Pagina 1 van 1
Kees/Elmar alert
Geplaatst: 19 jul 2014, 16:10
door InjectTheVenom
Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 19 jul 2014, 19:24
door GTRene
mooi kleurtje, lijkt wel een heel grove metallic.
Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 19 jul 2014, 22:14
door InjectTheVenom
Gunmetal Pearl (PCC) is de officiële naam.
Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 20 jul 2014, 03:15
door InjectTheVenom
Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 20 jul 2014, 10:07
door Downforce Hans
Ik ben benieuwd hoeveel weken ze dit model gaan fabriceren..............
Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 20 jul 2014, 10:46
door Nutkees
Mooie auto maar doe mij dan toch liever de 2015 corvette zr1 cabrio hoor
Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 20 jul 2014, 11:04
door Fernando
Nutkees schreef:Mooie auto maar doe mij dan toch liever de 2015 corvette zr1 cabrio hoor
Idd, met alle respect maar die Viper lijkt wel het ongelukkige broertje van de Corvette, wat een verschil zeg....

Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 20 jul 2014, 12:03
door InjectTheVenom
Downforce Hans schreef:Ik ben benieuwd hoeveel weken ze dit model gaan fabriceren..............
Lang genoeg om eigenaren waarvan het GM product terug geroepen is om productiefouten te laten corrigeren over te halen om van kamp te wisselen.
Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 20 jul 2014, 12:07
door Petrolhead Tom
Fernando schreef:Nutkees schreef:Mooie auto maar doe mij dan toch liever de 2015 corvette zr1 cabrio hoor
Idd, met alle respect maar die Viper lijkt wel het ongelukkige broertje van de Corvette, wat een verschil zeg....

Iedereen met een beetje verstand verkiest dit toch boven de Viper?
Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 20 jul 2014, 12:11
door Tom
Hahaha die grote amerikaanse vlag ook
Ontopic
Beide bruut, maar voor mij ook de vette!
Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 20 jul 2014, 13:28
door WJ
Voor mij ook de Vette.
Ik vind die Viper op de eerste foto een uit de kluite gegroeide MX5. hehe. En die lip vooronder ziet er niet uit bij de Viper.
Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 20 jul 2014, 14:20
door GTRene
ik zag (dacht ik gister) een video op FB met die nwe corvette gewoon ergens op een straat, met meer dan 1100 pk dacht ik?
kan het helaas niet zo snel terug vinden, maar dat ding ging er toch vandoor met een gruwelijk geweld

Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 20 jul 2014, 15:10
door Roy RS
Dit is helemaal geen productiemodel, maar een onthoofde coupe, dus er valt niks te vergelijken met de corvette...als ze al een convertible gaan maken, ziet hij er niet zo uit.
Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 20 jul 2014, 15:37
door Joy
Bij het kijken naar de afwerking van bepaalde delen dacht ik ok dat is niet best voor een productiemodel. Gelukkig is het dus maar een probeersel.
Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 20 jul 2014, 16:21
door Booooh
Zo'n onthoofde Viper, probeersel of officieel, gaat het nooit redden qua looks tov de nieuwe Corvette, man wat een mooie machine is dat

(imho) ...
Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 21 jul 2014, 10:24
door Max V
Oogstrelend! (de Corvette dan)
Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 21 jul 2014, 11:14
door tomgtr
Wat een gaaf ding (die Corvette!)
Wil niet weten wat dat kost als de CO2 maffia is langs geweest!
Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 25 okt 2014, 11:11
door InjectTheVenom
Dit beter? Elmar's nieuwe circuitgebakje wellicht?
http://www.motorauthority.com/news/1095 ... ?fbfanpage" onclick="window.open(this.href);return false;
http://blog.caranddriver.com/caustic-ac ... pt-debuts/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 25 okt 2014, 13:30
door Elmar
Misschien over 15 jaar….

Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 25 okt 2014, 13:58
door Metchu
haha zegtie

Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 25 okt 2014, 14:16
door Bram
Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 25 okt 2014, 15:06
door Shakes
Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 25 okt 2014, 18:40
door Nutkees
ACR is ZOOOOO 2010

Re: Kees/Elmar alert
Geplaatst: 26 okt 2014, 12:18
door Geert.
Ik zag Kees laatst wel met een kruiwagen polyester zijn bedrijf binnen lopen...
