Verkocht GT-325 kit pasklaar
- GTRene
Verkocht GT-325 kit pasklaar
Te Koop:
M3-E36 en Z3M BBK GT-325 kit, pasklaar gemaakt, ready to install, incl dure 2-delige remschijven en set nwe remblokken, afijn alle onderdelen wat je in de foto’s ziet.
Upgrade je BMW M e36 M3 & Z3M met de standaard (e36 M3 & Z3M maat) NIET geperforeerde 315x28mm schijven en zware gietijzeren remklauwen e.d., voor deze prachtige set.
Zie het voorbeeld laatste foto van de e36 M3/Z3M (315x28) standaard vs deze GT-325 set.
Past eventueel ook op de non M modellen van E36 & e46 & Z3
met een lichte aanpassing van de brackets, slechts 4.5 mm van de aanslag vlakken af frezen, dan gaat je van 286x 22 mm 1 delige schijven, naar 325x28 mm 2-delig + veel betere looks en remmen.
Maak het beter/lichter/sterker/groter, maar ook mooier qua uitstraling.
Vervang de oude set met deze GT-325 kit met de licht aangepaste (voor het juiste schijf-borgboutje) nieuwe BMW M3 e46 remschijven in 325x28mm geventileerd en geboord en 2-delig (aluminium hart) wat weer onaf geveerd gewicht scheelt. (nieuwe schijven natuurlijk)
Bovendien grote, maar lichte Magnesium/Aluminium 1M/M3 remklauwen,
die ondanks de grote. zelfs iets minder wegen dan de zware gietijzeren van de M3 E36 en of Z3M klauwen.
Speciaal pasklaar gemaakt voor een e36 M3 of Z3M (en of e36/e46/Z3 met lichte aanpassing),
zonder benodiging van extra brackets oid direct te monteren op de M3-E36 of Z3M spindles/naaf.
Wat zit er in de set?
-- 2 stuks (L + R) nwe dure 2-delige remschijven 325x28 mm met alu hart en licht aangepast voor e36 en Z3 e.d. (ivm schijfborgbout)
-- set nieuwe remblokken van goede kwaliteit. (straatgebruik sowieso)
-- set mooie 1M/M3 e9x grote remklauwen (zeer goede staat, afgedopt en aangepast)
-- 2 nwe remschijf borgboutjes
Heb foto's bijgevoegd van de standaard M3 E36 en of Z3M combinatie en de GT-325 kit you decide what is,
and looks better.
Het mooie/handige van deze pasklaar gemaakte setup is,
dat je de normale meer betaalbare prijzen krijgt,
die veel lager liggen dan bv de meer gangbare duurdere BBK sets van
bv tussen de 3.000,-<>5.000,- euro liggen en bv alleen al een setje remschijven bv 1.200,-euro of meer kan kosten!
Terwijl bij de GT-325 set je de betrouwbare OEM kwaliteit BMW remschijven hebt met aluminium hart (2-delig).
Bovendien kan je deze set veelal zonder! (bij andere sets vaak niet) spacers onder vele soorten velgen plaatsen, beste met spaken die naar de rand lopen, meer ruimte, zijn namelijk wel dikker/breder dan bv de gietijzer originele M3 klauwen.
Vanaf 17 inch velgen sowieso achter vele types velgen, dan je hebt dan een super set.
Je kan je eigen remklauw bouten (4 stuks M12x1.5 in 10.9) weer gebruiken of ik kan er eventueel nwe bij regelen.
Pasklaar, dus oude in 1 geheel eraf schroeven, dan die leiding in de nwe klauwen draaien
(of nwe remleidingen of deze die erop zitten gebruiken) dan de nwe remschijf er op (wel eerst goed ontvetten ivm bescherm wax laag) incl schijfboutje en
dan de brackets erop schroeven (bracket bouten altijd met wat loctite bevestigen) , dan nwe remblokjes in de klauwen drukken,
let op, die met 3 veren gaat in de zuigerkant en die met 2 veren aan de andere kant.
Dan de veer/klauw klem er goed in drukken (even goed opletten hoe dat zit/gaat) en ontluchten e.d. and ready to break in.
Bij deze fraaie klauwen, zit een set nieuwe, goede remblokken (straatgebruik),
die hebben bovendien iets meer (groter) wrijvingsvlak
dan bv de gewone M3/Z3m en betere/sterkere remklauwen,samen met de grotere remschijven en betere looks heb je een mooie set.
Natuurlijk is alles nieuw en ongebruikt, behalve (of course) de dure speciale remklauwen die zeer goed zijn,
immers die kosten nieuw al meer dan ik vraag voor de hele BBK set.
Je kan eventueel later ook track/race remblokjes monteren, dat is ieders eigen keuze,ook die zijn gewoon bestelbaar voor deze remklauwen via de standaard nummers, wel zo makkelijk.
M3-E36 en Z3M BBK GT-325 kit, pasklaar gemaakt, ready to install, incl dure 2-delige remschijven en set nwe remblokken, afijn alle onderdelen wat je in de foto’s ziet.
Upgrade je BMW M e36 M3 & Z3M met de standaard (e36 M3 & Z3M maat) NIET geperforeerde 315x28mm schijven en zware gietijzeren remklauwen e.d., voor deze prachtige set.
Zie het voorbeeld laatste foto van de e36 M3/Z3M (315x28) standaard vs deze GT-325 set.
Past eventueel ook op de non M modellen van E36 & e46 & Z3
met een lichte aanpassing van de brackets, slechts 4.5 mm van de aanslag vlakken af frezen, dan gaat je van 286x 22 mm 1 delige schijven, naar 325x28 mm 2-delig + veel betere looks en remmen.
Maak het beter/lichter/sterker/groter, maar ook mooier qua uitstraling.
Vervang de oude set met deze GT-325 kit met de licht aangepaste (voor het juiste schijf-borgboutje) nieuwe BMW M3 e46 remschijven in 325x28mm geventileerd en geboord en 2-delig (aluminium hart) wat weer onaf geveerd gewicht scheelt. (nieuwe schijven natuurlijk)
Bovendien grote, maar lichte Magnesium/Aluminium 1M/M3 remklauwen,
die ondanks de grote. zelfs iets minder wegen dan de zware gietijzeren van de M3 E36 en of Z3M klauwen.
Speciaal pasklaar gemaakt voor een e36 M3 of Z3M (en of e36/e46/Z3 met lichte aanpassing),
zonder benodiging van extra brackets oid direct te monteren op de M3-E36 of Z3M spindles/naaf.
Wat zit er in de set?
-- 2 stuks (L + R) nwe dure 2-delige remschijven 325x28 mm met alu hart en licht aangepast voor e36 en Z3 e.d. (ivm schijfborgbout)
-- set nieuwe remblokken van goede kwaliteit. (straatgebruik sowieso)
-- set mooie 1M/M3 e9x grote remklauwen (zeer goede staat, afgedopt en aangepast)
-- 2 nwe remschijf borgboutjes
Heb foto's bijgevoegd van de standaard M3 E36 en of Z3M combinatie en de GT-325 kit you decide what is,
and looks better.
Het mooie/handige van deze pasklaar gemaakte setup is,
dat je de normale meer betaalbare prijzen krijgt,
die veel lager liggen dan bv de meer gangbare duurdere BBK sets van
bv tussen de 3.000,-<>5.000,- euro liggen en bv alleen al een setje remschijven bv 1.200,-euro of meer kan kosten!
Terwijl bij de GT-325 set je de betrouwbare OEM kwaliteit BMW remschijven hebt met aluminium hart (2-delig).
Bovendien kan je deze set veelal zonder! (bij andere sets vaak niet) spacers onder vele soorten velgen plaatsen, beste met spaken die naar de rand lopen, meer ruimte, zijn namelijk wel dikker/breder dan bv de gietijzer originele M3 klauwen.
Vanaf 17 inch velgen sowieso achter vele types velgen, dan je hebt dan een super set.
Je kan je eigen remklauw bouten (4 stuks M12x1.5 in 10.9) weer gebruiken of ik kan er eventueel nwe bij regelen.
Pasklaar, dus oude in 1 geheel eraf schroeven, dan die leiding in de nwe klauwen draaien
(of nwe remleidingen of deze die erop zitten gebruiken) dan de nwe remschijf er op (wel eerst goed ontvetten ivm bescherm wax laag) incl schijfboutje en
dan de brackets erop schroeven (bracket bouten altijd met wat loctite bevestigen) , dan nwe remblokjes in de klauwen drukken,
let op, die met 3 veren gaat in de zuigerkant en die met 2 veren aan de andere kant.
Dan de veer/klauw klem er goed in drukken (even goed opletten hoe dat zit/gaat) en ontluchten e.d. and ready to break in.
Bij deze fraaie klauwen, zit een set nieuwe, goede remblokken (straatgebruik),
die hebben bovendien iets meer (groter) wrijvingsvlak
dan bv de gewone M3/Z3m en betere/sterkere remklauwen,samen met de grotere remschijven en betere looks heb je een mooie set.
Natuurlijk is alles nieuw en ongebruikt, behalve (of course) de dure speciale remklauwen die zeer goed zijn,
immers die kosten nieuw al meer dan ik vraag voor de hele BBK set.
Je kan eventueel later ook track/race remblokjes monteren, dat is ieders eigen keuze,ook die zijn gewoon bestelbaar voor deze remklauwen via de standaard nummers, wel zo makkelijk.
Laatst gewijzigd door GTRene op 18 jul 2016, 12:11, 22 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
Re: M3-E36 en Z3M BBK GT-325 kit pasklaar
uppie voor deze leuke remset upgrade van je e36 M3 of Z3M front brakes 2014 

- GTRene
Re: E36 M3 en Z3M BBK GT-325 kit pasklaar. Remmen
ff weer wat in het zicht plaatsen 

-
Niet onbelangrijk: heb je spacers nodig icm de Roadstar wielen?
- GTRene
met deze set dacht ik niet, dat is het mooie, het valt niet veel verder naar voren uit, en bij dat type velg loopt het bv bovenaan ook niet of niet sterk naar binnen toe en is 17inch, dus zou moeten passen zonder spacers.
tis wel voor de M types Z3 en e36 deze set. (ivm andere naaf/spindle afstand)
-
Weet ik. Helaas...GTRene schreef:met deze set dacht ik niet, dat is het mooie, het valt niet veel verder naar voren uit, en bij dat type velg loopt het bv bovenaan ook niet of niet sterk naar binnen toe en is 17inch, dus zou moeten passen zonder spacers.
- GTRene

Laatst gewijzigd door GTRene op 26 jan 2015, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
- GTRene
- GTRene
-
René, adverteer je al op Bimmerboard?
Zoals je wel weet, hebben wij Belgen veel gezeur op de keuring en zeker als het op BBK's aankomt. Deze OEM-look oplossing kan voor velen (en er zit erg veel M-geweld) een goede oplossing zijn. Je hebt er dus een veel grotere potentiële doelgroep, denk ik.
Ik wil daar wel een verkooptopic voor je starten als je zelf nog geen lid bent.
Zoals je wel weet, hebben wij Belgen veel gezeur op de keuring en zeker als het op BBK's aankomt. Deze OEM-look oplossing kan voor velen (en er zit erg veel M-geweld) een goede oplossing zijn. Je hebt er dus een veel grotere potentiële doelgroep, denk ik.
Ik wil daar wel een verkooptopic voor je starten als je zelf nog geen lid bent.
- GTRene
Hoi Jussi,
Op zich zit daar wel wat in, maar hou het wat ‘kleiner/overzichtelijker’ (voor die lastige kop van mij
)
duurt wel langer maar niet zo'n probleem,
wel mooi aan geboden overigens, thx
Ik heb het ook op Marktplaats staan, kan soms best lang duren, soms gaat het ineens achter elkaar, tis een leuke set waar iemand vast wel blij van wordt, ooit eens
Op zich zit daar wel wat in, maar hou het wat ‘kleiner/overzichtelijker’ (voor die lastige kop van mij

duurt wel langer maar niet zo'n probleem,
wel mooi aan geboden overigens, thx

Ik heb het ook op Marktplaats staan, kan soms best lang duren, soms gaat het ineens achter elkaar, tis een leuke set waar iemand vast wel blij van wordt, ooit eens

- GTRene
- GTRene
- GTRene
- Tomj
En kennis van mij heeft de csl setup op zijn Z3m met roadstars en heeft daar wel spacers voor moeten steken. Van zodra mijn huidige set kromgereden is wil ik deze wel eens komen passen om te zien wat er van spacerage voor deze set nodig is.
Dat kan nog wel even duren, maar ik doe mijn best.

- GTRene
kan er aan liggen wat voor type velgen hij gebruikt en hoeveel inch, als hij bij die CSL set bv 18" heeft en velgen waar de spaken daar bv weer wat naar binnen komen, dan heb je kans dat zoiets net niet gaat passen, neem tenminste aan dat ie de standaard CSL klauwen ala gewone M3 e46 gebruikte?
bovenstaande set moet gewoon passen, ligt er ook wat aan welk type velg, maar bv de gewone BMW velg zie ik geen probleem en als je bv velgen hebt met de spaken naar buiten heb je zeker geen problemen
staat in elk geval wel dik en remt leuk natuurlijk.
Heb onder mijn Hartge Z3 ook CSL 345x28 mm zitten, maar dan met e38 klauwen en extra brackets.
Past zelfs goed onder 18" inch velgen en eventueel zonder spacers, maar dat ligt wat aan het type velgen,
bv of de spaken naar buiten gaan tot op de rand, of dat je spaken meer naar binnen staat (lees dan minder ruimte voor een dikke klauw)
bovenstaande set moet gewoon passen, ligt er ook wat aan welk type velg, maar bv de gewone BMW velg zie ik geen probleem en als je bv velgen hebt met de spaken naar buiten heb je zeker geen problemen

staat in elk geval wel dik en remt leuk natuurlijk.

Heb onder mijn Hartge Z3 ook CSL 345x28 mm zitten, maar dan met e38 klauwen en extra brackets.
Past zelfs goed onder 18" inch velgen en eventueel zonder spacers, maar dat ligt wat aan het type velgen,
bv of de spaken naar buiten gaan tot op de rand, of dat je spaken meer naar binnen staat (lees dan minder ruimte voor een dikke klauw)
Laatst gewijzigd door GTRene op 15 apr 2015, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
- GTRene

Laatst gewijzigd door GTRene op 15 apr 2015, 14:33, 2 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
Heb de prijs nogmaals naar beneden aangepast, nu mag de set voor xxx,-euro weg, bovendien via
DF ook nog eens gratis verzending
DF ook nog eens gratis verzending
Laatst gewijzigd door GTRene op 18 jul 2016, 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
heb de prijs nogmaals naar beneden gezet en tevens upje 

- GTRene
DF prijs incl
eventueel gratis verzenden binnen NL
eventueel gratis verzenden binnen NL
Laatst gewijzigd door GTRene op 07 jul 2015, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
tijd voor een upje, was ze al helemaal vergeten,
maar vreet nog steeds ruimte in 1 van men slaapkamers boven
maar vreet nog steeds ruimte in 1 van men slaapkamers boven

- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Past dit op een e46 330?
- GTRene
euh, Ja daar ga ik wel van uit, die heeft dacht ik dezelfde spindle als de andere non M e46 uitvoeringen, zal het voor de zekerheid ff opzoeken.maarten22 schreef:Past dit op een e46 330?
edit, ja dus, voorbeeld ashals links>
http://nl.bmwfans.info/parts-catalog/31211096429/" onclick="window.open(this.href);return false;
ow wacht, ben in de war, past niet, dit is de set die op de M modellen past, was in de war met die non M set...

edit: kan ook pas gemaakt worden voor dat type, dan moet er 4.5 mm (mag ook wat meer maar niet nodig) van de bracket aansluitpunten af gefreesd worden.
Maar dat kan ik dus niet, dan moet je dat zelf regelen, vrij simpel, maja moet je wel een freesbank hebben

Laatst gewijzigd door GTRene op 26 jul 2015, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.