Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd -

Alles over de Nürburgring, van Touristenfahrten en ideale lijnen tot de grootste schnitzels van de omgeving.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door daNpy » 09 jun 2014, 21:14

Gerwin Ring schreef: Ja ik ben er ook vanaf woensdag: ik heb een nieuw scootertje dat ik voortaan op de ring laat staan, ik kom wel effe buurten.
Super!
Laat maar ff per sms oid weten als je komt zodat we niet ergens anders rondhangen :D

Gebruikersavatar
Gijs.
Berichten: 865
Lid geworden op: 06 sep 2009, 20:18

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door Gijs. » 09 jun 2014, 22:01

Gerwin Ring schreef:
Gijs. schreef:Echt super super gaaf! Dank voor je antwoord wat betreft ombouw, leuk om zo een beetje inzicht te krijgen in hoeveel werk daar in gaat zitten! Ik ben waarschijnlijk wel bij de 24u aanwezig, maar bij de 24u mag je niet zomaar in de pitbox komen is mijn herinnering van vorig jaar. Toen hadden we speciale pasjes en werden we daar streng op gecontroleerd.
Je hebt tijdens de 24u wel een kaartje nodig idd. Maar alle kaarten zijn volgens mij wel incl. fahrerlager. Voor alle dagen samen 66 euro.

http://www.eventim.de/42-adac-zurich-24 ... =erdetaila
Ja kaarten zijn inderdaad incl. toegang tot Fahrerlager, maar da's gewoon het paddock. Om echt in de pitbox te komen heb je nog weer aparte pasjes nodig die je niet kan kopen. Echter herinner ik me van vorig jaar dat vlak voor de start iedereen wel in de pitlane en op het circuit zelf mocht komen. Das was op het moment dat de auto's klaar werden gezet voor de start.

Gebruikersavatar
Gerwin Ring
Berichten: 329
Lid geworden op: 15 feb 2008, 15:53

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door Gerwin Ring » 09 jun 2014, 22:28

daNpy schreef:
Gerwin Ring schreef: Ja ik ben er ook vanaf woensdag: ik heb een nieuw scootertje dat ik voortaan op de ring laat staan, ik kom wel effe buurten.
Super!
Laat maar ff per sms oid weten als je komt zodat we niet ergens anders rondhangen :D
ok top, stuur me effe via pb je mob nummer dan maak ik een whattsapp groepje voor alle DF-ers die present zijn, kunnen we elkaar beetje op de hoogte houden

dus voor allen die het leuk vinden en er die dagen ook zijn: stuur me even een pb, dan kan het spammen beginnen ;-)

Gebruikersavatar
Gerwin Ring
Berichten: 329
Lid geworden op: 15 feb 2008, 15:53

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door Gerwin Ring » 09 jun 2014, 22:29

Gijs. schreef:
Gerwin Ring schreef:
Gijs. schreef:Echt super super gaaf! Dank voor je antwoord wat betreft ombouw, leuk om zo een beetje inzicht te krijgen in hoeveel werk daar in gaat zitten! Ik ben waarschijnlijk wel bij de 24u aanwezig, maar bij de 24u mag je niet zomaar in de pitbox komen is mijn herinnering van vorig jaar. Toen hadden we speciale pasjes en werden we daar streng op gecontroleerd.
Je hebt tijdens de 24u wel een kaartje nodig idd. Maar alle kaarten zijn volgens mij wel incl. fahrerlager. Voor alle dagen samen 66 euro.

http://www.eventim.de/42-adac-zurich-24 ... =erdetaila
Ja kaarten zijn inderdaad incl. toegang tot Fahrerlager, maar da's gewoon het paddock. Om echt in de pitbox te komen heb je nog weer aparte pasjes nodig die je niet kan kopen. Echter herinner ik me van vorig jaar dat vlak voor de start iedereen wel in de pitlane en op het circuit zelf mocht komen. Das was op het moment dat de auto's klaar werden gezet voor de start.
juist! mocht je in de buurt zijn: ik schreef 1 post hierboven iets over een whatssapp groepje: ik denk dat we altijd wel wat extra pasjes bij BF hebben, laat me even weten wanneer je in de buurt bent.

Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door daNpy » 10 jun 2014, 09:10

Gijs. schreef: Ja kaarten zijn inderdaad incl. toegang tot Fahrerlager, maar da's gewoon het paddock. Om echt in de pitbox te komen heb je nog weer aparte pasjes nodig die je niet kan kopen. Echter herinner ik me van vorig jaar dat vlak voor de start iedereen wel in de pitlane en op het circuit zelf mocht komen. Das was op het moment dat de auto's klaar werden gezet voor de start.
In de pitstraat mag je zonder 'extra' pasje idd niet komen, maar in de pits wel. Alleen bij de grote teams staat er tegenwoordig beveiliging voor.
Teveel mensen met kinderen die in de weg staan tijdens een pitstop :nah:

@Gerwin:
Even kijken of ik een buitenland bundeltje af kan sluiten, anders heb ik geen internet daaro dus ook geen WA ;)

Gebruikersavatar
yorick
Berichten: 969
Lid geworden op: 13 feb 2007, 19:36
Locatie: piershil

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door yorick » 11 jun 2014, 00:12

Ik volg dit topic met plezier. Als ik aanwezig ben bij de 24h hou ik de porsche in de gaten.

Gebruikersavatar
Gijs.
Berichten: 865
Lid geworden op: 06 sep 2009, 20:18

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door Gijs. » 12 jun 2014, 14:50

Gerwin, hoe leef jij nou naar zo'n race toe? Hoe zien de laatste weken/dagen er uit voor de 24u? Misschien is het leuk als je daar wat over kan vertellen, ik ben er in ieder geval benieuwd naar!

Gebruikersavatar
Gerwin Ring
Berichten: 329
Lid geworden op: 15 feb 2008, 15:53

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door Gerwin Ring » 14 jun 2014, 11:04

Gijs. schreef:Gerwin, hoe leef jij nou naar zo'n race toe? Hoe zien de laatste weken/dagen er uit voor de 24u? Misschien is het leuk als je daar wat over kan vertellen, ik ben er in ieder geval benieuwd naar!
eehh vooral hard werken ;-) Ik ben er volgende week vanaf woensdag al, dus als ondernemer betekent dat vaak ervoor en erna extra hard aan de bak! Laatste weken wat meer gesport, minder gegeten (ik ben nogal bourgondisch en iedere 10kg gewicht is ongeveer 1 seconde per ronde...) komende dagen wat meer slapen om lekker fit aan het evenement te beginnen. Verder dit weekend nog wat data/videoanalyse van VLN4 om de leerpunten weer even helder te hebben. En de reglementen even van voor tot achteren doorlezen, altijd lekker als je precies weet wat er is afgesproken :) Heeft ons in de VLN ook al wel eens wat opgeleverd. Kan net wachten!

Gebruikersavatar
Gerwin Ring
Berichten: 329
Lid geworden op: 15 feb 2008, 15:53

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door Gerwin Ring » 14 jun 2014, 11:05

daNpy schreef:
Gerwin Ring schreef:
daNpy schreef:Welke pitbox zit je? :)
De aller allerlaatste, wij kunnen na de pitstops gelijk volgas wegrijden..

Kom je gezellig langs?
Uiteraard!

Wij zitten de hele week op Brünnchen, als je tijd heb kun je wel even een biertje komen pakken! :beer:
Waar gaan jullie voetbal kijken woensdagavond? Hebben jullie TV daar op Brünnchen? Dan kom ik met de NL rijders graag!

Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door daNpy » 14 jun 2014, 13:16

Gerwin Ring schreef: Waar gaan jullie voetbal kijken woensdagavond? Hebben jullie TV daar op Brünnchen? Dan kom ik met de NL rijders graag!
Wij nemen sowieso nu onze eigen tv+DVB-t set mee om de race te kunnen kijken.
Ik weet niet zeker of er ook Duitse kanalen in de lucht hangen om het voetbal te kunnen kijken maar in onze groep heeft ook iemand een schotel bij dus da komt helemaal goed :mrgreen:

Gebruikersavatar
Gerwin Ring
Berichten: 329
Lid geworden op: 15 feb 2008, 15:53

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door Gerwin Ring » 14 jun 2014, 17:54

daNpy schreef:
Gerwin Ring schreef: Waar gaan jullie voetbal kijken woensdagavond? Hebben jullie TV daar op Brünnchen? Dan kom ik met de NL rijders graag!
Wij nemen sowieso nu onze eigen tv+DVB-t set mee om de race te kunnen kijken.
Ik weet niet zeker of er ook Duitse kanalen in de lucht hangen om het voetbal te kunnen kijken maar in onze groep heeft ook iemand een schotel bij dus da komt helemaal goed :mrgreen:
ok top, denk dat philip, jeroen en patrick ook wel meekomen! Mooie plek om Nederland de groep te zien winnen!

Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door daNpy » 14 jun 2014, 18:06

Komt helemaal goed :D

PM je nummer nog even voor de zekerheid ;)

Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 8893
Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door Joop » 16 jun 2014, 01:52

Zo weer even bijgelezen...

...leest lekker weg en laat wel zien dat jullie nu heel serieus met de auto's bezig zijn en mooier nog: dat jullie ook al mooie resultaten laten zien.
Moet toch eens die kant op tijdens een van de VLN races. De 24h gaat me aankomend weekend niet lukken helaas.

Gebruikersavatar
Snipe
Berichten: 12631
Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
Locatie: Amsterdam

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door Snipe » 16 jun 2014, 09:40

Pakken jullie nog wel eens een trackday met de M3's of ligt de focus nu helemaal hierop?

Rein
Berichten: 1934
Lid geworden op: 18 mar 2006, 17:27

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door Rein » 16 jun 2014, 16:04

Gave verhalen!
Hou ons op de hoogte :df:

Gebruikersavatar
Gerwin Ring
Berichten: 329
Lid geworden op: 15 feb 2008, 15:53

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door Gerwin Ring » 16 jun 2014, 18:07

daNpy schreef:Komt helemaal goed :D

PM je nummer nog even voor de zekerheid ;)
nummer verstuurd ;-)

Gebruikersavatar
Gerwin Ring
Berichten: 329
Lid geworden op: 15 feb 2008, 15:53

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door Gerwin Ring » 16 jun 2014, 18:15

Snipe schreef:Pakken jullie nog wel eens een trackday met de M3's of ligt de focus nu helemaal hierop?
De VLN, 24H, RCN + testdagen samen ben ik dit jaar al 42 dagen op de ring... Oh plus twee dagen rad am ring ;-)

Nee ben bang dat de M3's er dit jaar wat bekaaid afkomen. Mijn GTS en CSL mogen dit weekend wel naar buiten: naar het BMW M event bij Breeman in Rotterdam ter gelegenheid van de M3/m4 introductie:

https://www.fbreeman.nl/index.php?optio ... Itemid=243

Gebruikersavatar
Gerwin Ring
Berichten: 329
Lid geworden op: 15 feb 2008, 15:53

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door Gerwin Ring » 16 jun 2014, 18:45

Rein schreef:Gave verhalen!
Hou ons op de hoogte :df:
Ja ga ik doen!

Ik zal proberen een paar updates te doen tijdens het weekend. Ook misschien wat "behind-the-scenes" fototjes die via de whattsapp groep hier op het forum terecht kunnen komen.

Voor eventuele geiinteresseerden, de 24u wordt best wel goed door de media gevolgt:

Internet:

Official Live eventpage: http://www.24h-rennen.de Op deze site zal het gehele weekend een livestream te zien zijn (in de "Live" sectie).

Youtube incl. live cameras: https://www.youtube.com/channel/UCKgMzH ... DEKKMc9bKA

Facebook: https://www.facebook.com/24hNurburgring

TV:

Voor degenen die Sport 1 kunnen ontvangen, ca 15 uur live coverage

Iphone / Ipad:

Er zijn twee apps:

https://itunes.apple.com/de/app/adac-24 ... 84591?mt=8
Dit is de officiële app. Erg handig, timings, ticker, livestream etc. Je kan in de live timer ook de klasse selecteren, bijvoorbeeld onze V6 klasse en dan zie je realtime de stand in die klasse.

Afbeelding
Afbeelding



https://itunes.apple.com/de/app/racing- ... 91012?mt=8
Met deze app kan je de GPS sensors die verplicht in alle auto's zijn gebouwd (om de 60 km/h in code dubbel geel zone's te kunnen controleren) van alle deelnemende autos volgen. Je selecteert een auto naar keuze (Bijvoorbeeld onze #161!) en dan zie je precies waar, hoe hard en tussen welk verkeer / tegenstanders. Is voor ons ook een handig stuk gereedschap om precies te weten wanneer de pitcrew klaar moet staan.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom V
Berichten: 4861
Lid geworden op: 19 sep 2006, 11:50

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door Tom V » 18 jun 2014, 20:26

En natuurlijk het beste commentaar via Radio Le Mans (http://www.radiolemans.com" onclick="window.open(this.href);return false;).

Geniet er van Gerwin!

Online
Richardt.
Berichten: 6494
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door Richardt. » 21 jun 2014, 16:16

De apps werken wel gaaf zeg!
Ga het via de livestream tevens ook een beetje proberen te volgen. :thumbup:

Gebruikersavatar
yorick
Berichten: 969
Lid geworden op: 13 feb 2007, 19:36
Locatie: piershil

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door yorick » 21 jun 2014, 16:38

Wij staan langs de baan. Vanaf de telefoon net een deel van dit topic doorgelezen, maar kan zo snel niet vinden wat het startnummer van de Porsche is.

Online
Richardt.
Berichten: 6494
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door Richardt. » 21 jun 2014, 16:41

Van Gerwin en Philip?
Die rijden met nummer 161 (Black Falcon) ;)

Wel een hoop ongelukken in de eerste drie kwartier zeg!

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27901
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door Luco » 21 jun 2014, 17:57

De 61 heeft ook schade, staat in de pits, veel ducktape zag ik.

Gebruikersavatar
martll
Berichten: 1408
Lid geworden op: 30 apr 2012, 19:42

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door martll » 22 jun 2014, 11:14

Ik zie zojuist een Porsche (wit/grijs met gele streep) van de zijkant aangetikt worden, verder rijden en daarna de muur in gaan. Kon het nummer niet goed zien, maar begon met 16. Toch niet jullie hoop ik?

Online
Richardt.
Berichten: 6494
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Gerwin & Philip op weg naar 24H Nurburgring - gewijzigd

Bericht door Richardt. » 22 jun 2014, 13:05

Denk het niet, ze rijden inmiddels op plek 31 algemeen rond en tweede in hun klasse :thumbup:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 96 gasten