Goed bezig KPN (NOT)!
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Goed bezig KPN (NOT)!
Tot gisteren toe ben ik altijd tevreden geweest over mijn mobiele abonnement bij KPN maar dat is inmiddels aanzienlijk bijgedraaid.
Om te beginnen werd mij door degene die het op kwam halen verteld dat er een koerier zou komen die het leentoestel retour zou nemen en mij een nieuw exemplaar zou overhandigen.
Op vrijdag 4-10-2013 ontving ik een e-mail waarin stond dat met een bepaalde code naar een KPN winkel gegaan moest worden om een nieuw of vergelijkbaar toestel op te halen. Dit zou ik niet willen bestempelen als juiste informatievoorziening en verlening van service naar mij als klant toe en is niet het enigste punt in een serie van merkwaardigheden.
Logischer en redelijkerwijs ging ik er automatisch vanuit dat de winkel die mij de telefoon en het KPN abonnement verkocht 1 daarvan was (want ik kon er een KPN product kopen), daar aangekomen vertelde de verkoper mij dat dit niet klopte, dat specifieke KPN verkoopwinkels op meer dan 30 kilometer afstand van mijn woonplaats de aangewezen plek zijn en dat KPN bovendien de toestel lease optie heeft laten vervallen vanwege allerlei kromme regeltjes waar klanten aan hadden te voldoen en waarvan ik nu ook zelf melding aan het maken was.
Niet alleen is dit wéér een punt van onjuiste en onduidelijke informatievoorziening, maar ondanks een telefoongesprek van de verkoper in een poging mij tegemoet te komen in de situatie bleef als enige optie over dat er nog een hoeveelheid reiskosten bij moest komen om een oplossing voor de situatie te vinden.
Het wordt nóg leuker als ik bij de dichtstbijzijnde (op ongeveer 30 kilometer afstand) winkel aan kom en men mij doodleuk vertelt dat ze geen aan mijn defecte toestel identieke vervanger op voorraad hadden en alleen een minderwaardige oftewel NIET gelijkwaardige variant van de Galaxy S3 aan kunnen bieden of een volledig ander toestel van een andere fabrikant.
Ook nu biedt de medewerker ondanks melding van de reisafstand en de laakbare handelswijze van KPN geen enkele optie om mij tegemoet te komen met een vorm van compensatie. Op dit punt heb ik vriendelijk de papieren plus het leentoestel terug gevraagd en ben de winkel uit gelopen om bij thuiskomst contact op te nemen met de klantenservice.
Om te beginnen werd mij door degene die het op kwam halen verteld dat er een koerier zou komen die het leentoestel retour zou nemen en mij een nieuw exemplaar zou overhandigen.
Op vrijdag 4-10-2013 ontving ik een e-mail waarin stond dat met een bepaalde code naar een KPN winkel gegaan moest worden om een nieuw of vergelijkbaar toestel op te halen. Dit zou ik niet willen bestempelen als juiste informatievoorziening en verlening van service naar mij als klant toe en is niet het enigste punt in een serie van merkwaardigheden.
Logischer en redelijkerwijs ging ik er automatisch vanuit dat de winkel die mij de telefoon en het KPN abonnement verkocht 1 daarvan was (want ik kon er een KPN product kopen), daar aangekomen vertelde de verkoper mij dat dit niet klopte, dat specifieke KPN verkoopwinkels op meer dan 30 kilometer afstand van mijn woonplaats de aangewezen plek zijn en dat KPN bovendien de toestel lease optie heeft laten vervallen vanwege allerlei kromme regeltjes waar klanten aan hadden te voldoen en waarvan ik nu ook zelf melding aan het maken was.
Niet alleen is dit wéér een punt van onjuiste en onduidelijke informatievoorziening, maar ondanks een telefoongesprek van de verkoper in een poging mij tegemoet te komen in de situatie bleef als enige optie over dat er nog een hoeveelheid reiskosten bij moest komen om een oplossing voor de situatie te vinden.
Het wordt nóg leuker als ik bij de dichtstbijzijnde (op ongeveer 30 kilometer afstand) winkel aan kom en men mij doodleuk vertelt dat ze geen aan mijn defecte toestel identieke vervanger op voorraad hadden en alleen een minderwaardige oftewel NIET gelijkwaardige variant van de Galaxy S3 aan kunnen bieden of een volledig ander toestel van een andere fabrikant.
Ook nu biedt de medewerker ondanks melding van de reisafstand en de laakbare handelswijze van KPN geen enkele optie om mij tegemoet te komen met een vorm van compensatie. Op dit punt heb ik vriendelijk de papieren plus het leentoestel terug gevraagd en ben de winkel uit gelopen om bij thuiskomst contact op te nemen met de klantenservice.
-
- Berichten: 18971
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
- Fernando
- Berichten: 5118
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27
Re: Goed bezig KPN (NOT)!
Tja...
- JP
- Berichten: 34671
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: Goed bezig KPN (NOT)!
Sprakeloos......!
-
- Berichten: 9474
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
Re: Goed bezig KPN (NOT)!
Life sucks
- Arthur
- Berichten: 43504
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Goed bezig KPN (NOT)!
Gelukkig, ik wilde vanmiddag al niet als 1e reageren...



- Erik dB
- Berichten: 2490
- Lid geworden op: 06 mei 2006, 04:16
- Locatie: Amsterdam
Re: Goed bezig KPN (NOT)!
Die mensen in Syrie maar zeuren dat ze het moeilijk hebben daar.
-
OnlineMiesjel
- Berichten: 2240
- Lid geworden op: 29 jul 2007, 15:15
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Re: Goed bezig KPN (NOT)!
Klote man. 1e wereldland problemen.. 

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Goed bezig KPN (NOT)!
lol@top100 

- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
Re: Goed bezig KPN (NOT)!
Arthur schreef:Gelukkig, ik wilde vanmiddag al niet als 1e reageren...![]()


- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Goed bezig KPN (NOT)!
Haha ik ook! Ik kon ook al niet verder komen dan: tsja.Peric schreef:Arthur schreef:Gelukkig, ik wilde vanmiddag al niet als 1e reageren...![]()
Ik ook!!!!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, liquidpopcorn, tomgtr, wackywim en 1 gast