Aston Martin V8 Vantage Roadster
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Aston Martin V8 Vantage Roadster
[img:540:300]http://www.classicdriver.com/upload/ima ... /img01.jpg[/img]
Dit is de eerste roadster van Aston Martin die ik echt mooi vind. Normaal heb ik niets met hun open modellen. De Coupé's zijn imho altijd mooier, maar in dit geval vind ik ze even mooi.
http://www.classicdriver.com/uk/magazin ... p?id=13184
Dit is de eerste roadster van Aston Martin die ik echt mooi vind. Normaal heb ik niets met hun open modellen. De Coupé's zijn imho altijd mooier, maar in dit geval vind ik ze even mooi.
http://www.classicdriver.com/uk/magazin ... p?id=13184
-
- Berichten: 21763
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
Ben dus 'op koers voor een Boxster Spyder' maar ..... moet eerlijk zeggen dat voor rond de 100k, een leuke 2e hands Vantage V8 dus ook bereikbaar is (de 385pk versie, prefereer toch duidelijk de Coupe versie). Toen die Vantage uitkwam, dacht ik: dat is de mijn droomkar. God heeft ingegrepen, heeft 1 keer voorgedaan hoe je een auto moet ontwerpen en heeft zijn zoon aan ons gegeven. Fuck, wat a beauty. Iedereen roept, de Porsche is by far betere drivers car (en ook wel sneller), maar een Aston Martin is ook bepaald geen stakker en stuurt heus wel lekker. Maar zowel geluid als uiterlijk zijn onovertroffen van de Vantage in mijn optiek en ook superieur aan de Porsche Boxster. Live is hard..
-
- Berichten: 18536
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
En een ferrari?!
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
Noem jij eens een mooie open Ferrari die het ook altijd doet (F355 dus niet).Erik Stoffelsen schreef:En een ferrari?!
- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
Ik zal als ik jou was ook eerder een AM kopen ipv die Spyder, gister gezien die Spyder gezien werd er niet echt warm van eerlijk gezegd.. nu is dat ook heel erg moeilijk met een Porsche
Gister namelijk een Porsche Rit die begon bij Porsche center Eindhoven, tja.. de enige Porsche die ik mooi vond die meereed maken ze al jaren niet meer, namelijk de 911 (964) cabrio, ik reed mee met een 997 4S goede auto, daar is ook alles meegezegt geen emotie niks.. nee geef mij maar Engelse meuk!
Gister namelijk een Porsche Rit die begon bij Porsche center Eindhoven, tja.. de enige Porsche die ik mooi vond die meereed maken ze al jaren niet meer, namelijk de 911 (964) cabrio, ik reed mee met een 997 4S goede auto, daar is ook alles meegezegt geen emotie niks.. nee geef mij maar Engelse meuk!
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
Zo, terug van weggeweest: een rondje sturen op de Ring van Rotterdam in een open AMV8 uit 2007.
Hans R was er niet bij, of beter gezegd, kon er niet bij omdat ik - helaas - alleen een proefrit kon maken met de verkoper er naast. Tuurlijk, ik de uitstraling van een boef. maar vind dat toch wat overdreven, die auto's zijn toch verzekerd tegen diefstal? Maar dat zal wel anders liggen.
Dan kom ik ook gelijk op het punt wat jammer is van een testrit zoals deze:
Als eerste een testrit met verkoper naast je, werkt niet. De zeer vriendelijke - maar toch eningszins ordinaire verkoper - vooral toen hij zijn zonnebril opzette en de rechterarm op de portier plaatste, om de 'Aston Roadster freedom-imago' te versterken - deed mij meer denken aan een trotse Opel Manta rijder (extra brede banden). Maar dat terzijde. Deze auto wil je zelf leren kennen, zonder potekijker.
En ten tweede, een rondje op de ring van Rotterdam in een toenemende file. Gaat ook nergens over natuurlijk. Hoe moet ik mij dan overtuigen van de waarde van de auto? Begrijp dat niet helemaal. Hij vertelde maar hoe mooi de afwerking en het stiksel is in een AM. Is ook wel zo, maar ok. Een keer vertellen is genoeg.
Enfin, heb ik dan geen testresultaat? Jazeker, dat heb ik wel. De AMV8 is het niet voor mij, en waarom dan niet:.
Het uiterlijk. Ja, het is een prachtig vormgegeven sportcoupe. Echt waar, alhoewel ik de vormgeving eerder als klassiek mooi ervaar, dan modern sportief. Het is een trditioneel ontwerp. Ja, Engelse allure. Want, allure en uistraling heeft de auto wel. De auto waar ik in reed was van een soort titanium zilver en rood/oranje interieur. Fully loaded met opties. Handrem, linksvoor bij je knieen. Moet ik wel om lachen. Het interieur is een soort van spaceship. De wijzers (snelheid en toeren), die tegendraads naar boven 'opdraaien', lichten blauw op met daarin digitale cijfers voor snelheidsaanduiding. Als je dat spacy mooi vindt, vind je dat mooi. Als je dat 'gedoe' vindt, begrijp je dat niet. Ik behoor tot de laatste groep. Het dashboard is onoverzichtelijk en rommelig. Zal wel wennen natuurlijk, maar veel te ingewikkeld.
Het zitten. De stoelen bieden onvoldoende steun onder de bovenbenen. De ziting is veel te kort. Ik ben 1.88m, dat is niet klein, maar ook niet erg lang. Ik heb gedaan met de knoppen wat ik kon om het goed te krijgen. De verkoper vertelde dat hij dat graag allemaal 'op maat' kan inrichten, doet hij voor heel veel van zjn klanten.. Zijdelingse steun? Helaas, er is geen steun. Ik schommelde wat in de stoel, waarbij ik vooral steun voelde aan de lage onderrug, dan een tijdje niets, en tot slot hoog in de bovenrug. Kortom, voor mij niet goed. Het stuur is ook te dun. Geen goede grip en het lijkt ook wel of de verticale positie van het stuur niet goed is. Kortom, heb echt mijn best gedaan, maar ik kon maar geen goede zitpositie krijgen.
Het rijden. De auto voelt zwaar, zwaar, zwaar en nog eens zwaar. 1.700 kg, maar voor je gevoel zijn het er wel 2.000. Daarnaast is de auto niet confortabel. Voortdurend voel je allerlei detailinformatie door je stuur. Ook als je gewoon op de snelweg rijdt, voel je voortdurend een soort van trillen/dreunen in het stuur. Dat irriteerde. Sommigen noemen dat communicatie en weggevoel, ik geloof dat het gewoon slecht gedaan is. Als die 'so called' communicatie moet leiden tot betere rij-eigenschappen, zeer precies insturen, dan heeft het nog zin. Maar - misschien hoor je het al - de AMV8 blinkt hier niet in uit. Enigzins traag, maar wel heel strak (torsie klachten en zo, die voelde in dan weer niet zo, reed ook misschien te langzaam) en koers volgend, kun je bochten nemen. Maar het precieze insturen, zoals ik dat van mijn ACS1 gewend ben, ontbrak bij deze Roadster volledig. Het is meer een treingevoel.
De versnellingsbak. Met de geweldige Porsche PDK in mijn geheugen in de nieuwste Boxter S, was ik benieuwd naar de prestaties van deze. Welnu, deze AMV8 kun je overslaan... Traag op het gas. Gas er op, even denken, nog even denken, terug, o nee heen, en daar ging die. De fiatjes Panda, vlogen me al voorbij. Op sommige punten wist de bak geen raad in welke versnelling die moest gaan. Doorgaans zat ik in te lage toeren, bij een motorblok dat juist onderin - mede door het grote gewicht - te weinig koppel heeft. Pas boven de 5.500rpm gebeurt er wat. Maar om nu te spreken van een volbloed racer? Nee. Nou geeft dat niet, als het blok - wellicht het karakter - je andere leuke dingen geeft. Maar dat geeft 'ie niet. De snelheidsbeleving is saai, eigenlijk is die er niet, of onvoldoende.
Het geluid. Jazeker. De V8 geeft een heerlijke knijter geluid voor de 4.000rpm. Gaat kleppie open of zo iets. Ja, is mooi geluid. Maar weet je wat het rare is, het geluid hoort niet bij die auto. Het geeft je de suggestie dat je wel heel stoer, met veel pk's op pad bent. Welnu, dat ben je niet, want dat - prachtige welliswaar - geluid laat zich ook horen als je 80 rijdt in 3. Ja, leuk hoor, maar te artificial.
En dan ben ik eindelijk op het woord gekomen dat de hele auto samenvat voor mij.
Gewoonweg, te kunstmatig, te artificial. Klepje open, en dan geluid. Joh, als je een cd opzet bij 4.000, kun je dat ook afspelen door de dure bose-surround system. Laat je dat klepje dicht. We zijn toch geen baby's? Nee, de auto hinkt op allerelei gedachten, maar is niet gefocused qua ontwerp. Exlcusief? Ja, dat wel, maar op een manier waar ik niets mee heb.
Kritisch verslag? Ja, dat is het. Maar voor 150k tweede hands magje, moet je!, kritisch zijn. En mag je uiterste van een merk als AM verwachten. Het is een supercar, alleen weet ik niet waarom.
FerdiACS1
Hans R was er niet bij, of beter gezegd, kon er niet bij omdat ik - helaas - alleen een proefrit kon maken met de verkoper er naast. Tuurlijk, ik de uitstraling van een boef. maar vind dat toch wat overdreven, die auto's zijn toch verzekerd tegen diefstal? Maar dat zal wel anders liggen.
Dan kom ik ook gelijk op het punt wat jammer is van een testrit zoals deze:
Als eerste een testrit met verkoper naast je, werkt niet. De zeer vriendelijke - maar toch eningszins ordinaire verkoper - vooral toen hij zijn zonnebril opzette en de rechterarm op de portier plaatste, om de 'Aston Roadster freedom-imago' te versterken - deed mij meer denken aan een trotse Opel Manta rijder (extra brede banden). Maar dat terzijde. Deze auto wil je zelf leren kennen, zonder potekijker.
En ten tweede, een rondje op de ring van Rotterdam in een toenemende file. Gaat ook nergens over natuurlijk. Hoe moet ik mij dan overtuigen van de waarde van de auto? Begrijp dat niet helemaal. Hij vertelde maar hoe mooi de afwerking en het stiksel is in een AM. Is ook wel zo, maar ok. Een keer vertellen is genoeg.
Enfin, heb ik dan geen testresultaat? Jazeker, dat heb ik wel. De AMV8 is het niet voor mij, en waarom dan niet:.
Het uiterlijk. Ja, het is een prachtig vormgegeven sportcoupe. Echt waar, alhoewel ik de vormgeving eerder als klassiek mooi ervaar, dan modern sportief. Het is een trditioneel ontwerp. Ja, Engelse allure. Want, allure en uistraling heeft de auto wel. De auto waar ik in reed was van een soort titanium zilver en rood/oranje interieur. Fully loaded met opties. Handrem, linksvoor bij je knieen. Moet ik wel om lachen. Het interieur is een soort van spaceship. De wijzers (snelheid en toeren), die tegendraads naar boven 'opdraaien', lichten blauw op met daarin digitale cijfers voor snelheidsaanduiding. Als je dat spacy mooi vindt, vind je dat mooi. Als je dat 'gedoe' vindt, begrijp je dat niet. Ik behoor tot de laatste groep. Het dashboard is onoverzichtelijk en rommelig. Zal wel wennen natuurlijk, maar veel te ingewikkeld.
Het zitten. De stoelen bieden onvoldoende steun onder de bovenbenen. De ziting is veel te kort. Ik ben 1.88m, dat is niet klein, maar ook niet erg lang. Ik heb gedaan met de knoppen wat ik kon om het goed te krijgen. De verkoper vertelde dat hij dat graag allemaal 'op maat' kan inrichten, doet hij voor heel veel van zjn klanten.. Zijdelingse steun? Helaas, er is geen steun. Ik schommelde wat in de stoel, waarbij ik vooral steun voelde aan de lage onderrug, dan een tijdje niets, en tot slot hoog in de bovenrug. Kortom, voor mij niet goed. Het stuur is ook te dun. Geen goede grip en het lijkt ook wel of de verticale positie van het stuur niet goed is. Kortom, heb echt mijn best gedaan, maar ik kon maar geen goede zitpositie krijgen.
Het rijden. De auto voelt zwaar, zwaar, zwaar en nog eens zwaar. 1.700 kg, maar voor je gevoel zijn het er wel 2.000. Daarnaast is de auto niet confortabel. Voortdurend voel je allerlei detailinformatie door je stuur. Ook als je gewoon op de snelweg rijdt, voel je voortdurend een soort van trillen/dreunen in het stuur. Dat irriteerde. Sommigen noemen dat communicatie en weggevoel, ik geloof dat het gewoon slecht gedaan is. Als die 'so called' communicatie moet leiden tot betere rij-eigenschappen, zeer precies insturen, dan heeft het nog zin. Maar - misschien hoor je het al - de AMV8 blinkt hier niet in uit. Enigzins traag, maar wel heel strak (torsie klachten en zo, die voelde in dan weer niet zo, reed ook misschien te langzaam) en koers volgend, kun je bochten nemen. Maar het precieze insturen, zoals ik dat van mijn ACS1 gewend ben, ontbrak bij deze Roadster volledig. Het is meer een treingevoel.
De versnellingsbak. Met de geweldige Porsche PDK in mijn geheugen in de nieuwste Boxter S, was ik benieuwd naar de prestaties van deze. Welnu, deze AMV8 kun je overslaan... Traag op het gas. Gas er op, even denken, nog even denken, terug, o nee heen, en daar ging die. De fiatjes Panda, vlogen me al voorbij. Op sommige punten wist de bak geen raad in welke versnelling die moest gaan. Doorgaans zat ik in te lage toeren, bij een motorblok dat juist onderin - mede door het grote gewicht - te weinig koppel heeft. Pas boven de 5.500rpm gebeurt er wat. Maar om nu te spreken van een volbloed racer? Nee. Nou geeft dat niet, als het blok - wellicht het karakter - je andere leuke dingen geeft. Maar dat geeft 'ie niet. De snelheidsbeleving is saai, eigenlijk is die er niet, of onvoldoende.
Het geluid. Jazeker. De V8 geeft een heerlijke knijter geluid voor de 4.000rpm. Gaat kleppie open of zo iets. Ja, is mooi geluid. Maar weet je wat het rare is, het geluid hoort niet bij die auto. Het geeft je de suggestie dat je wel heel stoer, met veel pk's op pad bent. Welnu, dat ben je niet, want dat - prachtige welliswaar - geluid laat zich ook horen als je 80 rijdt in 3. Ja, leuk hoor, maar te artificial.
En dan ben ik eindelijk op het woord gekomen dat de hele auto samenvat voor mij.
Gewoonweg, te kunstmatig, te artificial. Klepje open, en dan geluid. Joh, als je een cd opzet bij 4.000, kun je dat ook afspelen door de dure bose-surround system. Laat je dat klepje dicht. We zijn toch geen baby's? Nee, de auto hinkt op allerelei gedachten, maar is niet gefocused qua ontwerp. Exlcusief? Ja, dat wel, maar op een manier waar ik niets mee heb.
Kritisch verslag? Ja, dat is het. Maar voor 150k tweede hands magje, moet je!, kritisch zijn. En mag je uiterste van een merk als AM verwachten. Het is een supercar, alleen weet ik niet waarom.
FerdiACS1
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
ZO! Dat is nog eens een duidelijk verhaal!
Koopcontract van de Spyder al getekend??
Koopcontract van de Spyder al getekend??
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
Geweldig dit! Op naar de Porsche dealer!
Fuck AM, allemaal aan de Lotus, Porsche Boxster spyder, Porsche GT3 of AM v12 vantage. De rest gaat maar lekker rechtuit branden in hun e90 M3 of 535i
Fuck AM, allemaal aan de Lotus, Porsche Boxster spyder, Porsche GT3 of AM v12 vantage. De rest gaat maar lekker rechtuit branden in hun e90 M3 of 535i
-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
Zozo. Kwartje gevallen. Duurt ffFerdiACS1 schreef:En dan ben ik eindelijk op het woord gekomen dat de hele auto samenvat voor mij.
Gewoonweg, te kunstmatig, te artificial........ de auto hinkt op allerelei gedachten, maar is niet gefocused qua ontwerp
Prima verslag, had dezelfde ontgoocheling na een rit in een demo Coupe, overigens zonder nanny. Maar geloof me, hoe harder je pusht, hoe meer de auto door de mand valt. Kan me niet anders voorstellen dan dat de Roadster nog erger is.
En ik begin steeds meer voor een opsplitsing van het woord "premium" te voelen. In "Premium Design & Looks" en "Premium Technology" en voor de volgende rede:
Merken als Jaguar, Maserati, Aston Martin en Lotus kunnen wel heel hard roepen over hun exclusiviteit en bladiebla, maar ik begin daar steeds minder in te geloven. Hoe kun je nou denken dat een auto waarvan het ontwikkelingsbudget voor de hele auto bij wijze van spreken vergelijkbaar is als het ontwikkelingsbudget van het handschoenenkastje van een 911 (ja dat zit er tegenwoordig weer in) of de zonneklep van een M3. Het ziet er allemaal best leuk uit maar die kleine fabrikanten zijn niet meer van deze tijd, en leveren doorgaans een half-af produkt af. Met als resultaat een facelift of 20 (hoeveel varianten en updates van een Elise zijn er?) waarbij de laatste versies eindelijk bij "af" in de buurt komen!
BTW als ik 150k had om stuk te meppen op een Roadster was er maar 1 mogelijkheid. En die schrijft niet af en is niet lightweight. Wel vreselijk capabel en ontwikkeld at all bloody cost, en met een paar kleine upgrades beangstigend snel. Dus als het licht moet en op een circuit die Boxster Spyder, als het is om op straat is om mee te toeren, blazen en op vakantie te gaan, raad maar!
-
- Berichten: 21763
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
Goed verslag en eigenlijk ook wat ik verwacht had. Ook wel logisch natuurlijk, de doelgroep die zoiets kan kopen is al op leeftijd. Die willen wel laten zien dat ze 'het gemaakt' hebben maar wel met stijl, geen ordinaire auto zoals een Z06. In zo'n geval voldoet de AMV8 volgens mij perfect. Ik vind het prachtige auto's, maar ze staan niet op mijn droomlijstje. Een 458 Italia weer wel.
Wat ik altijd grappig vind is dat veel mensen zoiets niet zien. Veel mensen denken dat het een volbloed sportauto is. Die denken ook dat een 612 Scaglietti sportiever is dan een 458 Italia omdat het een 'hoger' model is met meer vermogen. Tijdje terug dacht een collega nog dat een BMW 645ci sportiever was dan een Z4.
Wat ik altijd grappig vind is dat veel mensen zoiets niet zien. Veel mensen denken dat het een volbloed sportauto is. Die denken ook dat een 612 Scaglietti sportiever is dan een 458 Italia omdat het een 'hoger' model is met meer vermogen. Tijdje terug dacht een collega nog dat een BMW 645ci sportiever was dan een Z4.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
mooi verhaal Ferdi, ik kan me der wat bij voorstellen...voor de sportive rijder een domper.
voor de sjieke lui met bontjas bijwijze van, ff de AM nemen wellicht een leuk ding, maar veel meer niet.
zag trouwens ook nwe paketten op de boxter...zal ff fotootje droppen.
meer hier
http://newsletter.motorpresse.de/ams/l. ... 91989.html
voor de sjieke lui met bontjas bijwijze van, ff de AM nemen wellicht een leuk ding, maar veel meer niet.
zag trouwens ook nwe paketten op de boxter...zal ff fotootje droppen.
meer hier
http://newsletter.motorpresse.de/ams/l. ... 91989.html
- romo
- Berichten: 26922
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
Ferdi..............................hut ab
Ik had het reeds voorspeld.....................en idd geen speld tussen te krijgen..........................
Conclusie; de 1 er van je is nog niet zo slecht, geen looks, wel kwaliteit...................
Waarom zou je wat anders willen.........................................rook dat ding toch op..................
Ik had het reeds voorspeld.....................en idd geen speld tussen te krijgen..........................
Conclusie; de 1 er van je is nog niet zo slecht, geen looks, wel kwaliteit...................
Waarom zou je wat anders willen.........................................rook dat ding toch op..................
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
Steve: een Wiesmann?
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
owja, de nwe Wiesmann MF4-S met de M3 V8 420pk (of de gewone MF4 met 4.8 V8 367pk)Tom Westendorp schreef:Steve: een Wiesmann?
-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
Nope. guess again.Tom Westendorp schreef:Steve: een Wiesmann?
-
OnlineWill F.
- Berichten: 2255
- Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
uhm S2000? Z4M? Ascari?steve smith schreef:Nope. guess again.Tom Westendorp schreef:Steve: een Wiesmann?
Tell me! Mag ook via PB
-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
:banaan:Will F. schreef:Z8 ?
Een auto die als toerbuffel bedoeld is, maar met een paar kleine mods (diff, banden en remmen) een partij capaciteiten heeft waar menig "sport" auto jaloers op is. En valt dus niet door de mand als je er eens echt voor gaat zitten, maar wordt enkel beter.
- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
-1Merken als Jaguar, Maserati, Aston Martin en Lotus kunnen wel heel hard roepen over hun exclusiviteit en bladiebla, maar ik begin daar steeds minder in te geloven. Hoe kun je nou denken dat een auto waarvan het ontwikkelingsbudget voor de hele auto bij wijze van spreken vergelijkbaar is als het ontwikkelingsbudget van het handschoenenkastje van een 911 (ja dat zit er tegenwoordig weer in) of de zonneklep van een M3. Het ziet er allemaal best leuk uit maar die kleine fabrikanten zijn niet meer van deze tijd, en leveren doorgaans een half-af produkt af. Met als resultaat een facelift of 20 (hoeveel varianten en updates van een Elise zijn er?) waarbij de laatste versies eindelijk bij "af" in de buurt komen!
Wegligging van een Lotus was altijd direkt perfect! Daar is geen facelift voor nodig.. is meer een marketing truc om weer in de media te komen! Onderstel is niet veranderd sinds het begin! Kijk naar de Elise S1 of de Elan dat was het grote voorbeeld destijds ook voor andere merken, natuurlijk hebben zij niet het budget zoals Porsche of BMW maar die merken kunnen nog een hoop leren van Lotus. Licht gewicht is de toekomst en daar is Lotus al 50 jaar mee bezig terwijl de rest voor luxe ging hield Lotus voet bij stuk! Misschien moet je eens een boek lezen over dit merk voordat je zegt dat ze niet meer van deze tijd zijn!
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
kan de Z8 dat aan? zag er laatst 1 staan bij een bmw dag, die stond erg hoog op de wielen, die leek toch best groot als je er naast staat terwijl ik destijds die zwarte hier in de buurt wel eens zag rijden leek gaaf...meestal wat oudere mannen die erin rijden, zal wel met de prijs te maken hebben
zijn wel waarde vast dat klopt.
zijn wel waarde vast dat klopt.
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
Nooit geweten! Wel dat ik het een schitterende auto vind!
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
zal wel niet veel bpm alleen rest nog opzitten, danis dit misschien wel een leuke inc hardtop e.d.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
beetje dikke cobra zo
zelfs een Bi-color Alpina...best fraai beetje corvette oldi achtig
ow deze is ook wel fraai met heel weinig km
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
zijn er genoeg te koop in elk geval dus betaal geen topprijs!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
beetje dikke cobra zo
zelfs een Bi-color Alpina...best fraai beetje corvette oldi achtig
ow deze is ook wel fraai met heel weinig km
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
zijn er genoeg te koop in elk geval dus betaal geen topprijs!
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
trouwens als je het toch over oude meuk hebt en waardevast en emotie zoals hij de laatste tijd praat over Ferrari...waarom geen 360 F1 of 430 cabrio, zie voorbeeld, en al te krijgen vanaf 65.000,-euro ex
deze is wat duurder maar heel fraai.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=10
Ferrari 360 Spyder F1 Leder Carbon Sitze,Navi, Xenon
is dat niet wat? lekker janken en carbon sportseats
F430 Spyder met nog meer vermogen en goodies vanaf 95.000,- and up...
deze is wat duurder maar heel fraai.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=10
Ferrari 360 Spyder F1 Leder Carbon Sitze,Navi, Xenon
is dat niet wat? lekker janken en carbon sportseats
F430 Spyder met nog meer vermogen en goodies vanaf 95.000,- and up...
-
- Berichten: 327
- Lid geworden op: 26 aug 2008, 22:13
Re: Aston Martin V8 Vantage Roadster
mijn vorige baas had zo´n ding voor erbij en het zag er geweldig uit maar ik denk dat de km kost prijs nogal wat omhoog gaat.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten