdbaar, maar dat geluid is weer als een stofzuiger.
AC beelden vind ik na pc2 niet echt mooi meer, maar de wagens sturen er heerlijk realistisch.
Omdat ik altijd op Spa rijd en veel in een gt3, in reallife ook, weet ik wat ik hoor te voelen. AC bootst dat echt goed na.
Als ik een loose setup kan wijzigen hoor ik het graag

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Project Cars 2

Bericht door Mari Oh Oh! » 08 okt 2017, 23:11

Natuurlijk kan je die wijzigen :) Je kan de setup sowieso helemaal naar wens afstellen(zoals altijd eigenlijk), maar in deel 1 was er één standaard setting per auto en die was over het algemeen onderstuurd. Nu zijn er 2(onderstuurd en wat gewilliger ;) ) waarvan de Loose(pointy/overstuurde) versie standaard is. Je zou dus de Stable setup kunnen laden en vanaf daar je eigen maken(let wel even op dat je naar new file opslaat, save over existing werkt nog niet geloof ik). Als je niet zo'n ster bent in setups kan je ook de hulp inroepen van de race engineer(die vraagt welk probleem je wil verhelpen en geeft je dan hints). Ik doe het liever helemaal zelf aangezien alle setup instellingen een compromis zijn. Zit zelf net in het 2e seizoen van mijn GT4 kampioenschap(M3) en die ligt m.i. op de weg zoals je zou verwachten, ook over de grens.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten