Highland Rally 2015

Een eigen hoekje voor alle klassiekers!
Plaats reactie
scuderia
Berichten: 101
Lid geworden op: 14 jan 2010, 18:01

Highland Rally 2015

Bericht door scuderia » 25 jan 2015, 16:07

Beste DF'ers,

Dit jaar vindt op zondag 31 mei aanstaande de derde editie van de Highland Rally plaats. De start is in Baarn, en de finish in Hoogland. De route die daartussen wordt afgelegd, wordt uitgezet door een bekende uit de rallywereld. Het belooft weer een fantastisch evenement te worden waarvan de opbrengsten volledig ten goede komen aan het Jeugdsportfonds en aan de André Kuipersstichting.

Ik heb zelf met veel plezier de eerste editie georganiseerd. Dat was een erg leerzame tijd en inmiddels zijn we toe aan de derde editie. Ik vind het persoonlijk erg leuk om te zien dat deze rally zich steeds meer ontwikkelt. Sommige waarden blijven gelijk aan het fundament dat een paar jaar geleden is gelegd, en sommige zaken worden ieder jaar verbeterd.
De voorgaande edities was er een goede vertegenwoordiging van diverse merken. Ik hoop dat het dit keer wederom zo zal zijn.

De kosten zijn 125 euro per equipe van twee personen. Dit is inclusief een gastvrij ontvangst, een uitgebreide lunch en diner bij de finish. Uiteraard krijgt iedere equipe een goodiebag en de dames die meedoen aan de Ladies Challenge, worden wederom in de watten gelegd.

We hebben ook enkele speciale gasten waaronder onze astronaut André Kuipers.
Inmiddels hebben we al een aardig wagenpark, waaronder de nodig Porsches, Alfa's, Maserati Indy, DB9, Morgans, Ferrari's en uiteraard een zwarte Maserati Quattroporte Sport GT :-)


Inschrijven kan via http://www.highlandrally.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.


wat sfeerplaatjes van voorgaande edities:

Afbeelding

Afbeelding

De Lancia Beta MC:

Afbeelding

Schitterende Riley:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Die Montreal was echt een plaatje:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

458 Italia deed ook mee:

Afbeelding

De winnaars van 2014:

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast