Zoals titel zegt, ik heb een iMac met op een aparte partitie windhoos XP draaien voor games. Nu wil ik Grid 2 kopen, maar deze heeft Windows 7. Het plan is eigenlijk om de hele windowspartitie te wissen en een clean install te doen van W7 omdat ik XP niet gebruik buiten het gamen, maar kan ik dan de behaalde levels en auto's meenemen en de spellen opnieuw installeren op W7?
Zelfde vraag voor de code's van de games, kan ik die opnieuw gebruiken of moet ik die vrijgeven voordat ik XP wis?
het gaat om de volgende games:
NFS Shift 1
NFS Shift 2
Formula 1 2010
Of kan ik ook W7 over XP heen zetten en gegevens behouden? (ik weet niet zeker of dit kan onder bootcamp waar dit draait, clean install is iig makkelijker.
van XP naar W7, kan ik gameplay in games bewaren/overzetten?
- Roy RS
- Sander Prinsen
- Auto: Honda S2000 & Jaguar F-Type
Re: van XP naar W7, kan ik gameplay in games bewaren/overzet
De meeste spellen zetten hun savegames/voortgang in de Mijn Documenten map. Deze kun je backuppen en terugzetten na je herinstallatie, als je het spel dan opnieuw installeert, zou deze normaal de savegames moeten oppikken.
Of dat bij genoemde games het geval is, weet ik niet. NFS Shift 1&2 volgens mij wel, F1 2010 heb ik nooit gespeeld.
Codes kun je normaal ook gewoon opnieuw gebruiken, hoeven niet vrijgegeven te worden.
Of dat bij genoemde games het geval is, weet ik niet. NFS Shift 1&2 volgens mij wel, F1 2010 heb ik nooit gespeeld.
Codes kun je normaal ook gewoon opnieuw gebruiken, hoeven niet vrijgegeven te worden.