Te koop: Stoptech BBK voor E46 M3/Z4M/etc

Velgen, luchtfilters, rolkooien en andere onderdelen aanbieden? Hier kun je al je autogerelateerde spulletjes kwijt.
Plaats reactie
Kasteel

Te koop: Stoptech BBK voor E46 M3/Z4M/etc

Bericht door Kasteel » 17 okt 2014, 11:56

Tijdens een opruiming kwam ik nog wat onderdelen tegen die toch echt even Marktplaats op moeten (zelfs nog uit Impreza tijdperk :|), zal allereerst even met de grootste beginnen:

Het is een complete set van Stoptech en ik heb deze overgenomen van Karel (leverancier Stoptech: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =5&t=19580" onclick="window.open(this.href);return false;)
Voor: ST-60 355*32mm
Achter: ST-40 355*32mm
Bij het afleveren heb ik ze op mijn voorkeur zwart laten spuiten, zonder logo's, omdat ik dit persoonlijk (nog steeds) de mooiste oplossing vind.
Ik heb de set na aanschaf nog 1,5 jaar met veel plezier onder de Z4M gehad, ik ben begonnen met de std blokken (welke niet bevielen), kort gereden met RC06 (welke op straat net te gek was, maar verders top) en later met Pagid (volgens mij RS14 voor en RS4-2 achter).
In mijn auto topic staat eea over welke velgen wel en niet passen. In 19inch hebben de CSL velgen een 5mm spacer voor nodig en met std 18inch wordt het heel erg krap.

Wat fotootjes gepikt van de eerste eigenaar onder 19inch (toen ze nog rood waren):
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Email: bartkasteel@gmail.com

Kasteel

Re: Te koop: Stoptech BBK voor E46 M3/Z4M/etc

Bericht door Kasteel » 16 nov 2014, 17:01

Update, afgelopen tijd nog even alles opgemeten en bekeken. Remschijven voor zijn net iets meer dan 30mm, daardoor niet meer geschikt voor her-gebruik, achterschijven zijn +31,2mm; dus voldoen ruimschoots.

Wat zou ik door alvorens ik ze vers zou monteren?
- nog 1 keer laten overspuiten (hoeft niet perse, maar nu ze eraf zijn beter doen)
- revisie setje voor zuigers (hoeft niet cf sommige kenners, maar zou wel mijn voorkeur genieten)
- nieuwe schijven voorzijde

Kortom, de set vraagt een kleine investering om perfect te krijgen. Mijn vraag aan jullie is, om met een gepast bod te komen waarbij ik het wel wil verkopen. We weten allemaal wat het nieuw kost, we weten wat de investering ongeveer moet zijn, dus brand los :). Indien de boden te laat, knap ik het alsnog op, maar denk wel dat er een df-er zijn slag wil slaan (win-win).

Grt

Ronnie

Bericht door Ronnie » 26 nov 2014, 09:27

helaas net ff een maatje te groot voor mij Brutus, anders had ik het zo van je overgenomen

Janko#22

Bericht door Janko#22 » 03 jan 2015, 17:23

zouden deze remmen ook eventueel met een adapter op een e39 m5 passen?

gr Janko

Plaats reactie