MX-5T / BtG 7.51,7
- daNpy
- Berichten: 5980
- Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Is RCN of misschien zelfs GLP geen optie Ton?
Het is natuurlijk niet hetzelfde als een trackday, maar als je niks om de prijsuitreiking geeft kun je wel flink boenderen tussen de mensen die ook hard gaan
Er hangen natuurlijk wel wat nadelen aan; voor RCN moet je een licentie hebben en een auto met wagenpas, en voor GLP een Duits adres + kenteken. Maar daar is voor beide wellicht wel een mouw aan te passen en meedoen is goedkoper als de meeste trackdays die ik heb gezien op de Ring!
Het is natuurlijk niet hetzelfde als een trackday, maar als je niks om de prijsuitreiking geeft kun je wel flink boenderen tussen de mensen die ook hard gaan
Er hangen natuurlijk wel wat nadelen aan; voor RCN moet je een licentie hebben en een auto met wagenpas, en voor GLP een Duits adres + kenteken. Maar daar is voor beide wellicht wel een mouw aan te passen en meedoen is goedkoper als de meeste trackdays die ik heb gezien op de Ring!
- MX5T
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:28
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Met de trackdayfee, aanhangerhuur + trekautokosten, overnachting zit je eerder tegen de 10 keer honderd euro.Paskal schreef:Zonde Ton dat zo'n trackday op deze manier in het water valt . Ondanks dat het een luxe probleem is, kost zo'n enkel rondje wel even een paar honderd Euro wat toch zonde is van je budget.
Er zijn geen runningcost gemaakt hoeven te worden dat scheelt dan weer een slok op de borrel en de auto is heel gebleven
[quoteHet wordt inderdaad een steeds grotere uitdaging om een rustig moment te vinden waarop je op jouw manier over de baan kunt vegen. Zijn de avondopeningen geen optie? Of is de rijtijd dan te kort / toch nog te druk op de baan?][/quote]
In 2009 vaker naar de avondopeningen geweest en daar ook nog nooit een ronde gehad zonder oponthoud door een langzamere deelnemer waarvan je niet of nauwelijks kon inschatten hoe je die veilig en zonder tijdverlies kon inhalen. Enige optie was dan om het gas te lossen en daardoor eigenlijk meteen tussen de 3 en 6 sekonden per inhaalactie te verliezen.
Meestal ging ik ook pas kort voor sluitingstijd de baan op omdat dan de meeste kans op weinig verkeer was, maar toch bleken er dan nog wat verdwaalde toeristen rond te dwalen.
Daarnaast zijn door de strengere regelhandhaving eigenlijk geen mogelijkheden meer om met de vleugel te rijden tijdens TF want geen ECE typegoedkeur voor de MX-5 voor zo'n ding.
Optie wel maar voor mij niet haalbaar vrees ik.Is RCN of misschien zelfs GLP geen optie Ton?
Bij RCN geldt bouwjaar vanaf 1998 (de MX-5T is van 1994, produktietijdstip zelfs september 1993)
Bij GLP (regelmatigheidstest) zijn op basis van het wegenverkeersreglement toegestane voertuigen en door DMSB goedgekeurde helmen de vereiste voorwaarden voor de deelname.
Dat betekent geen aero en moeten waarschijnlijk alle niet seriematige onderdelen door de TUV goedgekeurd zijn...............zeer veel werk en kosten.
Op filmpjes van enkele GLP evenementen zie ik ook erg grote snelheidsverschillen tussen de diverse deelnemers wat de mogelijkhden om hard te gaan toch wel enigszins beperkt
Ik gok nu nog even op een droge DF-trackmiddag
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Balen, maar die drukte is voor velen de reden geweest om al veel eerder met het Ringen te stoppen. Jij houdt het aanzienlijk langer vol. Dat is ook een prestatie!
Hopelijk is een droge lege baan je gegund.
Misschien moet je eens een grote kraan huren en een potje vaseline kopen. Dat kost bij elkaar ook 1000 euro, maar dan laat je je op een zonnige, niet al te warme dag, als de Ring is gesloten, met die kraan op het rechte stuk takelen, rijd je een rondje volle polle en smeer je daarna je sterretje in met vaseline, aangezien er in je cel vast wel wat enthousiastelingen zijn die je BTG-record met je willen vieren.
Hopelijk is een droge lege baan je gegund.
Misschien moet je eens een grote kraan huren en een potje vaseline kopen. Dat kost bij elkaar ook 1000 euro, maar dan laat je je op een zonnige, niet al te warme dag, als de Ring is gesloten, met die kraan op het rechte stuk takelen, rijd je een rondje volle polle en smeer je daarna je sterretje in met vaseline, aangezien er in je cel vast wel wat enthousiastelingen zijn die je BTG-record met je willen vieren.
- MX5T
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:28
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Dat gedoe met die ster maakt het voorstel wat minder haalbaar, voor mij dan toch
Rollenbanksessie was geen onverdeeld succes.
Ergens in het motormanagement zit er iets niet helemaal goed, lijkt op corrupted firmware, whatever that means.
Knocksensor en electronic boostcontroller communiceren niet of niet continue met de ECU.
Nog wat uitzoekwerk te doen.
Plan was wel om het voor elkaar te hebben voor de aankomende DF-trackday op Zandvoort
Rollenbanksessie was geen onverdeeld succes.
Ergens in het motormanagement zit er iets niet helemaal goed, lijkt op corrupted firmware, whatever that means.
Knocksensor en electronic boostcontroller communiceren niet of niet continue met de ECU.
Nog wat uitzoekwerk te doen.
Plan was wel om het voor elkaar te hebben voor de aankomende DF-trackday op Zandvoort
- daNpy
- Berichten: 5980
- Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Die leeftijdsbeperking in de RCN is specifiek voor jouw klasse dan (met turbo)?MX5T schreef: Optie wel maar voor mij niet haalbaar vrees ik.
Bij RCN geldt bouwjaar vanaf 1998 (de MX-5T is van 1994, produktietijdstip zelfs september 1993)
Bij GLP (regelmatigheidstest) zijn op basis van het wegenverkeersreglement toegestane voertuigen en door DMSB goedgekeurde helmen de vereiste voorwaarden voor de deelname.
Dat betekent geen aero en moeten waarschijnlijk alle niet seriematige onderdelen door de TUV goedgekeurd zijn...............zeer veel werk en kosten.
Op filmpjes van enkele GLP evenementen zie ik ook erg grote snelheidsverschillen tussen de diverse deelnemers wat de mogelijkhden om hard te gaan toch wel enigszins beperkt
Ik gok nu nog even op een droge DF-trackmiddag
Want er rijden oudere hokken mee
GLP zitten idd meer haken en ogen aan, uiteraard met dat TUV gedoe en de opties die jij wil en niet mogen
- MX5T
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:28
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
In het Technik Reglement Gruppe RCN-Spezial 2013 Anhang 2 Stan 27 11 2012 staat onder Hoofdstuk 1 Zugelassene Fahrzeugen paragraaf 1.2 ................. ab Baujahr 1998..............daNpy schreef:Die leeftijdsbeperking in de RCN is specifiek voor jouw klasse dan (met turbo)?
Want er rijden oudere hokken mee
Geldt kennelijk algemeen.
Uitlijning gewijzigd met meer toespoor Voor en Achter.
- daNpy
- Berichten: 5980
- Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Neh, geld dus voor klasse "RCN-Spezial", anders kunnen de Golfjes 2 en E36s wel inpakken
EN in groep H mag je ook niet meedoen, helaas:
EN in groep H mag je ook niet meedoen, helaas:
Es sind nur die serienmäßigen bzw. für das Grundmodell
homologierten Aufladungssysteme, z. B. Abgasturbolader
oder mechanische Lader (Bsp.: Comprex-Lader und G-Lader)
zulässig. Wenn das betreffende Fahrzeug bereits vor
1984 nachweislich mit einer Aufladung ausgerüstet war,
ist diese Aufladung auch weiterhin zulässig.
- MX5T
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:28
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Inmiddels werkt de electronic boostcontroller, de knocksensor helaas niet.MX5T schreef: Ergens in het motormanagement zit er iets niet helemaal goed, lijkt op corrupted firmware, whatever that means.
Knocksensor en electronic boostcontroller communiceren niet of niet continue met de ECU.
Nog wat uitzoekwerk te doen
Nog wat reparatiewerk aan de remmen en dan is het karretje klaar voor de Ring op 23 sep.
Het maximum koppel is nu gereduceerd van 355 Nm naar 330 Nm om de versnellingsbak in leven te houden.
De acceleratie gaat daarmee ook zo'n 7% achteruit dus niet optimaal voor snelle rondetijden.
Verbetering van de rondetijd wordt niet verwacht want de kans op een vrije ronde zal gering zijn daar meer dan 220 auto's maandagmiddag de Ring vullen.
Hopelijk niet teveel baansluitingen want een middagje is zo voorbij.
- MX5T
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:28
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Om toch enigszins aan de drukte te ontsnappen de auto tijdig vooraan gezet met de GT3 van Marius erachter voor eventuele filmbeelden.MX5T schreef: Het maximum koppel is nu gereduceerd van 355 Nm naar 330 Nm om de versnellingsbak in leven te houden.
De acceleratie gaat daarmee ook zo'n 7% achteruit dus niet optimaal voor snelle rondetijden.
Verbetering van de rondetijd wordt niet verwacht want de kans op een vrije ronde zal gering zijn daar meer dan 220 auto's maandagmiddag de Ring vullen.
Hopelijk niet teveel baansluitingen want een middagje is zo voorbij.
Ergens in de eerste ronde bleek de slang van de BOV de verhoogde druk van 1,2 bar niet te waarderen en was losgeschoten met vermogensverlies tot gevolg. Na de eerste ronde kwam het eerste "verkeer" in zicht en was de pret ook meteen afgelopen nog voor de eerste ronde afgeklokt kon worden reed er een wit Golfje 2 met een bestuurder die me na zijn geslaagde blokkeermanouvre aankeek "mag er op de Ring ingehaald worden ?"
Na reparatie nog wat testrondjes gereden en daarbij bleek de koppelreduktie toch net teveel de pit uit de motor gehaald te hebben om interessante rondetijden mogelijk te maken.
Niet dat interessante rondetijden mogelijk waren want de combinatie Sky-Limits en Driving-Fun heeft de trackday deels tot een rijschool-evenement doen verworden waardoor het prutsergehalte op de baan ietwat gestegen is en dat gecombineerd met het normale aanbod kneuzen heeft weer voor aan een aantal narrow-escapes bijgedragen.
De "mooiste"was de Black-Falcon M3 CSL die met een onervaren (waarschijnlijk goed betalende ) piloot achter het stuur in de snelle linksknik na Carriciola Karussel, een plaats waar accelererend in 5 doorheen gestuurd wordt, bedacht dat hij daar wel vol in de ABS kon gaan en meteen het gat dichtgooiend want je rijdt natuurlijk wel de ideale lijn in een raceauto. Ik moet zeggen dat zo'n malloot dan wel heel snel dichterbij komt en ik, vol remmend, weer een plek heb gevonden waar de baan vol over de curbs kan worden afgesneden -not-. Dan is een donkerblauwe Porsche 911 die Kesselschen omhoog in bocht 127 remt op de ideale lijn eigenlijk niet het vermelden waard of de MAX-5 jes die naast elkaar niet in de gaten hebben dat z toch niet zo snel gaan als ze zelf menen.
Iedereen betaald voor het gebruik van de baan en heeft dus recht om de baan berijden maar er zijn er beslist velen die met het gebezigde tempo net zo goed over de grasstrook naast de baan kunnen rijden.
Door de diverse "verkeerssituaties" was een BtG 7.56 het beste wat erin zat.
Na een sleeprondje deed L@urens zelf even een BtG 8.06 (met onderweg nog een Porsche die zich niet wilde laten inhalen) en verbeterde zijn pr met 19 sekonden.
Tijdens de laatste ronde besloot de nieuwe koppeling dat het koppel teveel was en ging slippen, werk aan de winkel dus.
- Hielke
- Berichten: 11441
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
7,56
Is dat de eerste keer dat je officieel onder de 8 minuten bent gegaan?
Toch knappe tijden met die grote hoeveelheid slakken op de baan.
Is dat de eerste keer dat je officieel onder de 8 minuten bent gegaan?
Toch knappe tijden met die grote hoeveelheid slakken op de baan.
- MX5T
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:28
Re: MX5-NA 1.8T / Ringauto
04 06 2013;
Ondanks de op voorhand geweten drukte hoop je toch altijd dat de slakken spiegels hebben EN gebruiken, gisteren had ik niet de daarvoor benodigde hoeveelheid gelukMX5T schreef:BtG 7.51,67
- Hielke
- Berichten: 11441
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Ik had ook al van Andre gehoord dat het niveau van sommige rijders erbarmelijk was.
- MX5T
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:28
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
maak van dat "sommige" maar "behoorlijk wat"Hielke schreef:Ik had ook al van Andre gehoord dat het niveau van sommige rijders erbarmelijk was.
- Downforce Hans
- Berichten: 12550
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Ojee.........de Schumachers hier gaan ineens klagen over hoe ze zelf ook "eens" zijn geweest..........
- Hielke
- Berichten: 11441
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Als tweejarige op de skelter had ik dat niveau al gehaald!Downforce Hans schreef:Ojee.........de Schumachers hier gaan ineens klagen over hoe ze zelf ook "eens" zijn geweest..........
- Downforce Hans
- Berichten: 12550
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Dat kan nooit want toen jij twee was, was het wiel nog niet eens uitgevonden.........
- MX5T
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:28
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Uit post van februari 2013;
De nieuwe koppeling die 430 Nm zou moeten aankunnen ging tijdens de laatste trackday op de Ring spontaan slippen en moet omgewisseld. De koppeling is nog steeds niet binnengekomen bij de verkoper waardoor de auto niet rijdbaar gemaakt kan worden dus einde seizoen 2013:
Samenvatting 2013:
Tijdens de eerste trackday op de Ring in juni 10 ronden gereden en de beste rondetijd uit oktober 2009 met 10 sekonden omlaag gebracht tot BtG 7.51,7 (gemiddeld 144 kmu) wat overeenkomt met een gecalculeerde Supertestrondetijd (20,6 km) van ca. 8.15 (gemiddeld 149 kmu), nog een immense 15 sekonden verwijderd van de "Sollzeit".
De tweede trackday op de Ring in augustus was erg druk en duurde voor mij slechts een half rondje omdat de baan gesloten werd vanwege olie op de baan.
De trackday van DF in combinatie met Skylimit in september was meer dan goedbezocht en liet vanwege de drukte onvoldoende mogelijkheid om echt door te rijden. BtG 7.56 was het beste resultaat tot de koppeling spontaan ging slippen en het feest afgebroken moest worden.
Als het goed is heeft Marius nog wat filmmateriaal van de laatste halve ronde maar is er nog niet aan toegekomen om dat uit de geheugenchip te toveren.
Inmidddels zijn de beelden door Marius doorgestuurd. De beelden zijn wat schokkerig waarschijnlijk komen er wat veel trillingen door via het bevestigingspunt. Het rijgedeelte van de MX-5T duurt een halve ronde tot de koppeling het begeeft en is eigenlijk niet de moeite van het bekijken waard voor derden. Voor mezelf was het wel weer een bevestiging dat ik vaak erg slordig rijd. Dat zal wel niet meer verbeteren en dat zou wel moeten om er nog 15 sekonden vanaf te rijden.
Voor 2014 moet ik mijn zoon vragen om in de auto te mogen rijden want hij heeft de auto overgenomen. Zo vroeg mogelijk in het seizoen dan nog maar een poging wagen voor hij met het ding gaat knallen
Seizoen 2013 is net te vroeg voorbij.MX5T schreef: Of dat in 2013 verbeterd kan worden zal moeten blijken. De auto heeft in principe in de huidige staat voldoende snelheidspotentiëel om de tijd van 2009 te verbeteren. Het is enkel de kunst om de betrouwbaarheid op een voldoende niveau te krijgen zodat er voldoende meters gemaakt kunnen worden om de berijder de kans te geven het volledige potentieel om te zetten in snelheid.
De nieuwe koppeling die 430 Nm zou moeten aankunnen ging tijdens de laatste trackday op de Ring spontaan slippen en moet omgewisseld. De koppeling is nog steeds niet binnengekomen bij de verkoper waardoor de auto niet rijdbaar gemaakt kan worden dus einde seizoen 2013:
Samenvatting 2013:
Tijdens de eerste trackday op de Ring in juni 10 ronden gereden en de beste rondetijd uit oktober 2009 met 10 sekonden omlaag gebracht tot BtG 7.51,7 (gemiddeld 144 kmu) wat overeenkomt met een gecalculeerde Supertestrondetijd (20,6 km) van ca. 8.15 (gemiddeld 149 kmu), nog een immense 15 sekonden verwijderd van de "Sollzeit".
De tweede trackday op de Ring in augustus was erg druk en duurde voor mij slechts een half rondje omdat de baan gesloten werd vanwege olie op de baan.
De trackday van DF in combinatie met Skylimit in september was meer dan goedbezocht en liet vanwege de drukte onvoldoende mogelijkheid om echt door te rijden. BtG 7.56 was het beste resultaat tot de koppeling spontaan ging slippen en het feest afgebroken moest worden.
Als het goed is heeft Marius nog wat filmmateriaal van de laatste halve ronde maar is er nog niet aan toegekomen om dat uit de geheugenchip te toveren.
Inmidddels zijn de beelden door Marius doorgestuurd. De beelden zijn wat schokkerig waarschijnlijk komen er wat veel trillingen door via het bevestigingspunt. Het rijgedeelte van de MX-5T duurt een halve ronde tot de koppeling het begeeft en is eigenlijk niet de moeite van het bekijken waard voor derden. Voor mezelf was het wel weer een bevestiging dat ik vaak erg slordig rijd. Dat zal wel niet meer verbeteren en dat zou wel moeten om er nog 15 sekonden vanaf te rijden.
Voor 2014 moet ik mijn zoon vragen om in de auto te mogen rijden want hij heeft de auto overgenomen. Zo vroeg mogelijk in het seizoen dan nog maar een poging wagen voor hij met het ding gaat knallen
- MX5T
- Berichten: 1237
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:28
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Na lang gewacht te hebben op bericht van de koppeling-leverancier zelf contact opgenomen wanneer de koppeling eindelijk zou binnenkomen. Zoals vaker bij mindere leveranciers werden er redenen opgegeven die in de categorie "uitvluchten" vallen en geen goede vooruitzichten bieden op verdere leverbetrouwbaarheid.
Er werd nu beloofd dat deze week er een koppeling binnen zou komen.
Door een onvoorziene situatie aangaande mijn huidige en komende gezondheidssituatie leek het me wenselijk de auto toch rijklaar proberen te maken voor de trackday op 29 12 2013 om toch nog te rijden zolang ik daartoe nog in staat zal kunnen zijn. Rijden ook enkel onder droge omstandigheden vanwege de beschikbare banden.
Ik kreeg vorige week te horen, naar aanleding van wat problemen met het zakken van mijn eten, dat er slokdarmkanker is opgetreden. Er zit een behoorlijke tumor onderin de slokdarm die de doorgang aanzienlijk belemmert zoals ik zelf ook kon zien tijdens de gastroscopie.
Na een CT-scan en echo-onderzoek kreeg ik vandaag te horen dat er "geen uitzaiiïngen zijn op afstand" maar dat er een lymfeklier bovenaan de slokdarm toch ongewoon verdikt was.
Morgen een verder onderzoek ook om te kijken of de tumor niet al in de buikslagader is ingegroeid.
Afhankelijk van de uitkomsten van dit onderzoek en de de nog te plannen PET-scan kan verder bekeken worden hoe het behandeltraject eruit zou kunnen zien.
In het gunstigste geval een aantal maanden chemo en bestraling en daarna een operatieve ingreep om de slokdarm te verwijderen.
Dit betekent dat er een periode van lichamelijk ongemak met bijbehorende negatieve effecten gaat aankomen dat waarschijnlijk het grootste deel van 2014 gaat duren.
Bij minder gunstige onderzoekresultaten kan het allemaal wat sneller gaan. Dan lijkt het erop dat de finish van mijn persoonlijke race tegen de klok in zicht komt
Zo krijg je er onverwacht weer een nieuw project bi,j want ik zal toch nog wat literatuurstudie moeten verrichten om uiteindelijk te beslissen welke behandeling ik zelf het meest passend ga vinden, uiteraard mede op basis van de adviezen welke de behandelende specialisten gaan voorstellen.
Op zich wel interessant maar of ik zo blij wordt van al die medische termen, die wel nooit mijn vakjargon gaan worden, vrees ik voor.
Voorlopig ga ik er vanuit dat het met wat geluk nog mogelijk kan zijn dat ik in staat ben om op de Ring te rijden, alhoewel niet zeker natuurlijk want naast het Eifelweer, de drukte op de baan is er nu een nieuwe variabele bijgekomen namelijk of ik lichamelijk wel in staat zal zijn om te rijden op dat moment.
De auto wordt in ieder geval geprepareerd en lukt het me niet meer dan mag mijn zoon het stuur overnemen. In dat geval zal op zijn eigen verzoek het vermogen teruggenomen worden naar 250 pk om het spelletje een beetje betaalbaar te houden voor hem (trackdays in NL en B).
Er werd nu beloofd dat deze week er een koppeling binnen zou komen.
Door een onvoorziene situatie aangaande mijn huidige en komende gezondheidssituatie leek het me wenselijk de auto toch rijklaar proberen te maken voor de trackday op 29 12 2013 om toch nog te rijden zolang ik daartoe nog in staat zal kunnen zijn. Rijden ook enkel onder droge omstandigheden vanwege de beschikbare banden.
Ik kreeg vorige week te horen, naar aanleding van wat problemen met het zakken van mijn eten, dat er slokdarmkanker is opgetreden. Er zit een behoorlijke tumor onderin de slokdarm die de doorgang aanzienlijk belemmert zoals ik zelf ook kon zien tijdens de gastroscopie.
Na een CT-scan en echo-onderzoek kreeg ik vandaag te horen dat er "geen uitzaiiïngen zijn op afstand" maar dat er een lymfeklier bovenaan de slokdarm toch ongewoon verdikt was.
Morgen een verder onderzoek ook om te kijken of de tumor niet al in de buikslagader is ingegroeid.
Afhankelijk van de uitkomsten van dit onderzoek en de de nog te plannen PET-scan kan verder bekeken worden hoe het behandeltraject eruit zou kunnen zien.
In het gunstigste geval een aantal maanden chemo en bestraling en daarna een operatieve ingreep om de slokdarm te verwijderen.
Dit betekent dat er een periode van lichamelijk ongemak met bijbehorende negatieve effecten gaat aankomen dat waarschijnlijk het grootste deel van 2014 gaat duren.
Bij minder gunstige onderzoekresultaten kan het allemaal wat sneller gaan. Dan lijkt het erop dat de finish van mijn persoonlijke race tegen de klok in zicht komt
Zo krijg je er onverwacht weer een nieuw project bi,j want ik zal toch nog wat literatuurstudie moeten verrichten om uiteindelijk te beslissen welke behandeling ik zelf het meest passend ga vinden, uiteraard mede op basis van de adviezen welke de behandelende specialisten gaan voorstellen.
Op zich wel interessant maar of ik zo blij wordt van al die medische termen, die wel nooit mijn vakjargon gaan worden, vrees ik voor.
Voorlopig ga ik er vanuit dat het met wat geluk nog mogelijk kan zijn dat ik in staat ben om op de Ring te rijden, alhoewel niet zeker natuurlijk want naast het Eifelweer, de drukte op de baan is er nu een nieuwe variabele bijgekomen namelijk of ik lichamelijk wel in staat zal zijn om te rijden op dat moment.
De auto wordt in ieder geval geprepareerd en lukt het me niet meer dan mag mijn zoon het stuur overnemen. In dat geval zal op zijn eigen verzoek het vermogen teruggenomen worden naar 250 pk om het spelletje een beetje betaalbaar te houden voor hem (trackdays in NL en B).
-
Online
- Berichten: 3544
- Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Sterkte!
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Zo heftig zeg! Sterkte Ton!
- Riceaux
- Berichten: 8121
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Heftig. Heel veel sterkte en hopen dat je deze klote ziekte overleefd! Ik leef met je mee!
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
......................oh
dat zijn de mindere berichten...
alvast heel veel sterkte in de malle molen waar je waarschijnlijk in terecht gaat komen.
hopen dat je nog wat kan genieten voor die tijd, lekker wat rijden on track zonder flitsers zeg maar
dat zijn de mindere berichten...
alvast heel veel sterkte in de malle molen waar je waarschijnlijk in terecht gaat komen.
hopen dat je nog wat kan genieten voor die tijd, lekker wat rijden on track zonder flitsers zeg maar
- Tom van H.
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: 02 apr 2007, 17:43
- Locatie: Wijchen
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Wat een kutnieuws Ton, sterkte en beterschap! Hopen dat de onderzoeksuitslagen positief zijn!
- Alexander
- Berichten: 479
- Lid geworden op: 20 dec 2006, 22:13
- Locatie: Nürburgring 1700+ laps
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Ton, echt heel veel sterkte, beterschap!
- Peter Tunissen
- Berichten: 8223
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- Contacteer:
Re: MX-5T / BtG 7.51,7
Jezus Ton, heel veel sterkte kerel...
En mocht het met je Mazda niet lukken, dan staat er de 29e een E36 voor je klaar in de uren dat hij niet verhuurd is. Iets minder spectaculair, maar wel mooi wit for old times sake...
En mocht het met je Mazda niet lukken, dan staat er de 29e een E36 voor je klaar in de uren dat hij niet verhuurd is. Iets minder spectaculair, maar wel mooi wit for old times sake...
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 123 gasten