Pagina 1 van 2

De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 08:06
door Aernoudt
Met best een vlotte laptime op de Nurburgring:

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 08:11
door dvh
Maar hoe ziet dat ding eruit vraag je jezelf af ?
Nou zo dus:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ziet er erg goed uit ! Beter dan die pussy 4-serie...........
alleen wtf geen xenon?!

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 08:34
door Downforce Hans
Gaaf ding zeg..................... :thumbup:

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 08:43
door markk
Gaaf zeg. Lekker bruut en fout.

Specs ?
Handbak, auto of iets dct achtig ?
Sper ?
Atmo V8 ?
Power ?
Max. rpm ?
Quanta costa ?

Ik heb een pleurishekel aan traditionele zware atmo V8's die geen toeren draaien maar deze klonk in het fimje erg lekker.


Mark.

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 09:39
door Riceaux
markk schreef:Gaaf zeg. Lekker bruut en fout.

Specs ?
Handbak, auto of iets dct achtig ?
Sper ?
Atmo V8 ?
Power ?
Max. rpm ?
Quanta costa ?

Ik heb een pleurishekel aan traditionele zware atmo V8's die geen toeren draaien maar deze klonk in het fimje erg lekker.


Mark.
7 liter V8, 500 pk, handbak, sper, 7000 rpm.

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 09:50
door Petrolhead Tom
Pingus is back! :hungry: :headbang:

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 10:00
door 350 Z
Gaaf en zo dadelijk klapt hij open en word hij een robot van the next generation :ken ik jou:

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 10:25
door EvdP
Schitterende auto om te zien!

(Maar helaas vind ik de bouwkwaliteit van de gemiddelde Duitser wat beter...)

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 10:38
door HansD
Mmmmmm heerlijk fout.

Als die muscle cars toch eens voor US prijzen beschikbaar werden.

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 10:47
door Aernoudt
EvdP schreef:Schitterende auto om te zien!

(Maar helaas vind ik de bouwkwaliteit van de gemiddelde Duitser wat beter...)
Dacht ik :thumbup:

Helaas wel... maar daar is de prijs ook naar: wat kost een audi/BMW/Mercedes met 500PK? Dan houd je nog wel een paar eurotjes over om dat aan te pakken :whistle:

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 11:15
door frank de jonge
Haha klopt wel! Enige wat ik jammer vindt is dat ze zo lomp ogen. Heb het gilmpie op de ns gezien maar dat gaatecht kneitertje hard. Komt een M5 niet aan denk ik. Props voor chevrolet!

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 11:44
door Fernando
Brute bak om te zien hoor, zou best hier voor de deur mogen staan. Onderstaande plaatjes is voor ons natuurlijk weer even schrikken (€44.000). :tooth:

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 11:51
door GTRene
snelle tijd :D
helemaal nog nadat hij ook nog wat lichte regen mee kreeg, goed te zien op het einde (heb wat doorgespoeld) dan wordt het ineens wat gladjes met zulk koppel :mrgreen:

klonk ook best lekker :df:

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 12:02
door GTRene
hij staat al wel op de lijst, mooie vergelijking met andere snelle karren, wel knap dat die Carrera S daar ook staat :df:

http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 13:57
door Xave30
Mmmmmm Detroit.

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 14:05
door Max V
Doe mij die maar!

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 14:33
door ErikS
Jeuj, die is lekker!

Liever deze dan de huidige corvette's.
Aan de achterkant van de vette's kan ik maar niet wennen.

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 16:00
door RJK
Maar hoe ziet dat ding eruit vraag je jezelf af ?
Nou zo dus:
:love: gaaf zeg!

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 16:25
door EvdP
Pingus schreef: Helaas wel... maar daar is de prijs ook naar: wat kost een audi/BMW/Mercedes met 500PK? Dan houd je nog wel een paar eurotjes over om dat aan te pakken :whistle:
Inderdaad. Voor hetzelfde geld koop je geen echt Duits alternatief.

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 19 okt 2013, 21:28
door Petrolhead Tom
Jammer dat het ding altijd nog 2400 kilo weegt! :hot:

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 21 okt 2013, 11:31
door Aernoudt
Mocht je het gevoel hebben wat vermogen te kort te komen, dan hebben de heren van Geiger cars ook een leuk pakketje voor je (en dat gaat dan iets verder dan de fluo kleurtjes van de foto's ;) ):

http://www.autoweek.nl/nieuws/25243/che ... &ku=772467" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 21 okt 2013, 11:37
door Robin Hartog
Wat een gaaf ding! :love:

(Niet dat gemodificeerde hok hierboven)

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 21 okt 2013, 12:31
door Downforce Hans
Petrolhead Tom schreef:Jammer dat het ding altijd nog 2400 kilo weegt! :hot:
Is een grapje zeker?

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 21 okt 2013, 12:44
door Aernoudt
Downforce Hans schreef:
Petrolhead Tom schreef:Jammer dat het ding altijd nog 2400 kilo weegt! :hot:
Is een grapje zeker?
Dat hoop ik wel, want anders heeft ie een nieuwe bril nodig :mrgreen:

Re: De nieuwe (2014) Z28 Camaro

Geplaatst: 21 okt 2013, 13:05
door Petrolhead Tom
Weight is said to be down by some 300 pounds versus the ZL1 and 100 versus the SS, which would put it in the neighborhood of 3800 pounds. Still no flyweight, but you can’t say the Camaro engineers didn’t give it their all. Besides the A/C delete, other weight-saving measures include thinner rear glass, the use of manual front sport seats, deleting the tire-inflation kit (except where required by law), removing the interior sound deadening, tossing the trunk carpet, adopting a lighter battery, and removing HID headlamps and fog lights from consideration. There’s also no stereo. Chevy says it wanted to delete the audio system entirely, but that federal regulations required one speaker be left in the car for the seatbelt chime. The team also stripped out the unused wiring for the fog lamps, speakers, and A/C. Chevy says that the C7 Corvette fills its two-seat obligation, and so the rear seats stay. But the pass-through is gone and high-density foam has been subbed in for some of the weightier innards, so they’re nine pounds lighter.