Dit forum gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27900
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Dit forum gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 12 jan 2024, 10:55

Elise schreef: 12 jan 2024, 10:05 Dit jaar begonnen met een, naar mijn mening, volwassen "discussie" met Luco in het "Zonnepanelen" en het "gas" topic :thumbup:
Daardoor meende ik dat ik wel oprecht wat in Luco zijn "Ja ik heb ook een rwd" topic kon posten. Het is per slot van rekening 2024 en we waren zo goed begonnen.
Dat had ik beter niet kunnen doen :bag:

Zit er hard over te denken om een knotje te doen.
Nogmaals, alle bijdragen zijn welkom, en ik lees je reacties ook gewoon, alleen wil ik niet overal op reageren om geen eindeloze discussies te krijgen.
Want met de zonnepanelen ging het goed, maar als ik vraag na commentaar/advies op de eindafrekening kreeg ik de deksel op mijn neus, dus reageer ik wat selectiever om dat te voorkomen.

En inderdaad was het zonnepanelen volwassen :thumbup:

Online
wackywim
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 jan 2024, 22:21
Auto: Bmw F11

Re: Dit forum gaat naar de haaien

Bericht door wackywim » 12 jan 2024, 16:04

Of maak binnen het off-topic kadertje een nieuw topic genaamd “UFC RING” waar er alle ruimte is om elkaar af te zeiken, op de man te spelen, compleet irrelevante argumenten te gebruiken et cetera. Dus een speciaal plekje voor hen die dat af en toe willen en zodra een discussie in een ander topic hiernaar neigt kan die worden afgesplitst naar de UFC RING of de mensen vriendelijk verzoeken daar hun gesprek voort te zetten.
En een ieder die daar geen zin in heeft hoeft dat topic dan ook nooit te openen of te lezen.

Gebruikersavatar
Fedmas
Berichten: 1326
Lid geworden op: 30 aug 2011, 21:31
Auto: A3 45 TFSIe

Re: Dit forum gaat naar de haaien

Bericht door Fedmas » 12 jan 2024, 20:22

JP schreef: 12 jan 2024, 08:50
Throwback friday..... alweer 10.5jaar geleden, hadden we toen ook een forum-dipje? Zal ook komen door te weinig daglicht en de thermostaat op 17.
10,5 jaar geleden was ik ook al zo wijs en volwassen... En 20kg lichter :verveeld:

(kon me niet meer herinneren dat ik dit topic ooit gestart was :mrgreen: )

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31262
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Dit forum gaat naar de haaien

Bericht door JP » 12 jan 2024, 22:14

Ik haal graag herinneringen op :verveeld:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Barend, Brutus the Legend, Edwin de Haas, Jaws, Kocheler, Majestic-12 [Bot], Paul76, vester86, WJ en 66 gasten