HJ terug naar het (on)verwachte (pag.14)
-
- Berichten: 913
- Lid geworden op: 16 nov 2017, 15:38
- Auto: BMW M4 Competition
Re: e36 M3 / BoxsterS / e70 X5 --> mijlpaal bereikt! weer probs...
Onze Mercedes ML uit 2006 heeft er nu bijna 340k op staan, al 80k mee gereden.
Ook met de nodige onderhoudskosten, minstens vergelijkbaar met een X5 als ik het zo lees.
Zit allemaal wel degelijk in elkaar, maar toch veel gevoelige techniek in en aan...
Maar trekgewicht van 3500kg en het rijdt gewoon heerlijk, ploegt overal doorheen weer en wind.
Heb een 2013 full options ML overwogen, maar al die electronica houd me tegen, gaat allemaal een keer stuk vroeg of laat...
Ook met de nodige onderhoudskosten, minstens vergelijkbaar met een X5 als ik het zo lees.
Zit allemaal wel degelijk in elkaar, maar toch veel gevoelige techniek in en aan...
Maar trekgewicht van 3500kg en het rijdt gewoon heerlijk, ploegt overal doorheen weer en wind.
Heb een 2013 full options ML overwogen, maar al die electronica houd me tegen, gaat allemaal een keer stuk vroeg of laat...
- Martin van der Zwaard
- Berichten: 8693
- Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50
Re: e36 M3 / BoxsterS / e70 X5 --> mijlpaal bereikt! weer probs...
Graag gedaanHenk Jan schreef: ↑07 mar 2019, 14:30
De storing lijkt te zijn verholpen.
Boosdoener ; pop-off ventiel van de turbo werkte niet meer naar behoren en veroorzaakte storingen. Ze rijdt nu weer top!
Weer een ergernis rijker en wat (coulante) €€€'s armer kan ik hopelijk weer even sturen.
Met dank nogmaals aan Martin voor het geduld en de service
Fijn om te lezen dat ie weer goed rijdt! Bedankt voor de klandizie
- Henk Jan
- Berichten: 1441
- Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20
Re: e36 M3 / BoxsterS / e70 X5 --> mijlpaal bereikt! weer probs...
Ik had dus afgesproken met vd Gugten dat na het bijna IMS-debacle de Boxster halverwege april terug zou keren voor een check-up en meteen de APK-keuring/beurtje.
Sinds het vervangen het IMS-lager door het LN-exemplaar had ik ca. 1.000km gereden zonder een centje pijn.
Gelukkig bleek ook zoals gehoopt en verwacht tijdens de check geen spoor van vervuiling te vinden. Magneetplug was brandschoon, oliefilter brandschoon (na open snijden) en ook de olie zelf nog kraakhelder. Conclusie dus dat het lager en motor kerngezond zijn en ik nogmaals very lucky geweest ben.
APK-keuring zoals verwacht zonder een centje pijn (figuurlijk dan, want letterlijk helaas wel.... ) en ik had gevraagd om tevens een microswitch te vervangen van de frunk omdat het lampje finaal doorgebrand was en een nieuwe geen resultaat gaf, en om een nieuwe wielkuip linksachter te monteren nadat deze gescheurd bleek te zijn.
Nu weet ik inmiddels dus ook meteen wat het betekent om Porsche te rijden, want van de rekening viel ik bijna van mn stoel
Later vanmorgen de Boxster even ophalen en dan hopelijk zorgeloos de zomer tegemoet.
Komend weekend is de planning om ook de M3 maar eens onder zeil vandaan te halen voor een verse APK en oliewissel en dan kijken of tie er ook nog een beetje zin in heeft.
En dan nog de lastige beslissing wat ik er uiteindelijk mee ga doen.
Sinds het vervangen het IMS-lager door het LN-exemplaar had ik ca. 1.000km gereden zonder een centje pijn.
Gelukkig bleek ook zoals gehoopt en verwacht tijdens de check geen spoor van vervuiling te vinden. Magneetplug was brandschoon, oliefilter brandschoon (na open snijden) en ook de olie zelf nog kraakhelder. Conclusie dus dat het lager en motor kerngezond zijn en ik nogmaals very lucky geweest ben.
APK-keuring zoals verwacht zonder een centje pijn (figuurlijk dan, want letterlijk helaas wel.... ) en ik had gevraagd om tevens een microswitch te vervangen van de frunk omdat het lampje finaal doorgebrand was en een nieuwe geen resultaat gaf, en om een nieuwe wielkuip linksachter te monteren nadat deze gescheurd bleek te zijn.
Nu weet ik inmiddels dus ook meteen wat het betekent om Porsche te rijden, want van de rekening viel ik bijna van mn stoel
Later vanmorgen de Boxster even ophalen en dan hopelijk zorgeloos de zomer tegemoet.
Komend weekend is de planning om ook de M3 maar eens onder zeil vandaan te halen voor een verse APK en oliewissel en dan kijken of tie er ook nog een beetje zin in heeft.
En dan nog de lastige beslissing wat ik er uiteindelijk mee ga doen.
- Henk Jan
- Berichten: 1441
- Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20
Re: e36 M3 / BoxsterS / e70 X5 --> Summertime! (pag.11)
Zo, even een kleine update mbt de M3 (en beetje Boxster).
Vorige week eindelijk de M3 maar eens ontschorst en uit de stalling gereden om meteen door te rijden richting Martin voor een verse APK. Na vorig jaar groot onderhoud bij Bas Roos ging ik ervan uit dat het een appeltje/eitje zou worden. Dat werd het uiteindelijk ook nadat de accu goed vastgezet was en de modderkuipen noodzakelijk goed vastgezet waren na wat te zijn gaan hangen waardoor de wielen bij maximale stuuruitslag er iets tegenaan liepen. Beurtje was niet nodig omdat na vorige jaar bij Bas geweest te zijn er nauwelijks meer mee gereden is.
Ik vind het best verbazingwekkend dat de M3 altijd zonder morren aanslaat na langere periode stilstand en eigenlijk altijd meteen zijdezacht loopt. Het blok klinkt gewoon okselfris en alles werkt zoals het hoort te werken.
Wel de kritische blik van Martin aangehoord mbt het slot van de kofferklep. Deze lijkt iets in te scheuren en daar moet ik tzt eens naar laten kijken. Verder hangt onder de auto het isolatiemateriaal ietsje los, maar daar bedenken we nog een oplossing voor.
Al met al happy met de nieuwe APK en nu nog tijd vinden om er weer eens echt mee te gaan rijden.
Hier nog een plaatje, gebroederlijk naast de 986S ;
In het Boxstertopic had ik al een updateje gepost mbt tot de Boxster en zal ik ook even schaamteloos naar hier copypasten ;
Vorige week eindelijk de M3 maar eens ontschorst en uit de stalling gereden om meteen door te rijden richting Martin voor een verse APK. Na vorig jaar groot onderhoud bij Bas Roos ging ik ervan uit dat het een appeltje/eitje zou worden. Dat werd het uiteindelijk ook nadat de accu goed vastgezet was en de modderkuipen noodzakelijk goed vastgezet waren na wat te zijn gaan hangen waardoor de wielen bij maximale stuuruitslag er iets tegenaan liepen. Beurtje was niet nodig omdat na vorige jaar bij Bas geweest te zijn er nauwelijks meer mee gereden is.
Ik vind het best verbazingwekkend dat de M3 altijd zonder morren aanslaat na langere periode stilstand en eigenlijk altijd meteen zijdezacht loopt. Het blok klinkt gewoon okselfris en alles werkt zoals het hoort te werken.
Wel de kritische blik van Martin aangehoord mbt het slot van de kofferklep. Deze lijkt iets in te scheuren en daar moet ik tzt eens naar laten kijken. Verder hangt onder de auto het isolatiemateriaal ietsje los, maar daar bedenken we nog een oplossing voor.
Al met al happy met de nieuwe APK en nu nog tijd vinden om er weer eens echt mee te gaan rijden.
Hier nog een plaatje, gebroederlijk naast de 986S ;
In het Boxstertopic had ik al een updateje gepost mbt tot de Boxster en zal ik ook even schaamteloos naar hier copypasten ;
Henk Jan schreef:Heb afgelopen weekend eigenlijk voor het eerst echt km'ers gemaakt met de 986S ; samen met mijn oudste zoon van 17 een weekendje Eifel gedaan.
Vanaf Rotterdam via Eindhoven bij Venlo de grens over en snelweg gereden tot ongeveer Mönchengladbach.
Snelweg rijden is prima te doen met de kap open en ruim 250km/h op de teller is haalbaar met de kap omlaag. Besturing wordt dan wel wat lichter en met de kap open wat oncomfortabeler. Het was verder ook te druk om de topsnelheid te testen, wat me overigens ook niet zo boeit (volgens de boekjes 260km/h geloof ik), en dus met een gemiddelde kruissnelheid van 170-180km/h tot M'gladbach doorgetuft. Vanaf daar binnendoor gestuurd en via Nationalpark Eifel richting Gerolstein waar het hotel geboekt was. Onderweg veel leuks tegen gekomen en nog een aantal keer heerlijk achter o.a. een Speedster, Z4 coupé en wat ander leuk spul aangestuurd. Nog even een ommetje gemaakt langs de Ring, maar voor ons te druk om er echt even de tijd voor te nemen, wel veel exoten gespot, maar besloten om richting Gerolstein en het hotel te sturen, liep inmiddels ook al tegen 19u.
De volgende dag ongeveer de omgekeerde route afgelegd om aan het einde van de middag Boxstel nog even aan te doen voor de Cabrio-dag bij Classic Car Park.
Sturen doet de Boxster serieus fenomenaal direct en kort en de wegligging is zondermeer top te noemen. De koets blijft onder alle omstandigheden stijf aanvoelen, helt nergens en schakelen gaat trefzeker met korte slagen. Mag dus wel concluderen inmiddels dat de Boxster wel degelijk een echte Porsche is en prima kan waarvoor deze gemaakt is ; heerlijk om redelijk relaxed in rond te toeren, maar serieuze stappen zettend in bochtig terrein en onder alle omstandigheden gewoonweg rap. Wel ga ik voor een ander type band zodra deze opgerookt zijn, ik vind de huidige GY F1 niet goed bij het karakter van de auto passen. Binnenkort daar tijdens de turistenfahrten maar eens serieus werk van maken.
Al met al een top weekendje gehad, genoten van het weer, de omgeving, het eten en de biertjes. Heerlijk gestuurd met dito weer, dus alleen met de kap open gereden. Wel tot de conclusie gekomen dat de (optionele) sportstoelen eigenlijk te smal zijn voor mijn rug en ik daardoor meer op de wangen zit dan er echt in. Had achteraf beter de standaard stoelen kunnen hebben, maar das achteraf... Wat ook niet meewerkte is dat ik net door mijn rug was gegaan met sporten een paar dagen eerder en iedere keer de koppeling intrappen een pijnscheutje teweeg bracht.. Aardig f#cked-up dus zondagavond... Een kleine 1.000km op het tellertje erbij gereden en met een gemiddeld verbruik van 8,7km/l nog redelijk zuinig te noemen.
Boxstertje blijft voor mij echt een toppertje hoor en absoluut geen spijt van
Omdat ik geen fotonemer ben, hierbij mijn beperkte fotokunsten tijdens een weekendje Eifel
Boxster met zoon tijdens een snelle pitsstop ;
View vanaf het balkon ;
En nog eentje met bewijs dat ik pontificaal mocht parkeren voor de ingang van het hotel ;
- MParallel
- Berichten: 8023
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: Update(je) e36 M3 / BoxsterS / e70 X5 --> pag.11
Slot is een bekend euvel al zou het slot in principe geen klappen mogen opvangen als de twee schokdempers aan onderzijde klep goed staan afgesteld. Die moeten de klap opvangen, niet de slotvanger.
Deze dus
Er zijn wel van die aftermarket reinforcement plaatjes te koop:
Dan in kleur spuiten ziet er al beter uit.
Deze dus
Er zijn wel van die aftermarket reinforcement plaatjes te koop:
Dan in kleur spuiten ziet er al beter uit.
- Martin van der Zwaard
- Berichten: 8693
- Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50
Re: Update(je) e36 M3 / BoxsterS / e70 X5 --> pag.11
Foto werkt niet. Ben ik wel even benieuwd naar.
-
Online
- Berichten: 3980
- Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Re: Update(je) e36 M3 / BoxsterS / e70 X5 --> pag.11
Quote klikken en link naar afbeelding daaruit kopieren en in een nieuwe tab openen. Dan kan je de foto zien, hotlinken niet meer toegestaan door flickr?
- MParallel
- Berichten: 8023
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
-
Online
- Berichten: 4308
- Lid geworden op: 09 nov 2017, 12:34
- Auto: Dikke Bmw
- Locatie: München
Re: Update(je) e36 M3 / BoxsterS / e70 X5 --> pag.11
Waar kan ik die plaatjes vinden?
- Martijn_bmw
- Berichten: 26779
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: Update(je) e36 M3 / BoxsterS / e70 X5 --> pag.11
blijft mooi ook die e36 m3 evenals de boxter, leuk wagenpark zo
- Henk Jan
- Berichten: 1441
- Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20
Re: Update(je) e36 M3 / BoxsterS / e70 X5 --> pag.11
Even een mini update.
Vandaag schijnt de zon hier volop en besloten de Boxster even op een rondje te trakteren. Acculader ontkoppeld, sleutel in standje 2 en na een paar seconden doorgeklikt. Zonder tegenzin aangeslagen en behoedzaam de eerste 20 minuten de bediening beroerd totdat alles goed opgewarmd is en de bandjes weer volledig rond waren. Daarna even een uurtje wat meer op het gas en zonder ook maar enig gemor even heerlijk gestuurd. De sportstoelen blijven wel een dingetje voor me want die zijn voor mij wat aan krappe kant en ik kom daardoor met mijn schouders eigenlijk meer erop dan erin. Misschien toch eens overwegen om een setje standaard stoelen te scoren voor een net wat betere pasvorm.
Al met al is en blijft het toch echt een heerlijk karretje.
Dan de M3...
Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt een idee op welk bedrag ik zal inzetten, maar deze zal wel 'normaler' geprijsd worden dan sommige goudzoekers in deze markt.
Vandaag schijnt de zon hier volop en besloten de Boxster even op een rondje te trakteren. Acculader ontkoppeld, sleutel in standje 2 en na een paar seconden doorgeklikt. Zonder tegenzin aangeslagen en behoedzaam de eerste 20 minuten de bediening beroerd totdat alles goed opgewarmd is en de bandjes weer volledig rond waren. Daarna even een uurtje wat meer op het gas en zonder ook maar enig gemor even heerlijk gestuurd. De sportstoelen blijven wel een dingetje voor me want die zijn voor mij wat aan krappe kant en ik kom daardoor met mijn schouders eigenlijk meer erop dan erin. Misschien toch eens overwegen om een setje standaard stoelen te scoren voor een net wat betere pasvorm.
Al met al is en blijft het toch echt een heerlijk karretje.
Dan de M3...
Henk Jan schreef:En dan nog de lastige beslissing wat ik er uiteindelijk mee ga doen
Ook meteen maar besloten om dit voorjaar nu eens echt werk te gaan maken van de verkoop van de M3. Ik blijf het een prachtig model vinden. Ik zal wellicht ooit spijt krijgen want het is gewoon een erg nette en frisse auto, maar ik rijd er gewoonweg vrijwel niet in en verwacht ook komend seizoen weinig km'ers erbij te zetten. Hierdoor neemt ze eigenlijk onnodig stallingsruimte in en is het gewoonweg zonde. Ik zal binnenkort eens een echt verkooptopic aanmaken.Henk Jan schreef:nu nog tijd vinden om er weer eens echt mee te gaan rijden
Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt een idee op welk bedrag ik zal inzetten, maar deze zal wel 'normaler' geprijsd worden dan sommige goudzoekers in deze markt.
- Martijn_bmw
- Berichten: 26779
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11
nice! heerlijk om te laten ontwaken uit de winterslaap.
doe jij nog iets speciaals voor de winter of gewoon naar binnen rollen druppellader er op en klaar?
doe jij nog iets speciaals voor de winter of gewoon naar binnen rollen druppellader er op en klaar?
-
- Berichten: 6276
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 12:03
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Locatie: Noord Oost boven Opatija.
Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11
Als de auto regelmatig op mooie dagen buitenkomt is een druppellader, volle tank en wat extra lucht in de banden voldoende.
- Martijn_bmw
- Berichten: 26779
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11
Ik doe idd ook niks anders dan dat maar was benieuwd hoe een ieder dat hier doet
- Tim N
- Berichten: 7749
- Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37
Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11
Mooi ding HJ, ik wist dat hij "zwart-zwart" was, jammer maar zijn vle liefhebbers voor.
-
- Berichten: 810
- Lid geworden op: 23 nov 2009, 20:02
Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11
Zonde dat je hem weg doet. Maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk.
Dit soort auto's worden niet meer gemaakt en alleen maar zeldzamer.
ik zou hem niet te laag te koop zetten. zakken kan altijd nog.
Mag ik vragen waarom je de boxster boven de m3 kiest?
Ik geloof best dat een boxster beter rijd, maar als ik dan de looks vergelijk legt die het dik af tegen de m3 (maar dat is uiteraard smaakverschillend)
Dit soort auto's worden niet meer gemaakt en alleen maar zeldzamer.
ik zou hem niet te laag te koop zetten. zakken kan altijd nog.
Mag ik vragen waarom je de boxster boven de m3 kiest?
Ik geloof best dat een boxster beter rijd, maar als ik dan de looks vergelijk legt die het dik af tegen de m3 (maar dat is uiteraard smaakverschillend)
- Henk Jan
- Berichten: 1441
- Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20
Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11
Schorsen, bandjes op 3 bar en druppellader er op, verder niks bijzonders. Om de zoveel tijd rol ik de auto even naar voren of achter om de bandjes toch een beetje rond te houden.Martijn_bmw schreef: ↑05 feb 2020, 16:28 nice! heerlijk om te laten ontwaken uit de winterslaap.
doe jij nog iets speciaals voor de winter of gewoon naar binnen rollen druppellader er op en klaar?
Het is ook niet zo dat ik helemaal niet twijfel en daarom heb ik er ook nog altijd geen serieus werk van gemaaktmarkm schreef: ↑06 feb 2020, 07:00 Zonde dat je hem weg doet. Maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk.
Dit soort auto's worden niet meer gemaakt en alleen maar zeldzamer.
ik zou hem niet te laag te koop zetten. zakken kan altijd nog.
Mag ik vragen waarom je de boxster boven de m3 kiest?
Ik geloof best dat een boxster beter rijd, maar als ik dan de looks vergelijk legt die het dik af tegen de m3 (maar dat is uiteraard smaakverschillend)
Altijd een fan geweest van de e36 en ik besef heel goed dat wat ik nu heb gewoon niet makkelijk meer te vinden zal zijn. Het grootste probleem voor mij is de stalling. Thuis kan ik ze niet allebei kwijt en door toegenomen ruimtegebrek op de zaak (de stalling) voel ik me genoodzaakt er 1 te verkopen. Door drukte kom ik nu al te weinig toe om gebruik te maken van 1 hobby-auto, laat staan allebei. De stalling is ook een eindje verwijderd van huis en dus even snel een auto pakken in het weekend is er ook niet bij. Als ik dan wat tijd heb pak ik eerder de Boxster omdat die me toch net wat meer 'sportautogevoel' geeft en de modernere techniek heeft. Daardoor staat de M3 eigenlijk al bijna 2 jaar stil (op wat mini-toertochtjes na) en van enkel stof happen wordt 'ie gewoon niet beter. Paar duizend km'ers per jaar verdient de M3 gewoon en dat haal ik bij lange na niet, al zal ik nog zo graag willen.
Wel is het zo dat we al een tijdje bezig zijn met een andere woning welke een garage heeft voor ±4 auto's (en voor mij dus voldoende stalling), maar dat wil door uiteenlopende redenen niet echt vlotten en ik acht de kans vrij klein dat dit uiteindelijk doorgaat. Mocht hier op korte termijn toch een doorbraak in komen zou ik het wellicht wel weer heroverwegen.
- Paskal
- Berichten: 3682
- Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
- Auto: Kjen S, 118i, MX-5, C2 VTR, Z4
- Locatie: ZO-Brabant
Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11
Idem hier met de Clio en de MX-5 waarbij beide druppelladers ook nog eens op een tijdschakelaar zitten zodat ze slechts (net zoals de caravans) één dag per week geladen worden.
Jammer dat de M3 het veld moet ruimen, maar herken de "problematiek" wel. Niet zozeer qua ruimte want kan er thuis wel tien binnen kwijt, maar ik ben geen verzamelaar en vind dus ook dat iedere auto "een doel" moet hebben. Had bijvoorbeeld een paar jaar geleden twee vergelijkbare circuit-auto's (205 GTi en Clio RS), maar dan staat één van de twee vrijwel aldoor stil en dat vind ik zonde.
Zou bijvoorbeeld ook graag nog eens een e38 willen rijden, maar wanneer ga ik hem gebruiken als ik als daily de X5 heb en vrouwlief een Swift? Zo'n Boxster als jij hebt lijkt me bijvoorbeeld dan wel eens aardig als aanvulling op het wagenpark of als vervanger van de MX-5.
- Martijn_bmw
- Berichten: 26779
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11
Ik heb dat een beetje met de Z3qp.
Ik wil hem aan de ene kant hebben omdat ik hem onwijs gaaf vind maar als het mooi weer is om te rijden én ik heb tijd rij ik liever met het dak eraf dus pak ik tot nu toe de Z3 cabrio en niet de coupe over het algemeen...
Ik wil hem aan de ene kant hebben omdat ik hem onwijs gaaf vind maar als het mooi weer is om te rijden én ik heb tijd rij ik liever met het dak eraf dus pak ik tot nu toe de Z3 cabrio en niet de coupe over het algemeen...
- Henk Jan
- Berichten: 1441
- Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20
Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11
Maakt dat nog verschil dan denk je? Ik heb gewoon goede Ctek laders en die regelen het als het goed is allemaal zelf.
Boxster is echt fun en zou ik echt aanraden! Echt een auto die me superpositief verrast heeft! Imago zal me verder worst wezen.Paskal schreef: ↑06 feb 2020, 12:00 Jammer dat de M3 het veld moet ruimen, maar herken de "problematiek" wel. Niet zozeer qua ruimte want kan er thuis wel tien binnen kwijt, maar ik ben geen verzamelaar en vind dus ook dat iedere auto "een doel" moet hebben. Had bijvoorbeeld een paar jaar geleden twee vergelijkbare circuit-auto's (205 GTi en Clio RS), maar dan staat één van de twee vrijwel aldoor stil en dat vind ik zonde.
Zou bijvoorbeeld ook graag nog eens een e38 willen rijden, maar wanneer ga ik hem gebruiken als ik als daily de X5 heb en vrouwlief een Swift? Zo'n Boxster als jij hebt lijkt me bijvoorbeeld dan wel eens aardig als aanvulling op het wagenpark of als vervanger van de MX-5.
- Paskal
- Berichten: 3682
- Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
- Auto: Kjen S, 118i, MX-5, C2 VTR, Z4
- Locatie: ZO-Brabant
Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11
Geen idee of het veel verschil maakt, maar ik heb hier vier druppellladers van Ctek aangesloten en vind het gewoon vrij onzinnig om die zeven dagen per week aangesloten te hebben als één dag ook voldoet.
Imago interesseert mij ook niks. De MX-5 wordt net zo goed als kappersauto gezien natuurlijk dus die Boxster zal er vast wel een keertje gaan komen.
Imago interesseert mij ook niks. De MX-5 wordt net zo goed als kappersauto gezien natuurlijk dus die Boxster zal er vast wel een keertje gaan komen.
- Martijn_bmw
- Berichten: 26779
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11
welk type Cteck gebruiken jullie?
- Paskal
- Berichten: 3682
- Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
- Auto: Kjen S, 118i, MX-5, C2 VTR, Z4
- Locatie: ZO-Brabant
Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11
Hier hangt alles aan de MXS 5.0
- Henk Jan
- Berichten: 1441
- Lid geworden op: 13 feb 2007, 10:20
Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11
- Martijn_bmw
- Berichten: 26779
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: Update(je) e36 M3 gaat te koop --> pag.11
thanks! die ga ik ook regelen
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Wout309t en 6 gasten