Super!Gerwin Ring schreef: Ja ik ben er ook vanaf woensdag: ik heb een nieuw scootertje dat ik voortaan op de ring laat staan, ik kom wel effe buurten.
Laat maar ff per sms oid weten als je komt zodat we niet ergens anders rondhangen
Super!Gerwin Ring schreef: Ja ik ben er ook vanaf woensdag: ik heb een nieuw scootertje dat ik voortaan op de ring laat staan, ik kom wel effe buurten.
Ja kaarten zijn inderdaad incl. toegang tot Fahrerlager, maar da's gewoon het paddock. Om echt in de pitbox te komen heb je nog weer aparte pasjes nodig die je niet kan kopen. Echter herinner ik me van vorig jaar dat vlak voor de start iedereen wel in de pitlane en op het circuit zelf mocht komen. Das was op het moment dat de auto's klaar werden gezet voor de start.Gerwin Ring schreef:Je hebt tijdens de 24u wel een kaartje nodig idd. Maar alle kaarten zijn volgens mij wel incl. fahrerlager. Voor alle dagen samen 66 euro.Gijs. schreef:Echt super super gaaf! Dank voor je antwoord wat betreft ombouw, leuk om zo een beetje inzicht te krijgen in hoeveel werk daar in gaat zitten! Ik ben waarschijnlijk wel bij de 24u aanwezig, maar bij de 24u mag je niet zomaar in de pitbox komen is mijn herinnering van vorig jaar. Toen hadden we speciale pasjes en werden we daar streng op gecontroleerd.
http://www.eventim.de/42-adac-zurich-24 ... =erdetaila
ok top, stuur me effe via pb je mob nummer dan maak ik een whattsapp groepje voor alle DF-ers die present zijn, kunnen we elkaar beetje op de hoogte houdendaNpy schreef:Super!Gerwin Ring schreef: Ja ik ben er ook vanaf woensdag: ik heb een nieuw scootertje dat ik voortaan op de ring laat staan, ik kom wel effe buurten.
Laat maar ff per sms oid weten als je komt zodat we niet ergens anders rondhangen
juist! mocht je in de buurt zijn: ik schreef 1 post hierboven iets over een whatssapp groepje: ik denk dat we altijd wel wat extra pasjes bij BF hebben, laat me even weten wanneer je in de buurt bent.Gijs. schreef:Ja kaarten zijn inderdaad incl. toegang tot Fahrerlager, maar da's gewoon het paddock. Om echt in de pitbox te komen heb je nog weer aparte pasjes nodig die je niet kan kopen. Echter herinner ik me van vorig jaar dat vlak voor de start iedereen wel in de pitlane en op het circuit zelf mocht komen. Das was op het moment dat de auto's klaar werden gezet voor de start.Gerwin Ring schreef:Je hebt tijdens de 24u wel een kaartje nodig idd. Maar alle kaarten zijn volgens mij wel incl. fahrerlager. Voor alle dagen samen 66 euro.Gijs. schreef:Echt super super gaaf! Dank voor je antwoord wat betreft ombouw, leuk om zo een beetje inzicht te krijgen in hoeveel werk daar in gaat zitten! Ik ben waarschijnlijk wel bij de 24u aanwezig, maar bij de 24u mag je niet zomaar in de pitbox komen is mijn herinnering van vorig jaar. Toen hadden we speciale pasjes en werden we daar streng op gecontroleerd.
http://www.eventim.de/42-adac-zurich-24 ... =erdetaila
In de pitstraat mag je zonder 'extra' pasje idd niet komen, maar in de pits wel. Alleen bij de grote teams staat er tegenwoordig beveiliging voor.Gijs. schreef: Ja kaarten zijn inderdaad incl. toegang tot Fahrerlager, maar da's gewoon het paddock. Om echt in de pitbox te komen heb je nog weer aparte pasjes nodig die je niet kan kopen. Echter herinner ik me van vorig jaar dat vlak voor de start iedereen wel in de pitlane en op het circuit zelf mocht komen. Das was op het moment dat de auto's klaar werden gezet voor de start.
eehh vooral hard werken Ik ben er volgende week vanaf woensdag al, dus als ondernemer betekent dat vaak ervoor en erna extra hard aan de bak! Laatste weken wat meer gesport, minder gegeten (ik ben nogal bourgondisch en iedere 10kg gewicht is ongeveer 1 seconde per ronde...) komende dagen wat meer slapen om lekker fit aan het evenement te beginnen. Verder dit weekend nog wat data/videoanalyse van VLN4 om de leerpunten weer even helder te hebben. En de reglementen even van voor tot achteren doorlezen, altijd lekker als je precies weet wat er is afgesproken Heeft ons in de VLN ook al wel eens wat opgeleverd. Kan net wachten!Gijs. schreef:Gerwin, hoe leef jij nou naar zo'n race toe? Hoe zien de laatste weken/dagen er uit voor de 24u? Misschien is het leuk als je daar wat over kan vertellen, ik ben er in ieder geval benieuwd naar!
Waar gaan jullie voetbal kijken woensdagavond? Hebben jullie TV daar op Brünnchen? Dan kom ik met de NL rijders graag!daNpy schreef:Uiteraard!Gerwin Ring schreef:De aller allerlaatste, wij kunnen na de pitstops gelijk volgas wegrijden..daNpy schreef:Welke pitbox zit je?
Kom je gezellig langs?
Wij zitten de hele week op Brünnchen, als je tijd heb kun je wel even een biertje komen pakken!
Wij nemen sowieso nu onze eigen tv+DVB-t set mee om de race te kunnen kijken.Gerwin Ring schreef: Waar gaan jullie voetbal kijken woensdagavond? Hebben jullie TV daar op Brünnchen? Dan kom ik met de NL rijders graag!
ok top, denk dat philip, jeroen en patrick ook wel meekomen! Mooie plek om Nederland de groep te zien winnen!daNpy schreef:Wij nemen sowieso nu onze eigen tv+DVB-t set mee om de race te kunnen kijken.Gerwin Ring schreef: Waar gaan jullie voetbal kijken woensdagavond? Hebben jullie TV daar op Brünnchen? Dan kom ik met de NL rijders graag!
Ik weet niet zeker of er ook Duitse kanalen in de lucht hangen om het voetbal te kunnen kijken maar in onze groep heeft ook iemand een schotel bij dus da komt helemaal goed
nummer verstuurddaNpy schreef:Komt helemaal goed
PM je nummer nog even voor de zekerheid
De VLN, 24H, RCN + testdagen samen ben ik dit jaar al 42 dagen op de ring... Oh plus twee dagen rad am ringSnipe schreef:Pakken jullie nog wel eens een trackday met de M3's of ligt de focus nu helemaal hierop?
Ja ga ik doen!Rein schreef:Gave verhalen!
Hou ons op de hoogte
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 96 gasten