Van Dolen TimeAttack Team

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27949
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Luco » 21 mar 2013, 12:34


Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door RVV » 21 mar 2013, 12:38

Luco schreef:Ik ben heel de ochtend al in overleg met mijn team van advocaten wat we nu nog kunnen doen om de schade te beperken :blink:
Ondertussen bij Luco thuis...

Afbeelding

Gebruikersavatar
PD power
Berichten: 1967
Lid geworden op: 03 sep 2006, 19:53
Locatie: Coevorden
Contacteer:

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door PD power » 21 mar 2013, 13:00

:lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol:

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Roy RS » 21 mar 2013, 13:12

PD power schreef:Heel verstandig Luco... :bignews:

Wel jammer , een verlies voor het forum, "het waren 3 geweldige postingen" we zullen hem missen.. :tooth:
niet alleen waren het 3 mooie posts...we gaan nu dus de enige "knappe" forummember moeten missen, hij was op zeker de enige die (zelfbenoemd) knap genoeg was om er een avatar van te boetseren...dat zie ik Luco (godzijdank) niet doen... (dan zouden we aan de lopende band malware meldingen krijgen :lollerdelol: )



ondanks alle lol is het wel oprecht jammer dat het zo gelopen is, want ik had graag de vervolgepisodes gelezen...dit topic ging wel echt om waar het hier om gaat "driving fun"

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27949
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Luco » 21 mar 2013, 13:25

RVV schreef:
Luco schreef:Ik ben heel de ochtend al in overleg met mijn team van advocaten wat we nu nog kunnen doen om de schade te beperken :blink:
Ondertussen bij Luco thuis...

Afbeelding
Je ziet het, geen nederlandse zuinigheid, iedereen mag meeeten :hungry: :hungry: :hungry:

Gebruikersavatar
Frank280zx
Berichten: 543
Lid geworden op: 19 mei 2008, 09:45
Locatie: Amsterdam of e36 GTR v8, 280ZXR v8, Range Rover tuinhuiseditie

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Frank280zx » 21 mar 2013, 13:54

Driving-fun.com B.V. dat word Conservatoir derdenbeslag door vanDolen. :tong:

Gebruikersavatar
Gert.
Berichten: 361
Lid geworden op: 31 jul 2008, 22:19
Contacteer:

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Gert. » 21 mar 2013, 13:58

Het uiterst vermakelijk allemaal, lees het net vanaf begin tot einde.
Toch lijkt het me niet verstandig om namen van mensen/bedrijven hier te veel te gaan bashen (al is de verleiding nog zo groot).

Gebruikersavatar
Frank280zx
Berichten: 543
Lid geworden op: 19 mei 2008, 09:45
Locatie: Amsterdam of e36 GTR v8, 280ZXR v8, Range Rover tuinhuiseditie

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Frank280zx » 21 mar 2013, 14:15

eens dat kan altijd tegen de betreffende personen werken, en dat kan nooit helemaal de bedoeling zijn mag ik hopen. Ieder zijn brood, en nogmaals Jeroen gewoon blijven posten, Luco heeft je ook nodig om te trollen ;) :kikker:

EN dit verhaal was idd gewoon waar het om gaat Driving-Fun .. of dat nu in de ogen van anderen geslaagd is of niet! ieder begin is moeilijk.

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Riceaux » 21 mar 2013, 14:17

Wat ik niet helemaal snap, meneer van Dolen stelt dat zijn naam schade toegebracht is, maar hij vertelt daarvoor dat hij z'n zaak heeft moeten sluiten?

Gebruikersavatar
Gert.
Berichten: 361
Lid geworden op: 31 jul 2008, 22:19
Contacteer:

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Gert. » 21 mar 2013, 14:28

Die logica ontgaat me ook volledig.
Iemand die "mogelijk" handig is in sleutelen maar niet zo handig in schrijven van teksten?

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door RVV » 21 mar 2013, 14:29

Misschien moeten we helemaal geen discussie willen over het bedrijf van Van Dolen. Zie daar persoonlijk ook niet echt het belang van in.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27949
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Luco » 21 mar 2013, 14:44

Altijd zonde natuurlijk als iemand zijn bedrijf moet sluiten.

Maar ik las dat Jeroen niet meer meedoet met timeattack als het zo druk blijft op de baan.

Kijk met smart uit als die echt gaat racen en er 65 man aan de start staan :tooth:

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Riceaux » 21 mar 2013, 14:45

Ik las dat Jeroen z'n BMW in de verkoop gaat?

hanske
Berichten: 1019
Lid geworden op: 09 nov 2011, 15:45

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door hanske » 21 mar 2013, 14:50

Riceaux schreef:Wat ik niet helemaal snap, meneer van Dolen stelt dat zijn naam schade toegebracht is, maar hij vertelt daarvoor dat hij z'n zaak heeft moeten sluiten?

Een niet (meer) bestaand bedrijf kan je geen schade berokkenen. Zoals uit de openings post op te maken is, was het bedrijf van Van Dolen ten tijde van de TA al reeds gesloten. Echter voelt Van Dolen zich bekritiseerd en aangevallen terwijl alle pijlen op zijn huis-clown gericht waren en niet op Van Dolen in persoon of bedrijf. :coffee:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door RVV » 21 mar 2013, 14:55

http://www.vandolenautosport.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mededeling!
Wij zijn vanaf woensdag 20 maart gestopt met onze werkplaats.

De webwinkel blijft doorgaan.
Zijn werkplaats is gesloten, dat is iets anders dan zijn bedrijf. Daarom schrijf ik al, discussie over zijn bedrijf lijkt me compleet overbodig.

Jeroen K.
Berichten: 1820
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
Locatie: momenteel geen :/

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Jeroen K. » 21 mar 2013, 15:02

Luco schreef:Altijd zonde natuurlijk als iemand zijn bedrijf moet sluiten.

Maar ik las dat Jeroen niet meer meedoet met timeattack als het zo druk blijft op de baan.

Kijk met smart uit als die echt gaat racen en er 65 man aan de start staan :tooth:
Dat is compleet anders. dan vecht je om positie en niet om tijden zoals tijdens Time Attack.
Riceaux schreef:Ik las dat Jeroen z'n BMW in de verkoop gaat?
Klopt ook, hopelijk snel weg dan kan ik eventueel mijn M3 naar nederland halen om er een "bulletproof" motorblok in te gaan bouwen.

Ik heb zowiezo in 10 minuten straat gebruik van mijn M3 meer lol dan dat ik vorig seizoen uit me racen haalde. De auto spreekt me meer aan dan een E36 door een aantal redenen:
Vermogen - grootste reden
Geluid - 1na grootste reden
Toch specialer dan een 325i
En nog meer

Het was een leuke auto om mee te beginnen maar en mee te kunnen rijden omdat ik ng niet de openbare weg op mag. Sinds ik me rbw heb gehaald heb ik steeds minder lol ermee gehad.

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Riceaux » 21 mar 2013, 15:05

RVV schreef:http://www.vandolenautosport.nl/
Mededeling!
Wij zijn vanaf woensdag 20 maart gestopt met onze werkplaats.

De webwinkel blijft doorgaan.
Zijn werkplaats is gesloten, dat is iets anders dan zijn bedrijf. Daarom schrijf ik al, discussie over zijn bedrijf lijkt me compleet overbodig.
Duidelijk!

@Jeroen: Begrijpelijk dat een 325i niet zoveel plezier brengt als je een m3 gewend bent. Succes met de verkoop!

Jeroen K.
Berichten: 1820
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
Locatie: momenteel geen :/

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Jeroen K. » 21 mar 2013, 15:10

Riceaux schreef:@Jeroen: Begrijpelijk dat een 325i niet zoveel plezier brengt als je een m3 gewend bent. Succes met de verkoop!
Thx. Dat is zeker waar! Moet ook eerlijk zijn als ik de M3 niet meer had was de auto gebleven en was hier een ander blok in gekomen (heb alle plannen al ergens thuis liggen etc voor de auto). Daarbij brengt dit extra geld voor het bouwen van het blok en voor wat andere leuke dingen voor de M3 (maar die blijven nog even geheim totdat ik het zeker weet) ;)

Gebruikersavatar
Reind
Berichten: 2663
Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Reind » 21 mar 2013, 15:32

Ik snap toch niet helemaal dat je de hele tijd stelt dat je meer vermogen wilt hebben. Je zeg dat je daardoor betere rondentijden kan rijden. Dat is feitelijk wel zo maar dan is de referentie geen 2:04 meer maar 1:55 (voor bijv. een m3). Per slado zal je dan nog langzamer worden aangezien je dit vermogen ook nog niet helemaal de baas bent. Kijk maar naar die PK kanonnen die ook geen top tijden rijden.

Zou je niet eerst investeren in meer rijden met deze e36. Je komt nog zo'n 15 seconden per rond te kort. Dat geeft helemaal niks maar laat wel zien waar je in moet investeren (jezelf).

Zie dit niet al bashen of kritiek naar jou. Maar lijkt me voor jou wel de beste stap voorwaats.

Indien we elkaar eens treffen wil ik ook wel wat adviezen geven of met je meerijden. Misschien ligt het ook wel aan de auto, dat kan ik dan ook meteen voor je vaststellen.

Het hele van Dolen verhaal is natuurlijk triest. Dat gun je niemand. Maar hoe het hier word gepresenteerd door Jeroen verdiend ook niet de schoonheids prijs en kun je natuurlijk verwachten dat erop gereageerd word.

Ik heb in mijn jongere jaren weleens een porsche 911 verkeerdom op de kar gezet (neus naar voren) en er vervolgens bijna meer verongelukt. Ook een leer momentje (understatement). Maargoed ik werd ook niet begeleid door een bedrijf welke sugereert proffesioneel te zijn en veel ervaring te hebben. Was dat wel het geval had ik natruulijk ook reacties kunnen verwachten.

Gebruikersavatar
Frank280zx
Berichten: 543
Lid geworden op: 19 mei 2008, 09:45
Locatie: Amsterdam of e36 GTR v8, 280ZXR v8, Range Rover tuinhuiseditie

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Frank280zx » 21 mar 2013, 15:45

Reind Hulde !

Jeroen K.
Berichten: 1820
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
Locatie: momenteel geen :/

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Jeroen K. » 21 mar 2013, 16:17

Ik geef nergens aan dat ik door het vermogen beter ga rijden. Ik ben gewend om met redelijk vermogen te rijden en vind dat ook lekker rijden. gewoon het feit dat als je het gaspedaal omlaag trapt dat ie ook meteen stappen maakt, en ik vind dat een 325i dat mist.

Daarbij maak ik veel te weinig gebruik van een circuit auto (max 5 a 6x per jaar) en voor dat geld kan ik ook leuk mijn M3 naar Nederland halen en er mee rijden. Waarmee ik ook altijd nog een keer naar vrijrijden kan om zo toch nog legaal wat snelheid te maken.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door GTRene » 21 mar 2013, 16:24

je kan idd (en das nog leuker ook eigenlijk) met je eigen straat auto meedoen aan zoiets, gewoon voor de fun, in de prijzen zul je dan niet snel komen, doch wel mogelijk.
mooiste is dan met straat legale banden e.d. een leuke tijd neer zetten bv beter dan een stel speciaal geprepareerde auto's, dat geeft best een goed gevoel.
Heb je ook geen aanhanger nodig of een crew or what-ever, lekker simpel.

Eric Z
Berichten: 3981
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Eric Z » 21 mar 2013, 22:57

Zeuren over afkraken en vervolgens zelf andere mensen gaan kleineren...
Actie ondernemen vanwege het feit dat je naam te grabbel gegooid word, maar vervolgens wel namen noemen van anderen en je er wel klaar mee was...
Erg jammer dat ik zelf niet eens mijn verhaal kan doen, dat kan uiteraard wel daar is het een forum voor.

In mijn ogen een grote mond met weinig inhoud. Uiteraard is het vervelend dat je naam hier te spraken komt, maar dat is ook een risco van het sponsor zijn IMO. Het lijkt mij dat je als sponsor ook Jeroen moet aanspreken op hoe hij hier het een en aander verwoord heeft. Als ik sponsor zou zijn werd ik van hoe het hier staat niet vrolijk, maar zou dan toch echt diegene er op aanspreken en vervolgens er een positieve draai aan proberen te geven.
Als jij als sponsor gewoon dingen gerelativeerd had, zoals dat met die voet wel meevalt en er al niets meer mis mee is, dan word het totaalplaatje misschien positiever en zijn er ook mensen die je tips kunnen geven. Er zit genoeg kennis hier! Verder is het bashen denk ik grotendeels voortgekomen uit het feit dat er al eerder wat aanvaringen met Jeroen zijn geweest.

Jeroen K.
Berichten: 1820
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
Locatie: momenteel geen :/

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Jeroen K. » 21 mar 2013, 23:13

GTRene schreef:je kan idd (en das nog leuker ook eigenlijk) met je eigen straat auto meedoen aan zoiets, gewoon voor de fun, in de prijzen zul je dan niet snel komen, doch wel mogelijk.
mooiste is dan met straat legale banden e.d. een leuke tijd neer zetten bv beter dan een stel speciaal geprepareerde auto's, dat geeft best een goed gevoel.
Heb je ook geen aanhanger nodig of een crew or what-ever, lekker simpel.
Tja zo kan je er naar kijken. Maar ik doe dingen om te winnen. Ik doe niet mee voor de lol maar om beter te zijn dan een ander is. Om te winnen dus. Met mijn straat auto zal ik nooit TA gaan doen hooguit vrij rijden want dat is nergens anders voor dan lol hebben.

Klinkt misschien raar maar zo ben ik met elke sport. Ook met mijn wedstrijdzwemmen kon ik niet meer meekomen en na lokaal kampioen geweest te zijn etc in bepaalde wedstrijden na 2 jaar niks meer gewonnen te hebben heb ik ook binnen 1 dag gestopt en heb sinds dien nooit meer gezwommen.... Ik zie nergens lol in zonder te winnen :duck: :bag:

Gebruikersavatar
Luc B
Berichten: 1404
Lid geworden op: 23 jun 2008, 09:31

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Luc B » 21 mar 2013, 23:40

Jeroen K. schreef:k zie nergens lol in zonder te winnen :duck: :bag:

Maar je gebrek aan wilskracht maakt een gebrek aan voortgang dus automatische opgave van je sport ?

Nieuwsflash; een "winnaar" word je niet zomaar

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten