Martijn's Renault Mégane RS

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tim N
Berichten: 7747
Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door Tim N » 02 aug 2019, 22:55

En alweer verkocht

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12743
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door MartijnGizmo » 07 aug 2019, 08:53

Ik kreeg onlangs als een appje van degene die hem van mij kocht, dat ie toch liever weer voor een 911 ging. Kan ik hem geen ongelijk in geven! :tooth:

Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 4497
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door Eeuwe » 07 aug 2019, 09:03

Rijd nu in Donkerbroek, Friesland rond. Ook bij een liefhebber.

Dennis Douna
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2023, 13:09
Auto: Renault Megane RS
Contacteer:

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door Dennis Douna » 27 mar 2023, 20:23

Eeuwe schreef: 07 aug 2019, 09:03 Rijd nu in Donkerbroek, Friesland rond. Ook bij een liefhebber.
Goed gespot Eeuwe!

Voor de liefhebbers kan ik melden dat deze wagen binnenkort weer te koop komt! Regio Groningen, verkoop in verband met de komst van een lease auto.

Zodra ik een advertentie heb gemaakt zal ik deze wel even op de juiste plek in het forum plaatsen. Neem bij interesse gerust contact op.

Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 4497
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door Eeuwe » 27 mar 2023, 22:35

Dennis Douna schreef: 27 mar 2023, 20:23
Eeuwe schreef: 07 aug 2019, 09:03 Rijd nu in Donkerbroek, Friesland rond. Ook bij een liefhebber.
Goed gespot Eeuwe!

Voor de liefhebbers kan ik melden dat deze wagen binnenkort weer te koop komt! Regio Groningen, verkoop in verband met de komst van een lease auto.

Zodra ik een advertentie heb gemaakt zal ik deze wel even op de juiste plek in het forum plaatsen. Neem bij interesse gerust contact op.
Gratis tip, niet voorstellen wordt hier niet echt gewaardeerd. Project bijhouden in een topic zijn we ook gek op, we zijn tenslotte allemaal liefhebbers hier ;)

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39595
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door Arthur » 28 mar 2023, 03:38

Wat diplomatiek dit keer ;)

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31035
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door JP » 28 mar 2023, 07:37

Project leaseauto is ook weer niet nodig :coffee:

Online
Gebruikersavatar
Martijn M
Berichten: 3243
Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door Martijn M » 28 mar 2023, 09:21

Snap nooit zo goed dat de plezier auto altijd weg moet als er een lease auto komt.

Online
Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 6126
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Volg de Skoda rijder
Locatie: Op de gasbel

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door EvdP » 28 mar 2023, 09:26

Ruimte, bijtelling?

Online
Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4057
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door Philipoo » 28 mar 2023, 09:30

Geld?

Online
Gebruikersavatar
Martijn M
Berichten: 3243
Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door Martijn M » 28 mar 2023, 09:38

Je hoeft een lease auto niet in de bijtelling te rijden...

Online
Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4057
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door Philipoo » 28 mar 2023, 09:52

Martijn M schreef: 28 mar 2023, 09:38 Je hoeft een lease auto niet in de bijtelling te rijden...
Dan nog kost een leaseauto je meestal toch al geld. Het zou niet mijn keuze zijn, maar snap best dat mensen dan even tijdelijk de fun-auto on hold zetten.

Ik heb gewoon ander issues

Gebruikersavatar
Dimitri
Berichten: 580
Lid geworden op: 23 apr 2021, 15:00
Auto: BMW 130i, BMW 130i, BMW Z3 QP

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door Dimitri » 28 mar 2023, 09:58

Martijn M schreef: 28 mar 2023, 09:38 Je hoeft een lease auto niet in de bijtelling te rijden...
Vaak is een daily een noodzakelijk bezit, snap wel dat mensen dan een leuke auto kiezen zoals een Megane RS.
Op het moment dat je een leaseauto krijgt is dat noodzakelijk bezit ingevuld. Dan hoeft het misschien niet meer perse leuk te zijn. Het is iig vaak wel een stuk voordeliger om een leaseauto te hebben, en daarnaast maak je weer even 10k+ vrij met de verkoop van de fun-auto.
Kun je een motor kopen bijv. Of een nieuw bankstel.

Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 4497
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door Eeuwe » 28 mar 2023, 10:12

Philipoo schreef: 28 mar 2023, 09:52
Martijn M schreef: 28 mar 2023, 09:38 Je hoeft een lease auto niet in de bijtelling te rijden...
Dan nog kost een leaseauto je meestal toch al geld. Het zou niet mijn keuze zijn, maar snap best dat mensen dan even tijdelijk de fun-auto on hold zetten.

Ik heb gewoon ander issues
Mar do hast san jild

Online
Gebruikersavatar
frankie
Berichten: 2064
Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
Locatie: BMW city

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door frankie » 28 mar 2023, 11:01

Philipoo schreef: 28 mar 2023, 09:52
Martijn M schreef: 28 mar 2023, 09:38 Je hoeft een lease auto niet in de bijtelling te rijden...
Dan nog kost een leaseauto je meestal toch al geld. Het zou niet mijn keuze zijn, maar snap best dat mensen dan even tijdelijk de fun-auto on hold zetten.

Ik heb gewoon ander issues
Hoezo kost een lease auto je geld als je hem niet privé rijdt?

Baboulah
Berichten: 1495
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door Baboulah » 28 mar 2023, 11:09

Arthur schreef: 28 mar 2023, 03:38 Wat diplomatiek dit keer ;)
Hij wilt vast geen renault rijder wegjagen met zn normale opmerking :coffee: :kikker:
Martijn M schreef: 28 mar 2023, 09:38 Je hoeft een lease auto niet in de bijtelling te rijden...
Is alleen een mega rompslomp kwa administratie etc, heb het halfjaar gedaan, ben blij dat ik dat niet meer hoef bij te houden allemaal, als er ergens iets foutgaat kan je gewoon een zak geld gaan ophoesten en danheb je er niet eens gebruik van gemaakt voor dat geld, ik zou dat risico niet gouw nog een keer nemen

Online
Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4057
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door Philipoo » 28 mar 2023, 11:20

frankie schreef: 28 mar 2023, 11:01
Philipoo schreef: 28 mar 2023, 09:52
Martijn M schreef: 28 mar 2023, 09:38 Je hoeft een lease auto niet in de bijtelling te rijden...
Dan nog kost een leaseauto je meestal toch al geld. Het zou niet mijn keuze zijn, maar snap best dat mensen dan even tijdelijk de fun-auto on hold zetten.

Ik heb gewoon ander issues
Hoezo kost een lease auto je geld als je hem niet privé rijdt?
*meestal* omdat er vaak een eigen bijdrage van de werkgever op zit

Online
Gebruikersavatar
frankie
Berichten: 2064
Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
Locatie: BMW city

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door frankie » 28 mar 2023, 11:25

Misschien begeef ik me in de verkeerde sociale kring, maar alle leaserijders die ik ken betalen géén eigen bijdrage. Sowieso, als je vooraf weet dat je hem toch niet privé gaat rijden blijf je toch gewoon netjes binnen je leasebudget om dat te voorkomen. M.a.w. dat is dus ook gewoon een keuze.

Online
Gebruikersavatar
frankie
Berichten: 2064
Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
Locatie: BMW city

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door frankie » 28 mar 2023, 11:29

Baboulah schreef: 28 mar 2023, 11:09
Martijn M schreef: 28 mar 2023, 09:38 Je hoeft een lease auto niet in de bijtelling te rijden...
Is alleen een mega rompslomp kwa administratie etc, heb het halfjaar gedaan, ben blij dat ik dat niet meer hoef bij te houden allemaal, als er ergens iets foutgaat kan je gewoon een zak geld gaan ophoesten en danheb je er niet eens gebruik van gemaakt voor dat geld, ik zou dat risico niet gouw nog een keer nemen
Dat is alleen mega rompslomp als je probeert tóch meer dan die 500km te rijden en dat ergens in je km administratie probeert weg te moffelen. Je hebt alleen een beetje discipline nodig en met alle hulpmiddelen die daar tegenwoordig voor zijn stelt dat echt niet veel meer voor.

Baboulah
Berichten: 1495
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door Baboulah » 28 mar 2023, 11:39

Als je de hulpmiddelen krijgt wel ja, de werkgever waar ik voor werkte vond dat ik het maar in een excell spreadsheet zelf kon bijhouden... dan is het toch echt wel heel irritant om te doen... nou had ik zat autos thuis dus was niet nodig om hem ooit te gebruiken, maar eerder de angst dat je ergens iets fout doet en dan meteen dik mag aftikken ondanks dat je er geen gebruik van maakt

WBT eigen bijdrage, heeft mijn vriendin ook op haar lease auto, maar eerder omdat het bedrag elke maand 1.50 te hoog was, dus dat mag ze elke maand betalen....

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 890
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door Estoque » 28 mar 2023, 12:00

Wat een gezwets weer van jou Baboulah.

Bij ons rijdt bijna iedereen bij ons z'n zakelijke auto niet privé. Kastje met gps er in voor een paar tientjes per jaar, administratie netjes in de cloud per rit en de huis/werkadressen netjes ingevuld in de app. Stelt geen kut voor.

Als je vervolgens niet zo'n kastje wilt, kun je gewoon een boekje bijhouden met je ritten en die elke rit bijschrijven in je boekje. Ook geen probleem, niks digitaal geneuzel en volledig kloppend.

als je het digitaal, gratis en goed wilt. dan is het een gekut, want goede gratis dingen bestaan niet.

Online
Gebruikersavatar
Martijn M
Berichten: 3243
Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door Martijn M » 28 mar 2023, 12:02

Dimitri schreef: 28 mar 2023, 09:58
Martijn M schreef: 28 mar 2023, 09:38 Je hoeft een lease auto niet in de bijtelling te rijden...
Vaak is een daily een noodzakelijk bezit, snap wel dat mensen dan een leuke auto kiezen zoals een Megane RS.
Op het moment dat je een leaseauto krijgt is dat noodzakelijk bezit ingevuld. Dan hoeft het misschien niet meer perse leuk te zijn. Het is iig vaak wel een stuk voordeliger om een leaseauto te hebben, en daarnaast maak je weer even 10k+ vrij met de verkoop van de fun-auto.
Kun je een motor kopen bijv. Of een nieuw bankstel.
Ja je noodzakelijk bezit voor woon-werk verkeer is gevuld. Waarom moet de fun auto dan weg?
Als je die lease frikandel puur zakelijk rijdt, rij je minder met je fun auto (want geen woon-werk), dus minder onderhoud en afschrijving en minder snel KM er op... De ritjes die je de fun auto pakt zijn meteen leuk omdat je de rest van de week in een lease frikandel rijdt?

Maargoed, ik zal wel gek zijn en iedereen die een fun auto weg doet omdat ie gratis in een frikandel kan rijden zal wel slim zijn :tooth:

Online
Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4057
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door Philipoo » 28 mar 2023, 13:19

Martijn M schreef: 28 mar 2023, 12:02
Dimitri schreef: 28 mar 2023, 09:58
Martijn M schreef: 28 mar 2023, 09:38 Je hoeft een lease auto niet in de bijtelling te rijden...
Vaak is een daily een noodzakelijk bezit, snap wel dat mensen dan een leuke auto kiezen zoals een Megane RS.
Op het moment dat je een leaseauto krijgt is dat noodzakelijk bezit ingevuld. Dan hoeft het misschien niet meer perse leuk te zijn. Het is iig vaak wel een stuk voordeliger om een leaseauto te hebben, en daarnaast maak je weer even 10k+ vrij met de verkoop van de fun-auto.
Kun je een motor kopen bijv. Of een nieuw bankstel.
Ja je noodzakelijk bezit voor woon-werk verkeer is gevuld. Waarom moet de fun auto dan weg?
Als je die lease frikandel puur zakelijk rijdt, rij je minder met je fun auto (want geen woon-werk), dus minder onderhoud en afschrijving en minder snel KM er op... De ritjes die je de fun auto pakt zijn meteen leuk omdat je de rest van de week in een lease frikandel rijdt?

Maargoed, ik zal wel gek zijn en iedereen die een fun auto weg doet omdat ie gratis in een frikandel kan rijden zal wel slim zijn :tooth:
Hoeveel mensen maken nou écht fun ritjes? Meeste van de km's zijn toch woon-werk en ja die zijn gevuld..

Baboulah
Berichten: 1495
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door Baboulah » 28 mar 2023, 18:35

Ik denk dat dat ook een beetje afhankelijk is van het type fun auto, een auto als een lambo ofzo, zal je toch meer voor een echt fun ritje maken, want je bent in nederland, als je ermee naar een klant rijdt, ben je die klant kwijt want hij denkt dat je teveel verdient aan hem. Op een verjaardag ermee kom je ook niet want dan ben je de center of attention om maar 2 voorbeelden te benoemen... Die ga je sochtends vroeg uitlaten als half nederland nog slaapt, en rol je de garage weer in na een plezier ritje als de rest van nl opstaat om de kids naar de voetbal ofzo te brengen int weekend...

Gebruikersavatar
Eeuwe
Berichten: 4497
Lid geworden op: 07 feb 2018, 13:42
Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Locatie: Groningen stad

Re: Martijn's Renault Mégane RS

Bericht door Eeuwe » 28 mar 2023, 19:03

Baboulah schreef: 28 mar 2023, 11:39 Als je de hulpmiddelen krijgt wel ja, de werkgever waar ik voor werkte vond dat ik het maar in een excell spreadsheet zelf kon bijhouden...
Heb je er eentje gehad waar je het een fiscaal jaar volgehouden hebt dan?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Arstey, Bombadil, EvdP, Gijzert, Godspeed, ParaChris, StefanW en 67 gasten